Skocz do zawartości
pablos_83

Uncharted 4: A Thief's End

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem brać na premierę, szybko ograć główny wątek i opchnąć, ale przesunęli premierę więc biorę Dark Souls 3, a Uncharted kupię pewnie z pół roku po premierze jak Soulsy skończę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiini zmienic to czolganie sie z Tlou jak dla mnie nietrafiony pomysl.Bez sensu ze nie mozna zabic nikogo od razu i trzeba dobijac kopem jak psa.Ewentualnie strzelajac do lezacego.Mialem nadzieje ze nie bedzie zaczerpniec z tlou niestety jest ich kilka....Szkda bo nie ma efektownych zabic z granatow i rpg,gdzie kilku naraz wylatywalo w powietrze jak bylo w u2 np.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś chce wspólnie popykać dziś wieczorem i jutro o dowolnej porze, to zapraszam. PSN Siriondel. Gram bez spiny i bez nerwów.

Ogólnie to multi mi się podoba, ale większą opinię napiszę wieczorem :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiini zmienic to czolganie sie z Tlou jak dla mnie nietrafiony pomysl.Bez sensu ze nie mozna zabic nikogo od razu i trzeba dobijac kopem jak psa.Ewentualnie strzelajac do lezacego.Mialem nadzieje ze nie bedzie zaczerpniec z tlou niestety jest ich kilka....Szkda bo nie ma efektownych zabic z granatow i rpg,gdzie kilku naraz wylatywalo w powietrze jak bylo w u2 np.

Co do granatów się nie zgodzę, wczoraj sam dwukrotnie zginąłem właśnie od granatu będąc w pełni zdrowia lecząc kolegę z drużyny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie mi tez te multi sie podoba,mimo kilku detali ktore mi nie pasuja gra sie naprawde dobrze,troche jestem zdziwiony reakcja ludzi,w sumie mam czesto na odwrot jak mi sie podoba to innym nie,jak mi nie to innym tak:)Ta gra jest bardzo dynamiczna co mi sie bardzo podoba,jak ktos ogarnia,te wszystkie uniki podskoki i przewroty to spokojnie poradzi sobie nawet 2vs1.Rzeczywiscie jak ktos pisal gra ma chyba wiecej wspolnego z U2 niz z u3.Postacie sa szybsze,choc wyrzucili szybsze bieganie i dobrze.Nie zauwarzylem tez czestego buga w 3,gdzie np nie da siekogos zlapac albo zepchnac.

 

Ps.Jak wstawic filmik z ps4 tu na strone?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ps.Jak wstawic filmik z ps4 tu na strone?

 

Uploadujesz na YT i dajesz link w poście. Chyba, że coś źle zrozumiałem. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gramyy z kolega wlasnie. Chetnie przygarniemy kogos do druzyny. Dodawac do znajomych. i_kill_you_pl_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, starczy tego dobrego.

Multi w UC4 w takiej formie naprawdę mi się podoba i jestem tym faktem bardzo zaskoczony. Dlaczego? Otóż dlatego, że nawet jeśli generalnie grę robią ludzie odpowiedzialni za U2, to szefem od multi jest ten sam partacz, który odpowiada za katastrofę, jaką było multi U3 - Robert Cogburn. Ten sam, który nie potrafił zbalansować siedmiu broni na krzyż, natrzaskał tam różnych przegiętych boosterów, jakichś killstreaków i inne idiotyczne pomysły, jak np. te super filmowe intra do meczów, które ostatecznie zostały usunięte, bo prowadziły to niesamowitych bugów. Albo jego pomysł na odrzut broni, który polegał na tym, że zamiast stopniowego zwiększania się celownika - jak w każdej normalnej grze - tutaj zamiast tego ekran skakał jak nienormalny. Dokładając do tego co-op tępy niczym paczka gwoździ, długo w tym multi nie wytrzymałem. Nabiłem jakieś 6k fragów przy K/D 2.0 i miałem serdecznie dość, gdzie w U2 miałem cztery razy tyle fragów, a zacząłem grać multi dopiero rok po premierze.

 

Multi U2 było rewelacyjne. Nie powstała jeszcze druga tak dobrze zbalansowana rozgrywka wieloosobowa. Prostota, piękna oprawa, każdy zaczynał z takim samym sprzętem, reszta broni rozłożona na mapie, wszystko działało dokładnie tak jak w singlu, co dawało to poczucie wielkiej spójności. Liczył się skill, bo nie było głupich dopałek wzorowanych, jak to przyznał kiedyś sam Cogburn w wywiadzie o multi U3 - na Modern Warfare 2.

 

60 klatek w multi U4 jest boskie. Bywa niestabilne - nagrałem film, w którym wydajność spada na bank o przynajmniej połowę - ale przez znaczną większość rozgrywki jest super płynnie i przyjemnie. Największy plus - ZERO opóźnienia kontrolera. W syfiastym Division kolosalne opóźnienie doprowadzało do bólu zębów. Tutaj za to jest super szybka reakcja, celuje się wybornie. Poprawiono płynność wspinaczki, a lina świetnie zgrywa się z paletą ruchów postaci - obawiałem się, że to będzie głupi dodatek, ale na szczęście się pomyliłem. Huśtanie nigdy się nie nudzi. Przypomina mi trochę Titanfall, dlatego że tam podstawowe ruchy postaci były równie dobrze zrobione - płynne i rytmiczne.

 

Graficznie w sumie jest ładnie ale bez szału, natomiast animacje są przecudowne, tak jak w U2. Detale są świetne, wszystkie elementy wyposażenia postaci podlegają fizyce. Ten pas przyczepiony do każdej broni, który buja się podczas celowania - mała rzecz, a cieszy. Przechodzenie w osłonie, oczywiście skoki - ogląda się bardzo przyjemnie. Dym z granatów jest równie dobry, a granat dymny zasnuwa okolicę wielką szarą chmurą i nic nie widać, czyli tak jak powinno być. Naprawdę nie mam zastrzeżeń, może poza tym, że 900p jednak rzuca się w oczy. Przy przechodzeniu z singla do multi na pewno zaboli niejednego gracza.

 

Co do mechaniki to jestem wręcz porażony tym, że... wszystko działa. Serio, ileż ja się nakląłem przy filmikach, że znowu jakieś bezmózgie dopalacze, dżiny i supermoce, że kompletny no-skill jak U3 będzie, karabiny co mają taką celność z biodra, że nie będzie trzeba samemu celować, wielki spam granatów i super broni co zabijają jednym strzałem. Nakląłem się i na chwilę obecną chyba niepotrzebnie. Wyrzucono durny system emblematów i modów do broni - mam nadzieję, że na zawsze. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, że nic nie jest przegięte, albo odwrotnie - jak zagrałem i pomyślałem "ale ten dopalacz jest pewnie gównem", a tu proszę - był bardzo przydatny. Kląłem na pomocników, ale jednak są zbalansowani IMO, a do tego walą świetne teksty. Kląłem na mysticale, ale wcale nie są OP, za jakie je brałem z góry. Granaty są na cooldown, więc koniec z wielkim spamem granatów ze wszystkich stron. Boostery to już w ogóle zapewniają naprawdę delikatne taktyczne przewagi i chyba najlepszym jest ten, który przyspiesza podnoszenie kolegów z drużyny. Snajperki też nie mają łatwo, bo wobbling jest ogromny. Serio - pod ostrzałem celownik robi takie skoki, że jest bardzo trudno odpowiedzieć, a ze snajperką to po prostu nie da się celować bez specjalnego boostera. A ponieważ wszystko jest tutaj nieźle zrobione, to i system loadoutów nie jest przegięty i człowiek skupia się na wygodzie i własnym stylu przy tworzeniu własnego zestawu, a nie na tym, co lepsze. Karabiny różnorodne, strzela się przyjemnie - no ogólnie wielki plus. Nawet system ulepszenia w trakcie meczu za zarobioną kasę. Działa świetnie. Mapy są okej w kwestii rozmiaru - nie ma tłoku, ale jednocześnie nie trzeba biec kilometr do centrum akcji (Destiny i mapa Cathedral od Dusk - człowiek za nią odpowiedzialny powinien odejść w siną dal w hańbie). Mogłyby jednak być bardziej pionowe, mało wspinania jak na mój gust. No ale widzieliśmy tylko trzy mapy - pełna wersja na pewno da więcej. Nie uświadczyłem również głupich respów przy przeciwnikach.

Do tego naprawione skakanie, naprawiona walka wręcz. Niby w grze jest opcja na jednostrzełowego fraga wręcz i również na nią kląłem, ale w praktyce wygląda na sensownie zrobioną. Trzeba naładować i biegać z wciśniętym guzikiem, a jeżeli zmienimy zdanie, bo będzie trzeba wyciągnąć broń, to się okazuje, że zwijanie liny trwa tak długo, że na drugi raz człowiek się zastanowi, zanim z tego skorzysta. Świetnie zrobiony patent w stylu wysokie ryzyko = wysoka nagroda.

 

Tylko dwa tematy mi się nie podobają. Po pierwsze, zerżnięte z TLoU nokauty i dobijanie. Nie pasuje do w ogóle do Uncharted. Normalne fragi powinny być. Teraz to już się nie zmieni, bo wiele dopałek bez tego systemu byłoby przesranych, także chyba będzie trzeba to przegryźć. Po drugie, ta specjalna waluta, za którą kupuje się ciuszki i skórki. Mam nadzieję, że to nie oznacza wielkiego systemu mikrotransakcji, które będą jedyną drogą (oprócz otwierania skrzyń, na której farmi się godzinami i z których gówno idzie) do zdobycia skórek, drwin i elementów stroju.

 

Podsumowując, jestem pozytywnie zaskoczony, bo multi U4 bardzo mnie wkręciło pomimo mojego negatywnego nastawienia z góry. Na pewno będę grał długie godziny, jeżeli nic nie zostanie spieprzone. Nie mogę się doczekać mojego ulubionego trybu Plunder. Wiadomo - wielu rzeczy brakuje, ale nie czepiam się, dlatego że to jest test serwerów i nie ma co oczekiwać, że wszystkie wygody zostaną zaimplementowane. Interfejs na przykład średnio mi się podoba, brakuje ustawień sterowania, błędna informacja w poradach o klawiszu od zooma (klikam jak głupi to R3 i myślę, dlaczego nie wchodzi w zoom, a tu trzeba X wcisnąć), w lobby nie widać, kto jest w party i inne podstawowe rzeczy. Ponadto wiadomo - teraz może wydawać się, że jest balans, ale kiedy miliony dobiorą się do pełniaka i pełnej gamy opcji, zaraz się znajdą jakieś przegięte dopalacze czy ich kombinacje. Tak jak najbardziej może być. Na chwilę obecną wygląda to jednak bardzo obiecująco.

 

Koniec ściany tekstu. TL;DR multi w U4 zapowiada się bardzo dobrze, wygląda ładnie, a mechanicznie wydaje się być zbalansowane mimo kupy dopalaczy, boosterów i broni.

Edytowane przez Siriondel
  • Like 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj moja akcja dnia, ownage przy uzyciu turbo-lokcia:

 

 

Jako ze pogralem juz dluzej moge strzelic wstepna opinie. I...

 

Jestem bardzo zaskoczony tym jak ta beta zmienila moje odczucia co do tego multi, po filmikach na YT bylem nastawiony bardzo sceptycznie na chaotyczna spierdoline, wczoraj odpalajac gre po raz pierwszy w sumie nawet jej doswiadczylem, wszyscy biegali dookola i wszystko to bylo jakies takie bez ladu i skladu, jednak gralem z randomami, dzisiaj za to Janusz Party sie konkretnie zebralo i coz moge napisac? W ekipie gra sie zajebiscie, nie ma sprintowania na lewo i prawo, co jest ogromnym plusem [szczegolnie po MGO], kladzie sie ludzi relatywnie szybko, ale nie na tyle aby nie zdazyc sie odwrocic i zaorac niedoszlego oprawce, dodac do tego trzymanie sie w kupie oraz solidne info na biezaco grajac z pieknymi kawalerami pokroju Farmera, Squarea czy Zettanola i zabawa byla bardzo szampanska.

 

Sama beta dziala tez o dziwo dobrze, zadnych lagow nie dostrzeglem, fajnie sie wszystko sypie dookola no i 60 klateczek dodaje wszystkiemu plynnosci ktora tylko poprawia odczucia obcujac z giereczka cool.giflapka.gif

 

Mialem nie kupowac Uncharted na premiere, ale zmienilem zdanie, jednak lykne jak pelikan, przejdzie sie singielek a potem troszke zabawy na multi z forumowa ekipa fsg.png

 

A tutaj jeszcze moj mecz dnia, naklepalem wynik 18:0 :)

 

Edytowane przez One Post Man
  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie orientuje się za bardzo w multi od ND i w "the last of us" z tego co widziałem były bronie co można było kupić tylko za za realną gotówkę i nie szło ich w żaden sposób odblokować w grze. Momentalnie odbiłem się od multi bo taki model pay to win to może być co najwyżej dopuszczalny w f2p. Wiadomo czy w tej części też będą taki cyrki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tlou nigdy tak nie było,mogłeś grać tymi spluwami.

Widać,że od bety Drejka Nd słucha graczy,totemy były przegiete, rzucales byle gdzie i podali jak muchy,pomocnicy z opancerzeniem nie do zabicia,a snajper całował z końca mapy,wszystko znerfili to granicy przyzwoitości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogli by poprawic te tabelki,wynikow bo sa dosc nieczytelne.Bardzo dobrze misie w to gra a przede wszystkim nie widze tego co bylo w u3 becie,i grze tzn.nie ma spamowania i latania bez celowania plus walenie z lapy,co bylo trauma w u3 .Tu trzeba raczej celowac a takich graczy co probuja latac i bic jedynie z reki skutecznie idzie uniknac.Uniki i ich plynnosc mnie zdziwila naprawde dawno nie gralem w taka plynna gre ktora reaguje na to co chce w danej chwili zrobic.Tego wlasnie mi brakowalo w becie Division,za duze opoznienia i jakas taka mulowatosc....troche tee gre mi zniesmacza ale i tak kupie.Mam nadzieje ze to finalna wersja gry i nic juz nie pokombinuja.Kupuje na premiere:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Multi bardzo fajne, wszystko płynnie, szybko mecze wyszukuje. Jedyne odczuwam lekkiego laga na kamerze, podobnie jak to miało w demie uncharted kolekcja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy jest w tej becie mozliwosc zaproszenia znajomego do gry?

 

Można dołączyć do znajomych przez naciśniecie "options" w lobby >Dołącz do znajomego.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiecie czy to  co zdobedziemy przejdzie do pelnej wersji gry ? Kurde tez tak macie ze czasami pisze ZNALAZLO GRACZY i WCZYTYWANIE i czekam i czekam i czekam az nagle gracze znikaja i od nowa szukanie graczy,,,czasami tak kilka razy... Mam nadzieje ze tak jak sama nazwa tej bety mowi STRESS TEST wyciagna z tego wnioski i w pelnej juz bedzie lepszy matchmaking

Edytowane przez Frog__PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiecie czy to  co zdobedziemy przejdzie do pelnej wersji gry ? Kurde tez tak macie ze czasami pisze ZNALAZLO GRACZY i WCZYTYWANIE i czekam i czekam i czekam az nagle gracze znikaja i od nowa szukanie graczy,,,czasami tak kilka razy... Mam nadzieje ze tak jak sama nazwa tej bety mowi STRESS TEST wyciagna z tego wnioski i w pelnej juz bedzie lepszy matchmaking

A była kiedyś jakaś gra w której z bety przechodziło coś do pełnej wersji? Raczej to co zdobywasz w becie, szczególnie w takich grach jak Uncharted, COD czy The Division przepada wraz z betą a w pełniaku zaczynasz od początku. Z tym wyszukiwaniem to chyba tak już jest, grałem teraz ze znajomym i dokładnie to samo się działo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja rozegrałem tylko jeden meczyk ale więcej nie potrzebuję.

 

Fajnie się skacze, strzela , nie trzeba pakować 2 magazynków by przeciwnik padł.

Grę bym kupił nawet bez multi ale zapowiada się fajny dodatek do singla. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W betach darmowych gier progress przechodzi do pełnej wersji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uncharted to uncharted singlem stoi, a multi będzie fajnym dodatkiem. Rozumiem do czego pijesz z tymi dwoma magazynkami ale taka koncepcja TD. W Wieśku też niekiedy trzeba sporo nanachać się mieczem trafiając nie raz przeciwnika - ot RPG :-).

Edytowane przez marcinart23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmienili coś w stosunku do czasu zakonczenia bety? Bo jest przed 10 a sobie pykam w najlepsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tlou nigdy tak nie było,mogłeś grać tymi spluwami.

Widać,że od bety Drejka Nd słucha graczy,totemy były przegiete, rzucales byle gdzie i podali jak muchy,pomocnicy z opancerzeniem nie do zabicia,a snajper całował z końca mapy,wszystko znerfili to granicy przyzwoitości.

Z ciekawości zapytałem w temacie tlou i potwierdzili, że niektóry bronie i perki są płatne. Rozumiem jakieś czapeczki i inne duperele a przedmiotów wpływających na rozgrywkę nie zrozumiem i jeżeli będzie taki zabieg w U4 to ja podziękuje za takie multi. Płacić za grę, płacić ps+ to jeszcze płacić za bronie? Ale poczekam na info po premierze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te bronie,były płatne to prawda,ale mogłeś nimi grac, z ustalonymi setupami.

Zresztą w tej grze,nawet bronie ci nir pomogą jak grasz randomy vs zgrany sqad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×