pack 698 Napisano 4 Listopad 2013 (edytowane) Edytowane 4 Listopad 2013 przez pack Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArtiF1 19 Napisano 4 Listopad 2013 Zapomnieliście dodać to, co tygryski lubią najbardziej - car lista: http://www.gran-turismo.com/local/jp/data1/products/gt6/carlist_en.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pack 698 Napisano 4 Listopad 2013 Marka nr. Lunar Roving Vehicle LEV-001 '71 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gibki8 26 Napisano 4 Listopad 2013 Warto też na stronie poczytać i pooglądać screeny z nowościami. Robi się bardzo ciekawie ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tata_arek 79 Napisano 4 Listopad 2013 Moon buggy? Serio? Mogliby się nie wygłupiać i czas poświęcony na coś takiego wykorzystać robiąc choćby McLarena P1, albo LaFerrari. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gibki8 26 Napisano 4 Listopad 2013 A tam zaraz. Mnie zastanawia brak toru Top Gear. Czyżby Turn10 wykupił sobie licencję? ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tata_arek 79 Napisano 4 Listopad 2013 Forza 5 ma mieć spore wspatcie Top Gear, więc nie zdziwiłbym się. Nie jest to jednak wielka strata, bo PD kompletnie zmarnowało potencjał tego toru w GT5. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AXA 234 Napisano 5 Listopad 2013 Marka nr. Lunar Roving Vehicle LEV-001 '71 nie wiem po co to dają, kto by chciał się tym ścigać? mnie martwi brak w car list, obu Ferrari F1. Do wyścigów online zostanie już tylko ta Formula GT. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 5 Listopad 2013 Czy to ważne po co to dają? Ważne że większość torów dostanie zmienne warunki/porę dnia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro777 0 Napisano 5 Listopad 2013 Mam nadzieje, że nie dubluje i nie było. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAWEL_VIP 99 Napisano 5 Listopad 2013 Mysle ze gt6 zrobili totalnie na odpierd..zeby zarobic jeszcze jakas kase na ps3,bo nie wiedze innego celu w tym zeby gt wyszlo jeszcze na ps3.Pewnie juz pracuja ostro nad gt na ps4 bo watpie ze na nowa konsole nie zrobia szybko takiego tytulu jak gt.Obstawiam ze w przyszlym roku okolo pazdziernika max wyjdzie na Ps4 w koncu cos porzadnego a gt6 sobie odpuszczam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 5 Listopad 2013 (edytowane) Kaz mowil, ze GT na PS4 to kwestia wlasnie roku-dwoch. Ale jak na PS4 tez beda wozy z PS2 to Kazowi trzeba chyba bedzie podziekowac i zatrudnic kogos innego miejsce, tak jak CoD co roku boryka sie z tymi samymi problemami tak samo w GT z odslony na odslone kuleje AI, dzwieki, i wozy z PS2, a Kaz zdaje sie miec to totalnie gdzies. Odnosnie GT6 - WOW, dlugo dlugo nic, a tu miesiac przed premiera taki wysyp informacji, ze czlowiek nie wie od czego zaczac. Anniversary Edition zamowione, jeszcze tylko miesiac! :) Edytowane 5 Listopad 2013 przez Żywy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mart_102 15 Napisano 5 Listopad 2013 Cytat z dzisiejszego newsa: "TrasyDodano nowe tory "Ascari Full Track" w Hiszpanii, oraz oryginalną kreację - Gran Turismo Arena. Dodatkowo wprowadzono dynamiczną zmianę pogody i czasu oraz realistycznie odwzorowany nieboskłon. Ponadto udostępniona zostanie aplikacja, pozwalająca na tworzenie trasy poprzez sczytywanie danych z przejazdu prawdziwego samochodu (przez GPS)." Ciekawe jak to zrobią, ale teoretycznie będzie można spreparować kształt praktycznie każdego toru na świecie :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
graGITARA 24 Napisano 5 Listopad 2013 (edytowane) taki drobiazg mi przyszedł do głowy a propos kitajców i ich filozofii. w gt5 są tory dla których można zmienić porę dnia/pogodę, sposób w jaki to prezentują użytkownikowi jest z punktu widzenia praw fizyki obowiązujących w programowaniu conajmniej dziwny. kaz wpadł na pomysł, że nie da opcji zmiany pogody czy pory dnia w opcjach wyścigowych tylko zdublował tor na liście z dodatkiem pogodowym. on ma chyba rozmiar azjatycki i kompleksy z tego powodu, chce wszystkiego więcej i więcej. torów na liście jest w pip ale jak usuniemy warianty pogodowe to robi się z tego połowa a kaz lubi mieć dużo.to samo z kopiami aut, 100gtr'ów itd przez chwilę myślałem, że może mają taki burdel w kodzie że nie są w stanie dodać opcji w menu.... ale w to nie uwierzę to musi być wpływ kultury japońskiej bo inaczej tego nie jestem w stanie wytłumaczyć :) gt w sensie interfejsu użytkownika jest prymitywne. jeszcze jeden przykład z brzegu, wymiana oleju. widzieliście tą animacje albo animacje malowanie fury? w grze która szczyci się odwzorowaniem detali w pojazdach i dobrą grafiką jak na swój gatunek. to taka Kaza japońska wisienka na torcie chyba to tylko nieistotne szczegóły ale składają się na odbiór całości. ciekawe czy w 6tce to się zmieni. zadziwia brak informacji na temat zmian w fizyce, za to pojawiają się jakieś strzępy informacji i rendery które niewiele w sumie zmieniają. wszyscy się chyba zgodzimy że najważniejsza w tej grze jest fizyka a jakoś w tej materii przełomu brak. EDIT: nawet menu wygląda podobnie...... gt to maszynka do trzepania kasy, nie mogą dać produktu idealnego bo pozbawią się perspektyw. a kto za to płaci? ja płacę, pan płaci, pani płaci... no ale co zrobić, jak większość kupi to żeby pograć trzeba będzie ten kołowrotek popychać a kaz jak ma w dupie nasze obawy i troski tak będzie miał :) Edytowane 5 Listopad 2013 przez graGITARA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gibki8 26 Napisano 5 Listopad 2013 Generalnie sram na to jak wygląda menu i jak wygląda animacja zmiany oleju czy respray. Ta gra to przede wszystkim jazda, jazda i jeszcze raz jazda. Żadna samochodówka nie daje mi takiego funu i przyjemności z jazdy jak GT ;) Co do tego czy GT6 jest robione na pałę i odprdl to warto popatrzeć wstecz - każda generacja pleja miała po dwie części GT i w każdym przypadku było tak że drugie wcielenie tego tytułu było dużo lepsze ;) Mam nadzieję że teraz też tak będzie :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tata_arek 79 Napisano 5 Listopad 2013 Ale nigdy pierwsza część nie wychodziła 4 lata po premierze konsoli, a druga po premierze next gena. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 6 Listopad 2013 @Gitara grałeś w demo GT6? Bo jeżeli mówisz że fizyka w szóstce się nie zmieni, to nie miałeś chyba kontaktu z demem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
medmaxx 70 Napisano 6 Listopad 2013 Ja tam jestem tak zajarany, że nie wiem jak wytrzymam jeszcze miesiąc :/ There are no longer distinctions made between Premium and Standard cars as in the previous version of GT, but Standard equivalent cars will only have simplified cockpit views. Gdzieś już kiedyś przewinęło się info o tym, że różnica pomiędzy Standard i Premium w GT6 będzie tylko w kokpicie, mam nadzieję że tak rzeczywiście będzie. Liczę również na większą ilość customowych zderzaków, progów czy spoilerów. Dobrze by było, gdyby te planowane dodawane auta były w paczkach po 20-30 aut,a nie tak jak w GT5 5 aut, z czego 2 to upgrade standard to premium. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
graGITARA 24 Napisano 6 Listopad 2013 (edytowane) Generalnie sram na to jak wygląda menu i jak wygląda animacja zmiany oleju czy respray. Ta gra to przede wszystkim jazda, jazda i jeszcze raz jazda. Żadna samochodówka nie daje mi takiego funu i przyjemności z jazdy jak GT ;) czołem @gibki, jeśli to była odpowiedź na mój wpis to może oznaczać dwie rzeczy. piewrsza jest taka, że nie przelałem na papier jak należy tego co chciałem powiedzieć albo nie zrozumiałeś. też sram na to jak wygląda menu i zgadzam się, że liczy się jazda, jazda i jeszcze raz jazda. chodziło mi o pewną filozofię, którą gt5 jest całkiem nieźle okraszona, choćby farbowanie aut albo wymiana oleju o któej wspomniałem. zawsze jak na to muszę patrzeć to mnie radość ogarnia pozdro EDIT: @mataman. nie grłem w demo gt6 ale nie o to chodzi. chodzi o to, że nie zostałem o tych zmianach poinformowany a jest podobno miesiąc przed premierą. dziwna taktyka zważywszy na to, że mówimy o real driving symulator :) zamiast głupich renderów wolałbym solidne info o tym co się zmieniło w fizyce, lobby online. jakiś fajny np organizator mistrzostw z kwalifikacjami itd Edytowane 6 Listopad 2013 przez graGITARA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duszol_PL 138 Napisano 6 Listopad 2013 Wyścigi teraz będzie się odblokowywać za gwiazdki i wróci nitro z czwórki. Nie wiem co o tym myśleć. Jedyne czego mi brakuje w karierze to restrykcje z chociażby Gran Turismo 2, bo przechodzenie połowy gry jednym autem, a w szczególności brak ograniczeń mocy pojazdów było nieciekawe. Wątpie żeby cokolwiek w tym aspekcie się zmieniło, więc trzeba będzie samemu sobie ustalać poziom trudności jadąc gorszymi autami. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
medmaxx 70 Napisano 6 Listopad 2013 Wyścigi teraz będzie się odblokowywać za gwiazdki i wróci nitro z czwórki. Nie wiem co o tym myśleć. Jedyne czego mi brakuje w karierze to restrykcje z chociażby Gran Turismo 2, bo przechodzenie połowy gry jednym autem, a w szczególności brak ograniczeń mocy pojazdów było nieciekawe. Wątpie żeby cokolwiek w tym aspekcie się zmieniło, więc trzeba będzie samemu sobie ustalać poziom trudności jadąc gorszymi autami. w GT4 nie używałem nitro, totalnie to nie pasuje do tej gry - jak dla mnie. Restrykcje jakieś tam będą Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOWI 165 Napisano 6 Listopad 2013 EDIT: @mataman. nie grłem w demo gt6 ale nie o to chodzi. chodzi o to, że nie zostałem o tych zmianach poinformowany a jest podobno miesiąc przed premierą. dziwna taktyka zważywszy na to, że mówimy o real driving symulator :) zamiast głupich renderów wolałbym solidne info o tym co się zmieniło w fizyce, lobby online. jakiś fajny np organizator mistrzostw z kwalifikacjami itd Solidne info bylo wlasnie przed wydaniem dema, filmiki porownujace fizyke z obu gier, pokazanie pracy zawieszenia itd. Najwidoczniej umknelo Ci to wszystlo i masz do nadrobienia troche wiadomosci :) Fizyka jest duzo lepsza. Zdecydowanie czuc zmiane srodka ciezkosci podczas przechodzenia z zakretu w zakret. Uwazam, ze teraz nie musza zadnego info dawac bo demo bylo dosc dlugo dostepne i mozna bylo sprawdzic co i jak :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
graGITARA 24 Napisano 7 Listopad 2013 no to podsumuje zmiany w fizyce które znalazłem na forum gtplanet: http://www.gtplanet.net/forum/threads/gran-turismo-6-general-physics-discussion-as-well-as-video.282389/page-40 koniecznie trzeba zaznaczyć, że są to opisy wrażeń kilkunastu(dziesięciu osób) na plus: + poprawiona dynamika auta dzięki zmianie w symulacji zawieszenia. body roll + poprawiony downshift + opony piszczą mniej hujowo na minus: - słabe hamowanie, brak różnic pomiędzy gt5 a gt6 - auta w uślizu nie tracą za dużo co jest już poważnym błędem wg użytkowników gtplanet - fizyka opon podobno cały czas słaba co jest kluczowe dla symulatora wyścigowego - auto nie myszkuje podczas zrywania przyczepności na prostej tylko idzie jak strzała po prostej w sumie na więcej tematów się nie wypowiadali. sam demo przespałem więc nie wiem ale wygląda na to, że zmiany są kosmetyczne przynajmniej jeśli chodzi o czystą fizykę. zmienił się za to feeling a feeling to wiadomo, rzecz bardzo względna. ogólnie to na forum raczej więcej optymistów niż pesymistów no ale nic w tym dziwnego skoro forum nazywa się gtplanet. jak na moje to tych zmian jest mało. jeśli coś przegapiłem to proszę uzupełnić :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 7 Listopad 2013 (edytowane) Co do myszkowania to bzdura do kwadratu. Wyścigowy GTR który był dostępny w demie pózniej, bardzo był niestabilny na ostrych dohamowaniach. Tego efektu w GT5 kompletnie brak. Edytowane 7 Listopad 2013 przez mataman Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
graGITARA 24 Napisano 7 Listopad 2013 myszkowanie opisywane było w kontekście startu a nie hamowania. znaczy, że jak startujesz i dasz gaz w podłogę to zamiast tył delikatnie myszkować idzie jak po szynach. dohamowania to oddzienla kwestia i również była opisywana raczej jako zmiana mało istatna albo brak zmiany w porówniau do 5tki. gdybym był lepszym kierowcą to bym sobie demo ściągnął i sam ocenił póki co muszę polegać na opiniach innych graczy a opinie nie są jakieś powalające. owszem, wypowiadają się, że jest lepiej, że inny feeling ale konkretów za wiele nei ma. pewnie i tak kupię w dniu premiery ale nie lubię jak się klienta robi w bambo a póki co wszystko wskazuje, że gt6 jest po to żeby odciąć kupon z kończącej się ps3'ki. obym się mylił, chętnie wszystko odszczekam w razie czego :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach