Skocz do zawartości
ONE

Battlefield: Bad Company 2

Rekomendowane odpowiedzi

http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013,8569840,Bad_Company_2___ida_zmiany.html

Mają wprowadzić do BC 2 nowe hitbox'y. Będą one importowane z nowego Medala, teraz mi powiedzcie, czy mam się już bać, czy dziękować za zniknięcie sytuacji, gdzie trza cały magazynek władować w ludków, żeby niektóre zombi padły :confused:. Mają też zwiększyć delikatnie celność broni na dalsze dystanse (trochę mi się to nie widzi, teraz jest w miarę pod tym względem dobrze). Zmienią też też sytuacje po wskrzeszeniu kogoś, czyli nie będzie miał już tarczy jak to było do tej pory, przynajmniej nie w takiej formie jaką znamy. Do tej pory tarcza dawała ,,nieśmiertelność" na 2 sec, lecz od wprowadzenie tych zmian ma się dezaktywować przy ruchu, lub jakiekolwiek czynności (no w końcu :biggrin:). Powinno to trochę polepszyć sytuację, gdy strzelamy, a koleś ucieka, bo ma ,,nieśmiertelność", albo kładzie cały zespół.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://gamecorner.pl...ida_zmiany.html

Mają wprowadzić do BC 2 nowe hitbox'y. Będą one importowane z nowego Medala, teraz mi powiedzcie, czy mam się już bać, czy dziękować za zniknięcie sytuacji, gdzie trza cały magazynek władować w ludków, żeby niektóre zombi padły :confused:

Teraz w MoH'u  jednym strzałem snajperką (np w stopę) kładziesz przeciwnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta celność na odległość powinna zostać jaka jest. Wystarczy że ludzie koszą head'y z shotgunów z dwustu metrów, nie mówiąc już o cudach jakie można robić abakanem. ;)

Ponadto... [rage] NIECH NAPRAWIĄ ROBIENIE SKRINSZOTÓW!!! [/rage].

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Luke, niby mają poprawić w Moh'u te strzały snajperek, podobno jednym strzałem zabijemy jeśli trafimy w głowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Luke, niby mają poprawić w Moh'u te strzały snajperek, podobno jednym strzałem zabijemy jeśli trafimy w głowe.

cale szczescie snipera wymaksowalem jako pierwszego. Bo widze ze chca zabic jedna z przyjemniejszych rzeczy w MoHu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Luke, niby mają poprawić w Moh'u te strzały snajperek, podobno jednym strzałem zabijemy jeśli trafimy w głowe.

Wiesz generalnie mi to w MoH'u nie przeszkadza. Małe mapy, dosyć duża dynamika rozgrywki, dużo miejsc gdzie można się schować -  ujdą snajperzy. Byle tego do BC2 nie przenieśli bo będzie porażka. 

Edytowane przez Lucius_Ver

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz generalnie mi to w MoH'u nie przeszkadza. Małe plansze, dosyć duża dynamika rozgrywki, ujdą snajperzy. Byle tego do BC2 nie przenieś bo będzie porażka.

oni chca tylko hitboxy chyba przeniesc, a nie damage broni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

opłaca się zainwestować w tą gre nie posiadając headseta ??  ogolnie nigdy nie mialem stycznosci z battlefieldami nie licząc triala batlefield 1943 który mi się bardzo spodobał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opłaca. Sam nie mam hs, a gra mi się bardzo dobrze. Jeżeli BF1943 Ci się spodobał to BC2 też Ci się spodoba. Moim zdaniem BC2 jest lepsze od BF1943

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  a ogólnie jak kupować to ultimate edition??  (mam 140 zł i nie wiem czy dozbierać te 40 zl czy kupić  zwyklą wersje) 

Edytowane przez jacu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nazbieraj jeszcze 40 zł i kupuj ultimate edition bardziej się opłaca :thumbsup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mają też zwiększyć delikatnie celność broni na dalsze dystanse (trochę mi się to nie widzi, teraz jest w miarę pod tym względem dobrze).

Boże, jeśli do tego dojdzie to sprzedaję BC2. Już teraz kampiące M60 i Abakany są utrapieniem, a co dopiero będzie się dziać po patchu? Trzeba się rozejrzeć za jakąś inna gierką. Już w tym momencie powoli przerzucam się na CoD'a 4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boże, jeśli do tego dojdzie to sprzedaję BC2. Już teraz kampiące M60 i Abakany są utrapieniem, a co dopiero będzie się dziać po patchu? Trzeba się rozejrzeć za jakąś inna gierką. Już w tym momencie powoli przerzucam się na CoD'a 4.

Nic nie będzie. Wiara będzie nabijać pkt na innych giwerach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czym sie mohowe hitboxy roznia od naszych?.

Edytowane przez tass

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

opłaca się zainwestować w tą gre nie posiadając headseta ?? ogolnie nigdy nie mialem stycznosci z battlefieldami nie licząc triala batlefield 1943 który mi się bardzo spodobał.

Jezeli chcesz liczyc na porzadna i dajaca mase satysfakcji gre to hs bardzo sie przyda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie bez hs to lipa nie granie .. taka prawda ... bo czasem można sobie fajnie pogadać ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mają wprowadzić do BC 2 nowe hitbox'y. Będą one importowane z nowego Medala, teraz mi powiedzcie, czy mam się już bać, czy dziękować za zniknięcie sytuacji, gdzie trza cały magazynek władować w ludków, żeby niektóre zombi padły :confused:.

Raczej dziękować. Totalną bzdurą jest, iż tylko strzał w głowę (i to nie zawsze) kładzie przeciwnika, kulka lub dwie w korpus też powinny wystarczać.

Mają też zwiększyć delikatnie celność broni na dalsze dystanse (trochę mi się to nie widzi, teraz jest w miarę pod tym względem dobrze).

Tja niech jeszcze dadzą lunety x12 do combata, spasa i neostrady oraz koniecznie procę do granatów.

Zmienią też też sytuacje po wskrzeszeniu kogoś, czyli nie będzie miał już tarczy jak to było do tej pory, przynajmniej nie w takiej formie jaką znamy. Do tej pory tarcza dawała ,,nieśmiertelność" na 2 sec, lecz od wprowadzenie tych zmian ma się dezaktywować przy ruchu, lub jakiekolwiek czynności (no w końcu :biggrin:). Powinno to trochę polepszyć sytuację, gdy strzelamy, a koleś ucieka, bo ma ,,nieśmiertelność", albo kładzie cały zespół.

No nie, zdecydowanie protestuję. Dla ogarniających inaczej (tak jak ja), to będzie masakra lub innymi słowy rzeź niewiniątek. Ja chcę mieć te 2 sek. na ogarnięcie się po szoku jaki wywołuje reanimacja. Lepiej żeby zmienili system respa na osobach ze squadu. Wk......... jest jak wycinasz jednego, drugiego a trzeci zwiewa np. do budynku, naginasz za nim, wbijasz do środka, a on czeka już na ciebie ze zrespionymi kolegami i jeszcze głupio się uśmiecha. Resp na squadzie ok, ale min. odległość od kolesia np. 50 m i będzie good (oczywiście z wyjątkiem pojazdów).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do zmiany niesmiertelnosci, to ja widze to jeszcze inaczej. Niech sobie ludzik bedzie 2 sekundy niesmiertelny, ale niech wtedy sam tez nie moze zabijac. Czesto jest sytuacja ze zabijamy kogos, medyk go podnosi, my znowu do niego walimy, nie mozemy go zabic, ale on nas zabija bez problemu, Cholernie irytujace.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytajcie najpierw ten news, a nie dywagujecie tutaj. Przecież wyraźnie jest napisane, że zostaje 2 sek nieśmiertelność, chyba że poruszysz się/naciśniesz przycisk/zaczniesz strzelać - wtedy tracisz "tarczę".

Dzięki Bogu, że wprowadzają te update'y, lepiej późno niż wcale - ciekaw jestem bardzo tych hitboxów MoHowych, jak się będą sprawować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytajcie najpierw ten news, a nie dywagujecie tutaj. Przecież wyraźnie jest napisane, że zostaje 2 sek nieśmiertelność, chyba że poruszysz się/naciśniesz przycisk/zaczniesz strzelać - wtedy tracisz "tarczę".

Dzięki Bogu, że wprowadzają te update'y, lepiej późno niż wcale - ciekaw jestem bardzo tych hitboxów MoHowych, jak się będą sprawować.

Potrafię czytać, i o tym własnie dywaguję, że po ......... mi 2 sek. jeśli nie mogę przeładować w tym czasie broni ani zrobić kroku bo stracę osłonę.

Co mam stać i czekać, aż przeciwnik się zlituje i zacznie napylać w kogoś innego ?

2 sek. powinny być do czasu, aż nie rozpocznę strzelać lub w inny sposób atakować przeciwnika, działania defensywne nie powinny wpływać na tarczę lub tak jak napisał Snosch w czasie osłony nie mogę załatwić przeciwnika i kropka.

Edytowane przez Kovalov

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytajcie najpierw ten news, a nie dywagujecie tutaj. Przecież wyraźnie jest napisane, że zostaje 2 sek nieśmiertelność, chyba że poruszysz się/naciśniesz przycisk/zaczniesz strzelać - wtedy tracisz "tarczę".

Dzięki Bogu, że wprowadzają te update'y, lepiej późno niż wcale - ciekaw jestem bardzo tych hitboxów MoHowych, jak się będą sprawować.

umiemy czytac, i to od dosc dawna. A po co twoim zdaniem niesmiertelnosc 2 sekundy, skoro nie mozesz drgnac? to nie ma wiekszego sensu. W obecnym stanie mogles chociaz uciec i sie schowac. Powinni zablokowac tylko mozliwosc zabijania kogos przez te 2 sekundy. Ale ruch powinien byc mozliwy. Bo inaczej to nie ma sensu.

Edytowane przez snosch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A po co twoim zdaniem niesmiertelnosc 2 sekundy, skoro nie mozesz drgnac? to nie ma wiekszego sensu. W obecnym stanie mogles chociaz uciec i sie schowac. Powinni zablokowac tylko mozliwosc zabijania kogos przez te 2 sekundy. Ale ruch powinien byc mozliwy. Bo inaczej to nie ma sensu.

Ja Ci powiem po co - żebyś mógł złapać pada. Ja np często go odkładam po śmierci i zaczynam jeść/pić. I jak mnie ktoś zrespi to właśnie w ok dwie sekundy zdążę złapać pada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja Ci powiem po co - żebyś mógł złapać pada. Ja np często go odkładam po śmierci i zaczynam jeść/pić. I jak mnie ktoś zrespi to właśnie w ok dwie sekundy zdążę złapać pada.

wiesz, gra z zalozenia nie zaklada jedzienia i picia w trakcie, wiec raczej powinni sie skupic na poprawianiu bledow, a nie na ulatwianiu odzywiania graczom. A najlepiej jakby calkiem ta debilna klase MEDYKA usuneli z gry. 2 tygodnie z MoHem bylo wspaniale chocby ze wzgledu na brak tej posranej klasy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiesz, gra z zalozenia nie zaklada jedzienia i picia w trakcie, wiec raczej powinni sie skupic na poprawianiu bledow, a nie na ulatwianiu odzywiania graczom. A najlepiej jakby calkiem ta debilna klase MEDYKA usuneli z gry. 2 tygodnie z MoHem bylo wspaniale chocby ze wzgledu na brak tej posranej klasy.

Nie wiem jak Ty Bartku ale ja gram dla przyjemności. A to oznacza, że nie spinam cały czas pośladów i nie wycieram przycisków na padzie w oczekiwaniu na respa. Jak mnie ktoś położy to często odkładam pada i łapię coś do picia lub do przegryzienia. Może trudno w to uwierzyć ale niektórzy muszą się posilać. Być może twórcy gry pomyśleli o tej 'mniejszości' podobnej do mnie i zrobili ukłon w naszą stronę. Będziemy mieć teraz większe szanse grając przeciwko takim 'pro' co podczas gry nie zajmują się niczym innym :thumbsup:

Co do usuwania medyka - ja bym się bardzo cieszył jakby usunęli 'tą debilną klasę' snajperów. Ile % wojska to snajperzy? Promil? A we wszystkich FPSach co najmniej 50% :tongue:

Edytowane przez holis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×