Skocz do zawartości
Patricko

Kierownica do PS4

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś robił update firmware do t300?(driver package 2015_TTRS_1) z 21/06/15. Czy to coś zmienia oprócz kompatybilności z Windows 10?

= Edit =

Chyba jeszcze nowe driver v49 dla wersji tx (xbox) no, ale to też nieistotne dla użytkowników t300rs.

Więcej zmian nie widzę w opisie..

Edytowane przez pela222

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wgrałem to do ts500 ale numer firmware pozostał niezmienny, chyba dla 500tki fucktycznie nic nie zmienia :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jak przejeżdżam przez szykanę to kierownica powinna mi sama odbijać w rękach? To moje pierwsze koło i nie wiem czy wszystko prawidłowo włączyłem w pCars. Po najechaniu kierownica nie zmienia sama położenia choć samochód na torze wariuje :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szykana mocno wypukla normalnie rzuca na niej autem kierownica thrustmaster t100. Moze cos w ustawieniach muszę włączyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siłę force feedback daj napewno na 100 (defaultowo jest 75). Resztę muszą podpowiedzieć posiadacze tego sprzętu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ff ustawilem na 100. Ustawienia ff mam zgodnie z ustawieniami podanymi przez Jack Spade. Ktos korzysta z tych ustawień?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta kierownica podobno ma jakiś drugi tryb FF. Sprawdź w instrukcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak po środku na dole kierownicy jest taki przycisk oznaczony "F" jak go wciśniesz to lampka powinna migać. Wówczas FF jest silniejszy, jak lampka pali się cały czas to w zasadzie jest nieodczuwalny. Musisz na to zwracać uwagę bo kilka razy rozpoczynając wyścig przestawiało mi się z mrugającej na palącą się bez przerwy i parę razy zdziwiłem się na 1 zakręcie jak nie zauważyłem tego w porę :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed konfiguracja kola zgodnie z ustawieniami wskazanymibwyzej kolo faktycznie chodzilo ciezko. Po jego ustawieniu chodzi zaskakujaco lekko. Poza tym myslalem ze po najechaniu na taka szykane bedzie mi wyrywalo kierownice z rak i zmuszalo do kontrowania a nic takiego sie nie dzieje :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz jeszcze zwiększyć siłę Fz w ustawieniach FF samochodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam dziś przyszła do mnie upragniona kierownica t300, nie miałem zbytnio czasu jej obadac bo do pracy ale zagrałem 10 min wrażenia niesamowite choć napotkałem jeden problem w połowie trasy w drivceclubie włączył mi się sam wsteczny i kierownica przestała reagować pomogło odłączenie jej od USB i podłączenie jeszcze raz, co mogło być tego przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciężko powiedzieć, ale akurat Driveclub i T300 to nie najlepsze zestawienie jeśli chodzi o możliwości tego koła, chociaż mi się takie coś nie zdarzyło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze wrażenia nowych cudów od Logitecha.

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się jego powściągliwość i próby ukrycia zawodu na twarzy ;) No bo tak naprawdę to tylko z grzeczności dla dostawcy (logitech) nie powiedział tego co myśli ;) "dostałem dziś do testów g27 pod nazwą g29, z fajna modyfikacja pedału hamowania" koniec recenzji.

Edytowane przez pela222
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten filmik można bez głosu oglądać i wiadomo o co chodzi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mała prośba. Jak juz csr elite przetestujesz na ps4 poprzez adapterowe podłączenie np w Project Carsie to napisz kilka słów jak sie będzie to wszystko sprawować. I jeszcze jedno czym się rożni T300RS od T300 GTE tylko kołem licencjonowanym logiem Ferrari?

Dostalem w zeszłym tygodniu po 4 miesiącach czekania cpx od basherboards.com. Urządzenie wielkości pudełka od papierosów, wykonanie przyzwoite ale co najważniejsze wreszcie mogłem podłączyć moje fanatec csr elite do t300 ;) Powiem wam szczerze, że tak się przyzwyczaiłem do standardowych że nawet ostatnio zastanawiałem się czy potrzebę mi inne... Wczoraj pojechałem pierwszy wyścig na fanatec i powiem że jest kozak. Adapter działa poprawnie. Żadnych opóźnień. Podłączenie proste. Ma dodatkową regulacje czułości hamulca (jest pokrętło do ustawienia ABS ale moje pedały nie mają wibracji).

Pojechaliśmy wczoraj godzinny wyścig i miałem bardzo dobre tempo.

Miałem plan żeby zrobić bezpośrednie porównanie czasów na standardowych i fanatec, ale nie miałem czasu na takie zabawy... Stockowe pedały juz w pudełku. ;)

Ps.

Testowane na ps3 w gt6

Edytowane przez pela222

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kierownica dzis do mnie dotarla... Napisze moje wrazenia wieczorkiem.

 

Panowie jak to kur... ustawic.. chce potestowac ustawienia z neta.. wchodze w czulosc kierownicy jest ustawione na 6... i jak chce dac na 5 to nie moge... przeskakuje mi co 6 oczek... czy ktos mial juz cos takiego??

Edytowane przez Sir Siekier

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj również zmontowałem moją t300rs. Na głębszą analizę przyjdzie czas trochę pózniej ale ogolnie jest bardzo dobrze. Jest kilka detali do ktorych trzeba sie przyzwyczaic (umiejscowienie przyciskow), ale coz, tak chyba juz musi byc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siekiera u mnie to samo, czasem po kilku razach załapie wartość jaką chciałem a czasem nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zwiazku z faktem ze mialem Driving Force Pro... ktore przykrecilem sobie do krzeselka ( a sam siadalem na takim lazienkowym plastikowym siedzisku z Ikei) to wiele nie oczekiwalem... po T100.

Jednak po kolei.. wyciagam ja z pudelka.. i co widze. nie na calej obreczy jest guma. Ok 50% pokryte jest guma a drugie 50% jest po prostu plastikiem. Jednak mysle no zobaczymy co bedzie. Wlaczam ja i podlaczam do ps4. Kalibracja nastepuje.. jedzie w lewo  potem w prawo i potem znowu do konca w lewo... kierownica pozstaje w takiej pozycji po kalibracji. Trzeba sobie kolko ustawic do pozycje zerowej manualnie. W Fpro nie do pomyslenia. W zwiazku z faktem ze siedze dosyc nisko to te ustawione pedaly sa prawie w pionie dla mnie.. szczegolnie hamulec. Jednak odkrecilem nakladke na hamulec i obrocilem o 180 stopni. Jest lepiej. Patrze sobie pod pedaly... No i tutaj wkurw na maxa... Jakies gumy zamontowali.. w Pro mialem tareczke tak wiec jak na dywaniku kladlem to sie wgryzalo i nie bylo opcji ze pusci... W t100... puszcza. Jednak i na to rada jest. zablokowalem pozycje pedalow kijem ktory wlozylem pomiedzy nozki krzeselka a pedaly... No i jest ok.

 

Teraz wchodzimy w PC... kalibracja przechodzi dobrze ale jak napisalem wyzej nie ma opcji aby wybrac porzadana wartosc.. przeskoki sa.. dlaczego nie wiem.

 

Uczucia z jazdy.

 

Po 6 latach z pro... pedaly w t100 chodza dramatycznie ciezko. Zauwazylem ze w 90% nie moge docisnac hamulca na maxa...

Zmiana biegow to jest jakby ktos specjalnie zaprojektowal normalny dzwiek zmiany biegow i potem dodal mocy do tego dzwieku ok 500%.. W pro bylo cicho i fajnie tu... caly dom wie ze zmieniles bieg.

 

Obrecz kierownicy. przez pierwsze 2 godziny grania ilekroc skrecalem kierownice to cos popierdzielalo w obreczy..jakby jakis kamyczek... Po kilku godzinach przestalo i teraz jestem tylko ja i "nasze zmiany biegow"

 

Ogolnie jednak stwierdzam ze duzy pipol jestem w wyscigach aby kupowac t300... Ja ciesze sie wyczucia auta i ogolnego faktu ze kieruje nie padem. Nigdy zawodow zadnych nie wygram i zakladam ze tez nie bede sie nawet staral. Tak wiec ta kierownice uwazam ze bardzo dobra nastepczynie mojej wysluzonej Pro... Jednak zaznaczyc trzeba ze jedyny rozwoj u nastepczyni polega na tym ze obsluguje ps4.

 

A no i Force Feedback... Fajnie ze jest ale ja i tak ustawiam go na niskie wartosci.  

Edytowane przez Sir Siekier
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"

Ogolnie jednak stwierdzam ze duzy pipol jestem...

O nie nie, to ja jestem PiPoL :D

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ty wiesz co oznacza pipol??

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czuje, że mogą być różne wersje. Piekarz? :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę szersze spojrzenie na G29. Podobno pedały dużo lepsze niż przy G27, natomiast kiera to dokładnie to samo.

 

 

Edytowane przez toreso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×