Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ja się jakoś nie czuję przekonana... Przede wszystkim odczuwam dosyć słabą responsywność postaci, czasem nie reaguje w ogóle, a czasem z opóźnieniem. Zdecydowanie bardziej podoba mi się "kolejka ruchów" jak w Soulsach, czyli np. jak naciśniemy kwadrat podczas wstawania, to jesteśmy pewni, że postać wypije tego estusa. Tutaj jeśli zrobimy coś w trakcie innej animacji, to gra tego nie załapie. Przy tak wygórowanym poziomie trudności sterowanie musi być na tip-top, a tutaj zdarza się, że kliknęłam przewrót a postać nadal stoi w miejscu. Do tego nie za bardzo podoba mi się ten klaustrofobiczny projekt lokacji, ciężko się przeturlać, żeby nie wpaść na ścianę. Po tych około 2 godzinach w moich oczach pozycja Soulsów i ich mechaniki jest wciąż niezagrożona. Aczkolwiek walka katanami jest bardzo przyjemna i dam jeszcze grze szansę, chociaż leją mnie niemiłosiernie :P 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj tam, włócznia, high stance i nic nie podejdzie. ...chyba że się trafi kilku wrogów na raz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włóczniami się jeszcze nie bawiłam, spróbuję, dzięki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj tam, włócznia, high stance i nic nie podejdzie. ...chyba że się trafi kilku wrogów na raz.

 

Oj tam, jak sie trafi kilku wrogow naraz to tez mozna sobie poradzic, uzywajac np Ultimate'a duszka lub po prostu wiedziec kiedy mozna zaatakowac:

 

 

A tutaj moveset niektorych skilli ktore mozna wykupic:

 

 

Ruchalbym ten system walki.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To mi wygląda na jakiś marny klon DS :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To mi wygląda na jakiś marny klon DS :)

To mi wygląda na jakiś marny klon sensownego posta.
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro koniec demka wiec dzisiaj sie jeszcze nagralem i pocwiczylem kontry/parowania:

 

 

Niech tylko podadza date premiery i bede niecierpliwie odliczal dni.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie nowe demo. Poprawione "rzekomo" na podstawie feedbacku od graczy. Demo planowane na sierpień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

23 sierpnia rusza drugie demo.

 

Coś pięknego. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla wszystkich z tym, że będzie można w nie grać tylko do 6 września. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt, nic, nikt? Toż to demko jeszcze lepsze jest od poprzedniego. Ja biorę na premierę i jak ktoś też będzie grał to może wysłać zaproszenie na PSN. W coopie sieczka jest nieziemska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwszym demku dla mnie też day 1. W drugie już nie gram, bo chcę jak najmniej widzieć z gry. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, vann napisał:

Po pierwszym demku dla mnie też day 1. W drugie już nie gram, bo chcę jak najmniej widzieć z gry. 

Ja tak miałem z pierwszym demem. Zrobiłem pierwszą misję a drugą odpuściłem żeby za dużo nie widzieć. Tym razem nie wytrzymałem i pękłem. Zrobiłem wszystko na normalu i teraz zabieram się za hard. W sumie już z jakieś 10h mam przegrane a to tylko demo. Mam mega ciśnienie na pełną wersję i jak będzie jakiś steelbook to chyba się skuszę.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sporo poprawili. Jest progress względem alfy. Wywalili durability ekwipunku co mnie cieszy nieziemsko. Ale poziom trudności bossów jest przegięty, albo powoli za stary jestem na takie sieki. 

 

Klimat samuraja Geralta to dla mnie goty.

 

Tylko ta grafa to kaszana, a w tym pseudo trybie 30 fps to się nie da grać. Tryb 60 to podstawa.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co daje zaabsorbowanie tej niebieskiej poswiaty zaraz po ataku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, princ18 napisał:

Co daje zaabsorbowanie tej niebieskiej poswiaty zaraz po ataku?

 

Regeneracja staminy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Karaluch69 napisał:

Kolo udowadnia, że gra trudna nie jest jak się ma skilla.

 

 

 

 

Czyli jest trudna bo skilla nie ma 90% dzisiejszych "graczy".

 

Ale tak w niohu można niesamowite akcje odpierdzielać, jak się potrafi.

Edytowane przez Natsu
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na bank jest trudniejsza niż Dark Souls 3, nawet fajnie się gra, ale śmiesznie wyglądają te stworki co dają większy drop. Nie wiem jakoś mi w ogóle nie pasują do tej produkcji. Też mam dziwny bug jak przełączam drugiego pada to postać mi się zacina jak idzie do góry, jak sprawdzałem w DS3 tam normalnie wszystko działa wtf.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze analog zepsuty tez tak mialem w bf4 wszytko normalnie a w wiesku posatc sie zacinala idac w lewo

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba tak ale tylko w Nioh takie jaja się dzieja w DS3 normalnie w innych grach też. Po gwarancji już jest więc lipa.

Edytowane przez Wypizdzisko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×