ps444 0 Napisano 1 Luty 2015 Panie i Panowie doszło do cudu. Wasze narzekania, wylewanie ton pomyj na Sony chyba naprawdę poskutkowało. Konsolka wysłana 16 stycznia, 23 stycznia była we Francji, dziś do mnie wróciła. PS4 zapakowane jak czołg - owinięta w coś jakby na kształt dmuchanych pontonów (http://i.ytimg.com/vi/c44HTVYCriY/0.jpg) i zawinięta w folię. Ku mojemu zdziwieniu od razu za pierwszym razem dostałem nową konsolę, z folijką na błyszczącym elemencie. Nie wiem czy to zbieg okoliczności czy nie, ale zdaje mi się że chyba w końcu w Sony przejrzeli na oczy. Muszę Cię zmartwić, to nie jest nowa konsola tylko regenerowana z nową obudową. Po drugiej wysyłce dostałem taką, tyle że moja byla na tyle dobrze "zregenerowana", że nie chciała się nawet włączyć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sndwwa 1 Napisano 1 Luty 2015 Muszę Cię zmartwić, to nie jest nowa konsola tylko regenerowana z nową obudową. Po drugiej wysyłce dostałem taką, tyle że moja byla na tyle dobrze "zregenerowana", że nie chciała się nawet włączyć. dorzuce swoje 3 grosze , moja była identycznie zapakowana i jak wyjąłem ja z pudełka to lewy bok od hdd został mi w ręku i już 2 raz została wysłana na gwarancje i czekam co dalej , chętnie bym przygarną zregenerowaną nawet o ile była by sprawna :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
scp 0 Napisano 1 Luty 2015 dorzuce swoje 3 grosze , moja była identycznie zapakowana i jak wyjąłem ja z pudełka to lewy bok od hdd został mi w ręku i już 2 raz została wysłana na gwarancje i czekam co dalej , chętnie bym przygarną zregenerowaną nawet o ile była by sprawna Nie wykluczam tego że macie rację, zresztą kto tam za nimi nadąży. Może i za wcześnie się tak cieszyłem. Jak na ten moment wszystko śmiga i chodzi nawet znacznie ciszej niż ta poprzednia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neuro 1526 Napisano 2 Luty 2015 Zadzwoń, sprawdź, upewnij się itp.itd. Jak będzie trzeba to ich trochę pociśnij i pogoń. Dzięki za podpowiedź.Zadzwoniłem okazało się że kurier nie zostawił papierów i dopiero teraz moja sprawa ruszyła.DS4 w serwisie był już 20 stycznia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tofikers123 0 Napisano 2 Luty 2015 Witam, czy jest możliwość wymiany napędu w ps4? posiadam całą elektronikę z starego napędu, padł cały mechanizm wyciągania i wciągania płyty. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sndwwa 1 Napisano 3 Luty 2015 Witam, czy jest możliwość wymiany napędu w ps4? posiadam całą elektronikę z starego napędu, padł cały mechanizm wyciągania i wciągania płyty. https://www.ifixit.com/Guide/PlayStation+4+Optical+Drive+Replacement/24720 zawsze zerknij na ifixit :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neuro 1526 Napisano 3 Luty 2015 Dziś kurier przywiózł pada.Można kolejnego wysyłać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sithman 3250 Napisano 3 Luty 2015 Neuro: nowy? z foliami? która seria? długo czekałeś? Takie informacje są przydatne, bo nadal czytam tu, że wiele osób ma wątpliwości przed ewentualnym serwisem :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neuro 1526 Napisano 3 Luty 2015 (edytowane) Nowiutki.Serii nie sprawdziłem dla mnie to nie istotne.12 01 15 - 03 02 15. Edytowane 3 Luty 2015 przez neuro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tofikers123 0 Napisano 7 Luty 2015 Witam czy jest możliwość wymiany takiej płyty pcb w napedzie ps4 http://www.ebay.com/itm/PS4-BDP-020-Blu-ray-Disc-Drive-PCB-Board-Playstation-4-Replacement-Part-/111550638764?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19f8efaaac i czy po wymianie starej jednostki napęd będzie działał prawidłowo? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trzebiat 160 Napisano 9 Luty 2015 Nie wiem, czy lepiej pisać w temacie o słuchawkach czy tutaj. Mam pytanie odnośnie gwarancji słuchawek Gold. Dzisiaj zauważyłem, że pęknięty jest kawałek plastiku trzymający zawias, a po drugiej stronie drugi też już się kruszy. Słuchawki na bank nigdy mi nie upadły, a nawet od paru miesięcy ich nie składałem, zawsze kładłem normalnie na biurku. Co prawda rozłożone słuchawki trzymają się dobrze założone na uszy, ale już przy próbie złożenia już się boję, że całkowicie coś pęknie. Kupowałem w Saturnie, w sierpniu zeszłego roku, pewnie gdzieś w pudełku mam paragon. Na forum Playstation znalazłem wątek gdzie ludzie piszą, że im wymienili na gwarancji na nowe: http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-Peripherals-Support/Gold-Wireless-Stereo-Headset-Warranty/td-p/43482416Czy powinienem kontaktować się z cholerną infolinią Sony czy może jest szansa, że w sklepie wymieniliby od ręki na nowe? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 9 Luty 2015 Uderz do Saturna. Jak nie dostaniesz od ręki nowych to niech to załatwiają z Sony. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mandi 121 Napisano 9 Luty 2015 @Trzebiat. Weź słuchawki z wszystkim co dostałeś spiszecie z panem protokół (zgłoszenie reklamacyjne) Później trzeba czekać na sms ( dwa tygodnie ) Ja jestem na etapie czekania. A co do wiedzy pana przyjmującego , z góry zakładał,że mi nie wymienią (Pulse zaczęły pękać na pałąku) bo to wada mechaniczna z mojej strony. Ja z gościem nie wdałem się w dyskusję ponieważ to strata czasu. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyzak86 107 Napisano 9 Luty 2015 Jesli placiles karta to nie potrzebny ci paragon, wystarczy wyciag z karty. Jak bys czasem nie mial paragonu. Dlatego ja zawsze place karta, bo z paragonem roznie bywa, lubi sie zapodziac:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mandi 121 Napisano 9 Luty 2015 Do towarów za większą kwotę lepiej zaopatrzyć się w fakturę. Po zatym w sklepach typu MM i Saturn jest możliwość rejestrowania paragonu na wcześniej utworzonym koncie online. Taka rejestracja powoduje również zabezpieczenie przed zgubieniem,zniszczeniem paragonu. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trzebiat 160 Napisano 9 Luty 2015 Dzięki za odpowiedzi. Słuchawki zamawiałem przez ich stronę sklepu na swoim koncie, odbiór w sklepie i płatność kartą więc myślę, że w takim wypadku nie powinno być problemu nawet jak nie znalazłbym paragonu. Tylko najbardziej zależałoby mi na czasie, najlepiej jakby dało się załatwić wymianę od ręki, bo mam tylko słuchawki, żadnej możliwości podłączenia głośników i zostanie mi ewentualnie ta mała słuchawka do czatu co była w pudełku z konsolą lub znowu kombinowanie ze zwykłymi słuchawkami i mikrofonem na klipsie. A co do uszkodzenia, to dla mnie to bardziej podchodzi pod wadę konstrukcyjną niż uszkodzenie mechaniczne. Pałąk jest dość sztywny więc za każdym razem jak się zakłada i zdejmuje słuchawki trzeba go odgiąć łapiąc za muszle i to nadwyręża te plastiki osłaniające zawiasy. Praktycznie zauważalne to jest już od razu, ale nie myślałem, że te plastiki są takie małe i słabe. Przydałyby się słuchawki z metalową ramą lub szkieletem, już mi się wcześniej 2 lub 3 pary rozwaliły właśnie w podobny sposób przez te słabe plastiki przy łączeniu pałąka z muszlami. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus528 50 Napisano 10 Luty 2015 Mi niestety ów plastki pękł i było tak samo najpierw mikro pęknięcia na tych plasticzkach a potem trzask. Reklamacja To fikcja kupione w warszawskim znanym sklepie gdzie mnie zbyli(od razu powiedziano mi że to moja wina) a Sony nie może przyjąć reklamacji bo nie mają formularzy... zresztą ów goldy były made USA wiec tym bardziej by nie przyjeli gdyby mogli Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sLk 1405 Napisano 10 Luty 2015 Przeglądałem wczoraj ten wątek, czytałem Wasze przygody z reklamowaniem padów i z ciekawości po powrocie do domu przyjrzałem się moim padom. Pad który dokupiłem jest w porządku natomiast pad z zestawu ma w miejscu kodu kreskowego i numeru seryjnego czarne paski :blink: Czy to normalne w przypadku padów dołączanych do konsoli? Jak w takim razie miałbym go reklamować? Na stronie Sony trzeba podać numer seryjny pada. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neuro 1526 Napisano 10 Luty 2015 Wklep same jedynki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sLk 1405 Napisano 10 Luty 2015 Wklep same jedynki. o'rly ? to wystarczy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 10 Luty 2015 Jak nie wierzysz lub nie chcesz robić tego przez stronkę, zadzwoń do nich - pan lub pani cię pokieruje przez cały proces reklamacji i zrobi to za ciebie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neuro 1526 Napisano 10 Luty 2015 o'rly ? to wystarczy? Miałem ten sam problem i zadzwoniłem na infolinię PS.Konsultant powiedział że mam wklepac same jedynki.Kilka dni temu reklamowalem drugiego pada i zrobiłem to samo. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sLk 1405 Napisano 10 Luty 2015 Miałem ten sam problem i zadzwoniłem na infolinię PS.Konsultant powiedział że mam wklepac same jedynki.Kilka dni temu reklamowalem drugiego pada i zrobiłem to samo. Ok, dzięki za info. Jeszcze się chyba wstrzymam. Analogi się powycierały ale jeszcze nie są popękane. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dudzio 19 Napisano 10 Luty 2015 Z ciekawości: czy Wam też wycierają się "nóżki" analogów o zbyt ostrą krawędź obudowy? U mnie tak w lewej gałce się robi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 10 Luty 2015 Tak. W PS3 było to samo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach