dragonosi 43 Napisano 15 Październik 2016 kamera musi być bo ona wszystko sczytuje z vr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrykos 21 Napisano 16 Październik 2016 A ja mam pytanko odnośnie samej opcji Cinematic Mode. Ktoś już oglądał na tym filmy lub po prostu grał w gierki bez opcji VR? Takie gogle mogłyby bez problemu zastąpić nam monitor lub tv? Jakie wrażenia? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 16 Październik 2016 A ja mam pytanko odnośnie samej opcji Cinematic Mode. Ktoś już oglądał na tym filmy lub po prostu grał w gierki bez opcji VR? Takie gogle mogłyby bez problemu zastąpić nam monitor lub tv? Jakie wrażenia? Gdybyś czytał wcześniejsze posty to byś wiedział że wypada w hooy blado sam to od razu testowałem na U4 i jest BARDZO SŁABO widać że mała rozdzialka. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragonosi 43 Napisano 16 Październik 2016 (edytowane) ja testowałem dooma 4 na kinowce i jest extra oczywiście wielkość średnia. Polecam tym co mają odporny błędnik. Nie wiem czy tv nie zastąpię vr do normalnych gier. Próbowałem tez fife 17 ale średnio to wypada. Testowałem też demko outcasta II i RE VII jest naprawdę dobrze. Do FPP cinematic mode się sprawdza. Zobaczcie sami to się przekonacie Edytowane 16 Październik 2016 przez dragonosi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcossik 57 Napisano 16 Październik 2016 (edytowane) A tam gadacie.. Cinematic Mode wypada lepiej niż myślałem, pewnie dzięki zniwelowaniu efektu Screen Door. Jasne, jakość obrazu zauważalnie odstaje od tego co widzimy na telewizorze Full HD, ale wygląda to na tyle przyzwoicie, że od biedy możemy sobie w klasyczne gry 2D na tym pograć, gdy któryś z domowników zajmie nam telewizor. Samo PS VR użytkuje już kilka dni i na ten moment muszę powiedzieć, że gogle są bardzo wygodne i lekkie. Nie czułem żadnego dyskomfortu nosząc je przez 2 godziny bez zdejmowania ich. Ostrość obrazu pozostawia sporo do życzenia, ale poziom immersji pozwala mi zapominać o niedoskonałościach obrazu. Na minus niestety trackowanie Move'ów oraz sporadyczne problemy z trackowanie samego headsetu. Czasami występuje tzw. "rwanie" obrazu. Denerwuje mnie też trochę to, że od dołu prześwituje światło z zewnątrz. Gdy spoglądamy w dół jest to widoczne. No i są też te nieszczęsne kable i kontrolery. A to kabel od słuchawek się plącze z kablem od headsetu, a to trzeba ściągać gogle po zmianie gry bo trzeba zmienić kontrolery, a to soczewki zaparują, a to trzeba za każdym razem dokonywać kalibracji. Ogólnie to są takie niuanse, ale nagromadzone potrafią irytować. Mimo wszystko uważam PlayStation VR za kawał dobrego sprzętu, jestem bardzo zadowolony z zakupu. Teraz żeby tylko gry się na tym pojawiały. DOBRE gry! Edytowane 16 Październik 2016 przez Marcossik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragonosi 43 Napisano 16 Październik 2016 (edytowane) co do ostrości to widzę że zależny to od producentów gry, proponuje zakup Rigsa, tam grafa pokazuje świetny pazur i jest cholernie ostro a plansze są naprawdę duże, nie wiem jak oni to zrobili, ale sobie myślę tak jak wyglądają gry na początku generacji a jak na końcu. Poza tym za miesiąc jest Prosiak i myślę że on tu też wiele zmieni. Ponadto eve valkyria którą ogrywam może troszkę gorzej z ostrością niż u Rigsa, ale uważam że i tak jest świetnie jak na tyle obiektów które się tam pojawiają. Co do kalibracji obrazu wciska się options i obraz się ustawia w sekund 2. Parować paruje to fakt, ale na początku, potem już nie, ja robię jedn krótki manewr jak widzę ze paruje odsuwam google od oczu na chwile,temp wraca do normy i za drugim razem już nie powinno parować. Takie tam moje przemyślenia Edytowane 16 Październik 2016 przez dragonosi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chazy_Chaz 133 Napisano 16 Październik 2016 demo RS7 tez jest swietne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragonosi 43 Napisano 16 Październik 2016 (edytowane) no kitchen zamiata w terenie, jest strasznie, graficznie bosko klimatycznie pierze umysł. Zawał murowany i stres pourazowy. Trzeba znaleźć dobrego psychiatrę i dobre tabsy :). przydałby się nowy silent hill na vr niestety to tylko marzenie. Ciekawe ile sony opchnęło zabawek w dniu premiery. Edytowane 16 Październik 2016 przez dragonosi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chazy_Chaz 133 Napisano 16 Październik 2016 wszystko fajnie ale powoli zblizalm się do konca ogrywania tego co mnie interesuje i chyba google pojda dalej az do premiery RS7 bo nie wiedze sensu ich 3mać cimena mode mnie nie zabawia , ciezko się gra w normalne gry na tym. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragonosi 43 Napisano 16 Październik 2016 re 7 już za pasem. czekam na reza, thumbera i here the lie tylko wszędzie cyfrowo. until ograny, eve też, ps worlds też, rigsa zostawiam lubię mechy. teraz się skupie na driveclubie bo co zostało. zostało czekać na residenta a dalej czas pokarze. Mnie Cinema mode pasuje więc będę używał do normalnych gier i filmów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Banan91PL 287 Napisano 16 Październik 2016 Czy zakładając ps vr mamy wrażenie ze w pełni jestem w grze ze nasza rzeczywistość zamienia się na tą z gry czy bardziej ze patrzymy przez lornetkę na coś sztucznego mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czacha79 900 Napisano 16 Październik 2016 29 minut temu, Banan91PL napisał: Czy zakładając ps vr mamy wrażenie ze w pełni jestem w grze ze nasza rzeczywistość zamienia się na tą z gry czy bardziej ze patrzymy przez lornetkę na coś sztucznego mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi Jesli gra jest VR to jests w grze w 200% i wszystko jest przepastnie duze. Jesli gra nie jest VR to grasz jakbys siedzial w kinie i mial przed soba duzy ekran na ktorym sie to wszystko wyswietla. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chazy_Chaz 133 Napisano 17 Październik 2016 kto się orientuje na ile starcza rush of blood ? zastanawiam się czy nie kupić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragonosi 43 Napisano 17 Październik 2016 util dawn naprawdę warto, świetny klimat,grafa też, ostrość dobra. I jak za tą cenę dość długa. Mi na normalu zajęło mi chyba około do 3 h . Chociaż w wirytualu czas tak szybko leci że wszystko wydaje się krótkie. Poza tym są takie smaczki że czasami są dwie drogi wyboru jak strzelisz w suwnicę to jedziesz innym torem. Więc grę można powtórzyć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Masta20PL 15 Napisano 17 Październik 2016 Też zakupiłem google. Wcześniej byłem na "dniach otwartych" to od Saturna. i teraz jest dużo lepiej, można sobie lepiej te google założyć przez co dostaje się lepszą ostrość ale: Ostrość łapię gdy nałożę sobie na nos? Może źle je zakładam? Gdzie macie ten pasek z tyłu głowy niżej? czy wyżej? Jak z filmami 360stopni na VR? Wie ktoś jak coś odtworzyć? Np. te filmy z youtuba. Na razie oglądałem trochę z tej aplikacji co jest do zainstalowania na konsoli, ale nie ma tam nic ciekawego, jest trochę walki Szpilki ale strasznie tnie inne filmiki chodzą normalnie. Bardzo interesowała mnie ta funkcja dużego ekranu na razie jest ok. Zaraz pogram sobie w coś w 2D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sipap 34 Napisano 17 Październik 2016 Ja mam pytanie natury użytkowej. Czy da się założyć VR jak ktoś nosi okulary ? Czy jakiś okularnik ma w swoim posiadaniu to ustrojstwo i czy da się grać komfortowo mając założone okulary? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grecky 1422 Napisano 17 Październik 2016 Musisz wtedy dokupić specjalną przejściówkę do oczu, PlayStation Contact Lens, by skalibrować odpowiednio zdupczone dioptrie w oku z matrycą PS VR. Koszt to jedyne 399 zł, więc myślę, że warto. Albo poczekać do świąt na jakieś bundle. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m0rph 3307 Napisano 17 Październik 2016 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Masta20PL 15 Napisano 17 Październik 2016 2 godziny temu, Sipap napisał: Ja mam pytanie natury użytkowej. Czy da się założyć VR jak ktoś nosi okulary ? Czy jakiś okularnik ma w swoim posiadaniu to ustrojstwo i czy da się grać komfortowo mając założone okulary? Ja nosze okulary do jazdy ma małą wadę ale jak gram np. w fife na 47" z 2metrow to czasem zaloze jak przegrywam testowalem vr z okularami i jest wypas w ogole nie przeszkadza, nie wiem jak to zrobili ale na prawde okulary w ogole nie przeszkadzaja w googlach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragonosi 43 Napisano 17 Październik 2016 bo to Sony oni potrafią, no prosiak im średnio wypadł ale, warto zakupić ten sprzęt daje dużo radochy i inny wymiar grania. Ale warto przetestować vr na until dawn. Bo jak to przejedziesz to we wszystko będziesz mógł grać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Serwis Konsol 318 Napisano 17 Październik 2016 Until Down to obowiązkowa pozycja do straszenia znajomych - jak dla mnie bomba. Muszę zakupić EVE:Valkyrie bo demo stanowczo za krótkie. Ma ktoś na pozbyciu ;)? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Masta20PL 15 Napisano 17 Październik 2016 Ja w Until Down gralem i spoko ale najgorzej bylo z rigs tak sie w glowie krecilo. ale z czasem przeszlo gralem tylko w ten tryb dla poczatkujacych. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcossik 57 Napisano 17 Październik 2016 Until Dawn faktycznie bardzo solidny tytuł startowy. Jest znacznie lepszy niż myślałem, że będzie. No jest też całkiem długi, jak na single-playerową grę na VR. Cena również zachęca. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aem 8 Napisano 17 Październik 2016 Po sprawdzeniu kilku prostych demek na Oculusie kilka miesięcy temu początkowo byłem dość pozytywnie nastawiony do VR, a nawet planowałem zakup. Po przemyśleniu sprawy i rozważeniu tego, że większość gier 1generacji na VR będą w 90% popierdółkami, odpuściłem i z beką obserwowałem napalonych graczy preorderujących gogle. Jako wielki fan DRIVECLUB byłem zaciekawiony jak wygląda gierka w wersji VR, no ewentualnie jeszcze Rigs no i... wczoraj dorwałem testowy egzemplarz na stoisku w Saturnie na Bielanach we Wrocławiu. Wrażenia? SŁABIZNA! Miałem okazje sprawdzić sobie spokonie DC, Rigs oraz REZ, czyli gry które mogłyby mnie przekonać do ewentualnego wyłożenia kasy, aczkolwiek same wrażenia z obcowania z goglami mocno ostudziły mój ewentualny zapał. Co nie zagrało? Po kolei: jak dla mnie gogle mimo wszystko ciążą na głowie, powodują pewien dyskomfort i zwyczajnie wkurvvia mnie poczucie posiadania czegoś na łbie. Drugi i najmocniejszy minus to fatalna rozdzielczość, ziarno, bieda na ekranie, plus gubienie gogli jeśli w ferworze gry opuszczałem pole widzenia kamery. Obraz w DRIVECLUB niestety był naprawde bardzo, ale to bardzo biednej jakości, samo rozglądanie się po wozie robi, ale co z tego skoro fotele wewnątrz auta są wykonane bardzo dziwnie i mimo wszystko IMO nie dają poczucia wielkiej immersji. Wiadomo, fajnie grało się w trybie FPP, wiadomo że zabawa dostaje mocnego kopa, ale jak dla mnie wizualia oraz zubożenie rozgrywki totalnie kładą całość. REZa odpaliłem na chwilkę, jako fan oryginału sprzed 15 lat. Niestety również bez szału. Ot, fajna gierka napewno nieco bardziej wciągająca w swój świat, ale bez wielkiego efektu ŁAŁ. Rigs odpaliłem aby wkręcić się mocniej, bo na te gierke zwróciłem uwagę już podczas pierwszych prezentacji. Niestety również jak dla mnie ruszało się to dość drętwo, również ubogo graficznie, podobnie mechanika gry nie porwała niczym świeżym. I tutaj również gogle robiły swoją robotę - czujesz się wewnątrz gry, jest wczucie, jest klimatycznie. Gierki jednak nie domagają pod względem samej rozgrywki, bo biorąc pod uwagę specyfikę gogli, te 1wszej generacji będą uboższe, prostsze, no i nie oszukujmy się - słabiutkie graficznie. Porównując VR do Oculusa (wiadomo cena to przespaść) gogle SONY wypadają blado. Fajna zabawka do pokazania dziewczynie, czy znajomym i sam bym taką sobie do tych właśnie celów sprawił, ale napewno nie dam za to 1769zł, ani 769zł, ani też 669zł. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Masta20PL 15 Napisano 17 Październik 2016 Pograłem trochę w FIFA w 2d i jest bardzo źle, gorzej niż myślałem. Także Ci którzy chcieliby grać głównie na tym wielkim ekranie to odradzam. Jakieś tytuły gdzie nie ma tyle szczegółów jest ok. Ale taka FIFA na tak wielkim ekranie w jakości 4k musi robić robotę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach