marko 49 Napisano 11 Lipiec 2016 Taka siatka ja bawiłem się oculus dvk2 i takie coś było właśnie widoczne na psvr podobno jest to nie widoczne Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SajmonLDZ 6 Napisano 11 Lipiec 2016 Właśnie o tej siatce mówię, strasznie psuje odbiór i gdybym miał dać 4k za taką siatkę to bym się wycofał. Jeżeli nie ma jej na Psvr to nawet kosztem grafiki jestem na tak. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko 49 Napisano 11 Lipiec 2016 (edytowane) z tego co się orientuję to jest niezauważalna na psvr Edytowane 11 Lipiec 2016 przez marko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eloszki 184 Napisano 16 Lipiec 2016 Hełm + dodatkowe kontrolery ruchowe + kamerka = zestaw za min. 2500 zł. Czy powyzsze to na 100% potwierdzone potrzebne elementy aby korzystac z VR na ps4? Czy VR bedzie wspolpracowal z ps4 czy tylko NEO? Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aborygen 44 Napisano 19 Lipiec 2016 obraz możesz podejrzeć tutaj szału ni ma ostrości też nie za wiele ale trzeba dodać fakt że to przez kompresję yt w rzeczywistości jest ciut lepiej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcossik 57 Napisano 19 Lipiec 2016 O 17.07.2016 o 00:32, Eloszki napisał: Czy powyzsze to na 100% potwierdzone potrzebne elementy aby korzystac z VR na ps4? Czy VR bedzie wspolpracowal z ps4 czy tylko NEO? Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk PS VR będzie kompatybilny zarówno z obecną wersją PS4, jak i Neo. Dlaczego miałoby nie działać z ulepszoną plejką? No weź to chłopie na logikę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eloszki 184 Napisano 19 Lipiec 2016 Chyba jednak odwrotnie pytalem a mianowicie czy bedzie dzialal tylko z NEO ale niewazne. Dzieki za info Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
One™ 525 Napisano 21 Lipiec 2016 Dla mnie VR to świetny pomysł, a jak się pomyśli to nawet jest to pewna alternatywa dla niepełnosprawnych (oczywiście z dystansem to piszę). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 21 Lipiec 2016 3 godziny temu, One™ napisał: Dla mnie VR to świetny pomysł, a jak się pomyśli to nawet jest to pewna alternatywa dla niepełnosprawnych (oczywiście z dystansem to piszę). Widzisz WIĘKSZOŚĆ liczy/chce , aby ten VR (zresztą pierwszy jako taki ;)) zabijał grafą itp. a wiadomo, że tak nie będzie... (po prostu błędne założenie już na starcie) JA nie oczekuję grafy miazga (od tego są wypasione kompy :P) a jedynie niesamowitej immersji i przyjemnego gameplayu/funu z gry Gdyby przyjąć takie założenie (jak moje) nie było by krzyków, zawodu itp. jedni chcą grafy (będzie pewnie w 4 generacji VR :P), inni jak ja chcą grywalności i funu... 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 21 Lipiec 2016 2 godziny temu, DigitalMan_PL napisał: Widzisz WIĘKSZOŚĆ liczy/chce , aby ten VR (zresztą pierwszy jako taki ;)) zabijał grafą itp. a wiadomo, że tak nie będzie... (po prostu błędne założenie już na starcie) JA nie oczekuję grafy miazga (od tego są wypasione kompy :P) a jedynie niesamowitej immersji i przyjemnego gameplayu/funu z gry Gdyby przyjąć takie założenie (jak moje) nie było by krzyków, zawodu itp. jedni chcą grafy (będzie pewnie w 4 generacji VR :P), inni jak ja chcą grywalności i funu... I na tym moze polegac problem tego sprzetu. Wiem ze porownanie z pupy troche bo jest roznica miedzy skakaniem przed konsola a zanurzeniem sie w swiecie gry, ale spojrzmy co bylo z move... gier niby sporo (jak spojrzec na liste na wikipedii) ale tych wartych uwagi nie za wiele, do tego to taka fajna zabawa na godzinke a potem i tak czlek siadal z padem przed TV. Wiec tutaj mimo duzej ilosci sprzedanych egzemplarzy oczekiwania graczy rozminely sie z tym co owe move oferowalo a jak dalej bylo to wiemy. I teraz zgodze sie z tym co piszesz o wiekszosci - wiekszosc to gracze nieswiadomi, a ci ktorzy sie interesuja wiedza na co sie pisza to niestety mniejszosc, do tego dochodzi tez marketing - bo powiedz szczerze jesli masz hasla reklamowe "nadchodzi wirtualna rzeczywistosc, nowy sposob na granie, zanurz sie w swiecie gry". To powiedz szczerze co jako pierwsze Tobie przychodzi na mysl? Bo zakladam ze sporej liczbie osob wlasnie wysoka jakosc grafiki w grach. I tutaj moze byc problem VR, beda jego oredownicy, ale bedzie grupa graczy rozczarowanych - tych ktorzy nie wiedza na co sie pisza i maja takie a nie inne oczekiwania ktorych to pierwsza gen VR moze nie spelnic z roznych wzgledow. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolos28 550 Napisano 21 Lipiec 2016 Nie wydalbym pieniędzy na VR, zwłaszcza VR pierwszej generacji. Już widać, że nic z tego nie będzie. Ludziom szybko się to znudzi i wrócą do tradycyjnego grania. Aby VR miało prawo bytu to musi upłynąć kilka generacji gdzie grafika będzie świetna, nie będzie okablowania, gdzie nie będzie potrzeby posiadania dodatkowych akcesoriów oraz gdzie gry będą mialy na prawdę sporo do zaoferowania. Ogólnie na chwilę obecną nie wyobrażam sobie grania w CODa, stojąc godzinami w pokoju, kucajac, biegając itp. Może to dobre będzie do gier wyścigowych itp. ale raczej nic ponadto... Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 21 Lipiec 2016 @Kolos28 Nie podzielam Twojej opinii w testach ktore czytalem Vive byl chwalony wlasnie za kontrolery, wlasnie za to ze przenosisz sie do swiata, po ktorym w ograniczonym zakresie sie poruszasz, a oprocz tego uzywasz teleportacji, ze kontrolery idealne wspolgraja. Mysle ze pojdzie to w dwoch oddzielnych kierunkach VR experience i tradycyjne gry. Takie EGTTR czy inny Ethan Carter moga dzieki VR zyskac. Gry wyscigowe tez. I w calym tym VR chodzi wlasnie o ten nowy/inny wymiar rozgrywki. Tutaj stoi przed tworcami sporo wyzwan - bo tradycyjne gry to wiadomo K+M lub Pad, maja ladnie wygladac i dobrze dzialac. A VR ma oferowac cos innego cos gdzie sam fakt zanurzenia w swiecie gry wynagrodzi inne niedogosnosci (kable, gorsza grafike). Jak bedzie czas pokaze, ja prywatnie nie jestem VR zainteresowany z jednego wzgledu - moje oczy szybko sie mecza. Innymi slowy nie dosc ze w robocie 8h przed monitorami, to w domu jesli gram w gre ktora ma jakies maluskie literki to jak siedze blizej to TV to mam przekrwione galy (zmeczenie oka i brak nawilzenia spowodowany zbyt mala iloscia mrugniec). Problem jest duzo mniejszy (wystepuje pozniej) jesli siedze okolo 3m od TV. Dlatego tez zwyczajnie obawialbym sie ze majac wyswietlacz/wyswietlacze przed oczami te po prostu zbyt szybko by sie meczyly. Tania metoda ktora moze pomoc mi zweryfikowac te teze jest jakis karton-box i mobile, moze kiedys sproboje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SajmonLDZ 6 Napisano 21 Lipiec 2016 Ciekawe jak z Polskim językiem w grach, bo napisy w vr ciężko mi sobie wyobrazić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 21 Lipiec 2016 5 minut temu, SajmonLDZ napisał: Ciekawe jak z Polskim językiem w grach, bo napisy w vr ciężko mi sobie wyobrazić. Obawiam sie ze z napisami moze byc ciezko, juz w 3D potrafia meczyc na TV (przynamniej mnie) wiec tutaj moze byc jeszcze ciezej, pomijajac juz fakt ze mamy ekran przed nosem i ze niby gdzie je umiescic. Z drugiej strony sporo gier najwyrazniej ich nie wymaga. Za to rownie ciezko mi sobie wyobrazic London Heist bez brytyjskiego akcentu - to mniej wiecej tak jakby zbudingowac Lock Stock and two smoking barrels. Nawet najlepszy dub, najlepszych aktorow najbardziej wczutych ktorzy by ogladali sceny ktore dubbuja ni jak nie bedzie tak dobry jak oryginal. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SajmonLDZ 6 Napisano 21 Lipiec 2016 Sony zapowiadało, że będzie polonizować swoje exy i liczę, że vr to nie ominie. Swoją drogą ciekawe czy różnice sprzętowe platform (pc vs ps4) pozwolą na jakieś multiplatformy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko 49 Napisano 24 Lipiec 2016 Robi się ciekawie , chyba trzeba będzie się zaopatrzyć w paczkę pampersów http://www.vrhunters.pl/wedlug-capcom-gra-resident-evil-7-w-trybie-vr-jest-zbyt-straszna/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 24 Lipiec 2016 Jak to jak z dupy Ślepy po roku... Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcossik 57 Napisano 12 Sierpień 2016 (edytowane) Jeżeli ktoś przymierza się do zakupu PS VR na premierę bądź w jej okolicach, to mam dobrą wiadomość Edytowane 12 Sierpień 2016 przez Marcossik 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strashak 0 Napisano 16 Sierpień 2016 Kurczę czytam i czytam i bardzo się podjarałem tym tematem. Będąc nad morzem skorzystałem ze standow vive i namówiłem żonę, żeby negocjacje nt zakupu przebiegały łatwiej;). Teraz pytanie pewnie i wróżenie z fusów. Jesli złożę dziś preorder np w euro to jaka jest szansa, że dostanę w ciagu np miesiąca od premiery a nie za pół roku czy dalej. Problem w preorderze polega na wpłacie zaliczki 350 i jesli miałbym po premierze czekać jeszcze z 6msc to nie byłoby kolorowo. Niestety euro nie potrafi mi odpowiedzieć i słyszę tylko tekst, że "tak szybko jak to bedzie możliwe"? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcossik 57 Napisano 16 Sierpień 2016 To popatrz w innych sklepach i tam popytaj. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 16 Sierpień 2016 Ja tam w Mediaexpert będę miał na premiere a nawet z 2 dni wcześniej Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko 49 Napisano 16 Sierpień 2016 (edytowane) Ja zamówiłem w euro w pierwszej godzinie kiedy można było składać , nie potrzeba było zaliczki i 2 razy dzwoniłem w tej sprawie i powiedzieli że miałem szczęście bo teraz już potrzeba zaliczki. Ale zamówiłem jeszcze w Media Markt zaraz jak dali na stronie i tam trafiłem na promocję bez zaliczki i za każde wydane 500 zł bon na paliwo na BP chyba na 50zł Więc mam VR taniej o 150zł Poczekam do końca i anuluje preorder z Euro Edytowane 16 Sierpień 2016 przez marko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strashak 0 Napisano 17 Sierpień 2016 Wszędzie ta sama śpiewka. Najszybciej jak się da Pan dostanie, ale co to znaczy najszybciej hmmm. Trudno poczekamy jak się dobrze sprzeda to i tak bedą robić wszystko, żeby kolejna partia trafiła przed gwiazdką. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcossik 57 Napisano 18 Sierpień 2016 Wiadomo może jaka jest zalecana, minimalna odległość kamery od gogli VR? Chodzi mi o to, że będę chciał kupić DRIVECLUB VR z kierownicą T150, ale bez stojaka na razie. Z tego powodu kierownicę będę zmuszony przykręcić do biurka, na którym użytkuję z peceta. Obawiam się, że może być za mało, bo kamerkę bym musiał położyć na monitorze, który znajdował by się jakieś 40 cm od mojej głowy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 18 Sierpień 2016 @Marcossik Patrząc na ten obraz z oficjalnej broszury potrzebujesz minimum 0.6 metra by zmieścić się w Play Area. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach