Skocz do zawartości
Patricko

Battlefield 1

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, cykor napisał:

Przecież beta jest do 14. Już o tym wspomniano kilka stron wcześniej...

 

 

Nope :38_worried:

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no widzę właśnie, nawet w samej becie dodali info, fajne posunięcie z odblokowaniem wszystkiego co w becie.. no i to by było na tyle...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem krótko. Wjechanie behemota w połowie meczu (około 16 minuta, drużyna przeciwna przegrywa 10 ticetów) i przegraliśmy około 30 ticketów bo nie dało rady odrobić straty po zniszczeniu pociagu. Zwykłe kurestwo

Rozumiem urozmaicenie rozgrywki by drużyna realnie przegrywająca miała jakieś szanse ale nie w połowie meczu i przy tak małej róznicy ticketów. Do tego jest chyba bug bo jak 2 miny rozłoży się na torach blisko siebie to uszkodzenia za 1 wchodzą. Trzeba je rozkładać ze sporymi odstępami. Ze stacjonarnego działa dmg tylko max 40 to do usranej śmierci mozna strzelać...

Edytowane przez Aerogryf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po tym patchu nie ma aż takich dropow na cq albo mi się wydaje  ale gra się o wiele lepiej

Edytowane przez Banan91PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale akcja :)

W skrocie - mowie sobie oflankuje punkt i podloze bombe gdzie nikogo nie ma. Otwieram drzwi, podkladam bombe, zamykam drzwi i lece sie skitrac na wyzsze pietro ale cos mi tu nie gra, odwracam sie gdy juz wbiegalem po schodach a tu wziuuuuuuuuuuu czolg do budynku przez sciane wparowal doslownie zwialem mu sprzed gasienic  w ostatniej chwili :). Drzwi z wrazenia otworzyly sie same w druga strone a na koncu kuleczka w plecy dla kierowcy za to ze opuscil tak cenny pojazd. A moze po buszkach klebuszkach mi sie wydaje ze to bylo az tak dobre :24_stuck_out_tongue:
 

 

Jednak ta gra jest idealnie zbalansowana i opierajac sie tylko na tej mapie i dostepnych na niej pojazdach stwierdzam ze czolgi nie stanowia problemu gdy mamy w miare ogarniety team. Dopiero zauwazylem ze kawaleria w swojej klasie ma 2 granaty ppanc.

Edytowane przez SkibaPL
  • Like 7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spotkałem gościa z 91 levelem no nieźle ;)

Tak sobie myślę, ci co nie grali w betę mają przekichane na samym starcie gry.

Do zobaczenia na polu bitwy żołnierze.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minut temu, Mandi napisał:

Spotkałem gościa z 91 levelem no nieźle ;)

Tak sobie myślę, ci co nie grali w betę mają przekichane na samym starcie gry.

Do zobaczenia na polu bitwy żołnierze.

 


Ja wiem? Maksymalnie można było poznać dwie mapy, trochę broni. Jeżeli odblokowywanie broni w pełnej będzie odbywało się na takiej zasadzie jak w becie to level gracza i tak nie będzie miał znaczenia bo będzie liczył się poziom wbity na klasie. W Hardline chyba działało to bardzo podobnie. No a na premierę i tak wszyscy zaczynają od 0 poza tymi którzy będą mogli grać od 18 no ale nawet jak będzie takich graczy sporo to w 3 dni jakiejś potężnej przewagi sobie nie zrobią pod względem znajomości map.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, riddi_962 napisał:

 

Na minimapie widać, jak ospotujesz? Co ta za balans z dupy- nikogo na minimapie nie widać jak strzela, nawet z czołgów, a snajperów tak? Przecież minimapa ma i tak mały zasięg, chyba że ją sobie powiększysz trzymając opcje. 

1080p nie ma i nie będzie- mamy 900p vs 720p w XONE (xD), ale 60 fps tak, chociaż jeszcze nie stabilne w Concqueście. 

Odświeżanie celują w 60, niechy przynajmniej będzie 45 jak w BF4.

DMG z działa niech zostawią bo co? Strzelisz typkowi pod nogi i ma dalej biegać? Może jeszcze niech bezpośrednie trafienie zabiera 50% życia. 

Oceniam obecny build gry,nie wywróżę z kart czy tickrate się zwiększy czy nie,to samo tyczy się framerate'u.Snajper jest najbardziej zbędny w teamie,nie zauważyłeś chyba co mam na myśli,jeżeli chodzi o pokazywanie snajpera na mapie w czasie strzelania ze snajperki.Po obserwacjach w becie jak zachowuje się typowy koleś ze snajperką,wnioski wysuwają się same.Trzeba go zmusić do bycia mobilnym.To że snajper świeci się z 1,5km jak psu jajca niewiele daje niestety,dlatego uważam,że najlepiej byłoby zmniejszyć ten błysk i pokazywać go na mapie w momencie oddawania strzałów ze snajperki.W taki sposób,żeby czuł zagrożenie na bliski kontakt,to że on się błyszczy i przeciwnicy oddaleni o 1,5km zaczną biec w jego strone,to nie jest zagrożenie,tylko strzelnica.Snajper nie powinien czuć się niewidoczny i bezkarny,trzeba zmusić go do częstej zmiany pozycji.Ja rozumiem,że niektórzy chcieliby żeby bf był możliwie jaknajbardziej dla noobków,ale nie tędy droga,zresztą lepsi i tak będą lepsi bo skończy się na tym,że naprawdę dobry gracz sie wkurzy i tez zacznie noobić ze snajpą i zrobi to lepiej od typowego snajpera.Dodatkowo do snajpera trzeba albo dodać falowanie celowników optycznych z dużym powiększeniem,albo zwiększyć znacząco bulletdrop,który w BF1 Open Beta wygląda jak wersja dla ludzi specjalnej troski.Gra ma bawić,dla mnie strzelanie ze snajperki i usunięcie z niej wszystkich "przeszkadzajek' powoduje,że gra jest tak łatwa,że bierze mnie na ziewanie (nie wiem skąd skojarzenie z uczestnictwem we mszy świętej-też ziewam non stop :angel:).Gra ma być swojego rodzaju wyzwaniem,żeby gracz czuł progres,radość z osiągnięcia pewnego poziomu gry,tutaj tego zupełnie (w przypadku snajpera i czołgów) brakuje.Czołgi to,też w BF1 Open Beta wylęgarnia następnych oddziałow żałosnych pr0sów,aspirujących do ksywki "vehicle whore".Dodatkowo od razu dodam,że byłem jednym z niewielu,którzy od samego początku pochodzili do tematu Czołgów na spokojnie i nie krzyczałem,że są ultra op.Uważam że w stosunku do piechoty powinny być delikatnie słabsze,niż są w becie.

Edytowane przez PLasgoogle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rafał,  swój stosunek do snajperów napisałem bodajże post wcześniej. Mam podobne zdanie do Twojego. Ale nawet jeśli tego nie zbalansują, to będzie sytuacja taka jak w bf4, kampienie odbywa się ciągle w tych samych miejscach, ja jak wczoraj trochę pogralem to stwierdziłem że mapę już ogarniam dobrze i pierwsze co robiłem jak leciałem na flagę to spotowałem miejscówki kamperów. A ta pierwsza strzelba medyka z kolimatorem,  ładnie kosi na trzy szybkie hity. Wczoraj, bez spinki w piechocie robiłem kd 3.0/4.0. Także tak jak mówisz,  bardziej ogarnieci gracze będą sobie radzić,  gorzej ze świeżym mięsem. 

Nie ukrywam że snajper w tej grze ma za łatwo i jest upierdliwy ,wczoraj mnie typ na hita zgarnął kampiąc na A , gdzie ja wybiegałem z G pod łukiem,  ale wtedy nie odpuszczam, biorę furę,  szybki transport , łopatą w plecy i tibag szmato! ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie zacytować kwestie z materiałów promocyjnych,największego hitu polskiej kinematografii "To nie jest proste,a nawet wręcz przeciwnie".Idealnie pasuje do BF'a :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, PLasgoogle napisał:

nie wywróżę z kart czy tickrate się zwiększy czy nie,to samo tyczy się framerate'u

 

Tickrate zależy od odświeżania serwera, a te były w becie ustawione na 30hz.

 

 

Natomiast chciałem się podzielić spostrzeżeniem z PC (nie będziemy na razie zakładać nowego tematu pod tą platformę), ale zakładam, że kilka osób wypróbowało także i tam jak się prezentuje ten BF1.

Otóż ja jestem straszny noob we wszystkie BFy (nie będę rozwijać dlaczego), dlatego po spróbowaniu grania na klawiaturze po jakiś 5 minutach podłączyłem pada, bo na klawie to już w ogóle musiałem grać jak ułom bez rączek próbujący grać stopami. Anyway. Da się. Mało tego, miałem kilka meczy gdzie uplasowałem się w pierwszej dziesiątce, co jak na moje możliwości graniczyło z halucynacjami po grzybkach. Wiem, że @Kryman też ogrywał na PC. Grałeś na padzie? Może ktoś jeszcze? 

Taka refleksja, że nie zawsze k/m jest lepszy w fpsach od pada. Dużo zależy od samej gry.

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czołgi wydają się op bo 3/4 gra snajperami , reszta to medici z rifle-ali i może paru szturmowców. Gdyby więcej ludzi rozkładało miny , czy brało to działko przeciwpancerne to czołg jest do załatwienia w kilka sekund.

 

Niestety schemat wygląda obecnie tak , czołg wjeżdża na flage a za nim zgraja snajperów pokampiona w każdych krzakach. Podejście do czołgu praktycznie niemożliwe a z działka zdalnego nie zniszczę czołgu bo nie starczy amonicji a supportów brak ....

 

W pierwszej kolejności ten Gewer do nerfa.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Racja, ale wiesz, jak wyjdzie pełna gra to ludzie powoli zaczną to ogarniać, ja dopiero wczoraj zostałem pierwszy raz podniesiony (!) przez medyka,  o ammo nawet nie wspomnę.  Wcześniej biegałem technikiem,  ale po rzuceniu min i wykorzystaniu granatów stajesz się bezużyteczny, te szybkostrzelne pukawki są dobre na krótki dystans, ile razy musiałem podnosić po kimś broń aby mieć czym strzelać. Dlatego czekam aż ludzie skumają że warto współpracować bo łatwiej wtedy o wygranie mapy, tak zresztą było w bc2,bf3 i bf4, zawsze powtarzam że szybka zmiana klasy nie boli i jak mnie gnoi czołg na fladze, to nie respię się ciągle jako medyk :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Beta już zamknięta czy tylko u mnie nie działa?

 

Kurde, trochę mnie przekonali - na początku odbiłem się od tej gry strasznie, ale od dwóch, trzech dni grało mi się strasznie przyjemnie. Może po prostu nauczyłem się tej gry, może trafiałem na lepsze drużyny, ale potencjał jest. Na premierę i tak nie wezmę, bo liczba bugów pewnie będzie przerażająca jak zawsze, ale po pierwszych patchach pewnie się skuszę. Zwłaszcza, że realia w których umieszczono grę są wyjątkowo ciekawe. I tylko boli, że dali jedną mapę i to dość przeciętną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Beta już raczej zamknięta.

 

okoni

 

Zdaje sobie sprawę, że na idiotów nie ma rady ale właśnie w tym jest problem , że ludzie kampia do upadłego . Nieważne, że drużyna przegrywa a na flagach siedzą sobie czołgi i sieją spustoszenie, nikt nawet nie ruszy dupy by próbować zniszczyć czołg .

 

Na szczęście najwięcej punktów daje rozwalanie pojazdów i zdobywanie flag, dlatego pomimo, że mam prawie zawsze najwięcej zgonów to w punktacji jestem zawsze top10  a często gęsto top 3 .

 

A tym bardziej mnie wkurza, że prawie nikt nie używa z kamperów flar do oznaczania i oślepiania, przecież tym idzie świetnie czoł wywabić z kamp spotu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, kill napisał:

 

Tickrate zależy od odświeżania serwera, a te były w becie ustawione na 30hz.

Chyba nie czytałeś mojego wcześniejszego postu do którego odnosiłem sie w następnym.Już pisaliśmy,że jest biedne 30hz na konsolowych serwerach.Co do BF'a na PC+DS4 to mam pewne doświadczenie.W betę nie grałem na PC z użyciem DS4,ale grałem DS4 w BF4 na PC,only Locker bo nie miałem czasu ogarniać przycisków do pojazdów.K/D na spokojnie 1,5-2,2,sporo fragow,byłem zaskoczony nieogarnieciem kolesi na serwie,zawsze w pierwszej 10 na 32 osoby w drużynie.Plus dla BF1 jest taki,że wystarczy grać bardzo drużynowo i na spokojnie wyprzedzi sie 3/4 graczy w teamie jeżeli o zdobyte punkty chodzi.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, PLasgoogle napisał:

Oceniam obecny build gry,nie wywróżę z kart czy tickrate się zwiększy czy nie,to samo tyczy się framerate'u.Snajper jest najbardziej zbędny w teamie,nie zauważyłeś chyba co mam na myśli,jeżeli chodzi o pokazywanie snajpera na mapie w czasie strzelania ze snajperki.Po obserwacjach w becie jak zachowuje się typowy koleś ze snajperką,wnioski wysuwają się same.Trzeba go zmusić do bycia mobilnym.To że snajper świeci się z 1,5km jak psu jajca niewiele daje niestety,dlatego uważam,że najlepiej byłoby zmniejszyć ten błysk i pokazywać go na mapie w momencie oddawania strzałów ze snajperki.W taki sposób,żeby czuł zagrożenie na bliski kontakt,to że on się błyszczy i przeciwnicy oddaleni o 1,5km zaczną biec w jego strone,to nie jest zagrożenie,tylko strzelnica.Snajper nie powinien czuć się niewidoczny i bezkarny,trzeba zmusić go do częstej zmiany pozycji.Ja rozumiem,że niektórzy chcieliby żeby bf był możliwie jaknajbardziej dla noobków,ale nie tędy droga,zresztą lepsi i tak będą lepsi bo skończy się na tym,że naprawdę dobry gracz sie wkurzy i tez zacznie noobić ze snajpą i zrobi to lepiej od typowego snajpera.Dodatkowo do snajpera trzeba albo dodać falowanie celowników optycznych z dużym powiększeniem,albo zwiększyć znacząco bulletdrop,który w BF1 Open Beta wygląda jak wersja dla ludzi specjalnej troski.Gra ma bawić,dla mnie strzelanie ze snajperki i usunięcie z niej wszystkich "przeszkadzajek' powoduje,że gra jest tak łatwa,że bierze mnie na ziewanie (nie wiem skąd skojarzenie z uczestnictwem we mszy świętej-też ziewam non stop :angel:).Gra ma być swojego rodzaju wyzwaniem,żeby gracz czuł progres,radość z osiągnięcia pewnego poziomu gry,tutaj tego zupełnie (w przypadku snajpera i czołgów) brakuje.Czołgi to,też w BF1 Open Beta wylęgarnia następnych oddziałow żałosnych pr0sów,aspirujących do ksywki "vehicle whore".Dodatkowo od razu dodam,że byłem jednym z niewielu,którzy od samego początku pochodzili do tematu Czołgów na spokojnie i nie krzyczałem,że są ultra op.Uważam że w stosunku do piechoty powinny być delikatnie słabsze,niż są w becie.


Ja zgadzam się z tym co napisałeś jeśli chodzi o snajperów, bo teraz snajpienie to banał, ale pomysł z minimapą to czysty idiotyzm, i postępowanie nie fair wobec jednej z klas. Szturmowiec strzelający z AT Rocket Gun'a- nie widać, Wsparciucha z 100 nabojowym magazynkiem strzelającego full auto- nie widać. Ale snajpera który raz na jakiś czas coś trafi z drugiego końca mapy to widać xD. Świeci się luneta, celujesz, spotujesz i voila masz typka na minimapie. I tyle. Bo właśnie to że się świeci pozwala go zobaczyć z drugiego końca mapy, a nie to  że jak powiedziałem wcześniej że typka ci automatycznie spotuje na minimapie jak i tak będzie pewnie po za zasięgiem twojej mapki, a ci co są bliżej na bank go już dawno usłyszeli. IMHO, usunięcie autospotowania na mapie po wystrzale to jedna z najlepszych zmian w Battlefieldzie, bo wreszcie trzeba polegać na własnych zmysłach, a nie grać będąc wgapionym w mapkę jak miało to miejsce wcześniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, kill napisał:

 

Tickrate zależy od odświeżania serwera, a te były w becie ustawione na 30hz.

 

 

Natomiast chciałem się podzielić spostrzeżeniem z PC (nie będziemy na razie zakładać nowego tematu pod tą platformę), ale zakładam, że kilka osób wypróbowało także i tam jak się prezentuje ten BF1.

Otóż ja jestem straszny noob we wszystkie BFy (nie będę rozwijać dlaczego), dlatego po spróbowaniu grania na klawiaturze po jakiś 5 minutach podłączyłem pada, bo na klawie to już w ogóle musiałem grać jak ułom bez rączek próbujący grać stopami. Anyway. Da się. Mało tego, miałem kilka meczy gdzie uplasowałem się w pierwszej dziesiątce, co jak na moje możliwości graniczyło z halucynacjami po grzybkach. Wiem, że @Kryman też ogrywał na PC. Grałeś na padzie? Może ktoś jeszcze? 

Taka refleksja, że nie zawsze k/m jest lepszy w fpsach od pada. Dużo zależy od samej gry.

:)

Niestety nie, tylko na klawiaturze i myszce. Według mnie gra się naprawdę przyjemnie. O wynikach i K/D nie będę się rozpisywał bo to każdego indywidualna sprawa i tego jak gra, powiem tylko tyle. Na konsoli niestety ale często gęsto ratio nie przekraczało 1.00, (w BF 3 naprawa ratia zajęła mi jakieś 80h:sweat:) teraz bez problemu mam 2.xx, czasem nawet 3.xx. Punkty lecą jak głupie, zazwyczaj ląduję w top 5, a często i top 3.

Tylko nie wiem czy jest to wina samej gry, że gra mi się przyjemniej, czy tego, że zmieniłem platformę :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zajebiste :)
 

 

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pomyśleć że stare ale jare White Stripes zrobi tym utworem taką rzeź że wszyscy odkrywają ten utwór wciąż na nowo:0.o

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O 8.09.2016 o 10:20, okoni napisał:

Racja, ale wiesz, jak wyjdzie pełna gra to ludzie powoli zaczną to ogarniać, ja dopiero wczoraj zostałem pierwszy raz podniesiony (!) przez medyka,  o ammo nawet nie wspomnę.  Wcześniej biegałem technikiem,  ale po rzuceniu min i wykorzystaniu granatów stajesz się bezużyteczny, te szybkostrzelne pukawki są dobre na krótki dystans, ile razy musiałem podnosić po kimś broń aby mieć czym strzelać. Dlatego czekam aż ludzie skumają że warto współpracować bo łatwiej wtedy o wygranie mapy, tak zresztą było w bc2,bf3 i bf4, zawsze powtarzam że szybka zmiana klasy nie boli i jak mnie gnoi czołg na fladze, to nie respię się ciągle jako medyk :)

Ja cały BF 3 iBF 4 grałem wsparciem i perkiem podwójna paka ammo.W becie też latałem wsparciem i widziałem jak do mojej paczki ammo potrafili lecieć kolecie z odległej o kilkaset metrów flagi tylko po to,by "zatankować" ammo.Nie rozumiem kolesi grających wsparciem i kampiących gdzieś wysoko tylko po  to by  trafić raz na jakiś czas przeciwnika z broni kompletnie do takiego "stylu" gry pasującej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuszne rozumowanie, lecz dla mnie gra wsparciem w becie była trochę bez sensu. Tzn, broń która rzuca i jest tylko na blisko no i tylko paka ammo. Wsparcie powinno mieć c4 moim zdaniem! Bo nie ma co robic ta klasa.... w bf4 snajper miał c4 w bf1 ma technik a w bf5 lub bf2 C4 będzie miał medyk ;)


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu, ale żałuję że w bf1 nie ściągnięto pomysłu z Hardline odnośnie brania sobie apteki/ammo od gościa który przebiega obok ciebie. Imo,  to było super rozwiązanie,  nie trzeba się prosić. No i te szafki z ammo czy defi wolno stojące na mapach. Pomysł bardzo fajny i szkoda że nie zaskoczył,  przy mało ogarnietym teamie właśnie takie rzeczy czesto ratowały dupę. Oczywiście w bf1, aby nie było za łatwo,  można by było rozwiązanie przykastrować, np można pobrać jeden magazynek, albo u medyka nabić zdrowie do połowy. 

Wiem że to była tylko beta i było kupę nowych graczy, po miesiącu czy dwóch,  wszyscy będą w miarę już ogarniać, ale bez kitu, przez tyle co w nią grałem,  zostałem tylko raz podniesiony, a za amunicją latałem jak pies za suką. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×