Skocz do zawartości
bzykacz

Battlefield 3

Rekomendowane odpowiedzi

pomijajac grafike( dla mnie zupelnie do pominiecia w multi), dzwieki, i wszystko inne, nie rozumiem dlaczego sterowanie w b3 jest tak fatalne, dlaczego nie skorzystali ze sprawdzonego rozwiazania jakie bylo w bc2, gdzie sterowanie jest fantastyczne w porownaniu do tego . chodzi mi o laga jaki wystepuje, cos podobnego widzialem w killzone, przez co ta gra stracila dla mnie sens. Pogralem na razie kilka godzin i to co mi najbardziej przeszkadza to wasnie ociezala postać zolnierza. druga kwestia to obawiam sie bardzo o plynnosc tej gry, kto wie czy nie dlatego wykastrowali pojazd z bety, majac doswiadczenie jak bylo w bc2 podczas zadymy potrafilo niezle przyciac, tu mam wrazenie ze jak dojda pojazdy i samoloty bedzie lekka masakra. Następna sprawa to granaty, dla mnie to jakies nieporozumienie, bardzo dziwnie sie rzuca i nie mam na mysli tego ze po wcisnieciu przycisku nie da sie go przytrzymac w rece., ale to ze nie mozna wymierzyc dokladnie, ale moze mi sie wydaje, inna kwestia to noz, nawet nie bede pisal ze jest gorzej niz bylo w bc1, kto gral ten wie, po prostu nie da sie nikogo trafic. Jest tez wiele fajnych zmian, ale moim zdaniem powinni ulepszac swoje następne gry biorac to co najlepsze z gier ktore pokochali gracze, i ktore sa wyznacznikiem jakosci i dobrych pomyslow i rozwiazan, dlatego porównuje bf3 do bc2, bo to do tej pory jest król FPs-ów czy sie to komus podoba czy nie. i na koniec, nie wierze ze zmienia sterowanie na lepsze, poprawia pewnie bugi i inne bledy, a do sterowania trzeba bedzie sie przyzwyczaic, ale nie bedzie latwo. Zmuszam sie do grania dalej :) liczac i wmawiajac sobie ze bedzie lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć druga - Szybkie pytanie wymaga szybkiej odpowiedzi. Da się zmienić 'szybkie bieganie' pod przycisk R2 ( odwrócić działanie, Nóż - L3 | Szybki Bieg - R2 )? Jak tak to jak, nie orientuję się w tych opcjach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pomijajac grafike( dla mnie zupelnie do pominiecia w multi), dzwieki, i wszystko inne, nie rozumiem dlaczego sterowanie w b3 jest tak fatalne, dlaczego nie skorzystali ze sprawdzonego rozwiazania jakie bylo w bc2, gdzie sterowanie jest fantastyczne w porownaniu do tego . chodzi mi o laga jaki wystepuje, cos podobnego widzialem w killzone, przez co ta gra stracila dla mnie sens. Pogralem na razie kilka godzin i to co mi najbardziej przeszkadza to wasnie ociezala postać zolnierza. druga kwestia to obawiam sie bardzo o plynnosc tej gry, kto wie czy nie dlatego wykastrowali pojazd z bety, majac doswiadczenie jak bylo w bc2 podczas zadymy potrafilo niezle przyciac, tu mam wrazenie ze jak dojda pojazdy i samoloty bedzie lekka masakra. Następna sprawa to granaty, dla mnie to jakies nieporozumienie, bardzo dziwnie sie rzuca i nie mam na mysli tego ze po wcisnieciu przycisku nie da sie go przytrzymac w rece., ale to ze nie mozna wymierzyc dokladnie, ale moze mi sie wydaje, inna kwestia to noz, nawet nie bede pisal ze jest gorzej niz bylo w bc1, kto gral ten wie, po prostu nie da sie nikogo trafic. Jest tez wiele fajnych zmian, ale moim zdaniem powinni ulepszac swoje następne gry biorac to co najlepsze z gier ktore pokochali gracze, i ktore sa wyznacznikiem jakosci i dobrych pomyslow i rozwiazan, dlatego porównuje bf3 do bc2, bo to do tej pory jest król FPs-ów czy sie to komus podoba czy nie. i na koniec, nie wierze ze zmienia sterowanie na lepsze, poprawia pewnie bugi i inne bledy, a do sterowania trzeba bedzie sie przyzwyczaic, ale nie bedzie latwo. Zmuszam sie do grania dalej :) liczac i wmawiajac sobie ze bedzie lepiej.

Pojazd został wycofany z powodu zbyt durzej przewagi jaką dawał na polu bitwy. Granaty na PC można "gotować" co mnie najbardziej dziwi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... inna kwestia to noz, nawet nie bede pisal ze jest gorzej niz bylo w bc1, kto gral ten wie, po prostu nie da sie nikogo trafic. ...

A może potraktujmy to nie jako "niedoróbkę" ale własnie odwrotnie, jako PLUS! Bo walka nożem to jednak zawsze jakaś loteria! Tak myślę (nigdy nikogo nie dzgałem)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może potraktujmy to nie jako "niedoróbkę" ale własnie odwrotnie, jako PLUS! Bo walka nożem to jednak zawsze jakaś loteria! Tak myślę (nigdy nikogo nie dzgałem)...

ale wlasnie mi tego brakuje , tej wymiany i loterii podczas walk na noze, az lza sie w oku kreci jak sobie przypomne jakie byly , uniki i wymiany na bc2, trwajace niekiedy kilkanascie sekund, tu tego na pewno nie bedzie :).

Jest za to bardzo malo precyzyjny noz ( jak i samo sterowanie) ,ktorym ciesko jest zabic lezacego goscia, moim zdaniem jest lekko mowiac niedopracowany. Nastepna rzecz ktora mnie irytuje to ze jak biegne to wystarczy cokowiek pod nogami i juz zolniez stoi w miejscu, malutki murek, kamien, cokolwiek, strasznie to irytuje. Powiem szczerze ze mnie lekko zszokowali ze wypuscili cos "takiego", tak niedopracowanego miesiac przed pelna wersja, nie wrozy to nic dobrego niestety ( argumentu ze jest to jakas wersja pre hiper alfa sprzed pol roku nie przyjmuje, bo ea i dice musieli by byc totalnymi debilami aby miesiac przed premiera najbardziej oczekiwanej gry w tym roku wrzucac cos co zniechecilo wielu graczy czekajacych na najlepszy fps na tej planecie, a okazalo sie niestety ze jest gorzej niz wszyscy sie spodziewali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Działa wam beta? Jak próbuję wejść w multiplayer to mam "Unknown error". Wiecie może o co chodzi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Działa wam beta? Jak próbuję wejść w multiplayer to mam "Unknown error". Wiecie może o co chodzi ?

zamknij grę i uruchom ponownie, do skutku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się zawiodłem. BC2 to było to...

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



Ciekawe rozwiązanie :D Kompani nie wiedzieli co jest grane :woot:

Natomiast poruszanie się tym sprzętem pozostawia dużo do życzenia, gdyż skręty są bardzo czułe i trzeba lekko przechylać analog :) Edytowane przez Szlachcic*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z taka grafika to powinno 2x plynniej chodzic, mapa anty battlefieldowska, nie mozna niszczyc nie ma pojazdow, ... jedyne co sprawia przyjemnosc to robienie dobrych wynikow, z deczka rozczarowany sie czuje, ale gra mi sie mimo wszystko przyjemnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A propo kodu...Ja tego nie rozumiem,gralem w ALPHA TRIAL na PC,to nie widzialem ani jednego buga,nigdy nie zapadlem sie pod ziemie,wszytskie animacje wygladaly dobrze,wiele by mozna bylo jescze wymieniac.Gram teraz w bete na ps3 to kur.

Bag baga bagiem pogania..Jakim cudem oni dali bardziej zbugowany kod od alphy trial? gdzie alpha praktycznie tych bagow nie miala.Mozliwe,ze mialem duze sczescie tych bagow nie widzialem.Albo oni dali jakis ochlap kodu z przed paru miesiecy,lub poprostu DICE ma gdzies wersje konsolowa tej gry.yes.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe rozwiązanie :D Kompani nie wiedzieli co jest grane :woot:

Natomiast poruszanie się tym sprzętem pozostawia dużo do życzenia, gdyż skręty są bardzo czułe i trzeba lekko przechylać analog :)

Dobre :D Przy,którym levelu odblokowuje się tego WALL-E? I jakie on ma zadania w ogóle w grze? Można go rozwalić? Fajna zabaweczka.Kupię siostrze pod choinkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobre :D Przy,którym levelu odblokowuje się tego WALL-E? I jakie on ma zadania w ogóle w grze? Można go rozwalić? Fajna zabaweczka.Kupię siostrze pod choinkę.

Odblokowuje się jak zdobędziesz 72k punków jako inżynier. Zadania jakie ma to naprawianie/niszczenie pojazdów (jak wiertarka w BC2) oraz uzbrajanie/rozbrajanie M-COMów (co zresztą widać na filmiku w opisie urządzenia) :P

Oczywiście da się zniszczyć, ale tylko przez wroga, chociaż towarzysze broni próbowali ale nie dali rady :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam taki mały problem w czasie gry nie działa mi headset. przed grą działa bez problemu

Edytowane przez maciek5553

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z forum PE wkleje post, prawdopodobnie z forum Battlelog. :) Niektorzy moze sie uspokoja. Podkresle co najwazniejsze.

Hi all,

Welcome to the BF3 Open Beta

And welcome to a regular whine fest.

The forums here are meant for general feedback, constructive suggestions, bug reporting etc.

Unfortunately it seems most of the parti(pipi)ants here don't really understand the concepts of the beta.

I'm writing this thread ( and it will likely drown and I've likely missed aspects ) to clarify some limits on the beta so at least some of the complains might be..well..limited.

Most of the below information has either been derived from information from DICE or directly stated by DICE. Due to not wanting to spend my entire day hunting for references I will not be providing links to the statements but they can mainly be found on twitter and in posts on this forum or the UK battlefield forum.

The Main thing is:

_____________

Purpose of Beta:

-----------------------

- Large scale infrastructure testing, battlelog testing and general feature / feedback gathering.

The purpose of this beta isn't to demo the game pr say, it's to ensure that the server can handle load and that logins, game crashes ie. the overall architecture can handle itself. This has been stated by DICE.!!

So please limit the complaining about all the aspects you're not testing and focus on what's actually needed.

- Constructive Feedback. ( not just This sucks. State what doesn't work, what might work and why ).

- Report Bugs: State all facts about them that you can, and try to describe what you did to cause the error / if you can reproduce it.

This beta is here to provide everyone a good experience when the game actually DOES go retail.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beta Build:

- The build -ie the edition of BF3 we have that is available is, to the best of my knowledge around 1 month old and it's NOT a fully blown edition of BF3. See more below.

Limits on Beta:

Maps:

- OM ( Operation Metro ) is freely accessible. It's been changed a bit since Alpha and serves as the primary testing grounds, likely due to stability ( CB still has a few issues there ).

- CB ( Caspian Borders )- password protected. This is likely done so DICE can control when testing is done on these and to do controlled testing. Password is shared with select individuals ( and sometimes with the entire community ).

Do a google / search the forums if you want to try them. At current time of posting I suspect it's limited access again. Do note that CB is EA server controlled, which means that DICE might have more information fed to them by these servers which makes them a bit more special.

Game Settings:

- Graphics are limited to low. You can change the settings but it wont change anything. ( na konsoli mam nadzieje, ze tez)

- Key Bindings. In Alpha there was no way of changing your key bindings in game. It can be done now but has some limits. In Alpha it could be done in game files and I still think that's doable - as such the current bindings shown might not be the fully featured list but provides enough "basic changes".

- Server queuing: Currently queuing is disabled on servers. It will be in for launch.

Game Features / bugs:

- Destruction: Both maps features full destruction both OM and CB both for buildings and terrain. During Alpha some "extensive" testing was done with "digging" with C4 ( can be seen on youtube ) which would show you exactly how extensive it is. That being said the destruction IS limited to keep the layout of the maps somewhat intact for game play reasons.

Currently destruction of terrain is turned off ( as far as I can see in forum, haven't verified it yet ). This is due to issues with terrain tearing which then causes players to fall through. It should be noted that this is fixed in the retail ( according to DICE ) and this did NOT occur in the alpha, or occurred very rarely. I've only seen it in OM Beta, likely due to the remodeling done on stage 1.

- Bullet Damage, Recoil, Progression, Camping etc:

Remember all these things are variables that can be changed rather easily and they might NOT reflect the retail edition. As far as I know DICE has stated the bullet damage might be a bit on the high side ( resulting in faster kills due to better hit recognition ). It's worth commenting on of course. But these are still "minor" issues from a "getting the game platform" ready and consolidated for retail.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie grałem tak dużo, chyba ze 3h, ale moje pierwsze wrażenia w skrócie.

Grafika jest całkiem dobra, może trochę lepsza niż w BC2. Trzeba poczekać i obejrzeć wszystkie mapy. Co do grywalności to gra wciągająca jak na BF przystało. Jak już ktoś tu wcześniej pisał, headshot daje satysfakcję. W moim odczuciu jednak tempo trochę za wolne. Jednak to może być wina tego, że nie przepadam za trybem Rush i trochę niechętnie byłem nastawiony. Ogólnie, jak dojdą inne ładniejsze mapy z pojazdami i będzie można zagrać w mój ulubiony CQ to podejrzewam, że będzie świetna gra. Niestety nie jestem przekonany czy jest ta gra to aż takie osiągnięcie jak twierdzi DICE. Poczekamy, zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten koles jest niezly. TherussianBadger is back. :)... Latarka vs slonce :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z forum PE wkleje post, prawdopodobnie z forum Battlelog. :) Niektorzy moze sie uspokoja. Podkresle co najwazniejsze.

Hi all,

Welcome to the BF3 Open Beta

And welcome to a regular whine fest.

The forums here are meant for general feedback, constructive suggestions, bug reporting etc.

Unfortunately it seems most of the parti(pipi)ants here don't really understand the concepts of the beta.

I'm writing this thread ( and it will likely drown and I've likely missed aspects ) to clarify some limits on the beta so at least some of the complains might be..well..limited.

Most of the below information has either been derived from information from DICE or directly stated by DICE. Due to not wanting to spend my entire day hunting for references I will not be providing links to the statements but they can mainly be found on twitter and in posts on this forum or the UK battlefield forum.

The Main thing is:

_____________

Purpose of Beta:

-----------------------

- Large scale infrastructure testing, battlelog testing and general feature / feedback gathering.

The purpose of this beta isn't to demo the game pr say, it's to ensure that the server can handle load and that logins, game crashes ie. the overall architecture can handle itself. This has been stated by DICE.!!

So please limit the complaining about all the aspects you're not testing and focus on what's actually needed.

- Constructive Feedback. ( not just This sucks. State what doesn't work, what might work and why ).

- Report Bugs: State all facts about them that you can, and try to describe what you did to cause the error / if you can reproduce it.

This beta is here to provide everyone a good experience when the game actually DOES go retail.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beta Build:

- The build -ie the edition of BF3 we have that is available is, to the best of my knowledge around 1 month old and it's NOT a fully blown edition of BF3. See more below.

Limits on Beta:

Maps:

- OM ( Operation Metro ) is freely accessible. It's been changed a bit since Alpha and serves as the primary testing grounds, likely due to stability ( CB still has a few issues there ).

- CB ( Caspian Borders )- password protected. This is likely done so DICE can control when testing is done on these and to do controlled testing. Password is shared with select individuals ( and sometimes with the entire community ).

Do a google / search the forums if you want to try them. At current time of posting I suspect it's limited access again. Do note that CB is EA server controlled, which means that DICE might have more information fed to them by these servers which makes them a bit more special.

Game Settings:

- Graphics are limited to low. You can change the settings but it wont change anything. ( na konsoli mam nadzieje, ze tez)

- Key Bindings. In Alpha there was no way of changing your key bindings in game. It can be done now but has some limits. In Alpha it could be done in game files and I still think that's doable - as such the current bindings shown might not be the fully featured list but provides enough "basic changes".

- Server queuing: Currently queuing is disabled on servers. It will be in for launch.

Game Features / bugs:

- Destruction: Both maps features full destruction both OM and CB both for buildings and terrain. During Alpha some "extensive" testing was done with "digging" with C4 ( can be seen on youtube ) which would show you exactly how extensive it is. That being said the destruction IS limited to keep the layout of the maps somewhat intact for game play reasons.

Currently destruction of terrain is turned off ( as far as I can see in forum, haven't verified it yet ). This is due to issues with terrain tearing which then causes players to fall through. It should be noted that this is fixed in the retail ( according to DICE ) and this did NOT occur in the alpha, or occurred very rarely. I've only seen it in OM Beta, likely due to the remodeling done on stage 1.

- Bullet Damage, Recoil, Progression, Camping etc:

Remember all these things are variables that can be changed rather easily and they might NOT reflect the retail edition. As far as I know DICE has stated the bullet damage might be a bit on the high side ( resulting in faster kills due to better hit recognition ). It's worth commenting on of course. But these are still "minor" issues from a "getting the game platform" ready and consolidated for retail.

Jak będzie tak jak on pisze do super

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Film mojego autorstwa. Jest to tylko zwiastun tego co planuje w przyszlosci zrobic. Calosc stworzylem jednego dnia, w przyszlosci planuje zebrac wiecej i ciekawsze materialy. Jesli ktos jest chetny do wspolpracy przy podobnych filmach (przypominam ze nagrywam tylko wersje PC) to PM.

Co to posta wyzej:

Gram na PC i wlasnie zauwazylem ze zmiana grafiki nawet na ultra nic nie zmienia. Tyle ze watpie zeby gra chodzila na LOW bo po prostu... wyglada juz i tak bardzo ladnie. Wydaje mi sie ze jest to jakos skalowane do kompa... jesli tak to obstawiam ze mam jakos na normalu...

btw. wiadomo czy beda uaktualniac te bete? Tzn czy za jakis czas mozemy spodziewac sie mozliwosci zmiany grafy itp? Czy raczej nie?

Edytowane przez winiasz
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak mogę się zalogować na battlelog aby zobaczyć moje staty z PS3, wie ktoś ? Każą podać Origin E-mail nie wiem o co chodzi >???????

Jak mogę się zalogować na battlelog aby zobaczyć moje staty z PS3, wie ktoś ? Każą podać Origin E-mail nie wiem o co chodzi >???????

Edytowane przez pankal422

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz się zalogować/zarejestrować na koncie EA

https://profile.ea.c...ue&locale=pl_PL

Potem już tylko http://battlelog.battlefield.com/bf3/

PS. W becie ludzie strasznie opornie dzielą się apteczkami i ammo. O ile na apteczkę czasem można się załapać, o tyle o skrzynkę ammo ciężko jak nie wiem co. Zdaje się że nie działa prośba pod select.png Słychać tylko jakieś bzyknięcie, podobnie jak przy wskazywaniu mcoma do ataku/obrony

Edytowane przez Kuba_K_2
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×