Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz wypowiem się w kwestii dwóch wniosków. Pierwszy złożył Aruw w lobby odnośnie sytuacji z pierwszego zakrętu wyścigu. Moja ocena jest taka. 

 

Wniosek 1 Aruw vs. ?

 

Do wirażu zbliża się trzech zawodników, przed łukiem wszyscy jadą obok siebie. Od wew Smokey, w środku Aruw i na zew Tomek.

https://www.dropbox.com/s/wbvmobbqqbxslj6/Circuit%20de%20Spa-Francorchamps%20_2.jpg

 

Smokey trzyma się wew jak tylko może, najeżdżając prawie na krawężnik. Zgodnie z zasadami należy się mu miejsce w zakręcie (dodatkowo jest pierwszy na liście zawodników). Niestety Aruw zaczyna za bardzo zacieśniać zakręt i nie zostawia miejsca na wew. Niefortunnie, zamyka drzwi i wjeżdża na tor Smokey'a. Tomek w tym momencie jedzie szeroko po zew i zostawia dość miejsca dla Aruwa. Ten jednak tnie do wierzchołka...

https://www.dropbox.com/s/4ivn04komken6fk/Circuit%20de%20Spa-Francorchamps%20_4.jpg

 

Dochodzi do kontaktu. Delikatnego, ale Aruw w efekcie domina odbija i uderza w Tomka. Oba bolidy uszkodzone (tak to u mnie widać)

https://www.dropbox.com/s/yjepqa39jqc7eph/Circuit%20de%20Spa-Francorchamps%20_5.jpg

 

Dodatkowo Tomek wypada po odbiciu na tarkę po zakręcie i tracąc przyczepność wpada z powrotem na tor i zawadza Blacka

https://www.dropbox.com/s/n9giwsw1srldjvw/Circuit%20de%20Spa-Francorchamps%20_6.jpg

https://www.dropbox.com/s/ido9p39to2qsklq/Circuit%20de%20Spa-Francorchamps%20_7.jpg

 

Ogólnie bardzo pechowe zajście, ale najbardziej Aruw może mieć pretensje... do siebie  :sad:

 

I w tym przypadku nie mogę się z Tobą zgodzić Nervus. Nadal podtrzymuję wniosek i proszę o opinię pozostałych członków komisji FIA czy kara się należy, czy nie.

Zanim jednak się wypowiecie proszę o zapoznanie się z moją argumentacją.

 

Nie mam powtórki więc mogę się powołać tylko na to co pamiętam.

Smokey, po wyjściu na zmianę oleju i ponownym wejściu do pokoju startował z P1. Wg mnie powinien bezwzględnie przepuścić wszystkich. Zazwyczaj w takich przypadkach (a zdarzało się to zazwyczaj przez DC) zawodnik ruszał na starcie i zaraz zjeżdżał na bok, żeby wszystkich bezpiecznie przepuścić. Nie przypominam sobie sytuacji, żeby ktokolwiek wcześniej nastręczył problemów pozostałym przy przepuszczaniu na starcie, a miało to miejsce również na SPA. Natomiast tu kolega postanowił wykonać manewr wg własnego widzimisię. Nie tylko nie zapytał jak to zwyczajowo się odbywa w GT by Night, ale nawet nikogo nie poinformował o swoich zamiarach.

Czy Smokey miał prawo do wewnętrznej? - Nie miał, przede wszystkim powinien innym ścigantom nie utrudniać jazdy i wszystkich przepuścić, zatem nie można mówić w tej sytuacji o prawie do wewnętrznej.

Czy Smokey walczył o pozycję? - Nie, i tak miał obowiązek wszystkich przepuścić, a walczył do końca w pierwszym zakręcie.

Czy takie zdarzenie miało by miejsce gdyby wcześniej przyhamował? - Nie, Smokey postanowił jednak walczyć uporczywie.

Czy z tego powodu doszło do kolizji co skutkowało uszkodzeniami u innych ścigantów? - Tak i dlatego sprawca powinien być ukarany.

Podsumowując, z gapiostwa kolegi zamiast fajnej zabawy dla mnie wyszła kicha i strata czasu. Dawno się tak nie wk... jak w piątek.

 

Chciałem także zaznaczyć, że Tomek również zacieśniał w zakręcie i musiałem się raczej dostosować do toru jazdy Tomka, który był przede mną, a nie Smokeya, który to i tak miał obowiązek przepuszczenia innych.

Cytujac klasyka jeszcze raz na tym forum:

Wyscigow nie wygrywa sie nie pierwszym zakrecie, ale latwo je tam przegrac....

 

Poszukaj sobie kolego klasyka, który przypomni Ci o wymianie oleju przed wyścigiem. I to nie tylko tego w aucie.

A najlepiej to wydrukuj sobie taką sentencję i powieś nad łóżeczkiem, żeby Ci się utrwaliła :thumbsup: .

Edytowane przez ARU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aruw znowu zaczynasz... I chyba Ci jeszcze nie przeszło wkur*****e z piątku? Smokey nie powiedział, kiedy i gdzie będzie puszczał resztę. Nikt też jemu nie wyznaczył tego miejsca. Postanowił zrobić, to za pierwszym zakrętem, żeby uniknąć najechania przez kogoś na starcie (a to bolidy szybko się zbierają). Miał wszystkich przepuścić - zgoda, ale dopóki tego nie zrobił MIAŁ prawo do swojego toru jazdy! Tak w tym nieszczęsnym zakręcie,jak i na prostej przed nim. Czy skoro miał przepuścić innych, to można było go zepchnąć na prostej S/M?! Nie! A wg Twojej argumentacji tak, bo to właśnie zrobiłeś w zakręcie. Pomijam tutaj kompletnie kwestie organizacyjnie. Jechał swoim torem jazdy i miał do tego prawo! Tomek zostawił Ci też wystarczająco dużo miejsca. Potem zacieśniał odnosząc się do odległości od Ciebie. Tylko przez swoją nieostrożność pozbawiłeś się frajdy z wyścigu, a potem jeszcze strzeliłeś focha... Szkoda, bo tempo na treningach miałeś świetne i gdybyś zachował się ostrożniej, to pewnie walczyłbyś o podium, a tak...  :down:

 

To moja opinia i Twoje wywody mnie zupełnie nie przekonują, niech inni się wypowiedzą...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aruw, wlanales focha jak maly chlopiec i wyszedles po pierwszej kolizji na pierwszym zakrecie. Shame on you. Napisz sobie Smokey, powies nad lozeczkiem i wbijaj jedna szpilke przed paciorkiem. Moze pomoze na Twoja ulomnosc.

I juz przestan mnie obrazac "kolego" bo czytac tego juz nie moge.

Zglosiles protest, ok, ale po co znowu po mnie jedziesz?

P.s. Jest opcja "ignore user" na tym forum? ;)

Edytowane przez SMokey76er

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aruw znowu zaczynasz... I chyba Ci jeszcze nie przeszło wkur*****e z piątku? Smokey nie powiedział, kiedy i gdzie będzie puszczał resztę. Nikt też jemu nie wyznaczył tego miejsca. Postanowił zrobić, to za pierwszym zakrętem, żeby uniknąć najechania przez kogoś na starcie (a to bolidy szybko się zbierają). Miał wszystkich przepuścić - zgoda, ale dopóki tego nie zrobił MIAŁ prawo do swojego toru jazdy! Tak w tym nieszczęsnym zakręcie,jak i na prostej przed nim. Czy skoro miał przepuścić innych, to można było go zepchnąć na prostej S/M?! Nie! A wg Twojej argumentacji tak, bo to właśnie zrobiłeś w zakręcie. Pomijam tutaj kompletnie kwestie organizacyjnie. Jechał swoim torem jazdy i miał do tego prawo! Tomek zostawił Ci też wystarczająco dużo miejsca. Potem zacieśniał odnosząc się do odległości od Ciebie. Tylko przez swoją nieostrożność pozbawiłeś się frajdy z wyścigu, a potem jeszcze strzeliłeś focha... Szkoda, bo tempo na treningach miałeś świetne i gdybyś zachował się ostrożniej, to pewnie walczyłbyś o podium, a tak...  :down:

 

To moja opinia i Twoje wywody mnie zupełnie nie przekonują, niech inni się wypowiedzą...

Nervus Twoją opinię już poznałem wcześniej. Poprosiłem pozostałych członków o wypowiedzenie się. Ja przedstawiłem tylko mój punkt widzenia.

Moje obecne warunki nie pozwalają mi na inny sposób grania niż ten, który mam w tej chwili. Jeżdżę w pokoju, w którym śpi mój niespełna dwu letni synek. Żeby nie hałasować gram w słuchawkach i robię co mogę, żeby choć trochę pośmigać. Jak wiesz, ostatnio nie mogłem za dużo czasu poświęcić na jazdę z Wami, a uwierz cholernie mi tego brakowało. Jak tylko mogłem zacząłem znów regularnie jeździć i nie mogę się nacieszyć frajdą jaką z tego mam.

Niestety moja DFGT po kolizji zaczęła walić podczas jazdy jak nie napiszę co. Miałem do wyboru albo wrócić do PIT, albo zrezygnować. Żeby nikogo nie gorszyć wybrałem tą drugą opcję. Tyle.

Gdybym mógł jechać dalej to na pewno bym to zrobił. Tak jak pisałeś tempo miałem dobre i zdawałem sobie sprawę, że nawet mógłbym odrobić stratę spowodowaną dodatkowym PIT-em.

 

Prosiłbym również kogoś o wrzucenie filmiku ze startu. Nie mam powtórki i chętnie całą sytuację bym sobie obejrzał.

Edytowane przez ARU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aruw, wlanales focha jak maly chlopiec i wyszedles po pierwszej kolizji na pierwszym zakrecie. Shame on you. Napisz sobie Smokey, powies nad lozeczkiem i wbijaj jedna szpilke przed paciorkiem. Moze pomoze na Twoja ulomnosc.

I juz przestan mnie obrazac "kolego" bo czytac tego juz nie moge.

 

Wnioskuję, że już sprawdzałeś tą metodę. Skuteczna? Laleczkami też się bawisz?  :P

 

Jeśli czujesz się obrażony to przepraszam. Nie było to moim celem.

Edytowane przez ARU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nervus Twoją opinię już poznałem wcześniej. 

Napisałeś, że się nie zgadzasz ze mną. Masz prawo do własnej opinii, ale podałeś argumenty do których musiałem się odnieść. Tyle z mojej strony. Szkoda zwyczajnie całego tego zajścia i tego, że Ty i Tomek mieliście zepsuty wyścig.

 

Tutaj masz jeszcze opinię Yogiego...

 

Tuz przed 1 zakrętem Smokey asekuracyjnie zwalnia , Aruw w tym momencie wyskakuje lekko do przodu i faktycznie zbytnio zacieśnia do wewnętrznej. Powinien był zostawić miejsce i nie było tam winy Smokeya. 

 

 

Teraz trochę z innej beczki  ;)

 

Mam informację dotyczącą zmiany auta w teamie Alfy. Nie jest jeszcze na to za późno i chciałem zaproponować autko bardziej pasujące do zastępowanej Ginetty G50  :biggrin:

Jest nim TVR Tamora. Autko premium, da się ustawić specyfikację taką jak G50 (300KM i 945kg). Stosunek kg/KM 3,15 Wystarczy odchudzić go do Etapu 2 i dołożyć 2kg balastu, zdławić silnik i gotowe. Z wyglądu też jest zbliżony  :P

 

G50

40562818313681180794.jpg

 

TVR Tamora

62066362483146529000.jpg

 

Co o tym myślicie? Chyba bardziej pasuje niż Alfa i przynajmniej parametrami zgadza się z G50. Byłby to też konkurent dla Lotusa  ;)

 

Dobranoc  :lazy3:

Edytowane przez NERVUS_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja jestem zdecydowanie przeciwko. Objeździłem Alfę, Astona, Maserati, BMW, Lotusa i do gustu najbardziej przypadła mi właśnie Alfa. TVR są dzikie, wiedząc o tym pewnie zdecydował bym się na Astona. Do tego logika lotusowa (tj. słabo ale i lekko) mnie nie pociąga.

 

Chyba, że ktoś chce się zamienić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mysle ze juz nie mam o co walczyc w tym evencie i jakos mi przez to ochota odeszla na dalsza rywalizacje.jeszcze piotras mnie straszy ze mam bolid slabszy bo sztywnosci nie naprawialem jeszcze (2000km przebiegu) ale nie wywale 500000 na cos czego nie widac :). Pewnie teraz bede startowal z poczatku stawki :p

Przynajmniej wi-fi przetestuje do wieczora panowie :)

Edytowane przez laker

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja jestem zdecydowanie przeciwko. Objeździłem Alfę, Astona, Maserati, BMW, Lotusa i do gustu najbardziej przypadła mi właśnie Alfa. TVR są dzikie, wiedząc o tym pewnie zdecydował bym się na Astona. Do tego logika lotusowa (tj. słabo ale i lekko) mnie nie pociąga.

 

Muszę Cię wyprowadzić z błędu. To, że trafiłeś Alfę, która Ci pasuje, to był zwykły ślepy traf. Szczęśliwy, ale ślepy  :P Niczego sobie nie wybrałeś i nie mógłbyś tego zrobić. Każdy ma losowo dobrane auto i partnera zespołowego. Alfę wstawiłem do stawki tylko z powodu lekkiego wizualnego podobieństwa do G50. Nie jest jednak w stanie zejść do specyfikacji G50. Ustawiłem jej po prostu identyczne parametry jak w Maserati, ale po co nam klon, jak możemy mieć kolejne, zróżnicowane auto w stawce i to w dokładnej specyfikacji wyścigowej jak Ginetta G50? Zwyczajnie przegapiłem w trakcie szukania salon TVR. Wczoraj go odkryłem i wg mnie nadaje się idealnie  :yes: Jest jeszcze 5 dni do startu eventu, więc z objeżdżeniem nie powinno być problemu.

Dążąc do jak najdokładniejszego odwzorowania stawki z tego turnieju zdecydowałem się wprowadzić Tamorę  :thumbsup:

 

Ja mysle ze juz nie mam o co walczyc w tym evencie i jakos mi przez to ochota odeszla na dalsza rywalizacje.

Laker, to jeździsz tylko jak walczysz o czołowe miejsca? Z tyłu również jest miejsce na nie gorszą walkę. Możesz walczyć o utrzymanie się w pierwszej 10-tce i spróbować wspiąć się jak najwyżej. Obok siebie masz dobrych zawodników (Gustaw i Catani) więc fajnej walki Ci nie zabraknie  :thumbsup:

Edytowane przez NERVUS_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czolowe miejsca? Hahaha nie przypominam sobie kiedy walczylem o czolowe miejsca hmmm...to bylo zanim zaczalem przygode z GTbN :) Chodzi o cos innego,przez nieobecnosc stracilem poczucie rywalizacji teraz moge sobie pojechac zeby robic 'sztuczny tlok' ciekawe czy mnie nie wywali przez wi-fi ?!? Nervus fajnie jest rywalizowac z kims nawet na koncu stawki pod warunkiem ze jest to walka a nie zrzadzenie losu. Wczesniej chcialem powalczyc z toba i black oraz yogim w tym evencie teraz pozostala mi walka z samym soba :(

Edytowane przez laker

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczesniej chcialem powalczyc z toba i black oraz yogim w tym evencie teraz pozostala mi walka z samym soba :sad:

Laker popatrz w tabelę.. Faktycznie ja, yogi i black jesteśmy już za daleko, ale w swoim towarzystwie masz 2 kierowców z którymi czeka Cię trudna przeprawa i pewnie sporo walki  :thumbsup:

Nie możesz odpuszczać. Dzisiaj może być kolejny, mega fajny wyścig. RBR wcale nie jest prostym torem i przewiduję tutaj sporo zmian pozycji, spowodowanych tymi zdradliwymi zakrętami.

Do wieczora! Finał F3 przed nami  :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę Cię wyprowadzić z błędu. To, że trafiłeś Alfę, która Ci pasuje, to był zwykły ślepy traf. Szczęśliwy, ale ślepy  :P Niczego sobie nie wybrałeś i nie mógłbyś tego zrobić. Każdy ma losowo dobrane auto i partnera zespołowego. Alfę wstawiłem do stawki tylko z powodu lekkiego wizualnego podobieństwa do G50. Nie jest jednak w stanie zejść do specyfikacji G50. Ustawiłem jej po prostu identyczne parametry jak w Maserati, ale po co nam klon, jak możemy mieć kolejne, zróżnicowane auto w stawce i to w dokładnej specyfikacji wyścigowej jak Ginetta G50? Zwyczajnie przegapiłem w trakcie szukania salon TVR. Wczoraj go odkryłem i wg mnie nadaje się idealnie  :yes: Jest jeszcze 5 dni do startu eventu, więc z objeżdżeniem nie powinno być problemu.

Dążąc do jak najdokładniejszego odwzorowania stawki z tego turnieju zdecydowałem się wprowadzić Tamorę  :thumbsup:

A ok :) Jeśli tak to trzeba się zaprzyjaźnić z TVR :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie ok, pamiętam Tamore z losowych w GT5 i była zajebista, ale czy będzie w miarę konkurencyjna? Nie chciałbym brać udziały w aucie gdzie będzie np. 10 km/h mniej na prostej. Alfa przynajmniej miała podobny vmax do lotusa i astona, czasy na SM też BD. Wątpię czy 120 kg nadwagi zrekompensuje 30 KM więcej mocy w porównaniu do lotusa. Poszperałem trochę po necie i są różne specyfikacje tej Ginnetty jeśli chodzi o moc i znalazłem coś takiego: http://www.ginetta.com/pdfs/media/G50_GT4_Spec.pdf i jak widać tu podają 340 bhp.  

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszperałem trochę po necie i są różne specyfikacje tej Ginnetty jeśli chodzi o moc i znalazłem coś takiego: http://www.ginetta.com/pdfs/media/G50_GT4_Spec.pdf i jak widać tu podają 340 bhp.  

Wiem o tym, ale w tej serii obowiązuje ta druga specyfikacja: http://gt4cup.com/cars.php?market=false&key=14 i tutaj mamy 300 bhp  :pardon: Jestem pewny, że sobie będziecie nieźle radzić w TVR, a Ty zwłaszcza  ;) Zresztą przy mocy jaką podałeś stosunek kg/KM wynosi 2,77 więc już tutaj widać gołym okiem mocną rozbieżność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj na RBR jestem na 99%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba czas odpalic GT6 i zrobic kilka okrazen wczoraj troche pojezdzilem z jaskim i piotrasem ale oni sa z innej planety...wiec nie wiem jak mi idzie ten tor ;)

Naprawilem sztywnosc za 500000 jak mi piotras doradzil przejechalem 3/4 okrazenia i nie wiem czy jest lepiej bo juz zapomnialen jak bylo wczoraj a czasow nie chce mi sie w samotnisci wykrecac wole w angry birds zagrac na tel. Do "zobaczenia" wieczorem

Edytowane przez laker

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja juz okragly milion na sztywnosc wydalem :D no coz, jak sie jezdzi jak pipa to trzeba placic za dzwony ;)

Edytowane przez SMokey76er

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobrze a co z wagą TVR? Z maksymalnym balasem jest raptem 1260, sporo do regulaminowych 1350...

 

PS. Doczytałem w zestawieniu aut, już wszystko jasne.

Edytowane przez cieglo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko Nervus, podałem tylko taką specyfikacje bo są różne. TVR to nie Ginnetta więc nie wiadomo czy w  te 945 kg i 300 bhp(jakieś 305hp?) w tvr będzie ok. Jeździłem BMW, Alfą, Lotusem i wszystkie miały podobne vmaxy i czasy.  Na gt4 europen jest jeszcze inne specka 340 bhp i 1110 kg dla g50.

Cienglasz, nie ma żadnych regulaminowych 1350kg. Specyfikacja jest do każdego auta inna i np. taki Mustanga ma 1380 a lotus 820 kg.

Tak po za tym TVR i Ginetta to brytyjskie mało znane marki samochodów. Jeden i drugi ma silnik 6 cylindrowy ok 3,5 L więc jest sporo + w porównaniu do Alfy. Martwi mnie tylko konkurencyjność, ale nie wypowiadam się już dopóki się nie przejadę.

Edytowane przez piotras3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czemu moj nissan nie wzbudza tyle emocji...:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko Nervus, podałem tylko taką specyfikacje bo są różne. TVR to nie Ginnetta więc nie wiadomo czy w  te 945 kg i 300 bhp(jakieś 305hp?) w tvr będzie ok. Jeździłem BMW, Alfą, Lotusem i wszystkie miały podobne vmaxy i czasy.  Na gt4 europen jest jeszcze inne specka 340 bhp i 1110 kg dla g50.

Cienglasz, nie ma żadnych regulaminowych 1350kg. Specyfikacja jest do każdego auta inna i np. taki Mustanga ma 1380 a lotus 820 kg.

Tak po za tym TVR i Ginetta to brytyjskie mało znane marki samochodów. Jeden i drugi ma silnik 6 cylindrowy ok 3,5 L więc jest sporo + w porównaniu do Alfy. Martwi mnie tylko konkurencyjność, ale nie wypowiadam się już dopóki się nie przejadę.

Ok, rozumiem z tą specyfikacją. Co do TVR, przejechałem się nim nieco i mam takie wnioski:

- fajnie brzmi, niebanalnie wygląda

- bardzo stabilny, pewnie zasługa bazowego rozkładu mas 50/50

- stosunkowo wolny

 

Podsumowanie odczuć: fajne, stabilne autko, któremu przydałoby się te kilka koni więcej :) Jednocześnie złamanie mojego postrzegania marki jako nieokrzesanych dzikusów w stylu Cobry :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Milego wyscigu panowie....

Jesli ktos z tylu stawki podczas sprintu (w pokoju Cieglarza) (Nervus?, Black?) bylby tak mily i ocenil (lagodnie :P) moja jazde  to bylbym wdzieczny :)

 

Wskazowki podczas nauki sa jednak potrzebne :)

 

z gory dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za możliwość pojechała ostatniego wyścigu w bolidzie.

Co do wyścigu. Było fajnie choć im dalej tym gorzej. Tak jakby brakowało mi koncentracji.

Dużo spinow, błędy.

@piotras. Przepraszam ze ciebie przytrzymalem na wjeździe do pit. Nie spodziewałem się ze tez wejdziesz. Dla mnie było to pierwsze pit na tym torze wiec jechałem wolno.

@aruw. Obejrzyj sobie 16 okr. Lapiesz uślizg. Zabierasz mnie na pobocze.... A potem nie czekasz aż wrócę na tor tylko jedziesz dalej. Nieładnie.

Edytowane przez pela222

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie wyscig super pomimo strzala w tyl na pierwszym zakrecie i uszkodzonego bolidu postanowilem powalczyc i jak sie okazalo oplacilo sie przez caly czqs gonilem cienglasz-a ktory mial takie samo tempo zblizalem sie caly czas ale bardzo wolno dopiero gdy spadl deszcz dojechalem na tyle blisko zeby atakowac niestety w deszczu to nie latwe 2 lub 3 razy wypadlem na dohamowaniu do zakretu nr1 za cieng. Bo sciana wody zaslaniala caly widok jadac dalej musialem wczesniej hamowac bo nie widzialem co robi cienglasz w koncu na przed ostatnim okrazeniu cienglasz przestrzelil drugi zakret i wypadl z toru jakos sie udalo.Nerwus mial racje warto bylo powalczyc szkoda calego eventu ale trudno...

Ten tor jest genialny :D

No i o co znowu chodzilo z yogim?

Jeszcze jedno to cale naprawianie sztywnosci nadwozia nic mi nie dalo przynajmniej jesli chodzi o czasy jakie robilem

Edytowane przez laker

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×