CePeeN 402 Napisano 23 Listopad 2017 Tak troche wracajac do starszych postow, gdize sprawdzacie gwarancje? nie wystarczy sam dowod zakupu? trzeba to jakos zarejestrowac gdzies? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sithman 3250 Napisano 23 Marzec 2018 Pany ratunku. Dawno nie włączałem konsoli, wczoraj włączyłem i była aktualizacja. Pobierało się, więc sobie oglądałem tv itd... Jak przełączyłem na konsolę, to był szary ekran bez niczego i tak jest cały czas. Wciskając przycisk na padzie pojawia się menu: wyłącz konsole, wyłącz kontroler itd. ale nic poza tym. Nie ma menu, nie ma tła, nic. Ktoś coś? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 25 Marzec 2018 (edytowane) Pierdolnij hard reset (trzymasz konsolę przycisk zasilania na konsoli aż się wyłączy). Edytowane 26 Marzec 2018 przez SephiroT Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sithman 3250 Napisano 26 Marzec 2018 23 godziny temu, SephiroT napisał: Pierdolnij hard reset (trzymasz konsolę aż się wyłączy). Jak to "trzymasz konsolę"? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 26 Marzec 2018 1 godzinę temu, Sithman napisał: Jak to "trzymasz konsolę"? Trzymasz przycisk od zasilania. Tak to jest jak się robi 10 rzeczy na raz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sithman 3250 Napisano 26 Marzec 2018 Dopytam, bo nie robiłem tego nigdy: konsola ma być włączona, czy wyłączona? Bo generalnie włączać i wyłączać mogę padem, ale nic poza tym. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 26 Marzec 2018 Włączona. http://www.ign.com/wikis/xbox-one/How_to_do_a_Hard_Restart_on_Xbox_One Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sithman 3250 Napisano 26 Marzec 2018 (edytowane) U mnie to nie działa. Jak tylko dotknę tego "przycisku" na konsoli, ta się wyłącza praktycznie po 2-3 sekundach i tyle. Edyta: zadziałało to: Ale np. Sklep nie działa :/ Edytowane 26 Marzec 2018 przez Sithman 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 26 Marzec 2018 Spróbuj aktualizację offline:https://support.xbox.com/pl-PL/xbox-one/console/system-updates-solution Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregor_TSK 226 Napisano 11 Maj 2018 (edytowane) do skasowania. Edytowane 11 Maj 2018 przez Gregor_TSK Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sithman 3250 Napisano 11 Sierpień 2018 Pierwszy zgrzyt z nowiutkim XOX. Pobrałem Skyrim przez noc, ale gry nie mogę uruchomić, zaraz po logo Bethesdy z głośników słyszę pierdzenie i gra się wyłącza :/ Podobny objaw miałem czasami na XO kiedy wywalało lub zawieszało jakąś grę, ale tu w ogóle uruchomić nie można. Jakieś sugestie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 11 Sierpień 2018 Hard reset.Przeinstaluj.Konsola do fabrycznych. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sithman 3250 Napisano 11 Sierpień 2018 2 godziny temu, SephiroT napisał: Hard reset. Przeinstaluj. Konsola do fabrycznych. A może pomóc samo pobranie i zainstalowanie gry od nowa, czy nie ma sensu próbować? Trochę już pobrałem np. Wieśka, a jeszcze nie miałem dysku zewnętrznego wtedy i szkoda mi tracić wszystko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 11 Sierpień 2018 A może pomóc samo pobranie i zainstalowanie gry od nowa, czy nie ma sensu próbować? Trochę już pobrałem np. Wieśka, a jeszcze nie miałem dysku zewnętrznego wtedy i szkoda mi tracić wszystko.Zacznij od hard resetu czyli restart konsoli przez trzymanie kilkanaście sekund przycisku power na odpalonym systemie.Jak nie pomoże to lecisz dalej po kolei.Ewentualnie dzwonisz na wsparcie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sithman 3250 Napisano 11 Sierpień 2018 Nic z powyższych nie pomogło. W dodatku taki sam problem miałem z Fallout 4. Pomogło co innego: Przestawienie konsoli w tryb offline. Dziwne, ale zadziałało. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrArt-PL 143 Napisano 12 Sierpień 2018 (edytowane) 8 godzin temu, Sithman napisał: Nic z powyższych nie pomogło. W dodatku taki sam problem miałem z Fallout 4. Pomogło co innego: Przestawienie konsoli w tryb offline. Dziwne, ale zadziałało. Poczytaj w komentarzach pod tymi grami w ms store-wiele osób ma taki problem dokładnie z tymi grami,coś jest nie tak z kontentem.To napewno nie wina konsoli. Edytowane 12 Sierpień 2018 przez MrArt-PL 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sithman 3250 Napisano 12 Sierpień 2018 2 godziny temu, MrArt-PL napisał: Poczytaj w komentarzach pod tymi grami w ms store-wiele osób ma taki problem dokładnie z tymi grami,coś jest nie tak z kontentem.To napewno nie wina konsoli. Dzięki za ten post, bo jednak denerwowałem się trochę, a konsola nowiutka, 2 dni ma. Niezły zbieg okoliczności mi się przytrafił, bo akurat od tych 2 gier zacząłem Coś w tym jednak jest, bo Wiedźmin śmiga bez problemu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danielski_82 572 Napisano 12 Sierpień 2018 (edytowane) No cóż , typowa Bethesda . Ostatnio ogrywałem Dishonored 2 i dopiero po przejściu się zczaiłem że ta gra chyba powinna mieć dubbing PL ( box z Niemczech ) . Ale oczywiście żadnego patcha nie było do ściągnięcia , chyba już od czasów Fallouta 3 jakieś cyrki są z grami które wydaja , kompatybilnościa dlc/wersjami językowymi i ogólnym stanem technicznym , nic dziwnego że w takim tempie tanieją. Edytowane 12 Sierpień 2018 przez Danielski_82 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 14 Sierpień 2018 W dniu 12.08.2018 o 18:26, Danielski_82 napisał: No cóż , typowa Bethesda . Ostatnio ogrywałem Dishonored 2 i dopiero po przejściu się zczaiłem że ta gra chyba powinna mieć dubbing PL ( box z Niemczech ) . Ale oczywiście żadnego patcha nie było do ściągnięcia , chyba już od czasów Fallouta 3 jakieś cyrki są z grami które wydaja , kompatybilnościa dlc/wersjami językowymi i ogólnym stanem technicznym , nic dziwnego że w takim tempie tanieją. Akurat to nie tyczy sie tylko B. i wersje jezykowe to inna bajka, nie wiem jak jest na X. Ale na PS4 sprawdzam zawsze CUSA bo w Szwecji masa gier nie ma PL. A z racji emigracji lubie czasami pograc po polsku lub z napisami bo czemuz by nie. Nawet jesli dub wylacze to przynajmniej wyrobie sobie opinie. I jak Wolf:TNO mial polskie napisy i jedna (z wyjatkiem Niemiec) wersje, tak juz w Wolf:TNC PL nie uswiadczysz bo nie i juz. Za to np taki Tomb Raider ma PL i jedna wersje na europe. No chyba ze Xbox mial do tego podchodzic inteligentnie (i tego bym sobie zyczyl) czyli kupujesz plytke dajmy na to w SE czy DE ale Twoje konto domowe jest PL i wtedy gra aktualizuje sie do wersji dla twojego kraju/regionu. Jedynym negatywnym efektem tego posuniecia moga byc gry od EA ktore to w PL nie oferuja czesto gesto ang sciezki dzwiekowej. Cytat Gdzie tu się zmienia wiek ? A co za mlody jestes... Forum pilnuje zebysmy sie nie starzeli Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danielski_82 572 Napisano 14 Sierpień 2018 Chciałem raz zmienić ale za głupi jestem żeby ogarnąć ten engine chyba , nie korzystam od 7 lat z windozy i walka zeby napisać tutaj coś czy to na IOS czy andku bez błędów czy formatowania dla mnie nie raz niezła beka tapatatalkow nie używam bo jak FB , nie i c... Kurde , pad mi spadł od koksa i chyba coś z portem słuchawkowym się zepsuło bo słuchawki wszelakie przestały działać . Infolinia czy czat ? Ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie ?? Pady zastępcze mam ale ile będę czekał ktoś kojarzy ? No i czy bardziej wymieniają czy refurb this days ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danielski_82 572 Napisano 18 Sierpień 2018 Jakby ktoś się czaił z jakimiś usterkami nie warto to nie Sony , wbijać na angielski chat i przedstawić problem . Dostałem nowy pad a im wysłałem ten z niedziałającym portem 3.5 mm , wszystko załatwiłem w 5 minut z tel . Tylko Xbox Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sithman 3250 Napisano 18 Sierpień 2018 1 godzinę temu, Danielski_82 napisał: Jakby ktoś się czaił z jakimiś usterkami nie warto to nie Sony , wbijać na angielski chat i przedstawić problem . Dostałem nowy pad a im wysłałem ten z niedziałającym portem 3.5 mm , wszystko załatwiłem w 5 minut z tel . Tylko Xbox Nie musi być angielski czat, polska infolinia tak samo doskonale daje radę. Co do reszty pełna zgoda :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danielski_82 572 Napisano 5 Wrzesień 2018 Wpis taktyczny , doszedł mi pad od micro nówka nie śmigana pachnąca fabryką .. w zwykłej kopercie i bez triala ( musiałem xd ) . Całość operacji ok 2 tyg . Cieszę się Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach