PLasgoogle 469 Napisano 12 Październik 2014 Próbowałem,nie działało,zostało tylko to. ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scooby-Doo 138 Napisano 12 Październik 2014 (edytowane) Takie pytanko, dawno nie grałem w BF4 ale co się zmieniło w obsłudze snajperki że teraz po wciśnięciu R2 najczęściej nie oddaje się strzału? Raz strzela raz nie, już przez chwile myślałem że za słabo wciskam R2 ale już widzę że to nie to, natomiast kiedy przełączę na pistolet to strzela jak gdyby nigdy nic...Nie wiem, raz się zdarzyło że wcisnąłem 5 razy R2 i oddałem 5 strzałów ale innym razem używając snajperki GOL, wcisnąłem R2 36 razy zanim broń wypaliła po raz 5, WTF normalnie, inne bronie strzelają jak powinny więc już totalnie nie rozumiem o co chodzi, i nie chodzi o to że muszę przeładować przed kolejnym strzałem.Na innych snajperkach to samo, nie jest to także wina laga bo na Test Range mam dokładnie to samo. Czy ja w tej chwili robię coś totalnie nie tak i nie umiem strzelać ze snajperki czy EA coś znowu zrypało i nie działają one tak jak powinny? Chyba że jest to jeszcze coś innego, nie wiem ale jak widzę coś takiego to mnie krew zalewa. Edytowane 12 Październik 2014 przez Scooby-Doo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wili23 258 Napisano 12 Październik 2014 Tez czasami tak mam wkurza gdy trzeba kogos na szybko ubic... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scooby-Doo 138 Napisano 12 Październik 2014 (edytowane) Z tego co widzę w necie to szerszy problem, dotyczy chyba tylko snajperek, najciekawsze że niektórzy nie mogą strzelać np SRR i M98B a inni innymi modelami natomiast te im działają. Ja właśnie uruchomiłem ponownie grę i GOL jak nie strzelał tak nie strzela.Ostatnio mam wrażenie że EA z kimś się założyło że skopią wszystkie swoje gry wydane w 2014 roku, jednak BF4 wiedzie zdecydowany prym.Pomogła zmiana kontrolera na drugi. Nie wiem, ciekawe to wszystko bo inne bronie strzelają normalnie więc ciężko stwierdzić że to wina niedziałającego R2, gdyby przycisk źle działał nie mógłbym strzelać z żadnej broni, poza tym na ileś tam wciśnięć snajperka wystrzeliwuje pocisk. Absolutnie nic z tego nie rozumiem już. (Na dodatek w innych grach problem nie występuję a w FIFE czy NHL wykorzystuję go dość często, w Destiny tak samo)Haha ale żeby nie było tak dobrze to na jednym kontrolerze nie da się strzelać ze snajperek, a na drugim na którym się da postać cały czas wychyla się w prawo. Komedia Trochę potestowałem to na tą chwilę wydaje mi się że nie działa jak powinien R2 na moim głównym padzie, przynajmniej w BF4 kiedy próbuje strzelać ze snajperki. Bo przy żadnej innej grze i przy każdym innym typie bronie w BF4 nie jest to odczuwalne, tak samo w pojazdach. Mimo to, kiedy używam snajperki i przy strzale mocniej docisnę R2 snajperka strzela tak jak powinna, a gdy przestawiłem strzelanie z przycelowaniem to działa normalnie, L2 nie muszę wciskać mocno żeby móc oddać strzał ze snajperki.Nie rozumiem tylko czemu np przy wystrzale pistoletem nie da się odczuć tego że to R2 nie działa w jakiś sposób tak jak powinno, wtedy miałbym dowód na 100% że to przycisk a tak to jakiś trolling ze strony gry :PNa szybko przetestowałem wszystkie FPSy jakie w tej chwili posiadam, czyli Destiny, COD Ghost i BF4 i tylko w Battlefield 4 przy używaniu snajperki występuje taki problem że po wciśnięciu przycisku R2 broń nie zawsze strzela, zarówno w Destiny i COD mogę leciutko wcisnąć przycisk i broń strzela jak powinna. Także zepsuł mi się BF w taki sposób że nie mogę swobodnie strzelać z broni snajperskiej, z tego co widzę ludzie latają ze snajperkami więc raczej nie jest tak że każdy ma w tej chwili taki sam problem jak ja :P Edytowane 12 Październik 2014 przez Scooby-Doo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PLasgoogle 469 Napisano 12 Październik 2014 Generalnie jak ja bym miał problemy z działaniem BF'a (takie nietypowe :) ) to zawsze można zainstalować grę od nowa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scooby-Doo 138 Napisano 12 Październik 2014 Generalnie jak ja bym miał problemy z działaniem BF'a (takie nietypowe :) ) to zawsze można zainstalować grę od nowa. W sumie jest to też jakieś rozwiązanie, może w następny weekend spróbuje zrobić reinstall gry. Trochę wątpię w poprawę ale I'll give it a try. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noka 4 Napisano 12 Październik 2014 Wywalilo mnie z serwerów EA, a teraz nie mogę się zalogować do PSN? Znów padło? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
duzyBYK 99 Napisano 12 Październik 2014 Generalnie jak ja bym miał problemy z działaniem BF'a (takie nietypowe :) ) to zawsze można zainstalować grę od nowa. Jest też drugie wyjście. Takie które rozwiązuje problem z niestrzelająca snajperka na stałe. Zreszta inne problemy też rozwiązuje. Trzeba wy!@#ać grę na śmietnik. I po kłopocie ;) A na poważnie to mój ziomek też to ma. Biedny lubi grać snajpą a tu kupa 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scooby-Doo 138 Napisano 12 Październik 2014 (edytowane) Jest też drugie wyjście. Takie które rozwiązuje problem z niestrzelająca snajperka na stałe. Zreszta inne problemy też rozwiązuje. Trzeba wy!@#ać grę na śmietnik. I po kłopocie ;) A na poważnie to mój ziomek też to ma. Biedny lubi grać snajpą a tu kupa Niech spróbuje mocniej wciskać R2. Wydaje się to pozbawione sensu ale na Test Range trochę się bawiłem i o ile normalne wciskanie R2 nic nie daje to jak się mocniej przyciśnie to normalnie strzela. Ew można wciskać R2 na samym jego początku (tak jakby bliżej R1) wówczas nie trzeba mocniej naciskać a efekt ten sam ale nie jest to zbyt komfortowe. Dziwna rzecz ale tak jak na tej Strzelnicy się bawiłem to działało, tym bardziej to dziwne że, jak wcześniej pisałem, przycisk normalnie działa, w innych grach nie ma z nim żadnego problemu, a nawet w samym Battlefield 4 strzelanie z innych broni czy pojazdów działa normalnie, bez zabawy w mocniejsze dociskanie itd. Chyba DICE doszło do wniosku że jest za dużo snajperów i postanowili coś popsuć żeby ludzie grali innymi klasami. Edytowane 12 Październik 2014 przez Scooby-Doo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PLasgoogle 469 Napisano 13 Październik 2014 Teraz mnóstwo ludzi gra supportem tylko dlatego że RKM'y są b.mocne po patch'u 1.14 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
OLIMP 8 Napisano 13 Październik 2014 Najgorsze ze snajper ma c4:(utrudnienie dla czolgistow. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kakaroto 3892 Napisano 13 Październik 2014 Faktycznie, czołgi mają przerabane w tej grze. .. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okoni 8791 Napisano 13 Październik 2014 Tia, najgorzej jest wyjechać z respa na początku rundy , telepie tak że adhd można dostać. Największym problemem w czołgach jest ich drugi pasażer. W bf3 normą było że strzelec na działku ma ustawiony skaner okolicy i palnik w łapie. Teraz spotkać ogarniętego spawacza który wyskoczy i dobrym momencie, to cud. A jeszcze chyba jako dodatek pasażer może ustawić sobie jakiś tam fosfor czy cuś na cwaniaków z c4, ale jeszcze mi się nie zdarzyło aby osoba jadąca ze mną w czołgu tego użyła. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TeraJacek 2089 Napisano 13 Październik 2014 Tia, najgorzej jest wyjechać z respa na początku rundy , telepie tak że adhd można dostać. Największym problemem w czołgach jest ich drugi pasażer. W bf3 normą było że strzelec na działku ma ustawiony skaner okolicy i palnik w łapie. Teraz spotkać ogarniętego spawacza który wyskoczy i dobrym momencie, to cud. A jeszcze chyba jako dodatek pasażer może ustawić sobie jakiś tam fosfor czy cuś na cwaniaków z c4, ale jeszcze mi się nie zdarzyło aby osoba jadąca ze mną w czołgu tego użyła. Dokładnie. Czołgi w czwórce są lekko bezużyteczne. A rola drugiego pasażera jest tylko poza czołgiem. Skaner okolicy to była podstawa, tutaj niestety został strasznie zdegradowany. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majki323 1 Napisano 13 Październik 2014 Hmm, czemu nie mam c4 w klasie wsparcie, wydaje mi się, że kiedyś było? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kakaroto 3892 Napisano 13 Październik 2014 Zadam glupie pytanie. Odblokowales juz c4? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majki323 1 Napisano 13 Październik 2014 Nie mam go w na liście do odblokowania Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matispidi 237 Napisano 13 Październik 2014 ostatnia pozycja Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unki 1394 Napisano 13 Październik 2014 Teraz mnóstwo ludzi gra supportem tylko dlatego że RKM'y są b.mocne po patch'u 1.14 Gram prawie wyłącznie wsparciem od samej premiery i cholera nie zauważyłem jakoś specjalnej zwyżki mocy erkaemów,może już tak się do nich przyzwyczaiłem ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PLasgoogle 469 Napisano 13 Październik 2014 (edytowane) Nie zauważyłeś zwyżki mocy bo czegoś takiego nie ma i (raczej) nie będzie.W aktualizacji 1.14 wszystkie bronie zostały osłabione,ale nikt nie pomyślał że zmniejszenie dmg o 1 punkt nie będzie miało żadnego wpływu na RKM'y,sprawa jest prosta:Gdy mamy 30+1 pocisk to zmniejszenie dmg o 1 pkt na każdy 1 pocisk osłabi broń w większym stopniu niż gdyby tych pocisków było 100 lub więcej (czyt.przypadek RKM'ów).Po pierwsze nawet 9 pocisków to niewielka różnica gdy strzelamy np.MG4 ale gdy strzelamy FAMAS'em , CZ-3A1 czy AS-WAŁ to różnica nawet 2 pocisków to jest być albo nie być.Nie będę już wspominał to przygwożdżeniu które pada na przeciwnika w którego OKOLICE strzela ktoś z RKM'u.Zwyczajnie nastąpiła prosta sytuacja,wszystkie bronie z wyjątkiem RKM'ów zostały istotnie osłabione.Nie chodzi o to że RKM'y nie stały sie lepsze w wersji 1.14 od tych z wersji 1.13,tutaj chodzi o to,że wszystko inne stało sie gorsze czyli równie dobrze można powiedzieć ze RKM'y stały sie lepsze. Żeby nie było,według mnie recepta na to jest prosta: 1)Zdecydowanie zwiekszyć odrzut we wszystkich RKM'ach z magazynkiem od 100 i więcej lub zostawić model odrzutu ale dodać usunięty w ostatnim patch'u lekko podkręcony Visual Recoil, 2)Usunąć efekt przygwożdżenia Ew.osłabić efekt przygwożdżenia 3)Zabrać możliwość założenia tłumika dźwięku we wszystkich RKM'ach z magazynkiem +100 Według mnie takie coś naprawi balans rozgrywki,nie może być tak ze mamy pod nazwą RKM,karabiny szturmowe z magazynkiem +100,łatwym do opanowania odrzutem i mocnym efektem przygwożdżenia. Edytowane 13 Październik 2014 przez PLasgoogle 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Siemek 1040 Napisano 14 Październik 2014 Panowie jakie polecacie/używacie procentowa ustawienia dla minimapy i hitmarkerów?Szukam optymalnej kombinacji - żeby piechota nie zasłaniała pół mapy na Blokadzie i jednocześnie, żeby w jecie było widać w co się strzela z wysokości :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okoni 8791 Napisano 14 Październik 2014 Siemku, imo musisz sam pokombinować ( wiem, wiem, nie chce Ci się) na poligonie. Ja np. wszystko wykastrowałem prawie na zero bo mnie ten cały hud wk**wia. Zostawiłem tylko mini mapę i mocno ją oddaliłem abym więcej ogarniał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Siemek 1040 Napisano 14 Październik 2014 Siemku, imo musisz sam pokombinować ( wiem, wiem, nie chce Ci się) na poligonie. Ja np. wszystko wykastrowałem prawie na zero bo mnie ten cały hud wk**wia. Zostawiłem tylko mini mapę i mocno ją oddaliłem abym więcej ogarniał. Nie tam, że zaraz nie chce mi się, ale szkoda mi czasu na szukanie ustawień i przestawianie po 1%, żeby znaleźć "to" jedno, optymalne, magiczne ustawienie :). Jakoś do defaultów łatwo się przyzwyczajam - jak za dużo opcji to więcej wymyślania. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Valchall 141 Napisano 14 Październik 2014 (edytowane) Nie zauważyłeś zwyżki mocy bo czegoś takiego nie ma i (raczej) nie będzie.W aktualizacji 1.14 wszystkie bronie zostały osłabione,ale nikt nie pomyślał że zmniejszenie dmg o 1 punkt nie będzie miało żadnego wpływu na RKM'y,sprawa jest prosta:Gdy mamy 30+1 pocisk to zmniejszenie dmg o 1 pkt na każdy 1 pocisk osłabi broń w większym stopniu niż gdyby tych pocisków było 100 lub więcej (czyt.przypadek RKM'ów).Po pierwsze nawet 9 pocisków to niewielka różnica gdy strzelamy np.MG4 ale gdy strzelamy FAMAS'em , CZ-3A1 czy AS-WAŁ to różnica nawet 2 pocisków to jest być albo nie być.Nie będę już wspominał to przygwożdżeniu które pada na przeciwnika w którego OKOLICE strzela ktoś z RKM'u.Zwyczajnie nastąpiła prosta sytuacja,wszystkie bronie z wyjątkiem RKM'ów zostały istotnie osłabione.Nie chodzi o to że RKM'y nie stały sie lepsze w wersji 1.14 od tych z wersji 1.13,tutaj chodzi o to,że wszystko inne stało sie gorsze czyli równie dobrze można powiedzieć ze RKM'y stały sie lepsze. Żeby nie było,według mnie recepta na to jest prosta: 1)Zdecydowanie zwiekszyć odrzut we wszystkich RKM'ach z magazynkiem od 100 i więcej lub zostawić model odrzutu ale dodać usunięty w ostatnim patch'u lekko podkręcony Visual Recoil, 2)Usunąć efekt przygwożdżenia Ew.osłabić efekt przygwożdżenia 3)Zabrać możliwość założenia tłumika dźwięku we wszystkich RKM'ach z magazynkiem +100 Nie do końca mogę się z tym zgodzić, znerfienie RKM-ów spowoduje tylko sytuację taką jaką mieliśmy w BF3 nikt nie używał pod koniec tego badziewia bo o ile nie położyłeś się z bipodem w rogu i strzelałeś to nie miałeś szans z prawie każdą bronią szturmowca czy technika. Z liczba pocisków masz rację ale czas zabicia przeciwnika zarówno w szturmówkach jak i RKM. Wszystkie te bronie miały model obrażeń 25/18 lub 34/25. Według mnie takie coś naprawi balans rozgrywki,nie może być tak ze mamy pod nazwą RKM,karabiny szturmowe z magazynkiem +100,łatwym do opanowania odrzutem i mocnym efektem przygwożdżenia. Przecież RKM mają jedną wadę w porównania do każdej szturmówki i jest to czas przeładowania. Dodatkowo przecież każdy RKM gdy strzelamy w ruchu ma dużo gorszą celność niż szturmówki więc naprawdę nie rozumiem o co chodzi. Chcesz grać agresywnie bierzesz szturmówkę lub PDW od technika a grając defensywnie RKM lub snajpera. Edytowane 14 Październik 2014 przez Valchall 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ps_3 14 Napisano 14 Październik 2014 asgoogle jak celujesz przytrzymując L1/L2 czy klikasz ? chodzi mi tu o mecze typu TDM czyli szybkie reakcje i to samo pytanko jak miałeś ustawione w Battlefield 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach