Skocz do zawartości
Żywy

Call of Duty: Ghosts

Rekomendowane odpowiedzi

W koncu oficjalnie zapowiedzieli nowego CoDa:



Gra zostanie ujawniona 21 Maja wraz z nowym Xboxem na konferencji MS. Wedlug plotek nowy CoD, podobnie jak BF4, rowniez bedzie cross-genowy, czyli pojawi sie na PS3, X360, PS4, Nextboxa, i PC. I (w koncu!) gra ma smigac na nowym silniku graficznym. Can't wait! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to przyszłe części ghost warrior i fpsów o podobnej tematyce będą zdominowane przez cod ghost. Kolejny cod, który pobije rekordy sprzedaży :D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seria z najbardziej przereklamowanym i n00bowskim multi ever, kolejna część, tym razem z nowym silnikiem i to zapewne będzie jedyna zmiana. Ciekawe czy kod sieciowy nadal będzie tak niedorobiony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie porzadny kod sieciowy i brak head-glitcha to jest to, czego oczekuje od nowego silnika, bo dla samej grafiki to moga go sobie darowac. A multi jest noobowskie jak w kazdym obecnym FPSie, takie nastaly czasy, ale przynajmniej wymaga malpiego refleksu w odroznieniu do pozostalych FPSow, w ktorych nawet 90-letni emeryt podlaczony do respiratora moze spokojnie fragowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stary dobry CS 1.6 w którym liczył się skill... multi w codzie - trzeba liczyć na szczęście, nie skilla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wedlug plotek nowy CoD, podobnie jak BF4, rowniez bedzie cross-genowy, czyli pojawi sie na PS3, X360, PS4, Nextboxa, i PC. I (w koncu!) gra ma smigac na nowym silniku graficznym. Can't wait! :)

Nie plotek, tylko potwierdzonych informacji? Przecież to naturalne. Z resztą w oficjalnej informacji prasowej z Activision o tym pisali, przy publikacji teasera. Czyli nowy silnik graficzny dedykowany pod next geny. A 5 listopada premiera na PS3, X360 i PC. 21 maja na nowym XB pewnie odpalą grywalny fragment ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie nowy silnik już było wcześniej mówione, że ma być. I bardzo dobrze ja liczę na bardzo dobrą gre nie tylko w singlu ale i multi. Jeśli poprawią spawny i zbalansują lepiej bronie, do tego gry byłyby wyszukiwane od początku i nie dodawało do trwającej gry to będzie super.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

 

I szczerze? Średnio to wygląda. Poza nowymi efektami świetlnymi nie widzę tu nic, czego nie pociągnęłaby obecna generacja. W sumie wygląda to jak modyfikacja silnika, której seria powinna doczekać się już po premierze MW2. Ot i cała prawda. Może sama gra będzie lepiej wyglądać ostatecznie, bo trailer i tak nie pokazuje wiele.

Edytowane przez Numinex

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda średnio, ale dopóki inne fpsy nie wejdą w 60 klatek to Cod nadal będzie dla wielu jedynym shooterem. W tym i dla mnie. Killzone czy BF mogą wyglądać jak 7 cud świata, ale 30 klatek je dla mnie eliminuje z listy zakupów. Sorry, ale taka jest bolesna prawda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widac, ze to nie nowy silnik, tylko podrasowany stary, wiec raczej pewne jest, ze dalej bedzie wystapowal head-glitch i skopany kod sieciowy :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda średnio, ale dopóki inne fpsy nie wejdą w 60 klatek to Cod nadal będzie dla wielu jedynym shooterem. W tym i dla mnie. Killzone czy BF mogą wyglądać jak 7 cud świata, ale 30 klatek je dla mnie eliminuje z listy zakupów. Sorry, ale taka jest bolesna prawda.

 

60 klatek to powinien być imo wymóg każdej gry w nadchodzącej generacji, wolałbym stabilne 60fps kosztem zbędnych wodotrysków graficznych. Za przyjęcie takiego standardu pochwała dla twórców coda, ale poza tym to już z daleka mi kolejnym kotletem śmierdzi. Ostatnie dwie części serii (z naciskiem na mw3) to kompletna porażka, więc podchodzę z dystansem do duchów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda średnio, ale dopóki inne fpsy nie wejdą w 60 klatek to Cod nadal będzie dla wielu jedynym shooterem. W tym i dla mnie. Killzone czy BF mogą wyglądać jak 7 cud świata, ale 30 klatek je dla mnie eliminuje z listy zakupów. Sorry, ale taka jest bolesna prawda.

Może powiesz mi że się nie znam, ale grając w CoD2 na moim starym kompie przy 120 FPS-ach nie widzę różnicy w BF3 na PS3 przy tych 30.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Haha...te fake konta po prostu miażdżą tekstami :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nigdy nie dam juz nawet zł za COD, biore BF4 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Internet jest nieprzewidywalny.

Widzicie? Tak właśnie kończy się wprowadzanie jakichkolwiek nowości do rozgrywki. Beka ze wszystkiego. Z psa, z wślizgów, z coverów, z nowego enginu, z rybek... Część jest oczywiście uzasadniona, no ale kurde... bez przesady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczekajmy do E3 wtedy zobaczymy gameplay i będzie można oceniać ale patrząc co oni na konferencji MS pokazali to szczerze śmiech na sali...

Ale i tak uważam, że wiele osób kupi i nowego CoD'a i BF'a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Internet jest nieprzewidywalny.

Widzicie? Tak właśnie kończy się wprowadzanie jakichkolwiek nowości do rozgrywki. Beka ze wszystkiego. Z psa, z wślizgów, z coverów, z nowego enginu, z rybek... Część jest oczywiście uzasadniona, no ale kurde... bez przesady.

Ale jak to bez przesady? Wślizgi? Były w Black Ops 1 pod postacią "nura w przód". Covery? FPS'y sprzed 10 lat je mają. Nowy engine? Tu oczywiście plus, ale i tak nie robi to większego wrażenia jak choćby nowy Killzone zapowiedziany na PS4. Rybki? Sam wiesz :)

 

Call Of Duty: Ghosts będzie dobrą, a zapewne bardzo dobrą grą. Boli tylko fakt, że o ile powtarzalność w serii mogła być do tej pory uzasadniona obecną generacją, o tyle w momencie nadejścia nowego panom i paniom z IW zwyczajnie NIE CHCE SIĘ zrobić czegoś nowego. Nie chce się, to najbardziej boli.

 

PS. Pies to według mnie świetny pomysł, Szkoda, że tak mało tej świeżości :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja wam powiem, że w tego CoDa: Ghosts i tak zagram. Nie wiem w sumie na której konsoli, czy na PS3, czy na PS4. Ot tak po prostu. Jestem z tą serią od części pierwszej, w którą zagrywałem na PC z ogromną radością, przechodząc kampanię amerykańską, brytyjską i rosyjską. To było coś :) i tak już zostało, że w każdego CoDa grałem, a od czasu MW2 również i w multi. Ta gra ma swoje wady i zalety, swoje wzloty i upadki, jak choćby kampania w Black Ops 2. Ale wciąż jest to tytuł, w który należy zagrać, a następnie sprzedać :) Tak zrobiłem ze wspomnianym BO2. Kupiłem za 179, sprzedałem za 150. Jeśli na PS4 blokować będą używki, to pewnie zdecyduję się na PS3.

 

Za negatywny hype wokół "Ghosts" odpowiada trochę forma prezentacji i pokazania gry podczas tragicznej konferencji Microsoftu. Przez to, że impreza była słaba, to twórcom dostało się choćby za psa, czy za chwalenie się, że jak się do ryb podpłynie, to uciekają. Ale zauważcie, że za scenariusz tego CoDa odpowiada Stephen Gaghan, zdobywca Oscara za genialny Traffic. To nie jest nazwisko pokroju Goyera, który historią w BO2 IMO się skompromitował i firmując ją swoim nazwiskiem nie pomógł wiele. Nie wierzę w cuda, nie spodziewam się przełomu, nowy silnik graficzny i tak będzie dorównywał co najwyżej Frostbite'owi 2, a nie 3, ale wciąż jest to tytuł do zagrania, zaliczenia i zapomnienia :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i tyle z nowego enginu zostało.... ZERO. Kłamstwa, kłamstwa, kłamstwa.

 

Dla zainteresowanych polecam przewinąć do około 5 minuty.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Mówiłem :P No ale ja się czepiam pierdół.

 

Zobaczymy jak to będzie wyglądało w ruchu, ale skoro dla nich 2 lata to za mało na zrobienie nowego silnika, to w takim razie będą klepać gry na tym jednym enginie do końca świata chyba. Komedia, nawet mimo mojej dotychczasowej tolerancji dla technikaliów serii, których nigdy nie uznawałem za jakiś priorytet.

Edytowane przez Numinex

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Co do screena - udowadnia on, że gra od początku była tworzona z myślą o obecnej generacji. Na trailerze widać wyraźnie realtime'owe godrays - po co w takim razie wrzucili to dziadostwo po lewej? :biggrin:

 

Skoro dłubią przy tym od ponad roku, to wniosek taki, że do currentgenowej wersji dodają jedynie nowe efekty i opowiadają potem bzdury o nowej, nextgenowej technologii.

Edytowane przez Numinex

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i tyle z nowego enginu zostało.... ZERO. Kłamstwa, kłamstwa, kłamstwa.

 

Dla zainteresowanych polecam przewinąć do około 5 minuty.

 

 

BF4 tez niby chodzi na calkowicie nowym silniku FE3, a tak naprawde jest to podrasowany FE2, ktory z kolei jest podrasowanym FE1.5, a ten jest podrasowanym FE1... Natomiast to co mi sie najbardziej podobalo w tym wywiadzie to fakt, ze mimo iz dotyczyl on silnika i technologii, koles caly czas nawija o GAMEPLAY'u! Szkoda, ze pozostali developerzy dalej nie dostrzegaje, ze to jest najwaznejszy aspekt gier, a nie kolejne nikomu niepotrzebe wodotryski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdę mówiąc to dla mnie juz obecne CoDy wyglądają dobrze. Branżę gier śledzę od początku (ZX SPectrum) i patrzę z perspektywy klasycznych gier. Z tejże perspektywy wszystkie obecne gry są bardzo piękne i jeśli coś zawodzi wizualnie to nie strona techniczna tylko artystyczna wizja. Zwróćcie uwagę, że obecnie nadal tryumfy święcą gry indie z grafiką zdecydowanie oldschoolową a jednak zgarniające masy fanów.

 

Wolałbym moc przerobową nowych konsol przeznaczyć na rzeczy związane z gameplayem a nie modelowanie włosków na przedramionach bohaterów. Bardzo fajnie gra mi się w CoDowe multi ale niesamowicie szybko staje się ono nużące przez identyczne mapy. Prawdę mówiąc nie potrafię zrozumieć zacięcia graczy gotowych grać na dokładnie tych samych mapach przez setki godzin*

 

Po FPSach nowej generacji oczekuję... losowego generatora map tak by każda rozgrywka zaskakiwała czymś nowym. Nawet kosztem szczegółowości samych lokacji. Jestem pewien, że dałoby się to zrobić, okazjonalnie generująca się słabiej zbalansowana mapa to mała cena za praktycznie nieskończone re-playability.

 

 

 

* - moje ulubione gry to Warhammer i WH40K gdzie każda gra jest całkiem inna i niepowtarzalność rozgrywki to właśnie dla mnie klucz do wspaniałości tych gier.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×