Haqu 32 Napisano 5 Czerwiec 2014 5. Optymalizacja. Przez te wszystkie spadki płynności i inne wodotryski związane z fpsami odechciewa się grać. Może jest to kwestia ustawień konsoli i telewizora? Też odczuwam spadki płynności, natomiast niektórzy twierdzą, że nie mają ich w ogóle. Miałem podobnie przy FNC na PS3 gdzie w moim przypadku zmiana slotu HDMI oraz zmiana palety barw nie tylko poprawiły wygląd gry, ale też usprawniły jej działanie w dużym stopniu :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SmaleC 280 Napisano 5 Czerwiec 2014 Ech, gdybym ja tylko wiedział, że jednak są ruchy głową. Dają ci z EA jakieś regularne mordobicie bez łady i składu na pierwszy pokaz gameplayu, a potem się wyciąga pochopne wnioski. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedraz 11 Napisano 5 Czerwiec 2014 jak dla mnie poszli w zlym kierunku, tro przypomina tekkena a nie ufc. jakies salta nie salta, a gdzie przyslowiowa bomba z sierpa? nie ma mocy w ogole. ea uratowalo moja i chyba nie tylko nmoja kieszen na najblizszy czas bo demo wyleczylo mnie z pelnej wersji. zobaczymy pierwsze wrazenia 20.06 wtedy moze sie czlowie skusi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
evo666 867 Napisano 5 Czerwiec 2014 (edytowane) Rozegralem wczoraj 5 walk i jestem osobiście zawiedziony, spodziewalem sie o wiele wiecej od tej gry. W ciosach nie czuć zupełnie mocy, nie wazne czy sparowany czy centralnie w morde efekt widac tylko na pasku. Obrazenia po centralnym strzale z high kicka zadne, gdzie te zapowiadane najlepszy system obrazeń? Walka w parterze dalej niedopracowana, smiesznie to wyglada gdy lezy chlop na chlopie i rece trzyma z boku a drugi nie daje rady sie wywinąć mimo ze ma miejsca na jeszcze trzy osoby. Po serii ciosów zawodnik strasznie zmęczony, bardziej niz ten ktoremu morde obił i sparowal jeden cios. Mozna by jeszcze wymieniac... na razie kiepsko, mam nadzieje ze to baaaaardzo wczesna beta i finalna giera będzie bardziej dopracowana. Edytowane 5 Czerwiec 2014 przez evo666 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piachu00 3128 Napisano 5 Czerwiec 2014 Po tych opiniach 230zl w mojej kieszeni zostaje, dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablos_83 4001 Napisano 5 Czerwiec 2014 Spadek staminy to bolączka ostatnich gier o sportach walki od EA W FNC po 4 rundach mieliśmy staminę na 0 i trudno było wykończyć półprzytomnego przeciwnika, bo każdy cios zero mocy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QbxGamerHD 126 Napisano 5 Czerwiec 2014 Wow to jak ty grałeś w FNC, że po 4 rundach już nie miałeś staminy? :D Stamina z FNC to najlepsze co jest w tej grze. Można spamera przeczekać i od 5 rundy już nic nie jest w stanie zrobić. Mam nadzieję że w UFC po kilku łatach będzie to działać podobnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablos_83 4001 Napisano 5 Czerwiec 2014 No własnie FNC było tak świetne że zadawanie ciosów w normalnym tempie było "spamowaniem" Wydłużenie kombinacji powyżej 4 ciosów - spamowanie i zero paska mocy Normalne tempo tzn tyle ile zadaje się w prawdziwych walkach , anie jak Włodarczyk Palacios I - 15 ciosów na rundę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
handy 36 Napisano 5 Czerwiec 2014 (edytowane) Wczoraj podszedłem drugi raz do dema i powiem że już lepiej mi się grało. Jednak jeśli gra będzie wyglądać jak w demie to nie warto kupować w pełnej wersji w tej cenie. Wolę poczekać 2 miesiące i kupić za połowę ceny początkowej. Satima to w tej grze jakaś porażka. Przeciwnik atakuje mnie 5-6 ciosami i ma satime, mój zawodnik po kombosie 4-5 ciosów ledwo co stoi na nagach Edytowane 5 Czerwiec 2014 przez handy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SmaleC 280 Napisano 5 Czerwiec 2014 (edytowane) Wczoraj podszedłem drugi raz do dema i powiem że już lepiej mi się grało. Jednak jeśli gra będzie wyglądać jak w demie to nie warto kupować w pełnej wersji w tej cenie. Wolę poczekać 2 miesiące i kupić za połowę ceny początkowej. Satima to w tej grze jakaś porażka. Przeciwnik atakuje mnie 5-6 ciosami i ma satime, mój zawodnik po kombosie 4-5 ciosów ledwo co stoi na nagach Wydaje mi się, że tu problem nie leży w systemie staminy, a celności ciosów. Czasami cios minimalnie się prześlizguje nie zadając obrażeń, a w tym samym czasie otrzymujemy cios od przeciwnika. Co za tym idzie dostajemy minus do staminy za cios rzucony w powietrze plus za oberwanie od przeciwnika. Takim sposobem rzucasz 3-4 ciosy dostajesz 2-3 ale celne i twój pasek jest pusty. Jeszcze raz się powołam na mój montaż, wymiana od 0:26, jeśli automatycznie się nie odpali od tej sekundy. https://www.youtube.com/watch?v=zZ9BX4YupYM Wystarczyło kilka uników i kontrowanie i Jones szybko został wypompowany z energii. Ja narazie na staminę nie narzekam, jednak nie wiadomo jak to się będzie tyczyło online, bo tak na dobrą sprawę dopiero wtedy się okaże czy system się sprawdza czy nie. Jak dla mnie największym atutem tej gry jest to że nie ma już liczenia na przypadkowe KO, a sytuacje trzeba sobie wykreować. Gra wydaje się prosta w opanowaniu, ale cięższa w wymasterowaniu, co mi się osobiście podoba. Edytowane 5 Czerwiec 2014 przez SmaleC 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fuviks 78 Napisano 5 Czerwiec 2014 W jaki sposób obrócić przeciwnika z góry na dół( i jak się wyswobodzić)w parterze? i czy jest opcja wyrwania się podczas gdy mamy dosiad, a przeciwnik chwyta nas z dołu( w UFC 3 dało się to zrobić :r2: + :r3: do tyłu lub do góry, ale już dobrze nie pamiętam)? ja pół okrąg robię prawą gałka i wychodzi, ale to nie zawsze. Próbuje do tego dojść co i jak jeszcze, póki co to męczę się z tym submission Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
handy 36 Napisano 5 Czerwiec 2014 Wydaje mi się, że tu problem nie leży w systemie staminy, a celności ciosów. Czasami cios minimalnie się prześlizguje nie zadając obrażeń, a w tym samym czasie otrzymujemy cios od przeciwnika. Co za tym idzie dostajemy minus do staminy za cios rzucony w powietrze plus za oberwanie od przeciwnika. Takim sposobem rzucasz 3-4 ciosy dostajesz 2-3 ale celne i twój pasek jest pusty. Jeszcze raz się powołam na mój montaż, wymiana od 0:26, jeśli automatycznie się nie odpali od tej sekundy. Faktycznie, podczas walki nie da się dobrze przypatrzeć. Na filmiku jednak widać doskonale że ciosy w powietrze wiele kosztują, i dobrze :) Może gra mi się jednak spodoba.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fuviks 78 Napisano 5 Czerwiec 2014 (edytowane) Dobra pytanie za 1000 punktów. Jak z tego uciec? http://s28.postimg.org/41gjhhbl9/EA_SPORTS_UFC_DEMO_20140605131845.jpg Edytowane 5 Czerwiec 2014 przez Fuviks Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aniolekPL 46 Napisano 5 Czerwiec 2014 Dobra pytanie za 1000 punktów. Jak z tego uciec? http://s28.postimg.org/41gjhhbl9/EA_SPORTS_UFC_DEMO_20140605131845.jpg Trzymasz :l1: i :r3: pół okrąg w prawo lub lewo Tu masz dokładnie pokazane. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dempsey 44 Napisano 5 Czerwiec 2014 (edytowane) http://www.easports.com/ufc/news-updates-gameplay/article/ea-sports-ufc-tips-and-tricks-submissions?utm_campaign=ufc-social-global-ic-fb-ufc-tipsandtricks-submissions-060614-fb-text-site-lnch&utm_source=facebook&utm_medium=social&sourceid=ufc-social-global-ic-fb-ufc-tipsandtricks-submissions-060614-fb-text-site-lnch&cid=22135&ts=1402008728163 Jeśli było to sorry Pełna paleta wykończeń przedstawiona również obrazkowo dla ludzi którzy również dopiero poznają tajniki mma. Przy okazji dzisiaj tak poważnie przysiadlem się do dema i napisze tak. Po pierwszym dniu gdy wyszło demo miałem różne myśli obawiałem się ze następne moje odpalenie demka pociągnie mnie w stronę negatywnej opinii. Na szczęście z każdym rozegranym pojedynkiem jestem na tak :))Czym więcej się uczę tym bardziej nabieram radochy z gry. Edytowane 5 Czerwiec 2014 przez Dempsey 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
handy 36 Napisano 6 Czerwiec 2014 Dalej nie ogarniam tej satimy. Niby jak trzymam R2 i dodatkowo bronię górę lub dół przyciskami to satimy powinno mi nie zabierać. Często mam tak że przeciwnik cały czas atakuję ja robię uniki, zbicia, bloki i mam mniej satimy niż on. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snosch 446 Napisano 6 Czerwiec 2014 Chyba staminy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Airbolt 30 Napisano 6 Czerwiec 2014 Ja was nie rozumiem odnośnie staminy przecież w tej grze jest jak w życiu . Gram Jonesem i Guss atakuje jak wściekły ja uciekam kontruje lewym prostym i dokładam prawego higha i za chwile on próbuje sprowadzenia ja kontruje jak sie zmeczy wrzucam pare bomb i chłop aż się kręci łatwe KO. Ta gra jest mega na początku byłem przytłoczony a teraz. Już się nie moge doczekać kariery ciekawe jak będzie z opcją treningów :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
handy 36 Napisano 7 Czerwiec 2014 Staminy? Ja zawsze myślałem i mówiłem satima. Niech będzie stamina, w każdym razie jak dla mnie to nie jest jak w życiu (prawdziwym). Sam trenuje boks amatorsko i wiem że obrona także zabiera sporo energii. Jednak nie może być tak że dwóch zawodników ( załóżmy w dobrej kondycji) walczących ma tak różne pobory energii. Jeśli koleś atakuję non stop to ten broniący ma więcej energi, staminy. Ja rozumiem że jak mój zawodnik ( gram murzynem) broni się za gardą, szczelną to powiedzmy że adrenalina mu zjada stamine. Jednak jak robię uniki, zejścia (które w tej grze wyglądają komicznie) zbicia to nie ogarniam dlaczego zjada więcej staminy niż przeciwnikowi atakującemu. Ja w tej grze jestem słaby, ostanio grałem w UFC undisputed( jakoś tak) - to było ładnę parę lat temu, dlatego zanim wpadnę który przycisk do której kontry, trochę czasu mija. Raz próbowałem iść na przeciwnika tak jak on na mnie po 4 ciosach energii brak. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piachu00 3128 Napisano 7 Czerwiec 2014 (edytowane) Aba satima %) Stamina z angielskiego wytrzymałość To tylko gra, nie oczekuj od niej wszystkiego tego co jest w życiu realnym, aby nie dało się spamować cepów na bebechy - bo np w FNC to był wielki body spam fest :D Edytowane 7 Czerwiec 2014 przez piachu00 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
handy 36 Napisano 7 Czerwiec 2014 aa czyli w końcu satima po polsku jest, to dobrze myślałem. Pewnie że gra nie może być taka jak realna walka. Każdy by czekał na jeden mocny sierp albo kopniak na łeb. Tak jak w strzelankach musisz wystrzelić kilka naboi aby kogoś zabić, tak tutaj kilka ciosów aby kogoś powalić. To mi się podoba. Jednak pobór energii zawodnika powinien być realny. Nie może być sytuacji że zawodnik po wyprowadzeniu serii 4-5 ciosów ledwo stoi na nogach. Umówmy się zawodnik światowej klasy który ma kondycję na kilka 5 minutowych rund może przez kilka minut wyprowadzać akcję non stop i daję radę. Nie piszę tutaj o karykaturach fighterów typu Pudzian. Ja tam bardziej się boje że ludzie ogarną parter i cały czas będą dążyć do parteru. Łatwiej jest nauczyć się bronić w stójce niż w parterze. Jak na razie cały czas nie kumam jak dokładnie mam uwolnić się z dźwigni czy duszenia. 5 na 4 razy mi się udaje, ale sam nie wiem jak :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piachu00 3128 Napisano 7 Czerwiec 2014 (edytowane) Dokładnie, w poprzednich wersjach można było spotkać potworów parteru - ja z nimi żadnych szans nie miałem Za to zawsze był fun jak też trafiłem na zielonego w parterze i było ostre pranie mordy w stójce :) Edytowane 7 Czerwiec 2014 przez piachu00 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Haqu 32 Napisano 7 Czerwiec 2014 Łatwiej jest nauczyć się bronić w stójce niż w parterze. Jak na razie cały czas nie kumam jak dokładnie mam uwolnić się z dźwigni czy duszenia. 5 na 4 razy mi się udaje, ale sam nie wiem jak :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
handy 36 Napisano 7 Czerwiec 2014 (edytowane) Ja to rozumiem jak to działa w teorii. Tutorial 3 razy przechodziłem :) Jednak nie rozumiem co z tym lewym drążkiem. Ja to robię tak że próbuję prawym drążkiem dojść do końca linii. Lewy drążek mam przesunąć w kierunku pokazanym podczas wyświetlania. Niestety jest to tak szybko że nie zawsze zdążę przesunąć lewy drążek w wymaganym kierunku. Nawet jeśli mi się uda, to prawy drążek dalej cisnę w poprzednim kierunku? Czy jak pojawi się ikona lewego drążka to prawy także cisnę w stronę lewego? Edytowane 7 Czerwiec 2014 przez handy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SmaleC 280 Napisano 7 Czerwiec 2014 Jeśli się bronisz przed dźwignią/duszeniem to nie używasz lewej gałki. To jest znacznik dla atakującego tylko i wyłącznie. Ty masz tylko za zadanie zapełnić jeden z czterech pasków zanim atakujący przejdzie do kolejnego etapu mini gry. Właśnie kiedy jemu uda się w porę wykonać ruch lewą gałką rozpoczyna się kolejny etap, a ty musisz od nowa napełniać paski. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach