Kabu 0 Napisano 9 Marzec 2010 Kupiłem sobie dzisiaj edycję kolekcjonerską, i wszystko fajnie oprócz tego, że same pudełko z grą jest identyczne jak w normalnej wersji, różni się tylko tym, że nie ma kodu kreskowego :P. Jeśli chodzi o grę to pierwsze wrażenie jest jak na razie bardzo dobre, więcej powiem jak pogram przynajmniej 20 godzin ;). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
One Post Man 4596 Napisano 9 Marzec 2010 Wyladowalem juz na gran pulse i ... lipa, od tego czasu nie moge sie zebrac aby nawet gre wlaczyc i zaczac przechodzic dalej, dlaczego ? Mam juz dosyc tego wiecznego zapychania czasu niekonczacymi sie walkami i ogromnym pustym terenem (widzialem gry gdzie pustynia miala 100x wiecej detali niz laka w FF XIII) :/ ... Jak bylo liniowo, bylo zle, teraz dali ogromny bezplciowy teren - jest gorzej. Takie rzeczy, tylko S-E potrafi robic :D Ehh... a w piatek musze oddac znajomemu FF : / - dobrze ze chociaz Yakuza 3 wyjdzie akurat ^_^ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bejnar 0 Napisano 9 Marzec 2010 Witam. Do czego kod w pudełku? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drk2 515 Napisano 9 Marzec 2010 Witam. Do czego kod w pudełku? http://blog.eu.playstation.com/2010/03/09/final-fantasy-xiv-out-now-includes-exclusive-surprise-ffxiv-code/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caligator 35 Napisano 9 Marzec 2010 mam pytanie... nigdy nie grałem w FF ale zamierzam nabyć najnopwszą odsłonę... jednak pytanie czy nowemu graczowi spodoba się ta gra? czy ma jakieś cechy wspólne z takim Dragon Age'em ?? bo w DA sie zagrywałem jak miło... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
One Post Man 4596 Napisano 9 Marzec 2010 mam pytanie... nigdy nie grałem w FF ale zamierzam nabyć najnopwszą odsłonę... jednak pytanie czy nowemu graczowi spodoba się ta gra? czy ma jakieś cechy wspólne z takim Dragon Age'em ?? bo w DA sie zagrywałem jak miło... http://pl.wikipedia.org/wiki/JRPG DA a FF to zuuuupelnie inny gatunek ... Jako swiezak, moze i ci sie spodoba, ale musialbys sobie popatrzec na gameplaye i sam zdecydowac czy "takie cos ci pasuje" - tutaj stawia sie na liniowosc, fabule oraz specyficznosc postaci wzgledem produkcji typu wlasnie DA. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adriano 0 Napisano 9 Marzec 2010 Wyladowalem juz na gran pulse i ... lipa, od tego czasu nie moge sie zebrac aby nawet gre wlaczyc i zaczac przechodzic dalej, dlaczego ? Mam juz dosyc tego wiecznego zapychania czasu niekonczacymi sie walkami i ogromnym pustym terenem (widzialem gry gdzie pustynia miala 100x wiecej detali niz laka w FF XIII) :/ ... Jak bylo liniowo, bylo zle, teraz dali ogromny bezplciowy teren - jest gorzej. Takie rzeczy, tylko S-E potrafi robic :D muszę się tutaj niestety zgodzić... szczególnie jak się zagra w takie bf: bc2 i widzi się co EA potrafi zrobić na otwartych przestrzeniach (mówie tutaj szczególnie o tle mapy - kto grał ten wie) to Gran Pulse wypada naprawdę słabo.. a szkoda, bo to pierwszy tak otwarty i dostępny teren w grze. Square Enix rzeczywiście zawaliło ale zawsze można iśc dalej i konczyć fabułę;p Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vergil333 4 Napisano 9 Marzec 2010 Mam pytanie odnośnie Gran Pulse czy mogę ruszać dalej z fabułą i wrócić tam ponownie czy muszę teraz zrobić misje poboczne. Bo szczerze jestem ciekaw jak dalej potoczy się gra a misje poboczne wolałbym zrobić później. Także pytam czy później można wrócić na Gran Pulse? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosciarz 504 Napisano 9 Marzec 2010 Mam pytanie odnośnie Gran Pulse czy mogę ruszać dalej z fabułą i wrócić tam ponownie czy muszę teraz zrobić misje poboczne. Bo szczerze jestem ciekaw jak dalej potoczy się gra a misje poboczne wolałbym zrobić później. Także pytam czy później można wrócić na Gran Pulse? Chyba możesz iść i wrócić po skończeniu fabuły. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bejnar 0 Napisano 10 Marzec 2010 Mam kilka prostych pytań. Mam za sobą z 3godz. grania i wszędzie Lv. 1, co trzeba zrobić żeby Lv. podskoczył? Domyślam się, że są potrzebne Exp. ale u mnie ciągle 0/ na ileś tam ;/ Tak samo w crystarium Lv.1 a mam już wszystkie ability, HP, strength... wykupione za CP, przydałby się Lv. 2. I po co jest ten podział na commando, ravager... przecież gdzie bym nie wydał te CP i tak HP wzrośnie. Ostatnie pytanie do czego w inventory components? jak na razie to tylko sprzedawać to mogę. Pytania są dość banalne, być może mam za mało godz. spędzonych z FF, żeby wiedzieć to wszystko, ale wdzięczny byłbym jakby ktoś odpowiedział. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hitokiri pl 89 Napisano 10 Marzec 2010 Mam kilka prostych pytań. Mam za sobą z 3godz. grania i wszędzie Lv. 1, co trzeba zrobić żeby Lv. podskoczył? Domyślam się, że są potrzebne Exp. ale u mnie ciągle 0/ na ileś tam ;/ Tak samo w crystarium Lv.1 a mam już wszystkie ability, HP, strength... wykupione za CP, przydałby się Lv. 2. I po co jest ten podział na commando, ravager... przecież gdzie bym nie wydał te CP i tak HP wzrośnie. Ostatnie pytanie do czego w inventory components? jak na razie to tylko sprzedawać to mogę. Pytania są dość banalne, być może mam za mało godz. spędzonych z FF, żeby wiedzieć to wszystko, ale wdzięczny byłbym jakby ktoś odpowiedział. Witam Jeśli chodzi o bronie i ekwipunek to wraz z postępem gry odblokujesz możliwość upgradu przy save poincie. Jeśli dobrze pamietam nastąpi to pod koniec rozdziału czwartego wiec tu również masz odpowiedź na trzecie pytanie ponieważ do tego będą ci potrzebne zbierane komponenty wiec radze tego nie sprzedawać Podobnie jak w przypadku pytania pierwszego wraz z postępem w grze dostaniesz dostęp do innych sekcji w cristarium które pozwolą ci wskoczyć na wyższy level danej klasy statystyki z każdej klasy jak str, mag, hp się sumują ale abilities pozostają odmienne pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Natsu 1595 Napisano 10 Marzec 2010 1. Gra kontroluje twój level nic nie zrobisz (przez większość czasu) 2. Podział jest ważny poczytaj z 4 strony do tyłu w tym temacie sporo zostało powiedziane nie będę powtarzał takich cegieł 3. Komponenty później się przydadzą wraz z rozwojem fabuły odblokują ci się te opcje gra niestety taka jest, że to ona nam pozwala na coś >< a nie my szybciej coś zdobędziemy sprytem i pracą fail Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bejnar 0 Napisano 10 Marzec 2010 Witam Jeśli chodzi o bronie i ekwipunek to wraz z postępem gry odblokujesz możliwość upgradu przy save poincie. Jeśli dobrze pamietam nastąpi to pod koniec rozdziału czwartego wiec tu również masz odpowiedź na trzecie pytanie ponieważ do tego będą ci potrzebne zbierane komponenty wiec radze tego nie sprzedawać Podobnie jak w przypadku pytania pierwszego wraz z postępem w grze dostaniesz dostęp do innych sekcji w cristarium które pozwolą ci wskoczyć na wyższy level danej klasy statystyki z każdej klasy jak str, mag, hp się sumują ale abilities pozostają odmienne pozdrawiam O taką odpowiedz mi chodziło, dzięki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ch3rrY 21 Napisano 10 Marzec 2010 (edytowane) a ja mam takie pytanko... czy jak crystarium napakuje na maksa i dalej bede zbierał CP to czy bedzie to miało wpływ na to ile CP bedzie miała np kolejna drużyna? Może spróbuje teraz to zobrazować :P Gram Light i Fang, nabijam ile wlezie, mam wszystko w crystarium na maksa (na dany etap gry), ale nabiłem jeszcze extra np 7000CP, czy jak zaraz przeskoczy akcja do Snowa i Hope'a to będą mieli dodatkowo te 7kCP? czy może to jest niezależne? I jak ktoś jest zainteresowany mogę po powrocie do domu wieczorem napisać nazwy przedmiotów które zostawiają żołnierze na sprzedaż (o tym mówił sway) no i przetłumaczyć colored jelly, które daje mnożnik x3 (bo to też z jap). w sumie fajna opcja. W Lelumpolelum z 2Lv Galiusa wskoczyłem chyba na 12?15? albo 28.. nie pamiętam :P @ Sway tobie też się mnożnik kasował po śrubach? znów musiałeś kupować colored jelly? Bo przez dłuższy okres miałem mnożnik u Lighting x2, po colored miałem x3, poźniej dałem jednorazowo sporo śrub i mi spadło do x1 po upgradzie. Edytowane 10 Marzec 2010 przez Ch3rrY Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bejnar 0 Napisano 10 Marzec 2010 Jak nie masz tej postaci w drużynie, to nie otrzymuje CP, będzie miała tyle ile ostatnio ją grałeś. To jest tylko moje zdanie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ch3rrY 21 Napisano 10 Marzec 2010 Jak nie masz tej postaci w drużynie, to nie otrzymuje CP, będzie miała tyle ile ostatnio ją grałeś. To jest tylko moje zdanie. Wiem że tak było jak mówisz w poprzednich wersjach ff (exp) ale wolę się upewnić. Zauważyłem że jak się przełączasz miedzy drużynami to zawsze na początku masz kilka tysięcy CP a na pewno grając daną drużyną ostatnio nie zostawiałem im CP także raczej nie potwierdza się to co piszesz. Pytanie raczej powinno być czy to ile CP masz po przełączeniu zależne jest ile CP zdobyłeś inną drużyną. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sway 39 Napisano 10 Marzec 2010 (edytowane) - zapomniałem dodać, że każdy silny materiał w innym stopniu redukuje mnożnik x3 ulepszanego przedmiotu, także zabawy jest na długie godziny i często musimy "podbijać" mnożnik jak użyjemy za mało materiałów @Ch3rrY już wspomniałem o tym, a z CP jest tak jak napisałeś, czyli ilość jaką zdobędziesz przechodzi do dalszego etapu gry, plus na rozpoczęcie dostajesz trochę żeby się rozwinąć Edytowane 10 Marzec 2010 przez sway Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KopaczK 192 Napisano 10 Marzec 2010 XIII a Xklocek. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Don_Mario 190 Napisano 10 Marzec 2010 A ja mam takie pytanie odnosnie summonow, jak wyglada "koszt" wezwania pupilka, jakie puntky sa nam odbierane i ogolnie czy summony sa uzyteczne podczas walk. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vergil333 4 Napisano 10 Marzec 2010 Koszt wezwania "pupilka":P wynosi 3 TP - Tactical Points. Zależy co masz na myśli mówiąc użyteczne. Ja wezwałem może raz czy dwa ale tylko po to aby zobaczyć ich przyzywanie. Ogólnie nie są jakieś wypasione. Ani nie szkodzą ani nie pomagają jakoś specjalnie podczas walk. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kabu 0 Napisano 10 Marzec 2010 (edytowane) Obiecałem, że jakąkolwiek opinie wydam dopiero po 20 godzinach gry, ale już teraz muszę powiedzieć, że dla mnie gra jest o 100 razy lepsza od FFXII, i co najważniejsze - czuć, że gramy w Finala ;). Edytowane 10 Marzec 2010 przez Kabu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sway 39 Napisano 10 Marzec 2010 (edytowane) Obiecałem, że jakąkolwiek opinie wydam dopiero po 20 godzinach gry, ale już teraz muszę powiedzieć, że dla mnie gra jest o 100 razy lepsza od FFXII, i co najważniejsze - czuć, że gramy w Finala ;). u mnie pękło 100 godzin i za cholerę nie mogę zaliczyć misji 51 na 5 stars, ciągle mam 4, a pozostały mi tylko 62-64... summonem możesz powalić na ziemię dużego żółwia Adamantaimai...bierzemy Vanille i od razu dajemy summona i spamujemy Death, przydają sie akcesoria +MAG lub Lucky break i best choice (można kupić good choice 100k i ulepszyć na BC), żeby dostać Trapeza Najlepsza broń Van (Belladonna Wand) - Jamming Success Rate UP (Morbol Wand) - 'Jamming Success Rate UP tier2 szansa na: Platinum Ingots 150k ;) Trapezohdron pozwala na upgrade broni Tier 2 do Ultimate weapon Edytowane 10 Marzec 2010 przez sway Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
germini 8 Napisano 11 Marzec 2010 Udało mi się oderwać od pada, żeby podzielić się tu z Wami moimi wstępnymi odczuciami na temat gry ;) Jestem w 5 chapterze. Gra na razie spełnia wszystkie moje oczekiwania. System walki jest świetny (choć wcześniej z opisów ciężko było mi go sobie wyobrazić, to miałam nadzieję, że to będzie coś z jajem) i kryje w sobie ogromny potencjał. Może i można przejść całość na auto (nie wiem, bo tego nie tykam), ale radocha już nie ta. Zresztą cały ten system jest sprytnie pomyślany - powinien zadowolić tych, co to tylko sobie lubią krzyżyk powciskać, i tych, którzy wolą pokombinować. Tak myślę ;) Fabuła porywa od samego początku. W wielu grach, niestety, część fabularna sprawia wrażenie przykrej konieczności, stworzonej na odwal, bo przecież gra musi być o czymś. Często podana jest tak, że jej się śledzić nie chce. Fajnale natomiast mają to do siebie, że potrafią człowieka wciągnąć i zaciekawić. Tak, mam na twarzy te przysłowiowe wypieki :tongue: Bohaterowie są wyraziści. Są jacyś. Fakt, że nie wszystkich da się lubić (Nadziei pomykającej w bolerku jakoś nie mogę na razie zdzierżyć), ale przecież nie o to chodzi. Cieszę się, że tak często można zapisać grę. Że są te znienawidzone przez wielu z Was "korytarze", bo dzięki temu nie muszę błądzić godzinami po terenie i zastanawiać się, gdzie i co mam zrobić (a tego nie cierpię - nie w wątku głównym). Automatyczne leczenie jakoś mi nie doskwiera; to, że kieruje się tylko jedną postacią, także. Poza tym jest dynamicznie i ciągle coś się dzieje. To lubię :) A oprawa audio-wizualna jest wspaniała. FFXIII przypomina mi klimatem X. Reasumując: na razie jest mi dobrze :tongue: I mam nadzieję, że nic się w tym temacie nie zmieni - a jeśli już, to na lepsze ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ch3rrY 21 Napisano 11 Marzec 2010 Ja to "utknąłem" na siódmym rozdziale ale tylko i wyłącznie dlatego bo taki mam plan :P Tu sobie doładuje bronie na maksa i uzbieram troche kasy. Zauważyłem pewną zależność... co prawda bedę musiał jeszcze się upewnić ale wydaje mi się że im większy poziom doświadczenia mamy broni w danej drużynie tym dane nam jest mniej limitu czasowego na rozstrzygnięcie walki na 5 gwiazdek. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saracen 84 Napisano 11 Marzec 2010 KopaczK Rzeczywistość jest taka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach