MarcinX 197 Napisano 2 Marzec 2013 Gra - nawet 300h gry Kino - nawet 3h filmu :P W przypadku tego tytułu na pewno będzie 300h, hehe :happy: Nigdy nie czaiłem fenomenu Heavy Rain. Na prawdę dobry tytuł, ale absolutnie nic szczególnego. Za mało rozgrywki w której bierzemy aktywny udział a za dużo zwykłych wyborów ( :x: robimy to, :cicle: robimy tamto- po prostu wybór przerywników filmowych). Moim zdaniem Fahrenheit jest grą lepszą od Heavy Rain pomimo końcówki robionej na szybko. Tak czy inaczej czekam na Beyond, bo to kolejny ambitny tytuł w zalewie "szczelanek". Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schranz 488 Napisano 2 Marzec 2013 (edytowane) Fahrenheit to na tamte czasy było coś niesamowitego . Do dziś pamiętam akcję 3 min 58 sec :) Muzyka scenariusz scenki miazga . Chyba trzeba będzie odświeżyć tą grę :) Dodatkowo zachęca wersja PL na pc, nic tylko podłączać duala pod laptopa i giercowac Edytowane 2 Marzec 2013 przez schranz 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinX 197 Napisano 2 Marzec 2013 Grafa nawet jak na tamte czasy wspaniała nie była a mimika twarzy w takim MGS3 prezentowała się lepiej, ale sam scenariusz i klimat były świetne. HR to po prostu interaktywny dramat, a w Beyond może być właśnie czym podobnym do Fahrenheita. Trzymam kciuki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schranz 488 Napisano 2 Marzec 2013 No ale przecież to nie o grafe chodzi . A powiedział bym że ta wersja PC wygląda nawet na dzis ładnie czytelnie i schludnie (choc mi grafa wisi sporo gram na emulatorach psx/DC/GCB ) Sam zaczynałem tą grę dziesiątki razy choc by po to aby zobaczyć genialny początek, klimat od samego początku wgniatał w fotel ! . Patenty z podejmowaniem decyzji pod presją czasu (pomóc dzieciakowi i narazić sie na rozpoznanie przez policję czy udać frana i odejść ?/ podawanie rysopisu samego siebie na komisariacie i masa innych ale nie chcę spoilować bo może ludzie co nie grali zainteresują się tym tytułem ) To jest dla mnie nowa generacja, to są gry na które warto czekać a nie kratos kroczący rynienką od przeciwnika do przeciwnika ... Zajarałem sie zaraz odpalam gierę :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brzmiwtrzcinie 317 Napisano 2 Marzec 2013 Mi również Fahrenheit podobał się bardziej od Heavy Rain. Akcja z lustrem wystraszyła mnie bardziej, niż oba dead space'y razem wzięte :) Również liczę na to, że Beyond będzie powrotem do korzeni. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mvegeta 1 Napisano 3 Marzec 2013 Graficznie beyond two souls jest 2x lepszy od heavy rain. Nie sądziłem że ps3 coś takiego potrafi, ale nie o to chodzi. Najbardziej podoba mi się że będzie można przenieść aktorów do świata gier. Wyobraźcie sobie starych dobrych aktorów, znów pięknych i młodych. Każdy będzie mógł obejrzeć film na swój własny sposób :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 20 Marzec 2013 David Cage: „Beyond: Dwie Dusze bardzo się zmieniło” http://www.ps3site.pl/david-cage-beyond-dwie-dusze-bardzo-sie-zmienilo/146282#more-146282 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 21 Marzec 2013 (edytowane) Nowy gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=bxLX9bQZfIQ Edytowane 21 Marzec 2013 przez Żywy 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 21 Marzec 2013 (edytowane) Bardzo smakowity gameplay... Jeżeli przyjąć, że Heavy Rain był jednym wielkim zbiorem sekwencji QTE, to w nowym dziele studia Quantic Dream, Beyond: Two Souls, następuje zwrot o 180 st. - Koniec z quick-time eventami - oznajmił David Cage. - Nie mieliśmy z nimi żadnego problemu w Heavy Rain, podobnie zresztą gracze, którzy mieli styczność z tym tytułem - wyjaśnił. Skąd zatem tak radykalna zmiana? - Postanowiliśmy ponownie rozważyć możliwość tego - zamiast mówić graczom co mają w danym momencie robić - jak możemy się tego pozbyć i pozwolić użytkownikom zdefiniować samych siebie, pozwolić im podejmować decyzje względem tego, co mają dalej robić. Nadal korzystamy natomiast z rozmieszczonych gdzieniegdzie wskazówek, ale nie ma ich więcej niż w grach typu Tomb Raider, Uncharted czy God of War. W końcu we wszystkich grach takie wskazówki się znajdują - tłumaczy Cage. - To część tego, do czego gracze współcześnie przywykli. Ze wskazówek korzystamy jednak w niewielkiej liczbie sytuacji i nie stanowią one głównego składnika interfejsu - podkreśla. SzefQuantic Dream zdradza również, że sporo czasu i wysiłku kosztowały sesje motion capture przeprowadzane właśnie na potrzeby Bayond: Two Souls. - Za nami około 12 miesięcy kręcenia, w grze mamy ponad 300 postaci i 23 tys. animacji - wylicza.- To absolutnie, totalnie szalone liczby. Zrozumieliśmy to niestety już po fakcie, ale to była naprawdę fura roboty. Gry lubią ruchy i modele, które są powtarzalne, więc zwykle mają bank animacji wykorzystywanych na okrągło. I to się sprawdza, ale w grach akcji - zauważa Cage. - Jeśli zaś chodzi o gry, w których główną rolę odgrywa narracja, kiedy pragniesz, by każda scena była wyjątkowa, zależy ci na tym, by twój bohater był w stanie robić zyliony rzeczy bez żadnych ograniczeń i powtórzeń. To z kolei oznacza, że musisz mieć przygotowane określone animacje na każdą akcję podejmowaną w grze. Kiedy otwierasz drzwi w grze akcji, to po prostu je otwierasz, ale w produkcji opartej na narracji czynność ta może być wykonywana na różne sposoby. Możesz być w swoim mieszkaniu i po prostu je otworzyć, a innym razem możesz się obawiać, co czai się po ich drugiej stronie. Wówczas otwierasz je w inny sposób - obrazuje szef Quantic Dream. Odpowiadająca za rozgrywkę w Beyond: Two Souls Caroline Marchal zdradza z kolei, że na przejście kampanii potrzebne będzie około 12-15 godzin. - Wszystko zależy od wyborów dokonywanych przez gracza - wyjaśnia. gram.pl Edytowane 21 Marzec 2013 przez kloose Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 21 Marzec 2013 Musze przyznac ze czlowiek czasami cofajac sie moze czynic postepy. HR polecil mi kolega - przeszedlem demo i chcialem wiecej. Zakupilem spedzilem 4h z gra i przyznam ze juz chcialem grac od nowa bo mialem wrazenie ze moglem podjac lepsze decyzje. Niestety gra trafila na polke bo wpadlem w uzaleznienie od GT5. Przegladalem zasoby swojego dysku na PC i tam znalazlem instalke Farhenheit (kupione na GOG za jakies 3$), szybko zajrzalem do sieci i oto olsnienie to gry z tej samej firmy, poczytalem tez o tym jak powstawaly i jeszcze bardziej sie na obie nakrecilem. Co do grafiki i motion capture. MC bylo stosowane w LA Noir i wyszlo dobrze (dlatego ze jednak nie wszystkie postaci byly w mojej opinii poprawnie oddane - choc gra i tak dala mi ponad 50h dobrej zabawy). Tak wiec wszystko zalezy od budzetu, jak dla mnie aktorzy nie musza byc topowi ale jesli dzieki MC uda sie przeniesc mimike i emocje dodac to do gry nadac jej przez to nowy wymiar i dobrze polaczyc to z ciekawa fabula. To ja to kupuje. W tej chwili znaki zdaja sie sugerowac ze BTS bedzie wasnie taka gra. Pozostaje czekac. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 21 Marzec 2013 Graficznie coś niebywałego jak na 7 letni sprzęt. Gameplayowo zapowiada się interesująco, lepiej niż w HR. Obok nowego BioShocka i TLoU najbardziej oczekiwana gra dla mnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SmaleC 280 Napisano 21 Marzec 2013 No to przeglądarka zrobiła mi psikusa, bo oglądałem filmiki, które wyglądały jakby gra miała zbyt małą ilość klatek na sekundę. Ale jednak wszystko jest jak w najlepszym porządku, mimo jak dla mnie świetnej grafiki. Co do samych filmików, są ok. Nie pokazują żadnej ciekawej akcji z gry. Jednak po HR wiadomo czego się można spodziewać. A z rzeczy, które mnie będą irytować w grze to interakcja z otoczeniem np. duch zrzuca dokumenty z biurka, animacja spadających teczek, kartek itp jest w złym kierunku (przynajmniej względem tych kulek, które symbolizują ruch). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TRaCeGuitar 1141 Napisano 22 Marzec 2013 (edytowane) Ciekawi mnie jak oni zrobią sceny walki...czy po prostu będziemy ruszać się gałką i każdy guzik odpowie za inną kończyną czy coś innego. http://gry.wp.pl/galeria/beyond-two-souls-duzo-ladnych-ujec,180567/9.html Edytowane 22 Marzec 2013 przez TRaCeGuitar Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablos_83 4001 Napisano 17 Kwiecień 2013 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
redo 530 Napisano 17 Kwiecień 2013 Paweł Małaszyński do roli Nathana Dawkinsa i będzie super duet :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hitokiri pl 89 Napisano 17 Kwiecień 2013 Tylko oryginalny głos Ellen Page......lata mi to co prawda ale Socha nie pasuje do tej roli, według mnie powinni zatrudnić kogoś innego, no ale tak znane nazwisko przyciągnie napalonych małolatów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vonde 24 Napisano 18 Kwiecień 2013 No właśnie, coraz częściej postaci w grach tworzone są na pierwowzorach aktorów i wydaje mi się, że ciężko byłoby znaleźć w Polsce aktorkę, która przypominałaby posturą i brzmieniem głosu Ellen Page. W takim wypadku taka osoba jest nie do zastąpienia, co najwyżej można starać się upodobnić swój głos. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pack 698 Napisano 18 Kwiecień 2013 Nowa okładka - http://farm9.staticflickr.com/8102/8658659931_8cb1391894_c.jpg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Castiel 262 Napisano 18 Kwiecień 2013 Nowa okładka - http://farm9.staticf...cb1391894_c.jpg Wygląda świetnie. Dla mnie must have. Wiadomo coś o jakiejś edycji specjalnej czy kolekcjonerskiej? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erwines 95 Napisano 19 Kwiecień 2013 (edytowane) Okładka rewelacyjna. Nie jestem w temacie, wiadomo kiedy premiera? Edytowane 19 Kwiecień 2013 przez erwines Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
redo 530 Napisano 19 Kwiecień 2013 W październiku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hitokiri pl 89 Napisano 19 Kwiecień 2013 (edytowane) okładka ładna ale myślałem że zrobią coś takiego Edytowane 19 Kwiecień 2013 przez hitokiri pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
redo 530 Napisano 19 Kwiecień 2013 Ja też ale ta nowa też spoko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuba1899 662 Napisano 24 Kwiecień 2013 (edytowane) scenariusz, który dzisiaj opublikowano ;) WOW! Edytowane 24 Kwiecień 2013 przez zuba1899 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
redo 530 Napisano 24 Kwiecień 2013 2000 stron nieźle :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach