Skocz do zawartości
crash5

Battlefield 4

Rekomendowane odpowiedzi

f59602d964cec4f6aed48ee48338809b.jpg

Polski serwer, kuźwa po co ja się męczę. :sad:

utrata pakietow wychodzących to wina Twojego dostawcy neta lub routera. Tez takie cyrki kiedys mialem , zmiana routera pomogla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Karuzela stanu nieważkości

  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drugi filmik to mistrzostwo. Zastanawia mnie tylko dlaczego wypusciles karabin z rąk ? :p

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drugi filmik to mistrzostwo. Zastanawia mnie tylko dlaczego wypusciles karabin z rąk ? :P

no chciał się człowiek poddać, a zarobił kulkę w plecy

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie na temat zmian na CTE? Dodali below radar ponizej 25m, sraw nie sciaga helki na hita ale jest szybszy, pasazer w little bird nie bedzie mógł używać wyrzutni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Największą zmianą było by zrobione regionalnej blokady serwerów. Europejczyk może grać tylko na europejskich serwerach i ch*j. Dodać do do tego jakąś blokadę na maksymalny ping i zaraz grało by się dużo lepiej.

A co do zmian powyżej, to uważam je na plus.

Ciekaw jestem czy uda im się zwiększyć tickrate powyżej 30 na konsoli. Battle(non)sense twierdzi, że możliwe jest zmiana na 45-50. Fajnie by było i by wystarczyło. W końcu i tak BF4 chodzi w 60fpsach tylko w singlu.

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Wszebor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też sądzę że na plus nie licząc tej opcji z brakiem wyrzutni u techników na zwiadowczej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam zmiany wprowadzone w CTE za bardzo udane,ale nadal nie trafiają w sedno sprawy czyli mega lagi.Na konsolach mogliby jeszcze popracować nad optymalizacją bo to też nie wyglada dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja po ograniu bety Black Ops III nie mogłem przez jakiś czas patrzeć na BF4. Widziałem w tej grze tylko lagi i ogromne spadki fps'ów przez które nie potrafiłem kompletnie celować. Czułem się jak bym grał w jakiegoś niedokończonego szrota.

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Wszebor
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to już chyba przedobrzyli z tymi zmianami na "lepsze"

 

Edytowane przez cykor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O tym dowiedziałem się dzisiaj.Pozostaje liczyć na to,że ten pomysł nie zostanie zaimplementowany w grze.Wygląda fatalnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale rogale, nawet Lewy dzisiaj by takiego nie strzelił

:)

Edytowane przez Warga13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz musze przyznac ze system balansowania zrobil dobrą robotę. (Lecz niestety jak barazie jedyny raz)

Gralem locker 3000ticketow i bylem w teamie ktory przycisnął przeciwnika do respa. Koniec rundy i przerzucilo mnie i kilku innych do przeciwnikow. Rozegralismy mecz juz bardziej po rowno bo z stratą 100ticketow i walka bardziej na punkcie C z tym ze nie kampienie i strzelanie tylko ciągle w ruchu. Oby tak dalej.

Edytowane przez cykor
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pany, w sumie to pierdoła ale czy występuje u Was taki bug że nie słychać eksplozji granatu obok waszego żołnierza? Nie mam tak na każdej mapie, ale na tyle często że przeszkadza to trochę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy twoje granaty wybuchają? Ja jak ginę zaraz po rzucie to nie widzę eksplozji na kamerze zabójcy, rzut jest centralnie w niego i on tez nie ginie. Używam tych eksplodujących po kontakcie, lub mini (x2). Ogólnie to dziwnie sir gra po tym patchu, czasem ma, takie zwiechy ze przez 10-15 sek nie mogę sie ruszyć, ale tez nie wywala mnie z serwera, jakby serwer uzywal na mnie lag switcha ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje eksplodują, zabijają i je słychać. Ta gra to prawdziwa zagadka, co gracz to inne dolegliwości :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak na mapie jest naprawde duzo wybuchów to gra sie sypie i nawet nie ma animacji wybuch, czesto tak mam na blokadzie/metro. Na innych mapach brak wybuchu/dźwięku animacji to okolo 1 na 20.

Edytowane przez cykor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A takie tam ciekawostki z pola walki . Sklep pusty,a kolejka przed sklepem na ulicę się wytacza. Jak za starych komunistycznych czasów w PRLu ;)

a5c63bbaa61cb93d1ddf0eb50da076c3.jpg

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z innej beczki...czy ktoś może potwierdzić moje spostrzeżenia: Gram na publiku 3 zielone krechy (w 99%) ping ok.80-90 (w 99%), mam klanówkę (serwer prywatny) ping 150-200 ms (dwie niebieskie krechy lub 1 czerwona) po klanówce wchodzę od razu na publika ping 80-90 i 3 zielone krechy O.o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z innej beczki...czy ktoś może potwierdzić moje spostrzeżenia: Gram na publiku 3 zielone krechy (w 99%) ping ok.80-90 (w 99%), mam klanówkę (serwer prywatny) ping 150-200 ms (dwie niebieskie krechy lub 1 czerwona) po klanówce wchodzę od razu na publika ping 80-90 i 3 zielone krechy O.o

 

Absolutnie sie z toba zgadzam, ze ostatnio mecze klanowe sa zlagowane. Z wami gralismy, jedna, dwie kreski i ping powyzej 100. Ostatnio z Redd to samo- przez 4 rundy jechalem na jednej kresce. I tu nie chodzi o to, ze gracze sa spoza regionu. Powinno zajebiscie smigac prz tak malej ilosci graczy, a jest choojnia na max'a.  :down: Na publikach jest o niebo lepiej, dziwne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj graliśmy T8 - toż to raptem 16 graczy na serwie...i znowu to samo pingi kosmiczne i utraty pakietów, potem włażę na publik 44 graczy - ping 80, 3 zielone :/

Edytowane przez peka71

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×