cwir 12843 Napisano 17 Luty 2014 Dobra. Dla tych co nie mają możliwości lub nie chcą odsyłać pada na gwarancji lub odpłatnie do serwisu. 1. Problem - pękła mi gumkaaaaaa :shok: 2. Rozwiązanie - wbijasz na tą aukcję na angielskim eBayu i zamawiasz satysfakcjonującą Cię ilość tego: Są to orginalne zamienne części do DS4 i sprzedawca zaznacza że w związku z tym mogą tak samo się ścierać jak te które były na padzie od nowości. Mają gwarancję 30 dni. Kosztują 18 zł za 2 sztuki. 3. Przesyłka gratis, do mnie dotarła tydzień po zamówieniu (do Polski). Jak już dotrze to: Pada z wadą bierzemy... ... rozkręcamy... ....zamieniamy wadliwą gałkę na nową i voila: Zajęło mi to niecałe 10 minut. Gałka oprócz tego że mniej wytarta jest identyczna jak sąsiadka. Wszystko działa i tylko czeka aż znowu pęknie ;) 8 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomo 11882 Napisano 17 Luty 2014 Oto dożyliśmy czasów gdy można mieć zrobioną gałę za 18 zeta :yes: Nice job Cwir! :thanks: 10 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwir 12843 Napisano 17 Luty 2014 za 18 zeta są dwie :) 5 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okoni 8791 Napisano 17 Luty 2014 Dwie gały za 18 zeta? Oszaleję z radości. Sorki za offtop , ale zobaczyć zdjęcia jak Cwir radzi sobie z pękniętą gumką- bezcenne!!! 4 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kevcio23 110 Napisano 17 Luty 2014 (edytowane) Wygląda na to że czas oczekiwania na wymianę pada jest coraz krótszy. Mojego wysłałem tydzień temu 10.02 a dzisiaj dostałem maila od Siódemki że jutro moge się spodziewać zwrotnej przesyłki :) Edytowane 17 Luty 2014 przez kevcio23 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rambo8 362 Napisano 18 Luty 2014 No to dobrze bo ja czekalem 3tyg. I gdybym nie interweniowal poczekalbym pewnie jeszcze dluzej... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
creatinfreak 81 Napisano 18 Luty 2014 Dlatego ja nie wysyłam pada tylko zamówiłem nakładki za 2 zł sztuka;) Może kiedyś jak się dorobie drugiego to tego wyślę na gwarancję. Dlatego ja nie wysyłam pada tylko zamówiłem nakładki za 2 zł sztuka;) Może kiedyś jak się dorobie drugiego to tego wyślę na gwarancję. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bany® 907 Napisano 19 Luty 2014 kupilem sobie nakladki speedlinka i spelniaja swoje zadanie. gra sie zdecydowanie lepiej i kciuki nie zmieniaja pozycji. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
awakeman 291 Napisano 21 Luty 2014 Mi też właśnie "pękła guma" na gale w trakcie zabawy... Cwir, dzięki za link do aukcji, właśnie zamówiłem dwie sztuki. Summa summarum, ale jak po 2 miesiącach od zakupu konsoli i graniu może na niej co trzeci dzień dzieją się takie rzeczy z padem to chyba co niektórzy w Sony powinni stracić pracę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s0-Vicky 312 Napisano 23 Luty 2014 Zauwazylem ze R2 przestal mi maksymalnie odbijac po jego puszczeniu. Postanowilem rozkrecic pada ale nie wszystko poszlo jak nalezy. L2 zostalo w gornej czesci pada, z ktorego wyleciala sprezynka. Za cholere nie moge go stamtad wyciagnac, oczywiscie nie lamiac nic przy okazji! Inaczej sprezynki jak pod analog wlozyc sie nie da! A R2 sie najzwyczajniej w swiecie ulamal! Jedba z raczek trzymajaca go w klipsie sie ulamala, zostala w padzie i dlatego nie odbija. Obejmuje to gwarancja (jezeli oczywiscie zloze go do kupy)? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 23 Luty 2014 Jeżeli złożysz tak że nie zauważą że rozbierałeś to jak najbardziej tak. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Van der Fck 546 Napisano 23 Luty 2014 Zachcialo Ci sie majsterkowac o 3 w nocy :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s0-Vicky 312 Napisano 23 Luty 2014 Zachcialo Ci sie majsterkowac o 3 w nocy :DAno! To wszystko Twoja wina bo za ostro mnie cisnales w Fife! ;)Juz go zlozylem! Napisalem do sklepu jak wyglada sprawa i czekam na odpowiedz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 23 Luty 2014 Jak sklep nie wymieni od ręki to sam wyślij do PRAMu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s0-Vicky 312 Napisano 23 Luty 2014 A wysla mi nowego do UK? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 23 Luty 2014 Założyłem że jesteś w Polsce. ;-P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s0-Vicky 312 Napisano 23 Luty 2014 A orientujesz sie moze, albo ktokolwiek z tutaj zgromadzonych czy PRAM przyjmie pada zza granicy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 23 Luty 2014 Zadzwoń i się zapytaj. Ewentualnie dzwoń do Sony o lokalny serwis. Oczywiście dowód zakupu musisz mieć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s0-Vicky 312 Napisano 23 Luty 2014 Właśnie z tym jest problem. Nie mogę znaleźć paragonu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 23 Luty 2014 ...to masz problem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s0-Vicky 312 Napisano 23 Luty 2014 Dlatego na poczatku sprobuje ze sklepem gdzid kupilem. Maja moj numer zamowienia i platnosc. A w miedzy czasie bede przekopywal chate w poszukiwaniu paragonu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 23 Luty 2014 Teoretycznie nie potrzebujesz paragonu. Numer zamówienia i dowód wpłaty wystarcza. Jednak Polska to Polska i sklepy często odmawiają reklamacji bez paragonu. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 24 Luty 2014 Jak sklep nie wymieni od ręki to sam wyślij do PRAMu. taaa Pram za naprawe pada PS3 zawolali 90 zl + kurier w jedna i 2 strone :p masakra, wiec im podziekowalem :p Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 24 Luty 2014 DigitalMan_PL ...ale chyba nie w ramach gwarancji? W ramach gwarancji i naprawa i kurier jest darmowy przecież (kurier na ich koszt). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s0-Vicky 312 Napisano 24 Luty 2014 DigitalMan_PL ...ale chyba nie w ramach gwarancji? W ramach gwarancji i naprawa i kurier jest darmowy przecież (kurier na ich koszt). Dostalem wlasnie odpowiedz ze sklepu. Nie ma zadnego problemu, chca zebym wyslal im pada i jeszcze tego samego dnia odesla mi kurierem nowke sztuke. Dodatkowo nie potrzebuje potwierdzenia zakupu gdyz maja wszystko w systemie! Uff.. ;) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach