mroczas87 147 Napisano 17 Grudzień 2010 (edytowane) Łatwiej jest ulepszyc Zondę, wygrac najpierw Like The Wind Zondą, a później z górki Allstars jadąc Minoltą, którą wygrywa się w Like The Wind. To łatwiejsza droga, a tą troszkę trudniejsza podał wyżej Kovalov. Edytowane 17 Grudzień 2010 przez mroczas87 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 17 Grudzień 2010 (edytowane) Po ograniu roznych typow kierowcow musze stwierdzic ze jednak im bardziej agresywny kierowca tym lepiej - koles na 0lvl a nie czai sie tylko od razu na starcie zjezdza na zewnetrzna i stara sie wyszyskich wyprzedzic, a potem jak juz jedzie pierwszy i jest na maxa spokojny to i tak zapiernicza az milo, gdzie dla porownania typki spokojne/wysrodkowane na starcie nawet jak kazesz im wyprzedzac to wbijaja sie w sam srodek tlumu a potem glaby nie moga wyjechac, a nawet jak jada pierwsi i maja duza przewage to strasznie zamulaja i nie raz fury o 2-3 razy slabsze siedza im caly czas na ogonie... Bo prawda jest taka ze jakiego by nie mial charakteru to i tak na starcie stres roznie mu na maxa a jak jedzie pierwszy to mu spada do zera, a predzej czy pozniej koles i tak wyleveluje i bedzie swietnie jezdzil, tyle ze agresywnego kierowce mozna zostawic samemu i ma sie pewnosc ze sam bedzie wyprzedzal a nawet dublowal rywali (z odpowiednio mocna fura oczywiscie ;)), ja wlasnie zwolnilem 3ech kierowcow z 10-13lvl bo nie moglem juz patrzec jak kalecza jazde podczas gdy czwarty kierowca z ledwo 3lvl wygladal przy nich jakby mial co najmniej 30... Edytowane 17 Grudzień 2010 przez Żywy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ch3rrY 21 Napisano 17 Grudzień 2010 Po ograniu roznych typow kierowcow musze stwierdzic ze jednak im bardziej agresywny kierowca tym lepiej - koles na 0lvl a nie czai sie tylko od razu na starcie zjezdza na zewnetrzna i stara sie wyszyskich wyprzedzic, a potem jak juz jedzie pierwszy i jest na maxa spokojny to i tak zapiernicza az milo, gdzie dla porownania typki spokojne/wysrodkowane na starcie nawet jak kazesz im wyprzedzac to wbijaja sie w sam srodek tlumu a potem glaby nie moga wyjechac, a nawet jak jada pierwsi i maja duza przewage to strasznie zamulaja i nie raz fury o 2-3 razy slabsze siedza im caly czas na ogonie... Bo prawda jest taka ze jakiego by nie mial charakteru to i tak na starcie stres roznie mu na maxa a jak jedzie pierwszy to mu spada do zera, a predzej czy pozniej koles i tak wyleveluje i bedzie swietnie jezdzil, tyle ze agresywnego kierowce mozna zostawic samemu i ma sie pewnosc ze sam bedzie wyprzedzal a nawet dublowal rywali (z odpowiednio mocna fura oczywiscie ;)), ja wlasnie zwolnilem 3ech kierowcow z 10-13lvl bo nie moglem juz patrzec jak kalecza jazde podczas gdy czwarty kierowca z ledwo 3lvl wygladal przy nich jakby mial co najmniej 30... Może i coś w tym jest. przeczytałem połowe twojego posta i miałem ci napisać że kazdy kierowca odczuwa stres na początku ale na szczęście doczytałem do końca i nawet dowiedziałem się że agresywny sam może wyprzedzać w późniejszym etapie i chyba wyleje jednego co jest baaaardzo spokojny :) Na szczęście u mnie przy dwóch kierowcach, jeden jeszcze nie jeździł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buchenko 6 Napisano 17 Grudzień 2010 Jak czytam Wasze odpowiedzi to mam wrazenie ze dla niektorych liczy sie tylko moc( a czy jest jakis mocniejszy samochod od 1050??..itd) i wybieracie go z garazu przez klikniecie filtru: wg mocy. Moc to nie wszystko, ogromne znaczenie ma to ile samochod wazy i jak sie trzyma drogi, bardzo czesto samochod ktory ma 500 koni i wazy 800 kilo bez wysilku rozwali 800 konnego kolosa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek123 0 Napisano 17 Grudzień 2010 (edytowane) Jak czytam Wasze odpowiedzi to mam wrazenie ze dla niektorych liczy sie tylko moc( a czy jest jakis mocniejszy samochod od 1050??..itd) i wybieracie go z garazu przez klikniecie filtru: wg mocy. Moc to nie wszystko, ogromne znaczenie ma to ile samochod wazy i jak sie trzyma drogi, bardzo czesto samochod ktory ma 500 koni i wazy 800 kilo bez wysilku rozwali 800 konnego kolosa Większości RACE CAROW waga waha sie miedzy 850-900kg, opony sa z góry wybierane wiec na co mam patrzeć jak nie na moc? kolor, marka?? <_< Edytowane 17 Grudzień 2010 przez Bartek123 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazior 12 Napisano 18 Grudzień 2010 Panowie mam problem. Juz sie pogubilem ;) Klasa ekspercka - Puchar zabytkowych samochodow wyscigowych. Czym to ugryzc? Masakra jakas. Prosze o rady :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rydz87 13 Napisano 18 Grudzień 2010 (edytowane) Panowie mam problem. Juz sie pogubilem ;) Klasa ekspercka - Puchar zabytkowych samochodow wyscigowych. Czym to ugryzc? Masakra jakas. Prosze o rady :) Toyota 7 Race Car '70 do wygrana w trybie B - Spec w evencie "Like the wind". Edytowane 18 Grudzień 2010 przez rydz87 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazior 12 Napisano 18 Grudzień 2010 Toyota 7 Race Car '70 do wygrana w trybie B - Spec w evencie "Like the wind". a te Toyote (w Like the wind) Zondą R łykne? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rydz87 13 Napisano 18 Grudzień 2010 a te Toyote (w Like the wind) Zondą R łykne? nie pamiętam dokładnie czym to jechałem, chyba Minoltą ale wydaje mi się że Zondą też dasz radę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duszol_PL 138 Napisano 18 Grudzień 2010 Klasa ekspercka - Puchar zabytkowych samochodow wyscigowych. Próbowałem kilka razy Toyotą na tej drugiej trasie (Lazurowe Wybrzeże) i nie da rady. Mój kierowca zawsze zajmuje 2 miejsce, bo ta cholerna lodówka (2J) nie daje się wyprzedzić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rydz87 13 Napisano 18 Grudzień 2010 Próbowałem kilka razy Toyotą na tej drugiej trasie (Lazurowe Wybrzeże) i nie da rady. Mój kierowca zawsze zajmuje 2 miejsce, bo ta cholerna lodówka (2J) nie daje się wyprzedzić. no to pozostaje przejście do następnych eventów, nabicie poziomu i powrócenie do tego wyścigu. Wiem że mój typ wbijał się w bandę na jednej z szykan i też miałem tam problemy ale w końcu jakoś się udało wygrać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duszol_PL 138 Napisano 18 Grudzień 2010 no to pozostaje przejście do następnych eventów, nabicie poziomu i powrócenie do tego wyścigu. Wiem że mój typ wbijał się w bandę na jednej z szykan i też miałem tam problemy ale w końcu jakoś się udało wygrać. No cóż, już mam 22 poziom i używam tych ustawień: Toyota 7 -Max tuning -Aerodynamika 60/85 -Skrzynia biegów 270km/h -LSD 30/55/40 A nadal nie daje rady. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mroczas87 147 Napisano 19 Grudzień 2010 Daje rade, bo nia skonczylem, tylko na 2 rzeczy trzeba zwrocic uwage, pierwsza to taka, zeby restartowac wyscig do czasu, az nie bedzie tylko jednej lodowki bo inaczej ta druga startuje z wyzszych pozycji i bez szans na dogonienie. Druga sprawa to taka, ze trzeba nacisnac ZWOLNIJ przy szykanie po tunelu bo inaczej wbijemy sie w bande, i jesli jest potrzeba to na ostatnim zakrecie rowniez ZWOLNIJ, wtedy nasz koles sie w bandy nie wbija. I to wszystko, na reszcie trasy juz caly czas spamujemy WYPRZEDZ i bedzie git:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qlimax 1 Napisano 19 Grudzień 2010 Też miałem ten problem ,ale jakoś się udało.Dodam od siebie że przed szykaną ,Toyota nie może wyprzedzać,inaczej wbije sie w bandę. Suszarka (2J) moze startować z pozycji najwyżej jako trzecia-czwarta, nie wyżej, inaczej nie dogonimy jej, chyba że gdzieś się "przypadkiem"wbije w bandę. Ja jechałem na pełnym czerwonym pasku opanowania przez cały wyścig powoli wyprzedzając przeciwników,na ostatnim okrążeniu udało mi się wskoczyć na pierwsze miejsce. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mroczas87 147 Napisano 19 Grudzień 2010 To samo napisalem w poscie powyzej Twojego:D Ale fajnie wiedziec, ze nie tylko ja tak mialem:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JackXP 14 Napisano 19 Grudzień 2010 Czy wasi kierowcy to też totalni imbecyle? Już mnie coś trafia gdy specjalnie wydałem ponad 200 tys na ulepszenie mojego Vipera SRT 10 ACR który ma obecnie 995KM a ten idiota nie może sobie poradzić z Supercars Festival... Kiedy ma okazje wyprzedzić to tego nie robi, hamuje w pół drogi przed zakrętem, na Daytonie gdy mijał dublowanego kierowce i miał w ciul wolnego miejsca obok to wyminięcia to specjalnie się ustawił za nim i na zakręcie który pokonuje się z 320km/h na liczniku zwolnił do 200... Jakiś odjazd... :/ Albo w Gran Valley, wypadł z toru, i zamiast na niego powrócić to dosłownie zatrzymał się na dwie sekundy... Nie wiem co robię źle, ale jeżeli tak to ma dalej wyglądać to ja dziękuje za taki tryb. Bo to więcej nerwów niż zabawy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buchenko 6 Napisano 19 Grudzień 2010 :/ Albo w Gran Valley, wypadł z toru, i zamiast na niego powrócić to dosłownie zatrzymał się na dwie sekundy... Kierowca zatrzymuje sie po wypadnieciu z trasy,jesli ktos sie zbliza. Robi to po to by nie wjechac komus pod kola:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JackXP 14 Napisano 19 Grudzień 2010 Tyle, że nikt nie jechał... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mroczas87 147 Napisano 19 Grudzień 2010 Rozwiazanie jest proste, stworz nowego kierowce, powiem Ci ze ja mam kilki i kazdy jezdzi inaczej. Na Gtplanet ludzie pisza, zeby zrobic kierowce, ktory ma jak najwiecej w POKONYWANIE ZAKRETOW. Wtedy ogarnia calkiem niezle. Sprobuj tego, a kierowce cwiczy sie latwo jesli juz masz eventy i wozy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panPierniczek 15 Napisano 20 Grudzień 2010 Nie moc silnika w B-Spec jest najważniejsza. Zawsze trzeba zakładać "miętkie" opony (nie dotyczy wytrzymałościowych ale to już inna bajka), po drugie trzeba pamiętać o aerodynamice, a po trzecie to co w B-Spec wyprawiają kierowcy Mazdą Furai to coś pięknego, wyścig z samochodami mocniejszymi o 200-250KM potrafią wygrać z dużą przewagą. Zastanawiam się jak sobie radziliby w Formula GT:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek123 0 Napisano 20 Grudzień 2010 (edytowane) Nie moge przejechac Lekkie brytyjskie wozy, kierowca 23lvl, dostal najpierw troche ponad 300KM TVR nic, teraz 390KM TVR tez nie daje rady wogole. Co kupic w takim razie? Lotusa czy mgf? Edytowane 20 Grudzień 2010 przez Bartek123 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buchenko 6 Napisano 20 Grudzień 2010 Nie moge przejechac Lekkie brytyjskie wozy, kierowca 23lvl, dostal najpierw troche ponad 300KM TVR nic, teraz 390KM TVR tez nie daje rady wogole. Co kupic w takim razie? Lotusa czy mgf? Ja to zrobilem tym smiesznym samochodzikiem: Caterham Fireblade, zakupilem go na gieldzie. Autko wazy 300 kilogramow, po tuningu ma moc 230 konikow. Nie ma opcji zeby kierowca przegral:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazior 12 Napisano 20 Grudzień 2010 Nie moge przejechac Lekkie brytyjskie wozy, kierowca 23lvl, dostal najpierw troche ponad 300KM TVR nic, teraz 390KM TVR tez nie daje rady wogole. Co kupic w takim razie? Lotusa czy mgf? ja chyba tym Jaguarem z facebooka. Za pierwszym razem złoto. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nexus 9 Napisano 20 Grudzień 2010 Lotus Elise 111R-300KM/800kg-złoto bez problemu. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kakaroto 3892 Napisano 20 Grudzień 2010 ja chyba tym Jaguarem z facebooka. Za pierwszym razem złoto. potwierdzam, jest to najlepszy i najtanszy sposob na wygranie tego wyscigu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach