Skocz do zawartości
bzykacz

Battlefield 3

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma to jak być zarejestrowanym na forum konsolowym i kłapać że ta a ta gra powinna być wydana na PC a nie na konsole :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie czytaj :)

Seria BC powstała z myślą o konsolach a BF 3 to pełno prawna kontynuacja udanego FPS z 2005 roku :) i chciałbym usłyszeć ze 3 będzie priorytetem na PC. Chcesz grac na konsoli ? Proszę masz serie BC :) pewnie tez i będzie BC3 :]

BTW Czy szanowny pan w ogóle grał w BF 2 ?

BTW Czy szanowny pan w ogóle grał w BF2 orginal czy pirat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisałem w komentarzu i napisze tutaj :)

Mam nadzieje ze BF3 Nie powstanie na konsole, bo z tego się zrobi COD :/ Ale od 2005 roku się sporo zmieniło tutaj pieniądz gra pierwsze skrzypce , i pojawi się na wszystkie platformy żeby zmaksymalizować sprzedaż. Jedyne to mozna miec tylko nadzieje ze grupą docelową zostaną PCtowcy a konsolowcy to tylko dodatek, zeby to był stary dobrfy BF2 z nowa oprawą graficzna nowymi mapkami pukawkami i pojazdami :)

Rozśmieszasz mnie... na konsole dodatek haha...dobre.... Dodatek to se możesz kupić BC2 Vietnam (47zł) hehe. Grałem na PC w Bad Campany 2 i gra wiadomo najlepsza tylko że wywalała do pulpitu, dlatego kupiłem konsole i się o nic nie troszcze

Właśnie oglądam filmik z Battlefield 2 i to wygląda jak cs 1.6 xD. Może kiedyś była fajna, nie wiem nie grałem

Edytowane przez piciu42

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powinni

- dodać koniecznie personalizację swojego wojaka, ja chciałbym mieć polski mundur GROMU ;0) ! jak koalicja to koalicja (w sumie to może być niezły biznes dla EA gdyby wprowadzili sklep dodatków dla wojaka, patrząc jak spectac sprzedał się ;)

- faktycznie przydałoby się więcej różnych pojazdów

- moździerze ale trzeba je nosić we dwóch :)

- w rushu i w conqueście umiejscowienie skrzynek flag powinno zmieniać się losowo na mapce, urozmaici to rozgrywkę

- fajnie gdyby karabiny, wyrzutnie stacjonarne dałoby się przenosić, ale we dwóch

- samoloty oczywiście!

- pory roku, zmienna pogoda np przy mgle brak heli i samolotów...koniecznie deszcz i błotko!

- możliwość okopywania się saperką

- fajnie by było mieć możliwość nagrywania kawałków rozgrywki i łatwej publikacji na youtube bez dodatkowego sprzętu:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okopywanie sie saperka to juz lekka abstrakcja, to nie symulator krecika tylko fps. Reszta pomyslow calkiem sensowna ale jesli mowimy o Operation Flashpoint a nie serii BF:) Nie wiem czy to randomowe polozenie skrzynek by bylo takie dobre. Zmiennosci polozenia flag w coquescie mowie stanowcze nie, zreszta to jest dosc spory problem dla tworcow. Zrobic takie mapy by randomy w zaden sposob nie psuly rozgrywki

Wiecej pojazdow to wiecej ludzi na serwerze. Przynajmniej taka ilosc jak na piecu, w przeciwnym wypadku nie ma to zadnego sensu.

Edytowane przez NFL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

albo staty żołnierza co level pkty do rozdania w kilka statów np celowanie prowadzenie pojazdów i inne takie rzeczy. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sory ale potne twoją wypowiedz na części, aby łatwiej po komentować:

- dodać koniecznie personalizację swojego wojaka, ja chciałbym mieć polski mundur GROMU ;0) ! jak koalicja to koalicja (w sumie to może być niezły biznes dla EA gdyby wprowadzili sklep dodatków dla wojaka, patrząc jak spectac sprzedał się ;)

- Bene - zakup mundurku w naszej panterze to doskonały pomysł, dodatkowo wprowadzenie odmiany leśnej i pustynnej.

Oraz oczywiście innych kamuflaży, jak niemiecki flektran, brytyjski DPM i inne :thumbsup:

- faktycznie przydałoby się więcej różnych pojazdów

- bo ja wiem, mnie obecna ilość zadowala

- moździerze ale trzeba je nosić we dwóch :)

- Bene - to naprawdę dobra koncepcja, dodatkowo nie można by z tym biegać,

- w rushu i w conqueście umiejscowienie skrzynek flag powinno zmieniać się losowo na mapce, urozmaici to rozgrywkę

- veto - nie widzę w tym sensu, obecne rozwiązanie dobrze się sprawdza więc po co zmieniać.

Lepsze wrogiem dobrego!

- fajnie gdyby karabiny, wyrzutnie stacjonarne dałoby się przenosić, ale we dwóch

- Bene - podobnie jak z moździerzem

- samoloty oczywiście!

- ? A na jakiej zasadzie to widzisz, bo chyba nie jako pilot? Co najwyżej jako wsparcie ogniowe i zrzut zaopatrzenia!

- pory roku, zmienna pogoda np przy mgle brak heli i samolotów...koniecznie deszcz i błotko!

- Błąd, współczesne maszyny prowadza działania bojowe w warunkach ograniczonej widoczności, więc nie widzę w tym sensu, gdyż ograniczona była by tylko piechota.

- możliwość okopywania się saperką

- LOL i Veto razem - wiesz ile trwa wykopanie rowu w którym można się choćby położyć. Bezsens.

- fajnie by było mieć możliwość nagrywania kawałków rozgrywki i łatwej publikacji na youtube bez dodatkowego sprzętu:)

To mi wisi i powiewa.

Ogólnie NFL dobrze prawi - polać mu!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- ? A na jakiej zasadzie to widzisz, bo chyba nie jako pilot? Co najwyżej jako wsparcie ogniowe i zrzut zaopatrzenia!

Dokladnie jako pilot, bo m.in. na tym polega "prawdziwy" BF (a nie spin-off "Bad Company") ze sa w nim pojazdy wszelkiej masci na przeogromnych mapach, i tego wlasnie fani oczekuja od BF3. Ja sie wlasnie boje ze przez konsle i ich slaba moc obliczeniowa otrzymamy tak naprawde nie BF3 a BC3 z zaledwie 24 graczami i garstka pojazdow na niektorych mapach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też kiepsko widzę BF3 na konsole (czyli w ogóle kiepsko, bo teraz producenci myślą najpierw o konsolach, a potem po mniej rentownych PC).

Wystarczy spojrzeć na mapki z BF2, którego zapowiadana trójka ma być kontynuacją - przeogromne, masa pojazdów, do 64 graczy. Przy obecnie obowiązujących standardach grafiki myślę, że tak jak napisał Żywy, prędzej dostaniemy coś a la BC3, bo ciężko mi sobie wyobrazić mapy BF2 z grafiką BC2 i D2.0. Coś tam sapią o nowym silniku, ale ile jeszcze można wycisnąć z PS3 to już nie wiem :)

Lepiej byłoby gdyby seria Bad Company została tylko na konsolach, a standardowego BFa zostawili na PC gdzie możliwości są większe. No ale na to nie ma co liczyć, bo wiadomo, liczy się $$$. BF3 na pewno kupię, ale obawiam się dokładnie tego co kolega wyżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie oglądam filmik z Battlefield 2 i to wygląda jak cs 1.6 xD. Może kiedyś była fajna, nie wiem nie grałem

Jak nie grałeś to lepiej zamilcz bo aż szkoda twoja posty czytać. Znając was konsolowców zgubilibyście się w Battlefield 2.

Następny konsolowy idiota który patrzy tylko na to jaką gra ma grafikę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sory nie gram w gry w których nie wiem czy to budunek czy gówno a tym bardziej w grach FPS czy RPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie jako pilot, bo m.in. na tym polega "prawdziwy" BF (a nie spin-off "Bad Company") ze sa w nim pojazdy wszelkiej masci na przeogromnych mapach, i tego wlasnie fani oczekuja od BF3. Ja sie wlasnie boje ze przez konsle i ich slaba moc obliczeniowa otrzymamy tak naprawde nie BF3 a BC3 z zaledwie 24 graczami i garstka pojazdow na niektorych mapach...

może wypuszczą kolejną konsolę pod bf3? Jeżeli rozgrywka ma być rewelacyjna nie równająca się z niczym innym wcześniej to sporo graczy zainwestowałoby w sprzęt... albo pogorszą trochę grafę, w sumie jeżeli rozgrywka byłaby naprawdę urozmaicona to też wg mnie sporo graczy zdecydowało się na to (wystarczy zobaczy ogromny sukces bf1943)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@UP:

Bez szans na nowa konsole, przeciez BF3 ma wyjsc pod koniec tego roku. A wracajac jeszcze do BF3 na konsole to o ilosc graczy bym sie w sumie az tak bardzo nie martwil, MAG pokazal ze da sie zrobic 128 graczy naraz, tak samo Res2 z 60, takze te 64 jak w starych dobrych BFach nie powinno byc zbytnim problemem, tym bardziej z dedykowanymi serwerami ;) Martwil bym sie natomiast o wielkosc map i ich jakosc, bo powiedzmy sobie szczerze, juz w BFBC2 to kuleje, mapy imoze i sa w miare duze grafika nie powala (delikatnie mowiac) a LOD jest strasznie "agresywny" - dopiero z 20m widac czy to krzak czy snajper, czolg dopiero z 10m zamiast kwadratowej lufy ma okragla, a helikopter po 100m zamiast plynnie latac to przeskakuje, itp. itd., takze jak chca upchnac ponad 2 razy tyle postaci i jeszcze wiecej pojazdow na jeszcze wiekszych mapach to maja nie lada wyzwanie ;) Musimy poczekac do polowy roku, wtedy wystartuje Beta i powinnym pojawiac sie pierwsze trailery/gameplaye.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz moja ,,krótka" lista życzeń do DICE ^^, marzeń lub nadziei, nie chce czytać czyją matką jest nadzieja :P .

1. Większe składy, albo brak ograniczeń, tylko ograniczenie liczby osób za którymi można się respić np. 4 najbliższych twojej śmierci (to tylko zarys).

2. Witalne punkty:

a) Ludzie:

- trafienie z M95 w paznokieć małego palca u stopy jest śmiertelne (nie chce takich sytuacji) itp. podzielić ciało na punkty witalne i mniej witalne, korpus normalne obrażenia, kończyny mniejsze, palce, stopy, ręce najmniejsze obrażenia, głowa = śmierć na miejscu.

- parę strzałów w nogi bez pomocy medyka = ograniczenie mobilności żołnierza itd. z resztą części ciała,

- przyjęcie kulki lub dwóch i celownik lata po ekranie, znacznie trudniej wycelować, szok i ból po trafieniu,

- trafienie oznacza krwawienie i im więcej ruchu po trafieniu tym bardziej zdrowie schodzi, bez ruch utrzymanie zdrowia i po 5 sec bez ruchu lub z drobnym ruchem zatamowanie krwawienie, ale nie leczenie,

B) Sprzęt:

- trafienie w karabin na czołgu i nie nadaje się on do użytku bez naprawy,

- trafienie w miejsce gdzie siedzi kierowca w prawdziwym czołgu i otrzymuje on obrażenia,

- trafienie w broni ręcznej w radar w śmigłowcu traci on mapę i radar,

- 2 rakiety w gąsienice czołgu = małe obrażenia, ale ich zerwanie i ograniczenie mobilności,

- trafienie w lufę uniemożliwia ostrzał lub spowalnia,

- silnik = wyłączenie lub spowolnienie

- w końcu jakieś małe miejsce, które trudno trafić, albo jest ruchome, które rozwala czołga na hita lub 2,

- itd.

3. Więcej ludzi i większe mapy. Tak ok 24-35 na ekipy. Chce się poczuć jak część większego pola bitwy, ale jednocześnie mieć z drużyną wyraźny na nią wpływ, ale nie tak jak teraz, że 1-2 osoby mogą odwrócić mecz.

4. Personalizacja żołnierza, modernizacja broni, ale w małym stopniu to nie simsy, czy COD.

5. Lepsze wsparcie dla prywatnych meczy:

- więcej opcji dla osoby która je stawia,

- możliwość zabraniania przedmiotów, usuwania sprzętu, blokowanie klas, podglądu pingów graczy,

- możliwość przenoszenia/usuwania graczy i zarządzania serwerem w trakcie gry,

- wbudowany chat.

6. Więcej sprzętu specjalnego, na jednej mapie artyleria po zdobyciu odpowiedniej flagi itd. Byłyby prawdziwe rzezie o takie miejscówki, cały czas pod szturmem lub ostrzałem.

7. Gramy człowiekiem nie robotem, czyli chce pływającego celownika (zwłaszcza snajperowi by się przydał, mniej kamperów by było, zostali by jedynie dobrzy), ogłuszeń od wybuchów obok itd.

8. Pogłębienie różnicy między klasami i danie im specjalnych umiejętności (tak jak pisał Dimercurio):

- medyk wolny,

- zwiadowca najszybszym najmniejszy armor i HP,

- szturmowiec odrobinę więcej HP itd.

- stawianie dodatkowego, tymczasowego spawn'u,

- stawianie zasłony dymnej na sporym obszarze itd.

9. Rozgraniczenie 3 typów mapek, miejsko-piechotne, typowo pod pojazdy i sprzęt, coś pomiędzy nimi. Podczas tworzenie sq i wchodzeniu na serwery odznaczałoby się na jakim typie nasz chce grać.

10. Sprzęt kooperacyjny, czyli (jak pisał MF187DoubleG) :

- moździerze, ciężkie karabiny, wyrzutnie rakiet, stawianie worków z piaskiem, betonowych blokad na czołgi (te 2 ostatnie to już abstrakcja xD ) itd.

11. Zdarzenia losowe na mapie, zmienna pora dnia, raz dzień się gra, raz w nocy, niektóre budynki zawalone itd.

12. Dowódca, osoba może wyznaczać cele za których wykonanie są spore punkty:

- zrzucać ciężki sprzęt,

- wyznaczać miejsca do obrony,

- wsparcie artyleryjskie silniejsze niż mortar,

- zaznaczenie tracerem/zestrzelenie heli/samolotu.

13. Samolotom i heli kończą się pociski i muszą wylądować na specjalnych miejscach, żeby je uzupełnić,

- czołgi wytrzymalsze, obecnie 3 rakiety :/ ,

- samoloty, ale można by nimi krótko latać,

- więcej sprzętu przeciw lotniczego na mapach,

14....

Jest tego znacznie więcej, ale bym Was zanudził, jeśli ktoś to przeczytał to gratuluje i pozdrawiam. Może kiedyś jeszcze się tam coś doda xD

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze do tej długiej wypowiedzi bzykacza dodałbym kwestię dowodzenia. Jeżeli będzie 40 na 40 to już po jednej stronie zrobi 10 squadów po 4, to sporo, jakoś trzeba tym zarządzić. Aktualnie składy są wg mnie za małe ale z drugiej strony jeżeli je znacznie zwiększą to przy bardzo mocnej drużynie, nie będzie gry dla innych ;) Może 5 squadów po 8 to byłoby optymalnie?. Kwestia braku ograniczenia squadu jak ktoś wcześniej pisał, byłaby trudna do zarządzenia. Jak każdy gadałby do hsa to nie wiadomo byłoby o co chodzi, głosy by na siebie nachodziły. Jeżeli Dice wprowadziłby 2 kanałowy system dowodzenia to mielibyśmy już porządną armię. np 1 kanał do komunikacji głosowej pomiędzy squadami i 1 kanał do komunikacji głosowej ze swoim squadem. Kanał przełącza dowódca jakiś klawiszem na padzie. Np może przełączyć się na kanał komunikacji z innymi zespołami, wywołać dowódcę innego squadu (musiałby pojawiać się u innych dowódców jakiś alert) i poprosić o wsparcie mortarem bo w jego drużynie akurat takowego nie ma. Fajnie byłoby też rozwinąć komunikację typu wskazanie punktów zbornych na mapie, a nie tylko wskazywanie skrzynki / flagi selectem ;) Może też jakieś komunikaty tekstowe przygotowane wcześniej? np "szarża na skrzynkę" :) często zdarza się przegrywać bo drużyna w ostatnim momencie rozgrywki przy włączonej skrzynce nie biegnie do niej aby uniemożliwić wrogowi rozbrojenie jej.

Edytowane przez MF187DoubleG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym chciał mapy gdzie jest bitwa na pojazdy czołki Heli itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nooo,Bzyku! Pojechane!!!Gdyby Twoje pomysły uwzględniono...powstałaby gra Wszechczasów!!! Nakreśliłeś chyba Ideał wirtualnego pola bitwy!!! Bardzo podoba mi się ten pomysł:"...szok i ból po trafieniu"-moja chora wyobrażnia od razu podsuwa mi wizję pada podłączonego elektrodami ...ja wiem...do genitaliów gracza (wersja hardcore) i jakieś 220V w ułamku sekundy aplikowane w momencie trafienia....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do wszystkiego co wcześniej napisano dodałbym jeszcze autobalansowanie serwera tak, aby nie było sytuacji, że w jednej drużynie jest 12 typa a w drugiej dwóch albo w jednej same pięćdziesiątki ze skillem >800 a w drugiej same low levele ze skillem <200. Ciekaw jestem jak wtedy zmieniłaby się światowa czołówka :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie pograłem w BC2 i stwierdziłem że ta gra nie ma bugów ani 1.Chciał bym aby B3 miał odświeżony dizajn i lepsze rozwalanie otoczenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bzykaczu, 13 pkt był w Battlefield 2142 ;)

Cieszy mnie że robią Battlefield 3 i mam nadzieje że będzie podobny do 2 części, a nie serii Bad Company - coś mi nie leżą te gry... .

Szkoda, że robią tylko na PC, bo na tej platformie to robi się części komputerowe do gier, a na konsolach odwrotnie - gry się robi do sprzętu. Dzięki czemu każdy ma taką samą grafikę i każdemu chodzi płynnie. I to jest wielki PLUS konsol. Nie pociągnę Battlefield 3 na PC skoro BC2 na niskim mi się tnie... (A NIE mam 5 letniego komputera -.-)

Edytowane przez Pawlq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra to zaczyna robić się coraz bardziej śmieszne, żeby nie napisać że głupie.

Z jednej strony marzenia w stylu stworzenia jakiegoś MilSima, przy którym taka ARMA czy Op. Flashpoint to gry dla przedszkolaków - oczywiście stworzenie takiej gry jest niemożliwe - a z drugiej strony ma to być fajny przyjazny FPS z jeżdżeniem czołgami, lataniem helikopterami. A nawet samolotami.

Panowie i Panie ja rozumiem że brak podstawowej wiedzy na temat pola walki, specyfikacji jednostek piechoty, ich funkcji i uzbrojenia. Ja rozumiem że nieznajomość różnicy pomiędzy zwiadowcą, strzelcem wyborowym i snajperem. Ja rozumiem brak wiedzy na temat sanitariusza na polu walki.

Ale ludzie na miłość boska nie piszcie głupot i nie błyskajcie ignorancją.

A teraz po kolei:

@Żywy

Czytając twoje posty jestem kompletnie zdezorientowany. Z jednej strony kompletnie nie przemyślane marzenia i pomysły na temat lotnictwa - pilotaż samolotów - a z drugiej zimno logiczne rozumowanie, że wprowadzenie tego do BFa jest niemożliwe bo nie ma po temu możliwości technicznych. I nie będzie jeszcze przez dobre kilka lat.

@bzykacz

Niektóre z twoich życzeń są genialne, jak punkty 3,4,5,7,10,11. Niektóre są dobre ale rozwinę je później - punkty 1, 6, 8, 12. Natomiast punkty 2 i 13 wymagają pewnego sprostowania i od nich zacznę.

Ad 2a Witalizacja obrażeń to nomen omen doskonały pomysł, ale z sensem. Trafienie z M95 w palec u reki nie zabije żołnierza, podobnie jak strzał ze zwykłego karabinu/pistoletu, a co najwyżej urwie palec. Tak trafienie w rękę spowoduje wyłączenie "ofiary" z walki - co będzie strzelał jedna ręką? A trafienie w nogę/nogi podobnie. "Ofiara" przestaje być mobilna - ergo tylko przeszkadza drużynie, takiego delikwenta trzeba za sobą nosić co powoduje osłabienie działania bojowego drużyny.

Trafienie w rękę czy nogę wymagało by ewakuacji medycznej "ofiary", ale takie pomysły to może są i dobre do jakiegoś milsima, ale nie do FPSa.

Natomiast pomysł z krwawieniem - genialny. Rozwinął bym to tylko odrobinkę, żeby zamiast zwykłego czekania należało by sobie założyć opatrunek osobisty. Ot pojawiały by się komunikat w stylu:

You`r wounded - hold :cicle: - to use bandage!

Oczywiście samo założenie opatrunku nie powodowało by pełnego wyleczenia - od tego byłby medyk - tylko powstrzymanie krwawienia.

Ad 2b. Współczesne pojazdy bojowe buduje i konstruuje się tak aby całkowicie zabezpieczyć obsadę w środku. Co więcej trafienie w lufę lub silnik powodowało by wyłączenie pojazdu z walki, ergo mielibyśmy wrak do niczego nie potrzebny. Podobnie gąsienice - zniszczenie trakcji unieruchamia pojazd, ten może co najwyżej pokręcić się w kółeczko - ergo doskonały cel dla p-panców.

Tak więc pomysły naprawdę w pytę, ale może za kilka lat i dla jakiegoś MilSima.

Myślę że nie należny przeginać i przekombinować. Zostawmy jak jest wszelkie pojazdy najbardziej wrażliwe na ostrzał od tyłu, a najmniej od przodu.

Ad 13.Na początku zaznaczę iż wszelkie wprowadzenie lotnictwa poza działaniami wsparcia uważam za całkowicie nielogiczne. Wystarczy odrobinę pomyśleć jak duże musiały by być mapy aby taki sprzęt miał racje działania. Ergo jak spora ilość graczy musiała by na nich grać. A co za tym idzie jaka moc obliczeniowa musiał by mieć sprzęt, aby wszystko działało płynnie. Że o łączy internetowym nie wspomnę. Polecam wczorajszy post Żywego z 14:06.

Mierzmy siły na zamiary!

Co do broni p-lot, tu można by wprowadzić ręczne wyrzutnie dla piechoty. Jakieś Stingery i/lub Striełły, zabierane zamiast broni p-panc przez inżyniera.

Dobra na razie tyle. Koniec części pierwszej, w części drugiej moje pomysły na rozwinięcie niektórych podrzuconych przez bzykacza.

PS. moi drodzy wcale nie jestem przeciwnikiem witalizacji obrażeń zarówno ludzi jak i maszyn, ale jak na razie to jest niemożliwe do zrealizowania. Jeżeli mamy życzenia/pomysły to niech będą one do zrealizowania w ciągu roku - no dobra do bety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Żywy

Czytając twoje posty jestem kompletnie zdezorientowany. Z jednej strony kompletnie nie przemyślane marzenia i pomysły na temat lotnictwa - pilotaż samolotów - a z drugiej zimno logiczne rozumowanie, że wprowadzenie tego do BFa jest niemożliwe bo nie ma po temu możliwości technicznych. I nie będzie jeszcze przez dobre kilka lat.

To nie sa zadne pomysly ani tym bardziej marzenia, tak bylo juz w BF2 (grze sprzed 5 lat):

Takze ich brak w BF3 to nie byla by zadna nowosc a wrecz krok wstecz. A czy to bedzie mozliwe na obecnych konsolach to sie okarze, ale przy tym co pokazal BC2 (gdzie juz na smiglowce jest stosunkowo malo miejsca), to tym bardziej pojazdy jak odrzutowce nie mialy by racji bytu, na kompach z 6-12GB RAMu oczywiscie nie stanowi to zadnego problemu, ale na konsolach z zaledwie 256MB RAMu szczerze kiepsko to widze, musieli by zrezygnowac ze zniszczen na rzecz wiekszych map (ale z tego co czytalem to zniszczenia maja byc jeszcze lepsze), wiec albo odbije sie to kosztem grafiki, albo LoD bedzie jeszcze bardziej dawal sie we znaki niz w BC2, albo (w co watpie) Frostbite Engine 2.0 bedzie na tyle podrasowany i wydajny ze sobie z tym wszystkim jakos poradzi. Pozyjemy zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do wszystkiego co wcześniej napisano dodałbym jeszcze autobalansowanie serwera tak, aby nie było sytuacji, że w jednej drużynie jest 12 typa a w drugiej dwóch albo w jednej same pięćdziesiątki ze skillem >800 a w drugiej same low levele ze skillem <200. Ciekaw jestem jak wtedy zmieniłaby się światowa czołówka :rolleyes:

Od tego powinni zacząć! Taka gra jest smutna nawet jak się gra w drużynie wygrywającej. Zero walki, tylko łomot w jedą, albo w drugą stronę.

Chociaż wiem, że są tacy (pozdro Michał) co lubią grę pt. "egzekucja frajerów"!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×