Skocz do zawartości
eXcumation

Batman: Arkham City

Rekomendowane odpowiedzi

Jezeli juz gadamy o Riddlerze to chcial bym sie dowiedziec jak zdobywac zagadki ktore sa zabezpieczone znakami zapytania na ktore trzeba nastapic zeby sie zapalily. Mianowicie chodzi o to ze jak zejde zeby wejsc na inna ta mi gasnie ;/ jak zrobic zeby zapalic wszystkie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam sobie odpowiedziałeś w zasadzie - nie dotykać ziemi w międzyczasie. Generalnie działa to tak że musisz najpierw zlokalizować wszystkie płyty naciskowe ze znakami zapytania do danego trofeum(od 2 do 4 zazwyczaj) i zaplanować tak akrobację żeby nie dotknąć ziemi pomiędzy nimi. Np. szybujesz z budynku, odbijasz się od znaku zapytania na ścianie, szybujesz do znaku na ścianie przeciwległej i lądujesz na ostatnim. Lub np. manewrujesz wyrzutnią lin. Przy odrobinie treningu nie powinno Ci to sprawić większego problemu.

Mnie osobiście ze zręcznościowych wyzwań w grze do rzucania k***wami doprowadziły 2 wyzwania: jeden z etapów treningu szybowania - ten w którym zaczyna się z wielkiego neonowego znaku w hucie i trzeba przelecieć przez "paszczę Jokera". Chyba z godzinę z tym walczyłem, reszta siadła praktycznie od strzała.Drugi taki moment wziął się z karygodnego błędu w tłumaczeniu. mianowicie chodzi o wyzwanie z szybowaniem przez 30m nisko nad ziemią. Myślałem już że to ze mną coś nie w porządku i nie wiem ile to jest 30 m - latałem i latałem jak po****ny po każdej dłuższej ulicy i nic. Sprawdziłem w końcu oryginalny angielski opis i co odkryłem? Że jest w nim JAK BYK napisane że szybować trzeba nisko, ale NAD WODĄ. A w wersji polskiej jakiś geniusz przetłumaczył sobie "30m nad ziemią". Jak komuś nie wpadło przez przypadek rpzy treningu latania przy fabryce zabawek to mógł się, podobnie jak ja, nieźle podk****wić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie....!!;( JAK WALCZYC????????? bo kompletnie tego nie ogarniam!!!!!:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

yyyy...kwadrat+kierunek=atak, trojkat + kierunek=kontra...to taka podstawa i w zasadzie cala filozofia na poczatek...dalej gacek juz sam wie co robic ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie....!!;( JAK WALCZYC????????? bo kompletnie tego nie ogarniam!!!!! :(

W sumie to już dawno chciałem napisać jakiś krótki poradnik o mordobiciu w Batmanach, więc myślę że odpowiedniejszego momentu nie będzie.

Zacznijmy od tego jakie ruchy mamy dostępne:

4 podstawowe, czyli:

:square: - cios: nie wymaga chyba żadnych wyjaśnień

:triangle: - kontra: wykonujemy kiedy nad głową wroga pojawią się błyskawice, NIE wykonujemy natomiast kiedy pojawiają się błyskawice świecące (oznacza to atak z użyciem broni który nie może być normalnie skontrowany). Możemy skontrować maksymalnie 3 ataki, podobnie jak atak bronią miotaną. Złapane przedmioty możemy w dodatku odrzucić w kierunku wroga używając :l3:. Należy zaznaczyć że wciśnięcie :triangle: kiedy nie jest w nas kierowany żaden atak spowoduje przerwanie kombo. Mamy 3 rodzaje powiadomień o ataku:

błyskawice niebieskie: zwykły atak

błyskawice żółte: atak nożem - można uniknąć lub przeprowadzić specjalną kontrę

błyskawice czerwone: atak nie do skontrowania(np. atak tarczą)

:cicle: - ogłuszenie peleryną: zgodnie z nazwą Batman ogłuszy najbliższego przeciwnika na kilka sekund np. otwierając możliwość kolejnego ataku

:x:, :x: + :l3: - unik: mamy dwa warianty tego ruchu. Pierwszy polega na odskoczeniu w dowolnym kierunku i NIE podtrzymuje nam kombosa(wykonanie go 2 razy pod rząd przerwie nam kombo), drugi to przeskoczenie nad przeciwnikiem i ta opcja kombo przodtrzymuje, stanowiąc tym samym jeden z najprzydatniejszych ruchów w grze. Ruch ten NIE daje nam niewrażliwości na ciosy - rzucone przedmioty w nas trafią, podobnie jak niektóre wymierzone już ataki.

oraz 2 zestawy manewrów specjalnych:

następujące 4 możemy wykonać w dowolnym momencie i NIE potrzebują one trybu specjalnego:

- Ogłuszenie z powaleniem: przeprowadzamy poprzez ogłuszenie wroga peleryną 3 razy pod rząd. Skutkuje powaleniem wroga na dłuższą chwilę na ziemię, oraz zadaje bardzo niewielki obrażenia

- Atak z góry: wykonujemy na ogłuszonym przeciwniku(chwieje się na nogach, NIE wtedy kiedy leży) poprzez przeskoczenie nad nim( :x:, :x: + :l3:). Rezultatem jest powalenie pacjenta na ziemię. Jest to nasza podstawowa metoda do rozprawiania się z przeciwnikami wyposażonymi w tarcze.

- K.O. w parterze: wykonujemy poprzez wciśnięcie :triangle: + :r2:. Ruch ten spowoduje że Batman dopadnie powalonego na ziemię przeciwnika i wyeliminuje go z dalszej walki. Jest to najtrudniejszy do wykonania ruch ze względu na to że zajmuje dużo czasu i jego wykonywanie nie daje nam żadnej niewrażliwości na ciosy, co często oznaczać będzie że któryś z pozostałych przeciwników zdąży podbiec i skutecznie nas zaatakować. Sprawia to że najbezpieczniej atak ten wykonywać na ostatnim z wrogów np. po uprzednim powaleniu go ogłuszeniem( :cicle: , :cicle:, :cicle: )

- Obicie mordy["Beatdown"]: wykonujemy na ogłuszonym przeciwniku poprzez szybkie wciskanie :square:. Batman wyprowadzi serię szybkich ciosów, która może trwać aż do wyczerpania sił witalnych przeciwnika i kończona jest widowiskowym powaleniem. Podczas wykonywania tego ciosu nasz bohater NIE JEST odporny na ciosy, ale serię można w każdej chwili przerwać. Niewrażliwość uzyskuje natomiast przy wykonywaniu kończącego ataku.

I wreszcie 4 ataki, wymagające aby kombos było w fazie ataku specjalnego aby mogły być wykonane(licznik ciosów nam świeci). Każdy z nich daje nam niewrażliwość na ataki przeciwników podczas jego trwania. Jedyne ataki które mogą nam w ich wykonywaniu przeszkodzić to ataki tytanów lub ostrzał z broni palnej. Są to:

- Natychmiastowy K.O. ( :triangle: + :cicle:): jak sama nazwa wskazuje, Batman natychmiastowo wyeliminuje jednego z wrogów, niezależnie od jego stanu zdrowia. . Ruch ten nie działa na siłaczy oraz tytanów.

- Rój nietoperzy ( :square: + :x:): polega na natychmiastowym ogłuszeniu wszystkich znajdujących się w pobliżu wrogów(również tytanów i siłaczy)

- Dobicie z powietrza ( :x: + :cicle:) ruch ten spowoduje że Batman wyskoczy na znaczną wysokość i wyeliminuje każdego powalonego na ziemię przeciwnika przy użyciu batarangów.

- Zniszczenie broni ( :square: + :triangle:): Batman rozbroi przeciwnika oraz permanentnie zniszczy jego broń, uniemożliwiając tym samym ponowne jej wykorzystanie. Warto zaznaczyć że w przypadku braku uzbrojonego przeciwnika wykonany zostanie natychmiastowy K.O.

Oprócz ataków mamy do dyspozycji pięć bojowych gadżetów. W Arkham City NIE LICZĄ się one do ogólnej wariacji, posiadają za to swój osobny "licznik", który dodatkowo NIE WYMAGA aby były użyte w obrębie jednego kombosa - wystarczy że raz na rundę(w dowolnych okolicznościach) zastosujemy każdy gadżet aby naliczono nam maksymalną, za nie, premię.

Są to:

- Batarang ( :l1:): polega na szybkim rzucie batarangiem w przeciwnika znajdującego się przed naszym bohaterem co zaowocuje ogłuszeniem go na pewien okres czasu. Można zastosować do 3 razy pod rząd(spowoduje to rzucenie 3 szybkich batarangów) i oczywiście wplata sięw kombo. Należy jednak pamiętać że jeśli dla któregoś z batarangów zabraknie celu, lub jesli wciśniemy :l1: 4 raz kombo zostanie przerwane.

- Harpun["Batclaw"] ( :l1: + :triangle:): Batman wystrzeliwuje w kierunku wroga harpun, po czym przyciąga go w swojąstronę, co powoduje chwilowe ogłuszenie przeciwnika. Ruch ten można wykorzystać jako platforme startową do 2 manewrów: najprostrzy to przyciągnięcie z powaleniem - najzwyczajniej w świecie atakujemy ( :square:) przyciąganego wroga, co spowoduje powalenie go na ziemię i ogłuszenie na dłuższy czas. Drugi to przeskoczenie nad przyciąganym przeciwnikiem( :x: , :x:) co również zaowocuje powaleniem go na ziemię, ale zada bardzo niewielkie obrażenia i może np. umożliwić nam K.O. w parterze.

Dodatkowo, z czasem gry, harpun uzyska właściwość rozbrajającą - jeżeli zastosujemy go na wrogu uzbrojonym w broń palną, to oprócz przyciągnięcia go w naszą stronę wyrwiemy mu broń z ręki. Ruch oczywiście można wplatać w kombosy, jednakże w przeciwieństwie do poprzedniego NE podtrzymuje komba, wiec użycie go 2 razy pod rząd zaowocuje przerwaniem komba (również jeśli atak nie znajdzie celu-należy tu bardziej uważać gdyż ma bardziej niż batarangi ograniczony zasięg)

- Wybuchowy żel ( :l1: + :square:): wykonując ten ruch po raz pierwszy w danej potyczce spowodujemy że Batman rozłoży u swoich stóp materiał wybuchowy, użycie go po raz drugi zdetonuje uprzednio przygotowaną masę. Wybuch ogłuszy i powali znajdujących się w zasięgu wrogów. Żel będzie wyraźnie zaznaczony na naszym ekranie i obok niego będziemy mieli wyświetloną liczbę przeciwników znajdujących się w zasięgu. Podłożenie żelu Nie podtrzymuje nam komba, co oznacza że nie możemy detonować od razu jeżeli chcemy je zachować - należy wkonać np. przeskoczenie nad przeciwnikiem i dopiero wtedy detonować. Jeżeli wybuch swoim zasięgiem nie obejmie żadnego z naszych wrogów kombo też zostanie przerwane.

- REC ( :l1: + :cicle: ): gadżet ten razi prądem naszych wrogów, co w praktyce oznacza że ogłusza ich na krótki ores czasu. Najbardziej użyteczne wobec wrogów opancerzonych - ogłusza ich i odrzuca, często na innych przeciwników. Trafienie wroga z tarczą spowoduje że obniżają oni gardę co pozwala nam JEDNOKROTNIE ich uderzyć. Gadżet ten również NIE podtrzymuje komba, więc użycie go 2 razy pod rząd zaowocuje jego przerwaniem, podobnie jak nietrafienie celu.

- Granat zamrażający ( :r2: , :r2:): zgodnie z nazwą, granat ten zamrozi jednego z naszych wrogów na długi czas(jest to chyba najdłuższe możliwe wyłączenie wroga z walki) Uderzenie zamrożonego wroga powali go na ziemię i wytrąci mu z ręki przedmioty które trzymał. Zamrożony może być na raz TYLKO JEDEN wróg - jeśli użyjemy granatu powtórnie nasza pierwsza ofiara uwolni się. Jak większość gadżetów, granaty NIE podtrzymują komba.

Dobra, teraz parę słów o tym jak działa system kombosów Freeflow. Jak wiemy atakując wrogów nabijamy licznik trafień. Pomiędzy atakami mamy mniej więcej sekundę na wykonanie kolejnego, co w praktyce oznacza naprawdę sporo czasu i sprawia, że możemy się chwilkę zastanowić zanim podejmiemy kolejne działania.

Kiedy uzyskamy 2x na liczniku(zwykłe ataki, batarangi, kontra) wchodzimy w tryb freeflow. Oznacza to że nasze ataki mają ogromny zasięg - Batman, niczym zawodowy wrestler, będzie skakał od jednego przeciwnika do drugiego i rozdawał bezkarnie ciosy. Co więcej w tym trybie można zadawać ciosy krytyczne - aby to zrobić musimy wciskać :square: tylko raz pomiędzy ciosami - takie ciosy warte sa 2x na liczniku, zadają większe obrażenia i przewracają wrogów. Uzyskując wynik 8x uruchamiamy tryb specjalny(po wykupieńu odpowiedniego apgrejdu od 5x) który pozwala nam użycie jednego ze specjalnych ruchów. Żeby powtórnie ich użyć znów musimy nabić 8x/5x. Jeżeli nie wykożystując ataku specjalnego nabijemy 12x to wchodzimy w tzw. Freeflow Focus - czyli tryb w którym wrogowie ruszają się troszkę wolniej a my szybciej, oraz zadajemy większe obrażenia. Tryb ten zostanie przerwany poprzez zastosowanie ataku specjalnego lub gadżetu. O ile w przypadku ataków nie będzie żadnej zmiany to w przypadku gadżetów ich siłą ulegnie znaczemu zwiększeniu:

-batarang powali kilku wrogów

-przyciągnięcie harpunem z powaleniem zada kolosalne obrażenia

-rec porazi prądem cały łańcuch wrogów

-granat zamrozi kilku najbliższych przeciwników

-żel BARDZO ZNACZĄCO zwiększy swój zasięg(w Iceberg Lounge używając go + chwilkę potem dobicie z powietrza znokautowałem naraz 17 wrogów)

Czemu chcemy nabijać jak największe kombosy? po pierwsze pozwala to częściej stosować ataki specjalne, po drugie nabija nam kolosalne ilości punktów, a po trzecie: bo jesteśmy Batmanem i do naszych obowiązków należy łojenie takich watach leszczy ;)

RADY NA POCZĄTEK:

Gramy w pierwszego czelendża walki i staramy się opanować podstawowy garnitur ruchów, tak żebyśmy mogli rozpykać to wyzwanie bez przerwania komba. Na początku zupełnie nie przejmujemy się punktami, staramy się wyczuć walkę, to jak działa zadawanie ciosów i przeskakiwanie nad przeciwnikami(kluczowy ruch - nie tylko podtrzymuje kombo, czyli można go stosować cały czas, ale też daje nam cenny czas na ocenę sytuacji i planowanie)i staramy się ZWOLNIĆ - ta sekunda o naprawdę dużo czasu. Gdy już to opanujemy to powoli wplatamy sobie do walki coraz więcej ciosów specjalnych i gadżetów.

Jak będę miał później chwilę to dopiszę co nieco o taktyce i wrogach.

Edytowane przez Danny Boy
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, mam dzisiaj wolne więc uzupełnie poradnik o krótki opis przeciwników.

Ale najpierw o 2 ruchach o których zapomniałem. W zasadzie to nie tyle nowe ruchy co wariacja ataku z powietrza i wariacja kontry.

Najpierw to od ataku z powietrza("Directed Aerial Assault") - chodzi o manewr w którym Batman wbiega na przeciwnika, ale zamiast oderzyć go, przeskakuje i atauje innego. O ile dobrze pamiętam jedno z wyzwań Riddlera polega na wykonaniu 3 takich ataków. Pamiętam że polski opis był dosyć niejasny więć oto szybkie wyjaśnienie: ogłuszamy naszą "platformę startową" peleryną( :cicle:), zaczynamy kombinację jak do ataku z powietrza ( :x: , :x:) ale ZANIM nasza postać uderzy, wychylamy :l3: w kierunku naszego właściwego celu i wciskamy :square:. Jest to jeden z mniej użytecznych ruchów, więc nie ma co się frustrować że nie wychodzi od razu, bo w ogniu walki praktycznie rzadko się z niego korzysta.

Drugi to uniknięcie/skontrowanie ataku nożem i jest to chyba najbardziej niewdzięczny do wykonania ruch w całej grze. Długo trwa, NIE jesteśmy podczas jego wykonywania niewrażliwi na ataki i łatwo go spaprać w ostatniej fazie, co zaowocuje przerwaniem komba. Z jasnych stron to nie jesteśmy zmuszeni z niego korzystać(generalnie dużo łatwiej jest nad nożownikiem przeskoczyć lub go ogłuszyć) i jest to najlepiej "płatny" ruch w grze - ma modyfikator punktów x100, dawniej zarezerwowany tylko dla K.O. w parterze. Unik wykonujemy poprzez przytrzymanie :triangle: i odchylenie :l3: OD przeciwnika, wykonanie kontry działa podobnie, jednakże musimy wykonaćją2 razy - zaczynamy jak do uniku, czyli przytrzymujemy :triangle: i odchylamy :l3:, by POMIĘDZY zamachami nożem puścić :triangle: i powtórzyć całość jeszcze raz przy drugim zamachu nożem - Batman wtedy wykona wytrącającą z ręki broń kontrę. Ruch fajnie wygląda i można go stosować też na zabójczynie, ale w praktyce stopień komplikacji sprawia że nie warto ryzykować wykonania w ogniu walki. Ja stosuję tylko wtedy kiedy uda mi się zostawić sobie na koniec przeciwnika z nożem i mam już 12 wariacji ruchów i 5 gadżetów.

Przeciwnicy którym trzeba spuścić manto:

1. Zbiry - podstawowe mięso armatnie, występujące w następujących wariantach:

- Zbir "goły" - najbardziej podstawowy przeciwnik, dysponuje tylko 2 atakami - zwykłym z piąchy, oraz szarżą, która od piąchy różni śię szybkością wyprowadzenia. Pastwienie się nad nimi nie wymaga chyba więcej komentarza.

- Zbir z gazrurką(lub inną pałą) - jak wyżej, zadaje jedynie odrobinę większe obrażenia i atakuje częściej. Skuteczny atak na chwilę rozmazuje nam pole widzenia. Ich broń można zniszczyć, ale generalnie lepiej ten ruch wykorzystać na bardziej wymagających przeciwników

- Zbir z paralizatorem - jedna z wredniejszych odmian. Jego atak jest niekontrowalny, a atak z naszej strony musi być przeprowadzony albo od tyłu(np. po uprzednim przeskoczeniu), inaczej nasze kombo zostanie przerwane i otrzymamy obrażenia. Jeśli pacjenta uzbrojonego w paralizator przyciągamy harunem, należy pamiętać że jeśli pozwolimy żeby na nas wpadł to zada nam obrażenia. Można rozbroić i zniszczyć ich broń odpowiednim ruchem specjalnym.

- Zbir z nożem - jego ataku można uniknąć lub skontrować go odpowiednim ruchem. Można również zaatakować go normalnie po uprzednim ogłuszeniu peleryną. Normalny atak w każdym innym wypadku zakończy się porażką i obrażeniami. Oczywiście można rozbroić i zniszczyć.

- Zbir z tarczą - pierwszy kandydat do zniszczenia ekwipunku. Nie dość że dysponuje nieblokowalnym atakiem, to jeszcze normalnie zaatakować go możemy tylko za pośrednictwem ataku z powietrza - normalny atak skończy się porażką(choć nie otrzymamy obrażeń to stracimy kombo)

- Zbir opancerzony - kolejna upierdliwa odmiana, której co gorsza, nie da się pozbawić pancerza. Jak poprzednio, normalny atak skońćzy się porażką. Oznacza to że aby się z nimi rozprawić musimy stosować ruchy specjalne - obicie, natychmiastowy K.O., ogłuszenie z powaleniem i K.O. w partrze.

- Zbir uzbrojony w broń palną - najbardziej niebezpieczny z przeciwników, gdyż potrafi zadać nam obrażenia z dużej odległości i przerwać tym samym łańcuch ciosów. Występują w 2 odmianach - uzbrojeni w karabiny i strzelby które różnią się obrażeniami i szybkostrzelnością. Jeśli są obecni to powinni być absolutnie priorytetowymi celami do rozbrojenia. W razie braku odpowiedniego ruchu można ogłuszać batarangami, lub rozbrajać harpunem, ale należy pamiętać że upuszczoną broń może podnieść dowolny "goły" zbir i jedyny pewny sposób żeby wyeliminować broń palną z walki jest jej zniszczenie.

Ponadto Zbiry "gołe" łapią czasem różne sprzety gospodarstwa domowego i usilnie próbują nas nimi razić. Tak wyposażonego pacjenta możemy potraktować na dwa sposoby - poczestować go batarangiem, co spowoduje że upuści niedoszły pocisk lub poczekać aż rzuci, przy użyciu :triangle: złapać pocisk i oddać właścicelowi lub przekazać dalej.

o zabójczyniach, siłaczach i tytanach jakoś później

Edytowane przez Danny Boy
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

yyyy...kwadrat+kierunek=atak, trojkat + kierunek=kontra...to taka podstawa i w zasadzie cala filozofia na poczatek...dalej gacek juz sam wie co robic ;-)

...dobrze ze jestes....

dzieki dany_boy!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da się gdzieś sprawdzić ile czasu już spędziliśmy na grze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...dobrze ze jestes....

yhy yhy...kilka przyciskow...mozna sie pogubic...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

yhy yhy...kilka przyciskow...mozna sie pogubic...

porownojac twoja wypowiedz do kolegi,dany boy wypadasz troche jak bys mial delikatne uposledzenie....!!moze nastepnym razem gdy nie masz nic konkretneg do przekzania poprostu nie pisz... Edytowane przez mazi252

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

porownojac twoja wypowiedz do kolegi,dany boy wypadasz troche jak bys mial delikatne uposledzenie....!!moze nastepnym razem gdy nie masz nic konkretneg do przekzania poprostu nie pisz...

Are you on drugs, mister?

(Miałem napisać "przyganiał kocioł garnkowi" ale w ten sposób bym urazł kolegę pony :P)

@topic

Na początek graty dla danny'ego, widać, że sporo czasu ma. :)

Ostatnio nie jestem w temacie gier, troszkę zajęty byłem, ale pojawiła się może jakaś większza ilość plotek na temat trzeciej częsci, ponoć zatytułowanej Arkham World(multi ma być)? Kij z DLC...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

porownojac twoja wypowiedz do kolegi,dany boy wypadasz troche jak bys mial delikatne uposledzenie....!!moze nastepnym razem gdy nie masz nic konkretneg do przekzania poprostu nie pisz...

..hmmm..uposledzenie powiadasz...ale sterowanie w batku jednak ogarnalem bez podpowiedzi na forum..wiec jak to swiadczy o Tobie panie sprytny inaczej?

Edytowane przez pony o)))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

yyyy...kwadrat+kierunek=atak, trojkat + kierunek=kontra...to taka podstawa i w zasadzie cala filozofia na poczatek...dalej gacek juz sam wie co robic ;-)

widze twoje ogarniecie!zalepales ciezka sztuke kontrolowania 2 przyciskow...o poziom trudnosci nawet nie pytam...!!jednak mi tylko te 2 przyciski nie wystarczaja!!!przecytaj sam poradnik koleszki wyzej to moze zaczniesz grac od nowa!!!tak jak pisalem niemasz nic konkretnego to przekazania .....NIE PISZ!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widze twoje ogarniecie!zalepales ciezka sztuke kontrolowania 2 przyciskow...o poziom trudnosci nawet nie pytam...!!jednak mi tylko te 2 przyciski nie wystarczaja!!!przecytaj sam poradnik koleszki wyzej to moze zaczniesz grac od nowa!!!tak jak pisalem niemasz nic konkretnego to przekazania .....NIE PISZ!!!

Spokojnie, bo popuścisz.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powtórzę pytanie. Da się gdzieś sprawdzić ile czasu już spędziliśmy na grze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jestem gdzieś w połowie gry, tak mi się przynajmniej wydaje i powiem jedno, Arkham City jest genialne, świetna i udana kontynuacja Arkham Asylum, warto kupić i popykać, jest nieziemski klimat z uniwersum Batmana :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powtórzę pytanie. Da się gdzieś sprawdzić ile czasu już spędziliśmy na grze?

W menu(tym gdzie jest 'new game', 'new game+') nie ma czasem czegoś w stylu "statystyki"?

edit:

ikonka 3cia od lewej, w górnym rzędzie to chyba to, jak tam nie ma to wydaje mi się że takiego licznika nigdzie indziej nie znajdziesz

menu_16x10.jpg

Edytowane przez Danny Boy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, bo popuścisz.

spoko spoko!!poprostu strasznie irytuje mnie takie zachowanie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skończyłem NG+ i powiem, że było łatwiej niż na Hardzie :P

Jeszcze tylko uporać się z Riddlerem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ba, jak masz wszystkie gadżety i bajery, wysmasterowałeś freeflow...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Grafikę koncepcyjną z

Killer Croc dostaje się po jego spotkaniu. Spotkać go można tylko w pewnych okolicznościach, jak się przegapi to później już nie ma opcji...

. Zacząłem już powoli NG. Ale co jeśli w pierwszym playthrough nie zdobyłem tej grafiki? Nie dostanę trofeum za 100% wszystkiego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogę się mylić, ale po pierwsze, to wydaje mi się że artwork z Krokiem to się dostaje za zagadkę ze znalezieniem tej jego elektrycznej obroży z Arkahm Asylum a nie za spotkanie go. Bo samego Killer Croca da się spotkać raz na playthrough PO pokonaniu Ra's al Ghula, ale PRZED wyjściem na powierzchnię. Wtedy i tylko wtedy - jest to w zasadzie taki easter egg. Czyli potencjalnie raz w new game i raz w new game+

Natomiast, tak czy siak, grafiki liczą się tak jak Riddler Trophies - wspólnie dla new game i +, czyli jeśli w new game+ ją zdobędziesz to będziesz miał 100%.

Edytowane przez Danny Boy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś jakiś poradnik do trofeów ? Mam problem z paroma a chciałbym sobie trochę ich zdobyć w tym Batmanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×