Skocz do zawartości
kill

We've Got A Psn Down, We've Got A Psn Down!

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

http://www.inenterta...down-elsewhere/

Dla zainteresowanych - PSN wróciło na terenie Japonii, oby kolejne regiony także niedługo dostąpiły tego przywileju :) ZGodnie z artykułem, usługi powinny wrócić do innych regionów do jutra.

Edytowane przez Bas
  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Słuchajcie , a jeżeli PS+ ma działać i pokazują co będzie dostępne to PSSTORE też chyba nie?

Edytowane przez crash5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.inenterta...down-elsewhere/

Dla zainteresowanych - PSN wróciło na terenie Japonii, oby kolejne regiony także niedługo dostąpiły tego przywileju :) ZGodnie z artykułem, usługi powinny wrócić do innych regionów do jutra.

To teraz czekamy na powrót PSN w Europie, mam tylko nadzieje że nie będzie to trwać długo..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe. ;) Miejmy nadzieję, że tak zabezpieczą sieć, że nie będzie więcej takich sytuacji. Już sobie wyobrażam przywrócenie PSN u nas, wszyscy się rzucą na PS3. biggrin.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze zrozumiałem to ty twierdzisz że PS3 jest zdolne do sprzętowego odtwarzania muzyki...

I tu sie mylisz bo w PS3 zajmuje się tym CPU ale tylko programowo nie inaczej...

Źle mnie zrozumiałeś.

CPU w ps3 robi to samo co robi zintegrowany układ dźwiękowy w PC. Reszta jest robiona programowo (directSound, kodeki AC'97, czy odpowiednie procedury w FW) więc twierdzenie, że nie można wprowadzić voice chatu czy implementować własnej muzy w grze jest niedorzeczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś jakieś info , czy PSSTORE będzie dostępny też? Może w Japonii mogą się logować do PSSTORE? Na infolinii nic niewiedzą ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej pod tym artykułem posprawdzać komentarze. Jak patrzyłem z 2 h temu to były 2 osoby z Japonii którym PSN nie działał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, ma ktoś konto na japońskim? Sprawdźmy na wiarygodnym źródle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, ma ktoś konto na japońskim? Sprawdźmy na wiarygodnym źródle.

Niesądze , że da rade. Inne IP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma szans. PSN dziala tylko na terenie Japonii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Mysle ze PSN beda przywracac strefami w ktorych trwa noc ,aby nie obciazac serwerow zbyt duza iloscia logowan i aby moc je stale monitorowac.

W Japonii jest teraz 00.36 -takze za jakies 6 godzin pewnie czas na Europe.

Edytowane przez errgo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy obserwować oficjalne kanały Playstation jak twittery itp. gdzie dementują te informacje.

Poza tym... Wejdźcie na stronę playstation.jp (przez tłumacza google chociażby) i spróbujcie się zalogować. Albo nie, najpierw przeczytajcie komunikat o wyłączeniu PSN ;)

Proste?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

A jutro już będzie czy to też plotka?

No też od początku było chyba pisane że od środy ma się zacząć coś dziać.

Edytowane przez sev-pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jak w końcu wygląda sytuacja z tym PSN ? Japończycy je już mają ? A u nas kiedy będzie, o 8.10 jeszcze nie było ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jak w końcu wygląda sytuacja z tym PSN ? Japończycy je już mają ? A u nas kiedy będzie, o 8.10 jeszcze nie było ;/

ludzie - trochę inwencji

http://translate.google.pl/translate?hl=pl&ie=UTF-8&u=http://jp.playstation.com/

a może w USA działa, a może w Australi, a może w Pacanowie - bo u mnie jeszcze nie działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dasqez

Skoro SOE powyłączało swoje usługi, to nie zdziwiłbym się, gdyby start PSN został odłożony na jeszcze kilka dni. Póki co wszystko dalej leży i kwiczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacje i inne patche ściągają się nawet wtedy kiedy jesteśmy wypisani z PSN. Zawsze tak było.

I po raz 12576598635, nie, w Japoni nadal nie działa PSN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy to jest znak, że ktoś jest jednak w posiadaniu moich danych?

NADAWCA: Sony_Online_Entertainment@soe.innovyx.net

Customer Service Notification

May 2, 2011

Dear Valued Sony Online Entertainment Customer:

Our ongoing investigation of illegal intrusions into Sony Online Entertainment systems has discovered that hackers may have obtained personal customer information from SOE systems. We are today advising you that the personal information you provided us in connection with your SOE account may have been stolen in a cyber-attack. Stolen information includes, to the extent you provided it to us, the following: name, address (city, state, zip, country), email address, gender, birthdate, phone number, login name and hashed password.

Customers outside the United States should be advised that we further discovered evidence that information from an outdated database from 2007 containing approximately 12,700 non-US customer credit or debit card numbers and expiration dates (but not credit card security codes) and about 10,700 direct debit records listing bank account numbers of certain customers in Germany, Austria, Netherlands and Spain may have also been obtained and we will be notifying each of those customers promptly.

There is no evidence that our main credit card database was compromised. It is in a completely separate and secured environment.

We had previously believed that SOE customer data had not been obtained in the cyber-attacks on the company, but on May 1st we concluded that SOE account information may have been stolen and we are notifying you as soon as possible.

We apologize for the inconvenience caused by the attack and as a result, we have:

1. Temporarily turned off all SOE game services;

2. Engaged an outside, recognized security firm to conduct a full and complete investigation into what happened; and

3. Quickly taken steps to enhance security and strengthen our network infrastructure to provide you with greater protection of your personal information.

We greatly appreciate your patience, understanding and goodwill as we do whatever it takes to resolve these issues as quickly and efficiently as practicable.

For your security, we encourage you to be especially aware of email, telephone, and postal mail scams that ask for personal or sensitive information. Sony will not contact you in any way, including by email, asking for your credit card number, social security number or other personally identifiable information. If you are asked for this information, you can be confident Sony is not the entity asking. When SOE™'s services are fully restored, we strongly recommend that you log on and change your password. Additionally, if you use your Station or SOE game account name or password for other unrelated services or accounts, we strongly recommend that you change them, as well.

To protect against possible identity theft or other financial loss, we encourage you to remain vigilant, to review your account statements and to monitor your credit reports. We are providing the following information for those who wish to consider it:

U.S. residents are entitled under U.S. law to one free credit report annually from each of the three major credit bureaus. To order your free credit report, visit www.annualcreditreport.com or call toll-free (877) 322-8228.

We have also provided names and contact information for the three major U.S. credit bureaus below. At no charge, U.S. residents can have these credit bureaus place a "fraud alert" on your file that alerts creditors to take additional steps to verify your identity prior to granting credit in your name. This service can make it more difficult for someone to get credit in your name. Note, however, that because it tells creditors to follow certain procedures to protect you, it also may delay your ability to obtain credit while the agency verifies your identity. As soon as one credit bureau confirms your fraud alert, the others are notified to place fraud alerts on your file. Should you wish to place a fraud alert, or should you have any questions regarding your credit report, please contact any one of the agencies listed below.

Experian: 888-397-3742; www.experian.com; P.O. Box 9532, Allen, TX 75013

Equifax: 800-525-6285; www.equifax.com; P.O. Box 740241, Atlanta, GA 30374-0241

TransUnion: 800-680-7289; www.transunion.com; Fraud Victim Assistance Division, P.O. Box 6790, Fullerton, CA 92834-6790

You may wish to visit the web site of the U.S. Federal Trade Commission at www.consumer.gov/idtheft or reach the FTC at (877) 382-4357 or 600 Pennsylvania Avenue, NW, Washington, DC 20580 for further information about how to protect yourself from identity theft. Your state Attorney General may also have advice on preventing identity theft, and you should report instances of known or suspected identity theft to law enforcement, your State Attorney General, and the FTC. For North Carolina residents, the Attorney General can be contacted at 9001 Mail Service Center, Raleigh, NC 27699-9001; telephone (877) 566-7226; or www.ncdoj.gov. For Maryland residents, the Attorney General can be contacted at 200 St. Paul Place, 16th Floor, Baltimore, MD 21202; telephone: (888) 743-0023; or www.oag.state.md.us.

We are committed to helping our customers protect their personal data and we will provide a complimentary offering to assist users in enrolling in identity theft protection services and/or similar programs. The implementation will be at a local level and further details will be made available shortly in regions in which such programs are commonly utilized.

We thank you for your patience as we complete our investigation of this incident, and we regret any inconvenience. Our teams are working around the clock on this, and services will be restored as soon as possible. Sony takes information protection very seriously and will continue to work to ensure that additional measures are taken to protect personally identifiable information. Providing quality and secure entertainment services to our customers is our utmost priority. Please contact us at (866) 436-6698 should you have any additional questions.

Sincerely,

Sony Online Entertainment LLC

THIS IS A CUSTOMER SERVICE NOTIFICATION.

SOE Privacy Policy | SOE Terms of Service

Skoro taki email do mnie doszedł, ktoś musiał mieć dane o moim adresie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×