Skocz do zawartości
Patricko

Kierownica do PS4

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę (w szczególności przy moich 95+), chociaż stoi po > 900 :2_grimacing:Dlatego najprawdopodobniej pójdzie do Żyda, a jak sprzedam starą DFGT, to kiera będzie mnie kosztować ~200 zł :P

Edytowane przez Laptok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten fotel wygląda jak taki plażowy lub na ryby :D

Ja za T150 i Wheel Stand Deluxe V2 dałem prawie tysiaka, a bez stojaka, to kiepsko tym bardziej, że force feedback w tej kierownicy jest całkiem mocny. 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kazdy kupuje zgodnie wlasnymi preferencjami.

Widzialem owy playseat rozlozony (bez kierownicy), subiektywnie - zupelnie mnie nie przekonal.

Nie to zeby WSP V2 Deluxe bylo idealne , oczywiscie jest to rewelacja w porownaniu do kierownicy przy biurku na ktorym stoi 42" TV. O ile z DFP ktora byla lekka mala nie bylo wiekszego problemu tak jakbym mial mocowac i zdejmowac T300 (co pewnie nawet nie bylo by mozliwe z podowu ramy ktora ma biurko) to chyba bym osiwial. Pomijajac juz fakt sile FF ktora potrafi przy kalibracji kierownicy lekko bujnac WSP. 

W WSP szkoda ze rura do ktorej mocowany jest element do ktorego mocowana jest kierownica nie jest ciut dluzsza. Mocowanie pedalow przy pomocy tej niby obejmy jest tez takie sobie. Ale poza tym nie mam do czego sie przyczepic, wszystko dziala jak powinno, skladanie rozkladanie szybkie. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mocowanie pedałów jest akurat zależne od ich typu. T3pa czy pro mocuje się na śruby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@mataman

Toz rzucil oczywista oczywistoscia. Doprezycuje wiec - pedalow od: DFGT czy stockowych z T300. 

I tak mocowanie na sruby, innych typow pedalow, z tego co widzialem zdecydowanie poprawia estetyke wygladu. To czy wplywa to na wygode uzytkownia to indywidualna ocena, i moim zdaniem nie. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sam kiedyś podchodziłem do zakupu tego fotela gdy kosztował ponad 1000. Poczytałem trochę recenzji i ludzie ogólnie zadowoleni. Mega łatwy w składaniu, do tego jest bardziej stabilny niż to wygląda na filmikach. Ostatecznie nie kupiłem bo trafiła się inna okazja, ale za tą cenę super zestaw. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o i filmik z pokazujacy nowa kiere.

 

Powiem jedno prezentuje sie zacnie, a i analogi (a przynajmniej jeden) to cos czego mi brakowalo np. do swobodnego rozgladania sie po kabinie, niemniej zakladam ze cena tez bedzie premium.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam trochę inny dylemat. Nie będę się pytać czy lepiej T150 czy 300 bo to już było poruszane ale nie wiem czy kupować kiere do Ps4 czy do X1. Więcej gier wyścigowych mam na X1. 2 razy Forza i dwa razy Horizon plus gry na obie konsole których jeszcze nie mam a kupie dopiero w zależności od wybranej platformy. I teraz tak jeżeli chodzi o tanszy wariant to T150 bardziej podoba mi się w wersji na X1 czyli MTX natomiast TS300 jest świetne na Ps4 a na X1 odpowiednik to Italia TX(chyba?), która średnio mi leży i nie wiem czy nie ma większej awaryjności niż TS300. Będzie to moja pierwsza kierownica, więc może taka T150 by mi odpowiadała ale ceny się trochę pozmieniały i różnica jak się dobrze poszuka nie będzie większa jak te 300-400 zł więc może warto dołożyć. G920 można kupić za 1100 zł ale piszecie, że trochę przestarzałe rozwiązanie(chociaż ładnie się prezentuje) to odpuściłem. Natomiast zastanawiam się czy nie kupić kierownicy na PS4 i może przez CronusMAxa da się ją bez bólu podłączyć do Xboxa łana. Bo jednak Forza bardziej mnie przekonuje niż Driveclub i w przyszłości Gran tourismo chociaż do Sony pałam większą sympatią. W najgorszym przypadku zostaje mi chyba ta Italia TX bo za MTXa trzeba dać prawie 800 zł a tu już chyba lepiej dozbierać do odpowiednika T300 czyli Italii.

Doradźcie coś.

Edytowane przez wojcik_dan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do Forzy nie warto kupować kółka. Beznadziejny FFB i czucie auta, lepiej grać na padzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to teraz już wogóle jestem w kropce.

Czyli do Forzy wogóle nie opłaca się brać kierownicy?

Edytowane przez wojcik_dan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zapewne subiektywne zdanie matamana :) 

Kiera ZAWSZE będzie mieć przewage nad padem, kup a przekonasz się sam 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najgorsze że nie wiem do której konsoli kupić. No ale na X1 mam przynajmniej już Forzy a podejrzewam że nowe GT na pleja w tym roku nie wyjdzie. Co do kiery to odpowiedni T150 do X kosztuje prawie 800 zł więc już za 1100 można kupić nową G920 która znowusz ponoć nie jest taka dobra w porównaniu do T300. Ale T300 na X to Italia którą nową można dostać dopiero za ok 1400 zł. Co wybrać? Z drugiej strony mogę miesiąc dwa poczekać tylko chyba nie ma na co. Używaną Italie można kupić za 600-700zł ale zewzględu na dużą awaryjność bez gwarancji nie kupię. To jak mam dać 800 zł za T150(TMX) to chyba już lepiej G920?Chyba?

Pomoże ktoś coś zadecydować bo do kiery to już się rok przymierzam.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup do tych gier w które lepiej Ci się gra, ja wybrałem PS4 bo generalnie jeśli chodzi o symulację to lepiej wypadała. Teraz się to zrównało, T300 z gwarancją też powinieneś taniej znaleźć. 

Ps. G29 przy T150 to poprzednia epoka kier, logi są fajne ale inne jeszcze lepsze. T150 to tylko trochę słabsza T300.

Edytowane przez hakuna
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

T300 to tak ale Italie do X1 już nie koniecznie. Czyli G29 jest gorsze nawet od T150?

No tak jak pisałem, że na dzień dzisiejszy to mam 3 Forzy na X a na Ps4 tylko Driveclub, który średnio się nadaje na kiere a reszta ścigałek jest na tą i na tą konsole, więc nie ma problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Tacho napisał:

To zapewne subiektywne zdanie matamana :) 

Kiera ZAWSZE będzie mieć przewage nad padem, kup a przekonasz się sam 

Nie jestem osamotniony w tej opinii. Masa ludzi narzeka na obsługę kierownic w Forzy, która jest po prostu słaba i odstaje od każdej innej gry. Nie ma funu z jazdy na kierownicy w tej grze, nie wnikam czy kiera ma przewagę nad padem. Forza od zawsze była skrojona po pada i to czuć.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do Driveclub to masz rację. To nie jest tak że gorsza bo kiedyś jeździłem tylko na logi i byłem zachwycony, ale teraz ich technologia została z tyłu, a kupując nawet T150 w przyszłości możesz dokupić fajne pedały, shift (rewelacja) i mieć namiastkę fajnego Symulatora. Pozostaje więc pytanie czy dodatkowe rzeczy obsłuży xo bo Ps4 napewno.

Co do forzy to testowałem tylko przedostatnią część i można ją przyrównywać do Gt6 (choć osobiście uważam że Gt6 ma więcej z symulacji). Project cars i dirty rally są o niebo lepsze. Proponuję coś do Ps4 bo raczej zawsze stawiali na symulatory niż xo.

Każda kiera jaką kupisz da Ci o niebo więcej frajdy niż pad, ja już nie potrafię grać w wyścigi na padzie,  i nie chodzi o to że się nie da, tylko że nie ma tej frajdy.

Edytowane przez hakuna
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No mi serce też podpowiada, że do PS4 ale troche głupio kupić koło do konsoli gdzie nie mam, żadnej symulacji tylko Driveclub(ewentualnie kupić Dirta, Project Cars, potem Assetto Corsa ale te gry też są na X1 a tam jeszcze te kuźwa Forzy dla których kupiłem konsole ale fakt nie ukrywam, że wolałbym do Ps4. No ale co wtedy-mam koło a w Forzy na padzie popindalam? Ach wymyślili z tymi kierownicami. Mam jeszcze Cronusmaxa ale nie wiem czy to już obsługuje FF.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i sam sobie odpowiedziałeś ;-) jedyną grę w jaką nie zagrasz to GT, tak jak ja w Forzę.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nom będzie.

A opłaca się kupić używaną Italie nie styraną z miesięczną gwarancją za 600 zł czy lepiej nówke T150 MTX za 750? Czy czekać na inną okazję? No i cały czas podoba mi się G920. Sic!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pare dni temu kupilem project cars a dzis dokupilem do g29 skrzynie w mm. O kurde frajda x3 :)

W dodatku ze skrzynia mozna zrobic taki myk ze odkrecamy do polowy 2 boczne i przekladamy miedzy nimi gumke recepturke dzieki czemu przy wrzuceniu 3 lub 4 za kazdym razem wraca sama na N czyli mamy prowizoryczna sekwencje :)

wyglada to tak

hqdefault.jpg

jeszcze nie probowalem ale zdaje to podobno egzamin bardzo dobrze. Na project cars normalne H a na colina sekwencyjna - dla mnie bomba :) tylko recznego brakuje bo na kierownicy pod przyciskiem strasznie licho jest.

Najwieksze platynowe wyzwanie? wbic je w project cars i colinie na kierownicy :) to by bylo cos

 

Edytowane przez SkibaPL
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skiba genijalny pomysł, że na to nie wpadłem wcześniej. Zrobiłem sobie tak ręczny na TH8A w dircie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hah nieźle odgrzany kotlet z zamrażalki :) robiłem tak mając G27 jakieś ... 3/4 lata temu ? :1_grinning:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×