Banok 131 Napisano 20 Listopad 2016 (edytowane) 2 minuty temu, Kisiel-PL napisał: No chyba nie To z czego to wynika.Chodzi mi o to ze kazdy ma taki sam sprzet i nie ma na to wplywu Edytowane 20 Listopad 2016 przez Banok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domin74 12 Napisano 20 Listopad 2016 (edytowane) 6 minut temu, Banok napisał: To z czego to wynika.Chodzi mi o to ze kazdy ma taki sam sprzet i nie ma na to wplywu Niektórzy mają PS4 PRO Edytowane 20 Listopad 2016 przez domin74 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kisiel-PL 492 Napisano 20 Listopad 2016 Zależy na co dany gracz patrzy, co sprzęt musi wyrenderować. Jeżeli gracz A strzela do gracza B i za graczem B występują np. wybuchy lub dużo się dzieje, natomiast za graczem A jest spokojnie lub ściana, to dropnie tylko temu pierwszemu. Patrząc np. na niebo ma się przeważnie największą liczbę fps. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bany® 907 Napisano 20 Listopad 2016 kolega wyzej sie nie myli, zasada jest taka ze zawsze plecami do wybuchow trzeba sie ustawiac na vanilce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Banan91PL 287 Napisano 20 Listopad 2016 23 minut temu, SkibaPL napisał: Nie no kozak jestes nie ma co a kazdy kto robi benchmarki powinien cie wypozyczac a nie uzywac durnych programow. Najpierw ze 20 fps teraz 26. No kur*a talent po prostu ze mierzysz to wszystko swoim okiem. Pieprzysz takie glupoty ze oczy bola. Może mam coś z internetem ale mam mega dropy a ty się uspokoj bo zaraz orgazmu dostaniesz 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Banok 131 Napisano 20 Listopad 2016 4 minuty temu, Kisiel-PL napisał: Zależy na co dany gracz patrzy, co sprzęt musi wyrenderować. Jeżeli gracz A strzela do gracza B i za graczem B występują np. wybuchy lub dużo się dzieje, natomiast za graczem A jest spokojnie lub ściana, to dropnie tylko temu pierwszemu. Patrząc np. na niebo ma się przeważnie największą liczbę fps. No wlasnie o tym mowie,raz jestes graczem A a raz B kazdy ma takie same dropy Niektorzy tu pisza jakby pierwszy raz grali w BF na PS Bledy, dropy itp byly zawsze ,i w nastepnym BF tez beda a i tak wiekszosc kupi i bedzie narzekac Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek_Red 667 Napisano 21 Listopad 2016 Zrobiłem sobie przerwę od multi i ograłem kampanię. Kurdę, tak jak poprzednie BFy ssały przeokrutnie, tak tutaj bawiłem się dobrze. Pomysł na poprowadzenie gry bardzo dobry, mam tu na myśli rozbicie na kilka mniejszych historii. Oczywiście, jeśli porównamy BFa z grami typowo single, to produkcja DICE nie ma szans, jednak tutaj, w tytule nastawionym w 99% na multi, taka kampania pasuje w sam raz. Jest rekordowo krótka, ale ma kilka momentów, które jakoś to rekompensują. Byłoby miło, jeśli w każdym z dodatków dostalibyśmy jeszcze po jednej historii. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Siemek 1040 Napisano 21 Listopad 2016 O 18.11.2016 o 06:46, Banok napisał: Ja mam pytanie z innej beczki.Jak zniszczyć tory? Jest to jedno z zadan do zdobycia medalu. Nikt przez 4 strony nie odpowiedział to sobie zacytuję To jest błąd w tłumaczeniu - te tory to gąsienice w czołgach. Trzeba trzy razy uszkodzić/zerwać gąsienice. Najlepiej kłaść miny do tego zadania. Da się też z dział to zrobić (czołgu, szturmowca i stacjonarnych), ale jakoś losowo to wpada nawet przy dokładnym celowaniu w gąsienice. Tylko pewnie już moja odpowiedź jest niepotrzebna, bo się medale zresetowały. Z dropów/lagów itd. to jedyne co mnie wkurza to rubberbanding w lataniu samolotami... Nosz ku... siedzę typowi na ogonie i zaczyna się pokaz skoków w nadprzestrzeń. Żadne resety routerów, sieci, ustawień itd. nic nie dają. Cała gra elegancko śmiga i zero problemów a w powietrzu kabaret. 4 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjery14 15 Napisano 21 Listopad 2016 @Banan91PL Poprawa na dużym podboju jest ogromna, ten filmik z porównaniem i cyferki Z FPSami tego nie oddają. Szczególnie teraz jak naprawili to co zepsuł ostatni patch (znowu jest płynnie i zamula nieznacznie tylko w czasie najwięszych zadym, np. na lesie argońskim praktycznie nie dropuje). Także spokojnie możesz brać PRO, na pewno się nie zawiedziesz odnośnie płynności, no chyba że znowu coś zdygają tak jak w ostatnim paczu. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Banan91PL 287 Napisano 21 Listopad 2016 Godzinę temu, The_Siemek napisał: Nikt przez 4 strony nie odpowiedział to sobie zacytuję To jest błąd w tłumaczeniu - te tory to gąsienice w czołgach. Trzeba trzy razy uszkodzić/zerwać gąsienice. Najlepiej kłaść miny do tego zadania. Da się też z dział to zrobić (czołgu, szturmowca i stacjonarnych), ale jakoś losowo to wpada nawet przy dokładnym celowaniu w gąsienice. Tylko pewnie już moja odpowiedź jest niepotrzebna, bo się medale zresetowały. Z dropów/lagów itd. to jedyne co mnie wkurza to rubberbanding w lataniu samolotami... Nosz ku... siedzę typowi na ogonie i zaczyna się pokaz skoków w nadprzestrzeń. Żadne resety routerów, sieci, ustawień itd. nic nie dają. Cała gra elegancko śmiga i zero problemów a w powietrzu kabaret. Wcześniej fajnie się latalo w powietrzu gra płynnie chodziła po tym patchu tez zauważyłem ze ciężko to chodzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Siemek 1040 Napisano 21 Listopad 2016 (edytowane) A powiem Ci, że przed patchem też było kijowo tzn. mniej, ale dalej były takie sytuacje, że samoloty przeskakiwały w przestrzeni a nie poruszały się płynnie. Trochę z czołgu na świeże powietrze chciałem wyjść, ale to tak irytuje (i trwa...) jak się z kimś "kręcisz" na niebie, że chyba lepiej dać się zestrzelić albo wyskoczyć, bo mniej czasu zmarnujesz. Chciałem też pozdrowić DICE za gratisowy zgon - siedzę sobie w bunkrze na B (Monte Grappa) i strzelam do Behemota, prawie ubity, ale już jest poza zasięgiem działa, więc sobie wysiadam z niego i podnoszę kit elitarny. Ktoś w tym czasie dobija sterowiec i ten spada. No to ja grzecznie czekam w bunkrze, bo przecież jak wyjdę to na mnie spadnie i kaput. Jakież było moje zdziwienie gdy wrak przeleciał sobie przez mapę i mnie zabił pod ziemią... Poszukam czy to nagrałem (i oby bez dźwięku z hs'a - ze względu na wrażliwych słuchaczy). Edytowane 21 Listopad 2016 przez The_Siemek 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okoni 8791 Napisano 21 Listopad 2016 Prosto do piekła czarcie jeden okopcony! Te dropy przy lataniu to i w bf4 były . Siadales gościowi na dupie , liczyleś na łatwy kill , a tu zaczynały się telepki jakbyś barierę dźwięku przekraczał . To musi być jakiś problem z kodem gry, tu skopiowali to pperfekcyjnie 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wyso52 35 Napisano 21 Listopad 2016 FPSy FPSami ale nie mogę zrozumieć, dlaczego minął juz miesiąc od premiery a menu między meczami tnie jak cholera. Sprawdzenie wyniku, punktow, pakietow to koszmar. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scooby-Doo 138 Napisano 21 Listopad 2016 (edytowane) Bo tak pewnie było zamierzone, mamy grać a nie dłubać w menu w trakcie wojny! A tak serio to faktycznie niezła żenada że od bety nie poprawiono zmulającego menu, czasami wyzwanie to wyjść z gry, bo co z tego że wspaniałomyślnie dodano możliwość wychodzenia do menu na ekranie podsumowania rundy (przez cały czas a nie tylko do 30 sekundy!) jak quitting trwa tak długo (w każdym razie u mnie, nie mam cudownego PRO :P) że szybciej jest wyłączyć całkiem grę i włączyć ją od nowa.... Edytowane 21 Listopad 2016 przez Scooby-Doo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PLasgoogle 469 Napisano 21 Listopad 2016 (edytowane) To jest umyślne działanie mające na celu walkę z rage qiut'ami. Giniesz z czapy po raz 5 bo ziomek Cie zabija bo ma Pro i więcej klatek i do tego gra noob weapon na myszce,nerw niesamowity,emocje sięgają zenitu,klikasz options żeby szybko wyjść,mija 10 sekund,emocje opadły,wracasz do gry. Genialne :DDDD Edytowane 21 Listopad 2016 przez PLasgoogle 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scooby-Doo 138 Napisano 21 Listopad 2016 (edytowane) To pewnie też, z drugiej strony jak już w trakcie meczu uda się kliknąć quit to gra do menu wraca dość szybko, natomiast jak między rundami chce się wyjść to już niejednokrotnie miałem wrażenie, że gdybym poczekał do początku nowej rundy i wtedy wyszedł to na pewno do menu wszedłbym szybciej. Nie sprawdzałem jeszcze czy jak wyjdę zanim na liczniku będzie 30 sekund do nowej rundy to uda się wyjść szybciej niż potem. Coś tam jest skopane, nie wiem czy się doczekałem od czasu patcha żeby przy wychodzeniu między rundami wrócić do menu po wciśnięciu . W każdym razie ostatnio po odczekaniu chyba 2 minut ja zresetowałem grę i odpaliłem na nowo a kumpel ciągle czekał z komunikatem quitting. Piękne Zresztą, niechętnie nawiązując do mocy konsoli, jak pewnie część lub większość z was zauważyła menu w grze zmula chyba tylko w momencie gdy na serwerze są ok 64 osoby. W trybach gdzie osób jest mniej, lub nawet przy podboju kiedy z serwera wyjdzie jakaś część ludzi i zostaje powiedzmy około 40 osób to menu w trakcie gry chodzi wówczas płynnie. Także chyba za dużo przechodniuff jak mawiał klasyk. Edytowane 21 Listopad 2016 przez Scooby-Doo 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SkibaPL 1851 Napisano 21 Listopad 2016 7 godzin temu, The_Siemek napisał: Chciałem też pozdrowić DICE za gratisowy zgon - siedzę sobie w bunkrze na B (Monte Grappa) i strzelam do Behemota, prawie ubity, ale już jest poza zasięgiem działa, więc sobie wysiadam z niego i podnoszę kit elitarny. Ktoś w tym czasie dobija sterowiec i ten spada. No to ja grzecznie czekam w bunkrze, bo przecież jak wyjdę to na mnie spadnie i kaput. Jakież było moje zdziwienie gdy wrak przeleciał sobie przez mapę i mnie zabił pod ziemią... Poszukam czy to nagrałem (i oby bez dźwięku z hs'a - ze względu na wrażliwych słuchaczy). Mapa salonowy blitzkrieg punkt C. Sterowiec spada na te dlugie korytarze i zamiast zatrzymac sie na dachu perfidnie przeniknal przez caly budynek. Stalem dobre parenascie metrow obok i zaliczylem "zabity w akcji". Medyk mnie podniosl przebieglem 2m i znow "zabity w akcji" 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eloszki 184 Napisano 21 Listopad 2016 Jeszcze ludzie musza się przystosować do tego co napisał@okoni dotyczące zmiany klasy. Gdyby tak każdy z graczy "włączył " czasami mózg albo się "odblokował" ze klasę postaci można zmienić w dowolnym momencie to by mocno ułatwiło niszczenie czołgów itp. Dzisiaj np. grając z randomami stojąc niedaleko czołgu Ci w kółko się na mnie respili jako ... medycy tylko po to aby zginąć. Próbowali jakoś uciekać, odbiegać, kombinowali, jeden nawet w niego apteczka rzucił... kolega z czołgu z przeciwnej drużyny musiał mieć niezły ubaw. I nie ma co się dziwić ze taki ma na końcu straty 52:5. Sami gracze mu na to pozwalają. A potem wielka frustracja ... sam się czasami respie jak debil ale próbuje z tym walczyć Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk 4 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okoni 8791 Napisano 21 Listopad 2016 Ostatnio rozmawialiśmy o tym że szlachta na koniu bywa OP , była rada żeby strzelać w korpus. Proszę... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
liljon 145 Napisano 22 Listopad 2016 (edytowane) Ja ostatnio wpakowałem w gościa, która zsiadł z konia cały magazynek w plecy i przeżył. Mam nadzieje, że to tylko taki bug sie trafił... Edytowane 22 Listopad 2016 przez liljon Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cykor 129 Napisano 22 Listopad 2016 @okoni co to za broń główna? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
liljon 145 Napisano 22 Listopad 2016 24 minut temu, cykor napisał: @okoni co to za broń główna? hellriegel 1915 - szturmowiec 10 lvl 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablos_83 4001 Napisano 22 Listopad 2016 Piękna animacja zsiadania z konia 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Siemek 1040 Napisano 22 Listopad 2016 Pewnie desynchronizacja obrazu i info na serwerze - wygląda jakby animacja zsiadania się zaczęła a gościu już nie żył. Nie ma raczej blokady obrażeń przy wsiadania/zsiadaniu, bo np. wsiadając do pojazdów można ginąć bez problemu już podczas animacji. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
starvin 44 Napisano 22 Listopad 2016 Pany jakie polecacie bronie do medyka i szturmowca? Dodam ze mam tylko 15lvl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach