Skocz do zawartości
ONE

Uncharted 3: Drake's Deception

Rekomendowane odpowiedzi

po 3 kille z broni długiej (ale tłumaczenie :o), pistoletów oraz rpg czy innych ładunków...

doslowne tlumaczenie ^^... ale wydaje mi sie ze w polsce tez funkcjonuje takie okreslenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

doslowne tlumaczenie ^^... ale wydaje mi sie ze w polsce tez funkcjonuje takie okreslenie

Nie mylisz sie. Dokladnie takie tlumaczenie funkcjonuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przykład MW2, nie grałem w niego więcej niż może 35 godzin, z czego 8h to spec i singl. Mój brat także tyle grał samo, mieliśmy klan + jego 2 kolegów. Efekt ? Śmiało konkurowaliśmy z multigaming'ami, które miały pare dywizji, do tego spore osiągnięcia w e-sporcie... Nasze wszystkie CW to było jakieś 80% winów, i nigdy nie trenowaliśmy, tylko public multi. Do tego jeden z kolegów grał bez komunikacji głosowej. Cały skill coda... Takie beztalencie w tej grze jak ja, po 20 godzinach gry, bez treningów urywało punkty "doświadczonym graczom". W BO nie grałem, bo lagi i freezy mnie zniechęciły.

Mozesz podac nazwe waszego klanu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po ograniu stwierdzam, że multi podoba mi się średnio. Poziomy za ciemne, grafika jakaś za bardzo kolorowa? Nie wiem próbowałem dostosować ustawienia tv ale nie dało się ustawić tak, by wyglądały kolory naturalnie. Miał ktoś z tym problem może? Oprócz tego nie podoba mi się ile trzeba kulek wpakować w gościa. W Uncharted 2 multi to najbardziej mi się nie podobało, a tutaj jest jeszcze gorzej pod tym względem. Na pozytyw trzeba policzyć buddy system i nie wiem czy ktoś zauważył, w U2 jak się wisiało na krawędzi obok wroga nie dało się nic zrobić, a tutaj da się delikwenta strącić ze ściany. U3 i tak kupię ze względu na singla, ale to multi mnie troszkę zawiodło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@KopaczK i inni słabeusze

Weź wejdź w grę na spokojnie i przyjrzyj się jeszcze raz bo chrzanisz bzdury zarówno Ty jak i inni z powyższej rozmowy o "połowie magazynka z kałacha". Albo nie umiesz strzelać, albo masz problem z netem. Kałach zabija siedmioma kulami, do tego dopakowanie strzelania z biodra zaczyna troszkę przeginać broń w drugą stronę. Pistolet sześcioma po najnowszym patchu, co czyni go teraz lepszym od Micro. G-Mal tak samo - sześć kul. Reszta zwykłych broni to nie wiem, bo nie używam ani Dragon Sniper, a z M-9 to może jednego killa ugrałem i to na ślepo zza osłony.

Przestańcie hiperbolizować i nauczcie się strzelać. Naprawdę nie musicie wylewać żali na forum bo jesteście ciency. Bo kolejny raz ktoś wam uciekł to już trzeba płakać "no przecież pół magazynka w niego wpakowałem!". Co z tego jak połową kul spudłowaliście. A jak kałach naprawdę jest taki zły bo tę parę kulek to nadal za dużo - macie parę zabawek zabijających jedną kulką (lub dwiema). W czym problem?

U3 ma świetny balans zdrowia bo mimo że nadal daje przewagę temu kto pierwszy zobaczy przeciwnika, to również daje szansę uciec albo załatwić gościa który pierwszy nas ujrzał. Ale tylko jeżeli jest się dobrym i wie co należy robić. Jeżeli nie... cóż, co się wtedy dzieje to Wy narzekacze wiecie najlepiej. Porównania do CoDa w tej materii są bardzo na miejscu bo tam obowiązuje system zabij-zgiń. Fajnie że jakaś sieciowa strzelanka od niego odchodzi.

A tak bardziej ogólnie, to osiągnąłem w becie poziom 32 i zmiany jakie zachodzą mi się podobają. Nadal błędów technicznych jest pierdyliard i frustrują, ale gra się miło, choć jest troszkę łatwo. Ludzie nie mają tendencji do uczenia się, obserwowania lepszych i nabierania pozytywnych nawyków. Do tego rasowa internetowa śmieciarnia już powynajdywała glitche i znika za mapą by mieć wszystkich na widelcu. Nie podoba mi się też że choć ginę bardzo malutko, to częściej przez własną głupotę niż umiejętności przeciwnika. Ale tu już problem leży we mnie ;)

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jesli chodzi o realizm to w ktorej grze producenci zrobili taki dobry system adaptacji wzroku postaci do zmian w oswietleniu? tez zauwazyliscie ze jak wchodzicie z dworu do pomieszczenia to obraz sie sciemnia ze prawie nic nie widac i po chwili sie rozjasnia? dokladnie tak samo jest z adaptacja ludzkiego oka.

Na przykład w Halo 3 z 2007 roku

Na pytanie co czyni Halo 3 gra bardziej skillową(Nie mylić z Halo Reach) macie krótki montaż. Nie najlepszej jakości ale mozna zobaczyc co nie co

Edytowane przez saracen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@KopaczK i inni słabeusze

Weź wejdź w grę na spokojnie i przyjrzyj się jeszcze raz bo chrzanisz bzdury zarówno Ty jak i inni z powyższej rozmowy o "połowie magazynka z kałacha". Albo nie umiesz strzelać, albo masz problem z netem. Kałach zabija siedmioma kulami, do tego dopakowanie strzelania z biodra zaczyna troszkę przeginać broń w drugą stronę. Pistolet sześcioma po najnowszym patchu, co czyni go teraz lepszym od Micro. G-Mal tak samo - sześć kul. Reszta zwykłych broni to nie wiem, bo nie używam ani Dragon Sniper, a z M-9 to może jednego killa ugrałem i to na ślepo zza osłony.

Przestańcie hiperbolizować i nauczcie się strzelać. Naprawdę nie musicie wylewać żali na forum bo jesteście ciency. Bo kolejny raz ktoś wam uciekł to już trzeba płakać "no przecież pół magazynka w niego wpakowałem!". Co z tego jak połową kul spudłowaliście. A jak kałach naprawdę jest taki zły bo tę parę kulek to nadal za dużo - macie parę zabawek zabijających jedną kulką (lub dwiema). W czym problem?

U3 ma świetny balans zdrowia bo mimo że nadal daje przewagę temu kto pierwszy zobaczy przeciwnika, to również daje szansę uciec albo załatwić gościa który pierwszy nas ujrzał. Ale tylko jeżeli jest się dobrym i wie co należy robić. Jeżeli nie... cóż, co się wtedy dzieje to Wy narzekacze wiecie najlepiej. Porównania do CoDa w tej materii są bardzo na miejscu bo tam obowiązuje system zabij-zgiń. Fajnie że jakaś sieciowa strzelanka od niego odchodzi.

A tak bardziej ogólnie, to osiągnąłem w becie poziom 32 i zmiany jakie zachodzą mi się podobają. Nadal błędów technicznych jest pierdyliard i frustrują, ale gra się miło, choć jest troszkę łatwo. Ludzie nie mają tendencji do uczenia się, obserwowania lepszych i nabierania pozytywnych nawyków. Do tego rasowa internetowa śmieciarnia już powynajdywała glitche i znika za mapą by mieć wszystkich na widelcu. Nie podoba mi się też że choć ginę bardzo malutko, to częściej przez własną głupotę niż umiejętności przeciwnika. Ale tu już problem leży we mnie ;)

Ta gra ma zwalony DMG broni - twoje wyzywanie innych od słabeuszy i cieniasów tego nie zmieni. W końcu z kałasza potrzeba 7 kul a z pistoletu - 6....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy Uncharted jest symulatorem wojennym pokroju no nie wiem, starego Flashpoint'a czy Ghost Recona?

Edytowane przez Homer S

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a od kiedy myślenie boli?

ciężko zrozumieć, że powinno być - przynajmniej - na odwrót?

Edytowane przez pchylin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze rozumiem niektore wywody, uncharted jest skillowy bo trzeba wpakowac w kogos horrendalne ilosci amunicji ? Jesli tak to:

48439aa06aecbd31d9dfd16.jpg

Zlagowana gra w ktorej system headshotow kuleje nie ma prawa ubiegac sie nawet o miano udanej, a co tu dopiero o skillowej mowic. A teraz <poof> znikam zanim horda bojow sie na mnie rzuci.

PS.

Przykład MW2, nie grałem w niego więcej niż może 35 godzin, z czego 8h to spec i singl. Mój brat także tyle grał samo, mieliśmy klan + jego 2 kolegów. Efekt ? Śmiało konkurowaliśmy z multigaming'ami, które miały pare dywizji, do tego spore osiągnięcia w e-sporcie... Nasze wszystkie CW to było jakieś 80% winów, i nigdy nie trenowaliśmy, tylko public multi. Do tego jeden z kolegów grał bez komunikacji głosowej. Cały skill coda... Takie beztalencie w tej grze jak ja, po 20 godzinach gry, bez treningów urywało punkty "doświadczonym graczom". W BO nie grałem, bo lagi i freezy mnie zniechęciły.

Daj mi nazwe klanu pod jaka byly te "spore osiagniecia w e-sporcie" chetnie to zweryfikuje.

Edytowane przez AlucardMZ
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrócę do tematu:

...Reasumując cod i bf nie wymaga żadnego skilla, a gra doświadczonego gracza nie różnie się tak bardzo od średniaka. Te gry są dla mass, są prote jak budowa cepa, i opierają się na schematach, a gracz nie musi się wysilać aby nabić te pare fragów.

Nie będę dyskutował i dywagował czy U3 jest bardziej skilla czy mniej skilla niż BF:BC2, bo juz sam termin SKILL jest mityczny niczym yeti.

Zauważę tylko, że nabijanie fragów nie jest głównym celem w BC2, wole mieć w squadzie gościa który ma K/D R poniżej 1,0 ale "wie" jak uzbroić rozbroić M-COma, przejąc flagę, rzucić ammo/apteczkę czy zreperować pojazd; niż "kosmitę" dla którego problemem jest rozbrojenie M-CoMa stojącego 10 metrów od niego, ale za to jedo K/D r wynosi 10.0

Zaś wracając do głównego nurtu jakim jest beta multi U3 - mnie nie zachwyca.

Powiem więcej - mnie strasznie denerwuje.

O większości błędów już wszystko napisano i nie mam zamiaru się więcej produkować. Popieram zdanie Kopaczka, NFL`a i innych.

Ale ja juz wiem dlaczego tak jest. Dlaczego KZ3 był taki niedorobiony, dlaczego U3 jest jakie jest!

Bo nie było online pass`a. Teraz będzie i WSZYSTKIE gry od Sony, w multi będę wye...e w kosmos :D

U mnie jak na razie U3 będzie używką tylko w singlu.

I niech ekipa z Naughty Dog pozostanie przy robieniu gier stricte singlowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po ograniu stwierdzam, że multi podoba mi się średnio. Poziomy za ciemne, grafika jakaś za bardzo kolorowa? Nie wiem próbowałem dostosować ustawienia tv ale nie dało się ustawić tak, by wyglądały kolory naturalnie. Miał ktoś z tym problem może? Oprócz tego nie podoba mi się ile trzeba kulek wpakować w gościa. W Uncharted 2 multi to najbardziej mi się nie podobało, a tutaj jest jeszcze gorzej pod tym względem. Na pozytyw trzeba policzyć buddy system i nie wiem czy ktoś zauważył, w U2 jak się wisiało na krawędzi obok wroga nie dało się nic zrobić, a tutaj da się delikwenta strącić ze ściany. U3 i tak kupię ze względu na singla, ale to multi mnie troszkę zawiodło.

Amen.

@KopaczK i inni słabeusze

Weź wejdź w grę na spokojnie i przyjrzyj się jeszcze raz bo chrzanisz bzdury zarówno Ty jak i inni z powyższej rozmowy o "połowie magazynka z kałacha". Albo nie umiesz strzelać, albo masz problem z netem. Kałach zabija siedmioma kulami, do tego dopakowanie strzelania z biodra zaczyna troszkę przeginać broń w drugą stronę. Pistolet sześcioma po najnowszym patchu, co czyni go teraz lepszym od Micro. G-Mal tak samo - sześć kul. Reszta zwykłych broni to nie wiem, bo nie używam ani Dragon Sniper, a z M-9 to może jednego killa ugrałem i to na ślepo zza osłony.

Przestańcie hiperbolizować i nauczcie się strzelać. Naprawdę nie musicie wylewać żali na forum bo jesteście ciency. Bo kolejny raz ktoś wam uciekł to już trzeba płakać "no przecież pół magazynka w niego wpakowałem!". Co z tego jak połową kul spudłowaliście. A jak kałach naprawdę jest taki zły bo tę parę kulek to nadal za dużo - macie parę zabawek zabijających jedną kulką (lub dwiema). W czym problem?

U3 ma świetny balans zdrowia bo mimo że nadal daje przewagę temu kto pierwszy zobaczy przeciwnika, to również daje szansę uciec albo załatwić gościa który pierwszy nas ujrzał. Ale tylko jeżeli jest się dobrym i wie co należy robić. Jeżeli nie... cóż, co się wtedy dzieje to Wy narzekacze wiecie najlepiej. Porównania do CoDa w tej materii są bardzo na miejscu bo tam obowiązuje system zabij-zgiń. Fajnie że jakaś sieciowa strzelanka od niego odchodzi.

A tak bardziej ogólnie, to osiągnąłem w becie poziom 32 i zmiany jakie zachodzą mi się podobają. Nadal błędów technicznych jest pierdyliard i frustrują, ale gra się miło, choć jest troszkę łatwo. Ludzie nie mają tendencji do uczenia się, obserwowania lepszych i nabierania pozytywnych nawyków. Do tego rasowa internetowa śmieciarnia już powynajdywała glitche i znika za mapą by mieć wszystkich na widelcu. Nie podoba mi się też że choć ginę bardzo malutko, to częściej przez własną głupotę niż umiejętności przeciwnika. Ale tu już problem leży we mnie ;)

Bredzisz, a przede wszystkim obrażasz ludzi, o których nic, a nic nie wiesz, ani o ich poziomie umiejętności. Grałem godzinę, bo ta beta jest obleśna wizualnie (nienaturalna, wręcz karykaturalna oprawa okraszona słabymi, jak na ND, animacjami i durnymi niedoróbkami), do tego ma strasznie irytującą rozgrywkę. 7 kul z kałacha, tak? Może jak się osiągnie jakiś wysoki poziom i strzela do słabszego przeciwnika, ale nie chce tracić czasu na nabicie x poziomów, tylko po to, żeby to zaczęło mieć sens. Grając w ten badziew na 1 poziomie (doszedłem bodaj do 3) ustrzeliłem kilku łebków na poziomach powyżej 15, więc daruj sobie bełkot o "słabeuszach". Porównuję betę do multi w U2, które było/jest całkiem udane i przyjemne. To z U3 jest słabe i brzydkie. Mam nadzieję, ze ND nie popadło w samozachwyt i nie skoczyli na kasę (o to przecież idzie w multi) kosztem kampani dla jednego gracza. Jeśli singielek prezentuje rwnie średniacki, zeby nie napisać mierny poziom, to będę baaardzo niepocieszony.

Dobrze rozumiem niektore wywody, uncharted jest skillowy bo trzeba wpakowac w kogos horrendalne ilosci amunicji ? Jesli tak to:

48439aa06aecbd31d9dfd16.jpg

Zlagowana gra w ktorej system headshotow kuleje nie ma prawa ubiegac sie nawet o miano udanej, a co tu dopiero o skillowej mowic. A teraz <poof> znikam zanim horda bojow sie na mnie rzuci.

O, proszę, znowu się zgadzam z Twoją wypowiedzią. Świat się kończy. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oj chopaky chopaky, mi sie gra podoba, w porownaniu do 2 jest wiele nowych skillowych elementow ktore trzeba sie nauczyc wykorzystywywac, jesli 6 czy 7 kul z danej broni potrzeba do zabicia przeciwnika, to kazdy tak ma niezaleznie od lvlu chyba ze jest powerplay damagex2 to wtedy caly team ma ulatwienie. w dwojke gralem, mialem 58 lvl i odkad wyszla beta 3 to ani razu nie odpalilem u2. mozna sie teraz przyczepic do tych kolesi co wchodza na dach w cheatau ale jak kogos tam namierze to go zaraz zabijam i gnoje przez HS nawet jesli jest z mojej druzyny, poza tym nie daje im taka gra zbytniej przewagi jesli chodzi o zabicia i jest nudna. ja biegajac po mapie zgarnialem wiele wiecej zabic niz ci kolesie z dachu.gralem troche w bfbc2 w killzona 2 i powiem szczerze ze zadne multi mi nie sprawialo tyle radochy co u3. czasem dzieja sie takie akcje ze sie lapie za glowe i mowie "o japierd...." ostatnio bieglem w cheatau w budynku na gorze po tych plonacych deskach, kolesie ladowali we mnie z naprzeciwka, rzucilem granat, dach sie zaczal walic, odskok, 3 zabicia granatem, a czwartego kolesia dokonczylem z uzi. ktos tu pisal ze zdarza mu sie ginac przez swoje bledy, ja mam podobnie i zawsze staram sie je eliminowac i to chyba swiadczy o skillowosci gry ze potrafisz wychwycac swoje bledy i je korygowac

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zawsze staram sie je eliminowac i to chyba swiadczy o skillowosci gry ze potrafisz wychwycac swoje bledy i je korygowac

Bujda. To swiadczy tylko i wylacznie o Tobie, ze potrafisz analizowac i dostosowywac sie. Poza tym imo kazda gra jest skillowa a pierdolenie, ze jedna mniej a druga bardziej to wymysl fanbojow. To tak jak powiedziec, ze siatkowka jest bardziej skillowa od pilki noznej. Ponad 700h gram w BC2, gralem w U2, KZ3, Crysis 2 i wszedzie potrzeba tych samych umiejetnosci. Ja juz dostalem latke fanboja wiec wszystko mi jedno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bujda. To swiadczy tylko i wylacznie o Tobie, ze potrafisz analizowac i dostosowywac sie. Poza tym imo kazda gra jest skillowa a pierdolenie, ze jedna mniej a druga bardziej to wymysl fanbojow. To tak jak powiedziec, ze siatkowka jest bardziej skillowa od pilki noznej. Ponad 700h gram w BC2, gralem w U2, KZ3, Crysis 2 i wszedzie potrzeba tych samych umiejetnosci. Ja juz dostalem latke fanboja wiec wszystko mi jedno

wiesz nie twierdze, ze u3 jest bardziej skillowa niz inne gry tylko ktos pisal, ze u3 jest malo skillowe, a tak nie jest. to jaka gra ci sie bardziej spodoba jest kwestia gustu, Inne gry po jakims czasie mnie nudzily a rozgrywka w uncharted mi odpowiada najbardziej, miedzy innymi dlatego, ze zawsze wiem czemu gine i zawsze moge uniknac smierci nawet jak ktos mnie namierzy (no moze poza rpg jak ktos przyceluje)

Edytowane przez bany1987

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem was ludzie. Zamiast narzekać na forum ps3site to powinniście iść na oficjalne forum Uncharted 3 i tam wypisywać wasze opinie na temat bety multiplayer'a. Dzięki waszemu wsparciu Uncharted 3 może być najlepszą grą wydaną Playstation 3. Wybór należy do was.

PS. Jak czytam niektóre posty to mi ciężko na sercu się robi. Nie jestem fan boyem Uncharted, ale jednak multi bardzo mi się podoba. Zdaję mi się, że niektórzy forumowicze zapomnieli o przyjemności płynącej z gry. Jednak jedni lubią jabłka, drudzy gruszki, więc nie będę się z wami sprzeczał.

Edytowane przez AleAleAlex_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiesz nie twierdze, ze u3 jest bardziej skillowa niz inne gry tylko ktos pisal, ze u3 jest malo skillowe, a tak nie jest. to jaka gra ci sie bardziej spodoba jest kwestia gustu, Inne gry po jakims czasie mnie nudzily a rozgrywka w uncharted mi odpowiada najbardziej, miedzy innymi dlatego, ze zawsze wiem czemu gine i zawsze moge uniknac smierci nawet jak ktos mnie namierzy (no moze poza rpg jak ktos przyceluje)

No i o to chodzi. Grasz w to co Ci sie bardziej podoba a pieprzenie bzdetow o mniej i bardziej skillowych grach jest nienormalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a pieprzenie bzdetow o mniej i bardziej skillowych grach jest nienormalne.

Pozwolę sie z toba nie zgodzić. Sa róznice i to bardzo duże

Dla przykładu podam Halo 3 gdzie ewidentnie liczą sie umiejętności. Dzięki temu było wiele turniejów na całym świecie także w Polsce.

Halo 3 wymaga skilla bo nie polega na tym kto pierwszy zaczyna strzelać ale kto celniej strzela i kto potrafi wykorzystać odpowiedni strafe w zalezności od sytuacji. Na tym polega fenomen Halo w multi

Kilka przykładów choć nie wszystkie.

Po wyjściu Reach nikt się tym za bardzo nie interesuje bo gra poszła w stronę niedzielnych graczy i COD. Bungie chciało jeszcze więcej kasy zarobić i zrobiło gre dla wszystkich

Edytowane przez saracen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.

Halo 3 wymaga skilla bo nie polega na tym kto pierwszy zaczyna strzelać ale kto celniej strzela i kto potrafi wykorzystać odpowiedni strafe w zalezności od sytuacji. Na tym polega fenomen Halo w multi

Kilka przykładów choć nie wszystkie.

Po wyjściu Reach nikt się tym za bardzo nie interesuje bo gra poszła w stronę niedzielnych graczy i COD. Bungie chciało jeszcze więcej kasy zarobić i zrobiło gre dla wszystkich

Dokładnie, poza tym, Reach w porównaniu do BF2 czy CoD to MEGA SKILLOWA gra.

@KopaczK i inni słabeusze

Weź wejdź w grę na spokojnie i przyjrzyj się jeszcze raz bo chrzanisz bzdury zarówno Ty jak i inni z powyższej rozmowy o "połowie magazynka z kałacha". Albo nie umiesz strzelać, albo masz problem z netem. Kałach zabija siedmioma kulami, do tego dopakowanie strzelania z biodra zaczyna troszkę przeginać broń w drugą stronę. Pistolet sześcioma po najnowszym patchu, co czyni go teraz lepszym od Micro. G-Mal tak samo - sześć kul. Reszta zwykłych broni to nie wiem, bo nie używam ani Dragon Sniper, a z M-9 to może jednego killa ugrałem i to na ślepo zza osłony.

Przestańcie hiperbolizować i nauczcie się strzelać. Naprawdę nie musicie wylewać żali na forum bo jesteście ciency. Bo kolejny raz ktoś wam uciekł to już trzeba płakać "no przecież pół magazynka w niego wpakowałem!". Co z tego jak połową kul spudłowaliście. A jak kałach naprawdę jest taki zły bo tę parę kulek to nadal za dużo - macie parę zabawek zabijających jedną kulką (lub dwiema). W czym problem?

U3 ma świetny balans zdrowia bo mimo że nadal daje przewagę temu kto pierwszy zobaczy przeciwnika, to również daje szansę uciec albo załatwić gościa który pierwszy nas ujrzał. Ale tylko jeżeli jest się dobrym i wie co należy robić. Jeżeli nie... cóż, co się wtedy dzieje to Wy narzekacze wiecie najlepiej. Porównania do CoDa w tej materii są bardzo na miejscu bo tam obowiązuje system zabij-zgiń. Fajnie że jakaś sieciowa strzelanka od niego odchodzi.

A tak bardziej ogólnie, to osiągnąłem w becie poziom 32 i zmiany jakie zachodzą mi się podobają. Nadal błędów technicznych jest pierdyliard i frustrują, ale gra się miło, choć jest troszkę łatwo. Ludzie nie mają tendencji do uczenia się, obserwowania lepszych i nabierania pozytywnych nawyków. Do tego rasowa internetowa śmieciarnia już powynajdywała glitche i znika za mapą by mieć wszystkich na widelcu. Nie podoba mi się też że choć ginę bardzo malutko, to częściej przez własną głupotę niż umiejętności przeciwnika. Ale tu już problem leży we mnie ;)

Zgadzam się w 100%.

Moge spytac co czyni Uncharted czy Halo grami bardziej skillowymi niz CoD czy BF?

Pozwolę sobie skopiować pewien post z forum PSXE pochodzący z tematu Resistance 3.

Gry pokroju R1 i UT3 nigdy juz nie powstana. Nie dla tego ze byly same w sobie słabe. Poprostu zalew niepełnosprawnych manulanie casual - (pipi)anych - gamerów nie pozwolil na to zeby istniały takie gry.FPS powinien byc wyznacznikiem skilla. A teraz jesst wyznaczniekiem Camp-nooba siedziacego w krzaku , z niewidzialnoscia lub w innym zakamarku fragujacym ludzi przyjmujacych taktyke rush

Powiem tak,

Respown broni, odpowiedni balans map i sily uderzenia, odpowiednia ilosc energii zeby zdazyc siue odwrocic i prze(pipi)ac gamonia strzelajacego w plecy. SKILL.

Skill - eliminuje przypadek. Skill - kazdy ma rowne szanse niezaleznie od spedzonego z gra czasu.

Respown broni na planszy > odblokowywanie broni - kazdy niezaleznie czy ma lvl 1 czy lvl 50 powinien miec taka sama mozliwosc uzywania takiej samej broni wkazdym momencie gry. Prze respownie broni na planszy kazdy ma takie same szanse podniesc ja i uzywac. Prze odblokowywaniu i modyfikacji - gra premiuje osoby ktore graja dłużej w gre a nie te ktore sa lepsze.

Wystarczajaca ilosc energii pozwalajaca osobie z lepszym Skillem odwrocic sie i zabic osobe, ktora pierwsza zacznie strzelac - eliminuje kamperstwo. Eliminuje gamonia siedzacego w krzaku,lub w rogu budynku przez 3/4 gry. Gdy nie jest to opłacalne , nie bedzieto uzywane.

Call of duty ze swoim systemem pr i killstreek powoduje , ze duża czesc słabych graczy nie majacych zadnych szans przy pojedynku 1vs1 kampi , zdobywa killstreak , a potem zaczyna sie juz taniec pingwina na szkle i puszczanie nalocikow ktore nie maja nic wspolnego z umiejetnosciami.

Przykład UT3 - topowy gracz , z za(pipi)istym manualem, potrafil wpasc w grupe 4-5 przeciwnikow i zabijajac wszystkich szedl dalej. Gra wymagala polaczenia refleksu,spostrzegawczosci i oblednego wrecz panowania nad manualem. Dlatego osoba poprostu słaba nie miała w starciu szans.

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak cos to ND m dodalo NOWE MAPKI , 2 [Yemen i cos na 'S'] Ta pierwsza dostepna jest CHYBA we wszystkich trybach - choc glowy nie dam ucuac bogralem tylko w coopie - druga jest dostepna w coop - adventure czyli nowy tryb. DO tego powrocily wszystkie stare tryby ktore byly. I to wszystko bez patcha , najwidoczniej patch dzialal z opoznieniem.

Co do narzekania , to tutaj ponarzekalem i ponarzekalem tez na oficjalnym blogu po angielsku wiec mam dosc.

Dajcie juz spokuj KTO ZECHCE TEN BEDZIE GRAL KTO NIE , TO NIE. do niczego sie nie zmuszajmy. Ja czasem chetnie zajrze do U3 , ale nadal bede gral w to co lubie czyli COD4 na kompie no i BF:BC2 na ps3.

Zaraz sie pozabijacie o tego 'skilla'

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok w takim razie i ja się podłącze pod dyskusję. Na u2 zjadłem zęby, znam tą grę na wylot - dosłownie każdy zakamarek. U3 jest niezwykle udane i tutaj nie ma co zaprzeczać, gra się stała teraz rzeczywiście wymagająca i może nie wszyscy potrafią to ogarnąć ale jak już jest do ogarnięcia można czerpać z niej tylko samą przyjemność. To już nie jest u2 gdzie liczyło się tylko skakanie na boki jak króliczki i zbieraniu silnych broni co dawało miażdżąca przewagę nad resztą. Warto także dodać, że takie pojęcie jak recoil w u2 było obce. W trójce już to zastosowali i jak widzę o to jest największy lament bo 3/4 nie potrafi tego opanować, trening i jeszcze raz trening, a wtedy staty 20-4 będą na porządku dziennym. Prawdę mówiąc w serię Battlefield czy CoD nie grałem. Z ciekawości zobaczyłem na youtube jak wygląda multiplayer w tych grach i się załamałem - te gry są strasznie casualowe i nie wymagają żadnych nadzwyczajnych zdolności manualnych bo tam gracz po prostu pada po krótkiej serii. Nawet nie zdąży się zorientować co i jak bo już nie żyje. Porównajcie sobie hip-fire między U3 a MW2 BC2 - wniosek jest prosty: w u3 hip fire rzadko kiedy trafia, a w MW2 wchodzi cała seria. Czuje się z tym dobrze, że Uncharted3 nie sili się na to by iść w kierunku casual jak MW2 BC2.

Dobrze rozumiem niektore wywody, uncharted jest skillowy bo trzeba wpakowac w kogos horrendalne ilosci amunicji ?

Dobrze rozumiesz, horrendalne może i nie ale krótka seria nie wystarczy.

Zlagowana gra w ktorej system headshotow kuleje nie ma prawa ubiegac sie nawet o miano udanej, a co tu dopiero o skillowej mowic. A teraz <poof> znikam zanim horda bojow sie na mnie rzuci.

Lagów nie uświadczyłem, no może 1 dnia bety tylko. System headshotów wcale nie kuleje. Większość z tego co tutaj można zaobserwować uważa, że 1 strzał w głowę powinien powodować śmierć, dlaczego? Bo tak jest w MW2 BC2? Tutaj strzał w głowę zabiera po prostu dużo więcej życia ale nie zabija, 2 strzały w głowę pod rząd powodują śmierć ale mało kto potrafi coś takiego wykonać (jedynie desert 1 celnym strzałem w głowę potrafi ściąć z nóg).

Bredzisz, a przede wszystkim obrażasz ludzi, o których nic, a nic nie wiesz, ani o ich poziomie umiejętności. Grałem godzinę, bo ta beta jest obleśna wizualnie (nienaturalna, wręcz karykaturalna oprawa okraszona słabymi, jak na ND, animacjami i durnymi niedoróbkami), do tego ma strasznie irytującą rozgrywkę. 7 kul z kałacha, tak? Może jak się osiągnie jakiś wysoki poziom i strzela do słabszego przeciwnika, ale nie chce tracić czasu na nabicie x poziomów, tylko po to, żeby to zaczęło mieć sens. Grając w ten badziew na 1 poziomie (doszedłem bodaj do 3) ustrzeliłem kilku łebków na poziomach powyżej 15, więc daruj sobie bełkot o "słabeuszach". Porównuję betę do multi w U2, które było/jest całkiem udane i przyjemne. To z U3 jest słabe i brzydkie. Mam nadzieję, ze ND nie popadło w samozachwyt i nie skoczyli na kasę (o to przecież idzie w multi) kosztem kampani dla jednego gracza. Jeśli singielek prezentuje rwnie średniacki, zeby nie napisać mierny poziom, to będę baaardzo niepocieszony.

Level nie ma tutaj nic do rzeczy, 7 kul faktycznie potrafi zabić. Multi u2 może i jest przyjemne ale wyważenie broni ma okropne, pistolet w tej grze jest silniejszy od ak czy m4a1. Zdobywanie killi nie jest żadnym wyzwaniem. U3 pod tym względem wnosi dużo dobrego.

Podsumowując serie CoD czy BC strasznie silą się na realistyczność rozgrywki w grze video: krótka seria, 1 strzał w głowę. Tylko chyba zapomnieli zlikwidować celownik jeżeli chcą zbliżyć się do zamierzonego efektu i muszą zwiększyć recoil (praktycznie nie istnieje), a także zmniejszyć celność hip-fire. Znając życie nikt tego nie zrobi bo to z jednej strony gra casualowa która promuje się jako gra dla hardcorowych graczy.

Uncharted3 nie stara się udawać rzeczywistości w grze video: ma swój własny system dmg nie odzwierciedlający świata realnego, posiada bardzo wyraźny recoil, niecelny hip-fire i 1 strzał w głowę nikogo nie zabija :)

Jedyna rzecz w uncharted 2 i 3 która mnie denerwuje to hip-fire z shotguna z bliskiej odległości. Szanse, że trafi to 90%. Taki już urok tej gry. Na szczęście w u3 jest chyba tylko 1 shotgun na mapę

Wnioski nasuwają się same co wymaga więcej skilla.

  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Większość z tego co tutaj można zaobserwować uważa, że 1 strzał w głowę powinien powodować śmierć, dlaczego?

AHahahaha trzymajcie mnie bo je*ne<br><br>

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@KopaczK i inni słabeusze

Na przykład w Halo 3 z 2007 roku

Na pytanie co czyni Halo 3 gra bardziej skillową(Nie mylić z Halo Reach) macie krótki montaż. Nie najlepszej jakości ale mozna zobaczyc co nie co

Dokładnie, poza tym, Reach w porównaniu do BF2 czy CoD to MEGA SKILLOWA gra.

Prawdę mówiąc w serię Battlefield czy CoD nie grałem. Z ciekawości zobaczyłem na youtube jak wygląda multiplayer w tych grach i się załamałem - te gry są strasznie casualowe i nie wymagają żadnych nadzwyczajnych zdolności manualnych bo tam gracz po prostu pada po krótkiej serii. Nawet nie zdąży się zorientować co i jak bo już nie żyje. Porównajcie sobie hip-fire między U3 a MW2 BC2 - wniosek jest prosty: w u3 hip fire rzadko kiedy trafia, a w MW2 wchodzi cała seria. Czuje się z tym dobrze, że Uncharted3 nie sili się na to by iść w kierunku casual jak MW2 BC2.

jim_carrey_vomiti_gif.gif

  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×