YouTookMyCookie 41 Napisano 14 Wrzesień 2015 Polski serwer, kuźwa po co ja się męczę. utrata pakietow wychodzących to wina Twojego dostawcy neta lub routera. Tez takie cyrki kiedys mialem , zmiana routera pomogla. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okoni 8791 Napisano 17 Wrzesień 2015 Karuzela stanu nieważkości 4 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kakaroto 3892 Napisano 18 Wrzesień 2015 Drugi filmik to mistrzostwo. Zastanawia mnie tylko dlaczego wypusciles karabin z rąk ? :p 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Edmunt 218 Napisano 18 Wrzesień 2015 Ten drugi filmik faktycznie rozwala system ^^ 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisPora_PL 145 Napisano 18 Wrzesień 2015 Drugi filmik to mistrzostwo. Zastanawia mnie tylko dlaczego wypusciles karabin z rąk ? :P no chciał się człowiek poddać, a zarobił kulkę w plecy 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cykor 129 Napisano 20 Wrzesień 2015 Co sądzicie na temat zmian na CTE? Dodali below radar ponizej 25m, sraw nie sciaga helki na hita ale jest szybszy, pasazer w little bird nie bedzie mógł używać wyrzutni. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wszebor 610 Napisano 20 Wrzesień 2015 (edytowane) Największą zmianą było by zrobione regionalnej blokady serwerów. Europejczyk może grać tylko na europejskich serwerach i ch*j. Dodać do do tego jakąś blokadę na maksymalny ping i zaraz grało by się dużo lepiej. A co do zmian powyżej, to uważam je na plus. Ciekaw jestem czy uda im się zwiększyć tickrate powyżej 30 na konsoli. Battle(non)sense twierdzi, że możliwe jest zmiana na 45-50. Fajnie by było i by wystarczyło. W końcu i tak BF4 chodzi w 60fpsach tylko w singlu. Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Edytowane 20 Wrzesień 2015 przez Wszebor Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matispidi 237 Napisano 20 Wrzesień 2015 też sądzę że na plus nie licząc tej opcji z brakiem wyrzutni u techników na zwiadowczej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PLasgoogle 469 Napisano 21 Wrzesień 2015 Ja uważam zmiany wprowadzone w CTE za bardzo udane,ale nadal nie trafiają w sedno sprawy czyli mega lagi.Na konsolach mogliby jeszcze popracować nad optymalizacją bo to też nie wyglada dobrze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wszebor 610 Napisano 21 Wrzesień 2015 (edytowane) Ja po ograniu bety Black Ops III nie mogłem przez jakiś czas patrzeć na BF4. Widziałem w tej grze tylko lagi i ogromne spadki fps'ów przez które nie potrafiłem kompletnie celować. Czułem się jak bym grał w jakiegoś niedokończonego szrota.Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Edytowane 22 Wrzesień 2015 przez Wszebor 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cykor 129 Napisano 22 Wrzesień 2015 (edytowane) no to już chyba przedobrzyli z tymi zmianami na "lepsze" Edytowane 22 Wrzesień 2015 przez cykor Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PLasgoogle 469 Napisano 22 Wrzesień 2015 O tym dowiedziałem się dzisiaj.Pozostaje liczyć na to,że ten pomysł nie zostanie zaimplementowany w grze.Wygląda fatalnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Warga13 116 Napisano 22 Wrzesień 2015 (edytowane) Ale rogale, nawet Lewy dzisiaj by takiego nie strzelił :) Edytowane 22 Wrzesień 2015 przez Warga13 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wszebor 610 Napisano 25 Wrzesień 2015 (edytowane) Kolejna dawka technicznych informacji od Battle(non)sense https://youtu.be/bXsMl4aRfTs Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Edytowane 25 Wrzesień 2015 przez Wszebor Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cykor 129 Napisano 25 Wrzesień 2015 (edytowane) Pierwszy raz musze przyznac ze system balansowania zrobil dobrą robotę. (Lecz niestety jak barazie jedyny raz) Gralem locker 3000ticketow i bylem w teamie ktory przycisnął przeciwnika do respa. Koniec rundy i przerzucilo mnie i kilku innych do przeciwnikow. Rozegralismy mecz juz bardziej po rowno bo z stratą 100ticketow i walka bardziej na punkcie C z tym ze nie kampienie i strzelanie tylko ciągle w ruchu. Oby tak dalej. Edytowane 25 Wrzesień 2015 przez cykor 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okoni 8791 Napisano 28 Wrzesień 2015 Pany, w sumie to pierdoła ale czy występuje u Was taki bug że nie słychać eksplozji granatu obok waszego żołnierza? Nie mam tak na każdej mapie, ale na tyle często że przeszkadza to trochę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nath_147 267 Napisano 28 Wrzesień 2015 A czy twoje granaty wybuchają? Ja jak ginę zaraz po rzucie to nie widzę eksplozji na kamerze zabójcy, rzut jest centralnie w niego i on tez nie ginie. Używam tych eksplodujących po kontakcie, lub mini (x2). Ogólnie to dziwnie sir gra po tym patchu, czasem ma, takie zwiechy ze przez 10-15 sek nie mogę sie ruszyć, ale tez nie wywala mnie z serwera, jakby serwer uzywal na mnie lag switcha ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okoni 8791 Napisano 28 Wrzesień 2015 Moje eksplodują, zabijają i je słychać. Ta gra to prawdziwa zagadka, co gracz to inne dolegliwości :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cykor 129 Napisano 28 Wrzesień 2015 (edytowane) Jak na mapie jest naprawde duzo wybuchów to gra sie sypie i nawet nie ma animacji wybuch, czesto tak mam na blokadzie/metro. Na innych mapach brak wybuchu/dźwięku animacji to okolo 1 na 20. Edytowane 28 Wrzesień 2015 przez cykor Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okoni 8791 Napisano 29 Wrzesień 2015 A takie tam ciekawostki z pola walki . Sklep pusty,a kolejka przed sklepem na ulicę się wytacza. Jak za starych komunistycznych czasów w PRLu ;) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cykor 129 Napisano 29 Wrzesień 2015 Dzisiaj reset. Do piątku bedzie dobrze. ;p Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peka71 51 Napisano 29 Wrzesień 2015 Z innej beczki...czy ktoś może potwierdzić moje spostrzeżenia: Gram na publiku 3 zielone krechy (w 99%) ping ok.80-90 (w 99%), mam klanówkę (serwer prywatny) ping 150-200 ms (dwie niebieskie krechy lub 1 czerwona) po klanówce wchodzę od razu na publika ping 80-90 i 3 zielone krechy O.o Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kakaroto 3892 Napisano 29 Wrzesień 2015 zlagowany klan masz :) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kabotyn 213 Napisano 29 Wrzesień 2015 Z innej beczki...czy ktoś może potwierdzić moje spostrzeżenia: Gram na publiku 3 zielone krechy (w 99%) ping ok.80-90 (w 99%), mam klanówkę (serwer prywatny) ping 150-200 ms (dwie niebieskie krechy lub 1 czerwona) po klanówce wchodzę od razu na publika ping 80-90 i 3 zielone krechy O.o Absolutnie sie z toba zgadzam, ze ostatnio mecze klanowe sa zlagowane. Z wami gralismy, jedna, dwie kreski i ping powyzej 100. Ostatnio z Redd to samo- przez 4 rundy jechalem na jednej kresce. I tu nie chodzi o to, ze gracze sa spoza regionu. Powinno zajebiscie smigac prz tak malej ilosci graczy, a jest choojnia na max'a. :down: Na publikach jest o niebo lepiej, dziwne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peka71 51 Napisano 29 Wrzesień 2015 (edytowane) Wczoraj graliśmy T8 - toż to raptem 16 graczy na serwie...i znowu to samo pingi kosmiczne i utraty pakietów, potem włażę na publik 44 graczy - ping 80, 3 zielone :/ Edytowane 29 Wrzesień 2015 przez peka71 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach