Skocz do zawartości
Emir

F1 2010

Rekomendowane odpowiedzi

driving force gt, po prostu nie ma lepszego wyboru :)

chyba ze uda Ci sie zlapac na aukcji czerwonego momo to tez bedzie dobry wybor ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czerwona MOMO, posiadam i to jest dla mnie kierownica numero uno!

Aluminiowe manetki, pedały, środek kierownicy, sama kierownica obszyta skórą...dla mnie to cudeńko.

W Gran Turismo 5 też ma być wspierana więc jestem już w ogóle szczęśliwy.

Ale gdybym miał teraz kupować kierownice to dałbym sobie osobiście spokój. Specjalnie dla jednej czy dwóch gier szkoda by mi było.

Tym bardziej, że sama kierownica to nie wszystko. Jeszcze dolicz sobie jakiś stojak pod to, a to też tanie nie jest.

No chyba, że będziesz kombinował jakąś samoróbkę zrobić, to co innego.

A wspierane w F1 2010 ma być większość możliwych kierownic, przynajmniej tak CM twierdzi.

Będzie button mapping, czyli sami sobie będziemy przypisywać funkcje do danego przycisku, także nie powinno być problemów.

Edytowane przez Patricko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spory bo aż 30 minutowy materiał na temat F1 2010.

Tyle, że jest to po prostu gadanie od momentu założenia zespołu i ogólnie cała otoczka, jak szły prace, itd.

Nie oglądałem jeszcze, bo nie ukrywam, że nie chciało mi się za bardzo :)

Ale może ktoś inny sobie obejrzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patricko - tez miałem czerwona MOMO, swego czasu najlepsza kiera ale po zmianie na G25 nie mogłem uwierzyć jaka przepaść je dzieli, głownie jakość pedałów i 900 stopni. Jak masz szanse pozbyć się za przyzwoite pieniądze MOMO to sie nie zastanawiaj i zamieniaj na G25

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patricko - tez miałem czerwona MOMO, swego czasu najlepsza kiera ale po zmianie na G25 nie mogłem uwierzyć jaka przepaść je dzieli, głownie jakość pedałów i 900 stopni. Jak masz szanse pozbyć się za przyzwoite pieniądze MOMO to sie nie zastanawiaj i zamieniaj na G25

Nie zapominaj jaka dzieli je przepaść jeśli chodzi o cenę... :ninja:

BTW, zastanawiam się, czy w TEJ grze jest potrzebna jakaś super wypasiona kierownica. Na filmikach nie widać jakoś tej precyzji itp. Rozumiem zakup takiej G25 lub lepszej do GT5, ale czy do tej F1 nie wystarczy jakaś DF lub właśnie MOMO? Użytkownicy mogą podpowiedzieć? nie uśmiecha mi się gadżet za $$$$, który z braku czasu będę używał raczej okazjonalnie. Opłaca się kupować te tańsze kierownice, czy po prostu zostać przy DS3? Poczuję znaczącą różnicę i przełoży się to na większą frajdę/lepsze wyniki?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja grałem sporo na G25 i naprawdę nie wiem co tam kosztuje tyle pieniędzy. Chyba ten 3 pedał i drążek do zmiany biegów, no i 900 stopni skręt.

Ale pokażcie mi wyścigowy samochód, który ma taki stopień skrętu na kierownicy.

Ja jestem zadowolony ze swojej MOMO i już nie raz udowodniła mi swoją wyższość nad innymi, także dopóki działa i jest wspierana tak nie myślę nawet o wymianie jej.

Poza tym i tak darowałbym sobie kupno kolejnej. Raz, że szkoda pieniędzy, a dwa, że gier dla których warto podłączać kółko jest jak na lekarstwo.

Ale to moje zdanie, każdy ma odmienne i kropka.

Co do F1 to na pewno będzie się dało bez problemu grać na padzie z wyłączonymi wszystkimi asystami, itd. Tak samo jak dało rady w F1 CE.

To nie jest produkt kierowany tylko i wyłącznie do maniaków, tylko do wszystkich, także każdy da sobie tutaj rade.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zapominaj jaka dzieli je przepaść jeśli chodzi o cenę... :ninja:

BTW, zastanawiam się, czy w TEJ grze jest potrzebna jakaś super wypasiona kierownica. Na filmikach nie widać jakoś tej precyzji itp. Rozumiem zakup takiej G25 lub lepszej do GT5, ale czy do tej F1 nie wystarczy jakaś DF lub właśnie MOMO? Użytkownicy mogą podpowiedzieć? nie uśmiecha mi się gadżet za $$$$, który z braku czasu będę używał raczej okazjonalnie. Opłaca się kupować te tańsze kierownice, czy po prostu zostać przy DS3? Poczuję znaczącą różnicę i przełoży się to na większą frajdę/lepsze wyniki?

Pozdrawiam

MI osobiście o wiele lepiej jeździ się na kierowncy niż na padzie, nie wiem czy tobie się spodoba ale napwno odczujesz różnicę. Odnośnie modelu kieronic to inni użytkownicy mówią o kierownicach (g25, DFGT itd.) do simracingu. Jak się scigasz, że tak powiem "zawodowo" to potrzebujesz takiej kierownicy. Jeśli okazjonalnie to w zupełności wystarczy kierownica z force feedback a taka kierownica to jest wydatek okolo 200 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MI osobiście o wiele lepiej jeździ się na kierowncy niż na padzie, nie wiem czy tobie się spodoba ale napwno odczujesz różnicę. Odnośnie modelu kieronic to inni użytkownicy mówią o kierownicach (g25, DFGT itd.) do simracingu. Jak się scigasz, że tak powiem "zawodowo" to potrzebujesz takiej kierownicy. Jeśli okazjonalnie to w zupełności wystarczy kierownica z force feedback a taka kierownica to jest wydatek okolo 200 zł.

Tak właśnie myślałem. Taką DF GT można już kupić za około 250 zł. I powinna wystarczyć do większości ścigałek. Zastanawiam się tylko, czy ogarnie się na niej GT5 i jak będzie wspierana? Bo do Formula One 2010 wystarczy w zupełności.

Bardzo interesuje mnie tryb MP w tej grze (jakoś mało info na ten temat), bo może z forumowych kierowców zebrałoby się ciekawy skład na ściganie w królowej sportów motorowych. Nie bardzo uśmiecha mi się ściganie z przypadkowymi, często narwanymi ludźmi online. Może nawet jakąś symulację sezonu da się zrobić? :whistling:

Pozdr.

Edytowane przez NERVUS_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja grałem sporo na G25 i naprawdę nie wiem co tam kosztuje tyle pieniędzy. Chyba ten 3 pedał i drążek do zmiany biegów, no i 900 stopni skręt.

Ale pokażcie mi wyścigowy samochód, który ma taki stopień skrętu na kierownicy.

Ja jestem zadowolony ze swojej MOMO i już nie raz udowodniła mi swoją wyższość nad innymi, także dopóki działa i jest wspierana tak nie myślę nawet o wymianie jej.

Poza tym i tak darowałbym sobie kupno kolejnej. Raz, że szkoda pieniędzy, a dwa, że gier dla których warto podłączać kółko jest jak na lekarstwo.

Co ty gadasz ... :o 900 stopni jest po pierwsze regulowane, po drugie G25 nie ma żadnego luzu podczas obrotu prawo-lewo (gdzie dfp ma), po trzecie kierownicą kręcisz o wiele szybciej, co pomaga zarzucić dobrą kontrą, po czwarte dzięki dwóm silnikom można w końcu wyczuć porządne efekty FF. w Pedałach zastosowano różne stopnie "twardości" pedałów, który każdy pracuje tak jak powinien pracować. Po za tym cały mechanizm jest metalowy, tylko obudowa jest sztuczna.

A Gier nie ma jak na lekarstwo ... Wymienić? Rfactor, GTR Evolution, GTR, Race07, Iracing, Live for speed, F1 Challenge, Gran Turismo, Forza, RaceOn, STCC the game...

P.S I proszę Cie nie mów, że nie widziałeś różnicy między MOMO a G25 ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, że każdy będzie chwalił swoje ponad wszystko choćby nie wiadomo co się działo.

A to, że G25 to obecnie jedna z najlepszych kierownic na rynku to ja dobrze wiem...

Ale powiesz mi gdzie napisałem, że G25 jest gorsza od MOMO? Bo jakoś nie mogę tego znaleźć.

Również nie napisałem nigdzie, że nie widzę różnicy pomiędzy tymi kierami, tylko że nie wiem co tyle kosztuje w tej G25, bo prawie 1000zł za kierownice to chyba troszkę sporo, prawda? G25 i G27 to kierownica kierowana głównie do ludzi, którzy non stop grają w samochodówki i to na każdej platformie.

Rozumiem też, że to że MOMO daje mi większą przyjemność z grania niż G25 to jest wręcz obraźliwe stwierdzenie dla posiadaczy tej kierownicy, tak?

Przynajmniej tak stwierdzam po tym co napisałeś, bo wręcz się oburzyłeś, że miałem czelność powiedzieć, że dla mnie MOMO jest lepsza od G25.

A co do gier to miałem na myśli gry na konsolę i to jedną, a nie wszystkie na rynku + PC...bo jakby nie patrzeć to w sumie o niej tylko jest to forum...

To, że gier na PC wykorzystujących możliwości kierownicy jest sporo to ja dobrze wiem i wymieniać mi nic nie musisz.

Edytowane przez Patricko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie myślałem. Taką DF GT można już kupić za około 250 zł. I powinna wystarczyć do większości ścigałek. Zastanawiam się tylko, czy ogarnie się na niej GT5 i jak będzie wspierana? Bo do Formula One 2010 wystarczy w zupełności.

DF GT nowa kosztuje od 350 zł w górę. No chyba, że mówimy o używce...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DF GT nowa kosztuje od 350 zł w górę. No chyba, że mówimy o używce...

O takiej właśnie mówiłem. Samochód kupiłem używany, to kierownicę chyba też mogę ;)

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie oburzam się, tylko napisałeś,że nie wiesz za co się płaci tak wysoką cenę ? ... Jaką wysoką 650zł nówka za G25.. To nie jest wygórowana cena biorąc pod uwagę,że jest już G27 ...

Pytałeś się po co 900stopni obrotu O.o jak to po co, żeby GT5 poczuć się realistycznie, jak wsiadasz do auta to też masz 90 w lewo i 90 prawo? ... Po za tym jeśli się nie mylę w WTCC mają 900* W klasie GT...

A ja tylko odpisałem,że taką cenę płaci się za wykonanie kierownicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BAGLEY

......"G25 nie ma żadnego luzu podczas obrotu prawo-lewo (gdzie dfp ma)"........

Ja w swojej LOGITECH DFP nie mam żadnych luzów, wszystko działa idelanie.

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie oburzam się, tylko napisałeś,że nie wiesz za co się płaci tak wysoką cenę ? ... Jaką wysoką 650zł nówka za G25.. To nie jest wygórowana cena biorąc pod uwagę,że jest już G27 ...

Pytałeś się po co 900stopni obrotu O.o jak to po co, żeby GT5 poczuć się realistycznie, jak wsiadasz do auta to też masz 90 w lewo i 90 prawo? ... Po za tym jeśli się nie mylę w WTCC mają 900* W klasie GT...

A ja tylko odpisałem,że taką cenę płaci się za wykonanie kierownicy.

można wiedzieć gdzie za 650 da się kupić nową g25? chetnie bym się skusił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem w jakieś promocji w MM ... ale przeliczeniu z euro na PLN :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BAGLEY

......"G25 nie ma żadnego luzu podczas obrotu prawo-lewo (gdzie dfp ma)"........

Ja w swojej LOGITECH DFP nie mam żadnych luzów, wszystko działa idelanie.

pozdro

dokładnie G25 jest droższe bo ma sprzęgło, biegi w układzie H oraz zrobiona jest z metalu i skóry. Tak naprawde zbyteczne dodatki w wyścigach. A bym zapomnial, ma również mniej guzików niz DFP, które akurat są przydatne jak ktoś się sciga w jakiejś lidze on-line.

Ja posiadam Logitech Formula EX. ma luzy w położeniu neutralnym i kręci się po 90 stopni w każdą stronę co w zupełności wystarcza, 900 stopni to miły, ale również na dluższa metę zbyteczny, dodatek.

Mówiąc zbyteczny mam na myśli nie poprawiający czasu w znacznym stopniu... Przede wszystkim liczą się umiejętności kierującego. A to czy trzyma G25 czy jakiegos saiteteka za 200 zl (byleby mial FF) naprawdę można pominąć. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... Jaką wysoką 650zł nówka za G25..

Nie zapominaj, że dla większości 650zł za kontroler do grania to sporo kasy.

900 stopni to miły, ale również na dluższa metę zbyteczny, dodatek.

Zdecydowanie zbyteczny. Jeżeli ktoś myśli o simracingu i graniu na kierze z 900stopniami obrotu to życzę powodzenia. Oczywistym jest, że promień skrętu trzeba zredukować jeżeli chce się uzyskiwać dobre czasy w miarę realistycznych grach. W rzeczywistości kierowcy mają do dyspozycji dużo mniejszy promień skrętu bo po prostu nie nadarzyli by kręcić "kółkiem" na bardziej skomplikowanych torach, a o rajdach już nie wspomnę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka informacji na temat zużycia paliwa przez bolidy w grze:

We've (well, I say we when in actual fact I mean Lee) have been running out of fuel in our multiplayer games. When you run dry the engine keeps cutting out and performance is seriously impaired. You end up limping around.

This is due to the fact that we've not yet hooked up the Engine Temperature stuff, which limits your use of the 'Fast' engine setting (which drinks fuel). You see... Lee is too much like Hamilton whereas my Button style won the day.

Oh and throttle/revs is taken into account with fuel consumption, on any race distance where Fuel Sim is turned on.

Dla mniej rozgarniętych powiem tylko, że ustawienia oraz agresywny styl jazdy mają duży wpływ na zużycie paliwa!

Ekstra wiadomość :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zdecydowanie zbyteczny. Jeżeli ktoś myśli o simracingu i graniu na kierze z 900stopniami obrotu to życzę powodzenia. Oczywistym jest, że promień skrętu trzeba zredukować jeżeli chce się uzyskiwać dobre czasy w miarę realistycznych grach. W rzeczywistości kierowcy mają do dyspozycji dużo mniejszy promień skrętu bo po prostu nie nadarzyli by kręcić "kółkiem" na bardziej skomplikowanych torach, a o rajdach już nie wspomnę.]

Shady uwierz mi, znam kilka osób co w lidzę simracing (WTCC czy pokrewnej) jeźdzą na 900* : ).... ja swego czasu jezdzilem na 900 ale ostatnio przeszedlem na 450 :)

.. Przecież w grze będą mogli zmienić stopnie ... A i są Paddlesy za kierownicą .. A jak ktoś chce to może shifter przełączyć z trybu H na tryb góra-dół

Edytowane przez Bagley

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale nie zapominajmy, że to temat o F1 i ludzie pytający o kierownice tutaj myślą właśnie o tej trze.

I chyba nikt mi nie powie, że granie na kierownicy z 900 stopniami jest w jakikolwiek sposób sensowne w F1?

Dźwignia zmiany biegów "H" również tutaj nie ma większego sensu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale nie zapominajmy, że to temat o F1 i ludzie pytający o kierownice tutaj myślą właśnie o tej trze.

I chyba nikt mi nie powie, że granie na kierownicy z 900 stopniami jest w jakikolwiek sposób sensowne w F1?

Dźwignia zmiany biegów "H" również tutaj nie ma większego sensu.

Tak, właśnie tak. Pytałem o kierownice do F1 która ma 180 stopni skrętu czyli 90 w jedną i 90 w drugą stronę i o wasze doświadczenia z F1 CE

Czy Logitech Driving Force GT ma regulację od 900 do 180 stopni??

Czy w nowej formule 2010 to się dobrze sprawdzi?

Bo rozumiem że jak nowe GT wydadzą kiedyś to będzie idealna kierownica do tej gry.

Przepraszam ale zrobiło się z tego kilka pytań.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×