pela222 552 Napisano 22 Czerwiec 2015 (edytowane) Czy ktoś robił update firmware do t300?(driver package 2015_TTRS_1) z 21/06/15. Czy to coś zmienia oprócz kompatybilności z Windows 10? = Edit = Chyba jeszcze nowe driver v49 dla wersji tx (xbox) no, ale to też nieistotne dla użytkowników t300rs. Więcej zmian nie widzę w opisie.. Edytowane 22 Czerwiec 2015 przez pela222 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
listek2000 49 Napisano 23 Czerwiec 2015 wgrałem to do ts500 ale numer firmware pozostał niezmienny, chyba dla 500tki fucktycznie nic nie zmienia :( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinn06 9 Napisano 24 Czerwiec 2015 Czy jak przejeżdżam przez szykanę to kierownica powinna mi sama odbijać w rękach? To moje pierwsze koło i nie wiem czy wszystko prawidłowo włączyłem w pCars. Po najechaniu kierownica nie zmienia sama położenia choć samochód na torze wariuje :( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 24 Czerwiec 2015 Zależy jaka szykana i jaka kierownica. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinn06 9 Napisano 24 Czerwiec 2015 Szykana mocno wypukla normalnie rzuca na niej autem kierownica thrustmaster t100. Moze cos w ustawieniach muszę włączyć? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 24 Czerwiec 2015 Siłę force feedback daj napewno na 100 (defaultowo jest 75). Resztę muszą podpowiedzieć posiadacze tego sprzętu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinn06 9 Napisano 24 Czerwiec 2015 Ff ustawilem na 100. Ustawienia ff mam zgodnie z ustawieniami podanymi przez Jack Spade. Ktos korzysta z tych ustawień? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 24 Czerwiec 2015 Ta kierownica podobno ma jakiś drugi tryb FF. Sprawdź w instrukcji. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scooby-Doo 138 Napisano 24 Czerwiec 2015 Tak po środku na dole kierownicy jest taki przycisk oznaczony "F" jak go wciśniesz to lampka powinna migać. Wówczas FF jest silniejszy, jak lampka pali się cały czas to w zasadzie jest nieodczuwalny. Musisz na to zwracać uwagę bo kilka razy rozpoczynając wyścig przestawiało mi się z mrugającej na palącą się bez przerwy i parę razy zdziwiłem się na 1 zakręcie jak nie zauważyłem tego w porę :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinn06 9 Napisano 24 Czerwiec 2015 Przed konfiguracja kola zgodnie z ustawieniami wskazanymibwyzej kolo faktycznie chodzilo ciezko. Po jego ustawieniu chodzi zaskakujaco lekko. Poza tym myslalem ze po najechaniu na taka szykane bedzie mi wyrywalo kierownice z rak i zmuszalo do kontrowania a nic takiego sie nie dzieje :( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 24 Czerwiec 2015 Możesz jeszcze zwiększyć siłę Fz w ustawieniach FF samochodu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aborygen 44 Napisano 24 Czerwiec 2015 Witam dziś przyszła do mnie upragniona kierownica t300, nie miałem zbytnio czasu jej obadac bo do pracy ale zagrałem 10 min wrażenia niesamowite choć napotkałem jeden problem w połowie trasy w drivceclubie włączył mi się sam wsteczny i kierownica przestała reagować pomogło odłączenie jej od USB i podłączenie jeszcze raz, co mogło być tego przyczyną? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TeraJacek 2089 Napisano 24 Czerwiec 2015 Ciężko powiedzieć, ale akurat Driveclub i T300 to nie najlepsze zestawienie jeśli chodzi o możliwości tego koła, chociaż mi się takie coś nie zdarzyło. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TeraJacek 2089 Napisano 25 Czerwiec 2015 Pierwsze wrażenia nowych cudów od Logitecha. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pela222 552 Napisano 25 Czerwiec 2015 (edytowane) Podoba mi się jego powściągliwość i próby ukrycia zawodu na twarzy ;) No bo tak naprawdę to tylko z grzeczności dla dostawcy (logitech) nie powiedział tego co myśli ;) "dostałem dziś do testów g27 pod nazwą g29, z fajna modyfikacja pedału hamowania" koniec recenzji. Edytowane 25 Czerwiec 2015 przez pela222 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TeraJacek 2089 Napisano 25 Czerwiec 2015 Ten filmik można bez głosu oglądać i wiadomo o co chodzi ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pela222 552 Napisano 7 Lipiec 2015 (edytowane) Mała prośba. Jak juz csr elite przetestujesz na ps4 poprzez adapterowe podłączenie np w Project Carsie to napisz kilka słów jak sie będzie to wszystko sprawować. I jeszcze jedno czym się rożni T300RS od T300 GTE tylko kołem licencjonowanym logiem Ferrari?Dostalem w zeszłym tygodniu po 4 miesiącach czekania cpx od basherboards.com. Urządzenie wielkości pudełka od papierosów, wykonanie przyzwoite ale co najważniejsze wreszcie mogłem podłączyć moje fanatec csr elite do t300 ;) Powiem wam szczerze, że tak się przyzwyczaiłem do standardowych że nawet ostatnio zastanawiałem się czy potrzebę mi inne... Wczoraj pojechałem pierwszy wyścig na fanatec i powiem że jest kozak. Adapter działa poprawnie. Żadnych opóźnień. Podłączenie proste. Ma dodatkową regulacje czułości hamulca (jest pokrętło do ustawienia ABS ale moje pedały nie mają wibracji). Pojechaliśmy wczoraj godzinny wyścig i miałem bardzo dobre tempo. Miałem plan żeby zrobić bezpośrednie porównanie czasów na standardowych i fanatec, ale nie miałem czasu na takie zabawy... Stockowe pedały juz w pudełku. ;) Ps. Testowane na ps3 w gt6 Edytowane 7 Lipiec 2015 przez pela222 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sir Siekier 861 Napisano 7 Lipiec 2015 (edytowane) Kierownica dzis do mnie dotarla... Napisze moje wrazenia wieczorkiem. Panowie jak to kur... ustawic.. chce potestowac ustawienia z neta.. wchodze w czulosc kierownicy jest ustawione na 6... i jak chce dac na 5 to nie moge... przeskakuje mi co 6 oczek... czy ktos mial juz cos takiego?? Edytowane 7 Lipiec 2015 przez Sir Siekier Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
F1 maniak 32 Napisano 7 Lipiec 2015 Ja dzisiaj również zmontowałem moją t300rs. Na głębszą analizę przyjdzie czas trochę pózniej ale ogolnie jest bardzo dobrze. Jest kilka detali do ktorych trzeba sie przyzwyczaic (umiejscowienie przyciskow), ale coz, tak chyba juz musi byc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hakuna 47 Napisano 8 Lipiec 2015 Siekiera u mnie to samo, czasem po kilku razach załapie wartość jaką chciałem a czasem nie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sir Siekier 861 Napisano 8 Lipiec 2015 (edytowane) W zwiazku z faktem ze mialem Driving Force Pro... ktore przykrecilem sobie do krzeselka ( a sam siadalem na takim lazienkowym plastikowym siedzisku z Ikei) to wiele nie oczekiwalem... po T100. Jednak po kolei.. wyciagam ja z pudelka.. i co widze. nie na calej obreczy jest guma. Ok 50% pokryte jest guma a drugie 50% jest po prostu plastikiem. Jednak mysle no zobaczymy co bedzie. Wlaczam ja i podlaczam do ps4. Kalibracja nastepuje.. jedzie w lewo potem w prawo i potem znowu do konca w lewo... kierownica pozstaje w takiej pozycji po kalibracji. Trzeba sobie kolko ustawic do pozycje zerowej manualnie. W Fpro nie do pomyslenia. W zwiazku z faktem ze siedze dosyc nisko to te ustawione pedaly sa prawie w pionie dla mnie.. szczegolnie hamulec. Jednak odkrecilem nakladke na hamulec i obrocilem o 180 stopni. Jest lepiej. Patrze sobie pod pedaly... No i tutaj wkurw na maxa... Jakies gumy zamontowali.. w Pro mialem tareczke tak wiec jak na dywaniku kladlem to sie wgryzalo i nie bylo opcji ze pusci... W t100... puszcza. Jednak i na to rada jest. zablokowalem pozycje pedalow kijem ktory wlozylem pomiedzy nozki krzeselka a pedaly... No i jest ok. Teraz wchodzimy w PC... kalibracja przechodzi dobrze ale jak napisalem wyzej nie ma opcji aby wybrac porzadana wartosc.. przeskoki sa.. dlaczego nie wiem. Uczucia z jazdy. Po 6 latach z pro... pedaly w t100 chodza dramatycznie ciezko. Zauwazylem ze w 90% nie moge docisnac hamulca na maxa... Zmiana biegow to jest jakby ktos specjalnie zaprojektowal normalny dzwiek zmiany biegow i potem dodal mocy do tego dzwieku ok 500%.. W pro bylo cicho i fajnie tu... caly dom wie ze zmieniles bieg. Obrecz kierownicy. przez pierwsze 2 godziny grania ilekroc skrecalem kierownice to cos popierdzielalo w obreczy..jakby jakis kamyczek... Po kilku godzinach przestalo i teraz jestem tylko ja i "nasze zmiany biegow" Ogolnie jednak stwierdzam ze duzy pipol jestem w wyscigach aby kupowac t300... Ja ciesze sie wyczucia auta i ogolnego faktu ze kieruje nie padem. Nigdy zawodow zadnych nie wygram i zakladam ze tez nie bede sie nawet staral. Tak wiec ta kierownice uwazam ze bardzo dobra nastepczynie mojej wysluzonej Pro... Jednak zaznaczyc trzeba ze jedyny rozwoj u nastepczyni polega na tym ze obsluguje ps4. A no i Force Feedback... Fajnie ze jest ale ja i tak ustawiam go na niskie wartosci. Edytowane 8 Lipiec 2015 przez Sir Siekier 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiPoL 189 Napisano 9 Lipiec 2015 " Ogolnie jednak stwierdzam ze duzy pipol jestem... O nie nie, to ja jestem PiPoL :D 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sir Siekier 861 Napisano 9 Lipiec 2015 A ty wiesz co oznacza pipol?? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiPoL 189 Napisano 9 Lipiec 2015 Czuje, że mogą być różne wersje. Piekarz? :) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TeraJacek 2089 Napisano 18 Lipiec 2015 (edytowane) Trochę szersze spojrzenie na G29. Podobno pedały dużo lepsze niż przy G27, natomiast kiera to dokładnie to samo. Edytowane 18 Lipiec 2015 przez toreso Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach