malpka 931 Napisano 28 Marzec 2016 Pod względem grafiki i FPS każda generacja to rozczarowanie począwszy na PS1 a na PS4 kończąc. I nigdy tak nie będzie z prostego powodu: zarówno na konsolach jak i na PC nikt nie celuje w 60 klatek. Gdyby tak miało być od początku to taki np Wiedźmin 3 graficznie byłby bardzo ubogi. Nawet jeśli PS 4.5 faktycznie pojawi się na rynku to nigdy sprzęt za 400$ (jeśli to prawda) nie ruszy w 60 klatkach w 4K. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruseus182 46 Napisano 28 Marzec 2016 @malpka Ruszy 4K w 60 klatkach. Ale filmy ;) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolos28 550 Napisano 28 Marzec 2016 (edytowane) Pełne 30 klatek na TV wystarczy. Oby były one stabilne zarówno w FullHD jak i 4K. Na razie to plotki choć coś na rzeczy może być ☺ Tapatalk - S5 Edytowane 28 Marzec 2016 przez Kolos28 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chrono87 171 Napisano 28 Marzec 2016 Nie zapowiada się że przestaniemy czytać te bzdury w najbliższym czasie. Jak ktoś wierzy w te rewelacje to niech sprzedaje konsole już dziś póki cena dobra. ;D 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 28 Marzec 2016 Dlatego wolalbym by to M$ tym razem stworzyl cos mocniejszego - i licze ze dalej Sony bedzie w tym czasie liderem na rynku. Jak te dwie rzeczy sie zgraja nastepny x bedzie swietna konsola z zajebistym tak jak teraz supportemA ja bym wolał żeby wszystko producenci (nawet zacofane technicznie Nintendo), wydali konsole na podobnym poziomie pod względem technikaliów. Jak chcą się licytować, to niech robią to w oparciu o soft, usługi i (głównie) GRY oraz ewentualnie jakieś akcesoria (VR, Kinecty czy inne Move)... Co mi po konsoli która odpali gierki w 8k i 120fps, jak będą to produkcje pokroju ostatnich hitów z Plusa... 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
graqzu 188 Napisano 28 Marzec 2016 Nie zapowiada się że przestaniemy czytać te bzdury w najbliższym czasie. Jak ktoś wierzy w te rewelacje to niech sprzedaje konsole już dziś póki cena dobra. ;D Chetnie bym sprzedal, ale mimo, że jestem ostatnio raczej niedzielnym graczem to potrzebuje jakiejs alternatywy, ale do zadnej nie jestem do konca przekonany. Sama ideaa grania na PC jest jakas przykra i nienaturalna juz dla mnie :) a xbone? moze i, ale tylko jako zamiennik, tak jak mowilem za malo gram by posiadac dwie konsole, juz jedna jest punktem zbornym kurzu w pokoju :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 28 Marzec 2016 Wiecie, tylko że niektózy przez "lepsze" gry rozumieją właśnie większy framerate i lepszą rozdziałkę. :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rinnegan 4 Napisano 28 Marzec 2016 rozdzialka 1080p jest wystarczajaca i nic wiecej nie trzeba (moze te 60fps w kazdej grze) przynajmniej wedlug mnie 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
graqzu 188 Napisano 28 Marzec 2016 (edytowane) a dla mnie to co najbardziej roznilo konsole od pc to exy - obecnie ich prawie nie ma to chociaz niech konsole beda lepsze sprzetowo, a tak to nie mam ani tego ani tego. Bloodborne, Until Dawn, mocno średnie TO1886 i dopiero teraz Uncharted ;) exy były czyms co sklanialo gracza pctowego do przejscia na druga strone rzeki, mnie tez sciagnely, wielu znajomych chcialo miec konsole tylko dla paru gier, a teraz? HEH :) Edytowane 28 Marzec 2016 przez graqzu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 28 Marzec 2016 Tak, też uważam że jakby od początku były żelazne 30 / 60 FPS i 1080p to ludzie by byli szczęśliwi. W końcu (w założeniu) od tego jest konsola żeby gra chodziła płynnie bez potrzeby zmiany sprzętu. "Wkładasz płytę i grasz" 4 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rinnegan 4 Napisano 28 Marzec 2016 ja i tak jestem super zadowolony z ps4 gdyz jest to moja jedyna platforma do gier wiec gram na ps4 we wszystko a nie tylko exy, wiec na brak gier nie narzekam. Grafika jest bardzo lafna a fpsy tez ok. mam model 1216a wiec design i wykonanie baardzo mi sie podoba. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
graqzu 188 Napisano 28 Marzec 2016 taka prawda ze i tak poświęcam najwiecej szpilajac w statki online na kibelku :D liczy się fun, a nie grafika, ale jezeli nie ma ani tego ani tego to troche lipa... jeszcze mi bezczelnie w twarz krzycza ze to for the players ;p zenua Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 28 Marzec 2016 PS4 może nie jest demonem wydajności, ale parę gier pokazało że jednak można. Ale deweloperom też się musi chcieć... Chciec to by kazdy deweloper by chcial, ale niestety to wydawca o wszystkim decyduje i deweloperzy maja 2, max 3 lata na zrobienie gry. To raz, a po drugie deweloperzy nie musieli by "chciec" gdyby Sony i MS nie zaserwowaly im juz na starcie niedomagajacego sprzetu, na szczescie oboje doszli do wniosku ze nie ma co sztucznie podtrzymywac dinozaurow jak to zrobili z PS3 i X360, i chwala im za to. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malpka 931 Napisano 28 Marzec 2016 Najpierw wmawiano nam że potrzebujemy Kinecta i Move. Następnie było parcie na 3D. Teraz wmawia się że chcemy VR, 4K i zakrzywione monitory i telewizory. A wszystko po to by rosła sprzedaż i byśmy ponownie kupowali to samo. Masz PS4 i TVDH? OK, ale jak chcesz grać w 4K to sorry ale musisz iść do sklepu na zakupy. I przepraszamy że nie wiedziałeś o tym 1-2 lata temu gdy stałeś w kolejkach po PS4. A i tak co roku głąby stoją przed sklepami Aple po kolejnego iPhona który od poprzedniego różni się nie wiadomo czym. 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcossik 57 Napisano 28 Marzec 2016 (edytowane) Pod względem grafiki i FPS każda generacja to rozczarowanie począwszy na PS1 a na PS4 kończąc. I nigdy tak nie będzie z prostego powodu: zarówno na konsolach jak i na PC nikt nie celuje w 60 klatek. Gdyby tak miało być od początku to taki np Wiedźmin 3 graficznie byłby bardzo ubogi. Nawet jeśli PS 4.5 faktycznie pojawi się na rynku to nigdy sprzęt za 400$ (jeśli to prawda) nie ruszy w 60 klatkach w 4K. Słowo "nigdy" ma dużą moc, należy używać je bardzo ostrożnie. 2160p/60fps na konsoli będzie osiągalne w sprzęcie za 400 dolców, ale kiedyś, w przyszłości. Ba! Komputer za 400 dolarów już teraz osiągnie Ci taki pułap pikseli i płynności animacji, kwestia teraz jak bardzo zaawansowana graficznie to będzie gra :) Przywołuję tu przykład PC, bo mówiłeś ogólnie o sprzętach :) Edytowane 28 Marzec 2016 przez Marcossik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 28 Marzec 2016 Chciec to by kazdy deweloper by chcial, ale niestety to wydawca o wszystkim decyduje i deweloperzy maja 2, max 3 lata na zrobienie gry. To raz, a po drugie deweloperzy nie musieli by "chciec" gdyby Sony i MS nie zaserwowaly im juz na starcie niedomagajacego sprzetu, na szczescie oboje doszli do wniosku ze nie ma co sztucznie podtrzymywac dinozaurow jak to zrobili z PS3 i X360, i chwala im za to.A jak dostaną mocniejszy sprzęt, to czas na deweloping im się wydłuży? No raczej nie, bo dalej wydawca będzie naciskał... Niby PS3 i X360 były dinozaurami, ale jednak wyszło parę tytułów które "robiło", mimo zabytkowych parametrów... Z PS4 jest to samo, sprzęt wedle niektórych średni/słaby, ale jednak jest i Wiedźmin, jest i Bloodborne czy Killzone, Until Dawn, DriveClub, Batman, Infamous, Rapture, Ethan czy Gwiezdne Wojny od Dice... 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 28 Marzec 2016 Nie wydluzy, ale nie beda musieli siedziec i kombinowac co zrobic zeby osiagnac dany efekt, co trzeba obciac zeby cos innego polepszyc, na czym zaoszczedzic, jaka rozdzialke czy AA uzyc, itd. itd. Juz tu wczesniej wspominalem ze przed wyjsciem nowych konsol zapewniali nas jak to gry nie beda teraz szybko powstawac dzieki prostej architekturze, wspolnej zreszta z PC, a tymczasem jest zupelnie odwrotnie, wlasnie przez brak mocy obliczeniowej i koniecznosci kombinowania co tu zrobic zeby gry na konsoach az tak nie odbiegaly od tych na PC, ktore i tak sa downgrade'owane wlasnie po to zeby gracze konsolowi nie czuli sie urazeni, z czym wydawcy juz sie nie nawet kryja tylko mowia o tym otwarcie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chrono87 171 Napisano 28 Marzec 2016 Naprawdę już nie pamiętasz multiplatform na PS3 ? Zmiana architektury dała bardzo dużo. PS4 jest o niebo lepsze pod względem jakości multiplatform. Mam dawać filmy jak gry na PS3 chodzą w 10 FPS z obniżoną rozdziałką ? Kto ma fioła na punkcie FPS niech kupuje PC. Inaczej zawsze będzie miał powód do narzekania. Jakby teraz wyszedł mocny nextgen to połowa gier singleplayer i tak miałaby 30 FPS, bo twórca wybralby efekty graficzne. Konsole co 3 lata to marny pomysł, który na pewno nie ułatwi dewelopingu. No chyba że te konsole będą po 800€ i developer będzie naprawdę miał zapas mocy. Developerzy niech się skupią na gameplayu, grafika też jest ważna, ale jednak na drugim miejscu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 28 Marzec 2016 Nie wydluzy, ale nie beda musieli siedziec i kombinowac co zrobic zeby osiagnac dany efekt, co trzeba obciac zeby cos innego polepszyc, na czym zaoszczedzic, jaka rozdzialke czy AA uzyc, itd. itd. Juz tu wczesniej wspominalem ze przed wyjsciem nowych konsol zapewniali nas jak to gry nie beda teraz szybko powstawac dzieki prostej architekturze, wspolnej zreszta z PC, a tymczasem jest zupelnie odwrotnie, wlasnie przez brak mocy obliczeniowej i koniecznosci kombinowania co tu zrobic zeby gry na konsoach az tak nie odbiegaly od tych na PC, ktore i tak sa downgrade'owane wlasnie po to zeby gracze konsolowi nie czuli sie urazeni, z czym wydawcy juz sie nie nawet kryja tylko mowia o tym otwarcie.Ale podobnie może być z PS5 - najpierw będzie hurra, bo sprzęt niby taki mocny, zajebisty i w ogóle pisanie gierek od teraz będzie jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze, a chwilę potem zacznie się narzekanie, że my już jednk chcemy PS6 bo nasz ultra-hiper silnik do obliczeń włosów w nosie nie wydala (bo o czymś takim jak optymalizacja nie słyszeliśmy albo się nam nie chce) i potrzeba mocniejszego sprzętu. I tak w kółko. Będzie wyścig zbrojeń jak na PC, z którego nic nie wyniknie, bo sprzęt zawsze będzie za słaby... 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siriondel 855 Napisano 28 Marzec 2016 Mam dawać filmy jak gry na PS3 chodzą w 10 FPS z obniżoną rozdziałką ? Tak. Pokaż mi filmy, na których gry inne niż Fallouty, Skyrim i Shadow of Mordor działają regularnie w 10 klatkach na sekundę lub mniej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruseus182 46 Napisano 28 Marzec 2016 Nie rozumiem w ogóle tego gadania "... Starają się podnieść grafikę na konsolach, by gracze nie czuli się urażeni... " Nigdy nie byłem urażony poziomem grafiki. Mam wrażenie że większość osób grających na PC zapomina czym są gry i co powinny posiadać. One nie muszą mieć realistycznej grafiki by były dobre i zmierzanie w tym kierunku to tylko posunięcie marketingowe, bo większości wystarczy lepsza grafika nad grywalnością. Kiedyś na ps1 większość. Tytułów były genialne. Dlaczego? Dlatego że deweloperzy musieli czymś zaskoczyć. Grafiką nie mogli, wiec trzeba było się postarać o dobrą fabułę, gameplay i oprawę audio. Teraz? Wystarczy nap****lić jak najwiecej brokatu na brzydkie kaczątka które powstają masowo, i już "wymagający gracze" są zadowoleni z Nextgenow albo swoich mocarnych PC. Po co w ogóle w cos takiego grać? Odpalcie sobie benchmarki na swoich podkręconych procesorach lub PS8K. Grafika bedzie lepsza niż w Crysisie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chrono87 171 Napisano 28 Marzec 2016 (edytowane) @Siriondel -To z pamięci wymienię choćby Orange Box. Ale czemu inne ? Sorry, ale gry które tak działają nigdy nie powinny trafić na rynek i nie wymienię ich nie wiadomo ile. To były najlepsze okazy :D Marnych portów było sporo, choćby większość części CoD. Pamiętam jak brat miał Black Ops na X360, a ja na PS3, wstyd to było przy nim włączać. Jeśli chodzi o multiplatformy PS3 wypadało często źle przy X360, a sprzęt był rok młodszy i mocniejszy na papierze. Może z czasem developerzy trochę ogarneli temat, ale do końca X360 miał przewagę. Teraz jest na odwrót, konsola znowu jest mocniejsza od konkurencji, ale przez to że ma również przyjazna architekturę to widzimy to we wszystkich grach, a nie tylko exach. Temat wałkowany wiele razy. Developerzy z PC to często olewali w ogóle wydawanie gier na PS3 i X360 dostawał darmowe konsolowe exy. Choćby Wiedźmin 2. Edytowane 28 Marzec 2016 przez chrono87 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 28 Marzec 2016 Na PSVR Sony powiedzialo ze bedzie odrzucac gry ktore chociaz RAZ spadaja ponizej 60FPS, wiec pytanie czemu ta sama zasada nie moze byc wyznawana przy zwyklych grach, zeby chociaz te 30 trzymaly? Chociaz z drugiej strony - sprzet sie sprzedaje, gry sie sprzedaja, widocznie ludziom to nie przeszkadza a wrecz CHCA grac w "cinematic experience" ;) Natywne 1080p tez jakby chcieli to by wymusili, w koncu sa wlascicielami platformy i decyduja co na nia trafia, bo inaczej tak jak pisze Chrono wydawcy beda szli w grafike kosztem calej reszty, bo mozna fajnie gre potem reklamowac jak to nie wyglada lepiej od poprzedniczki, czy nawet na glupim odwrocie pudelka lepsze screeny dac Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 28 Marzec 2016 Na PSVR Sony powiedzialo ze bedzie odrzucac gry ktore chociaz RAZ spadaja ponizej 60FPS, wiec pytanie czemu ta sama zasada nie moze byc wyznawana przy zwyklych grach, zeby chociaz te 30 trzymaly? Chociaz z drugiej strony - sprzet sie sprzedaje, gry sie sprzedaja, widocznie ludziom to nie przeszkadza a wrecz CHCA grac w "cinematic experience" ;) Natywne 1080p tez jakby chcieli to by wymusili, w koncu sa wlascicielami platformy i decyduja co na nia trafia, bo inaczej tak jak pisze Chrono wydawcy beda szli w grafike kosztem calej reszty, bo mozna fajnie gre potem reklamowac jak to nie wyglada lepiej od poprzedniczki, czy nawet na glupim odwrocie pudelka lepsze screeny dac Bo zostały by pewnie same indyki... i Call od Duty ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruseus182 46 Napisano 28 Marzec 2016 (edytowane) Jak mogę sprawdzić stan pobierania gry? Pobrałem sobie bloodborne, ale nie mogę grać online, bo wyświetla się komunikat że gra nie została w całości pobrana, jeszcze. Edit: nie ważne, już znalazłem :) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 28 Marzec 2016 przez ruseus182 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach