Skocz do zawartości
kill

PLAYSTATION 4/SLIM/PRO

Rekomendowane odpowiedzi

Kurna, kawałek plastiku za 100 zł? Myślałem że ta kolorowa osłona na dysk nie będzie kosztowała więcej niż 50 zł. Ile wytloczenie tego kosztuje, 30 gr?

 

Sony brand i placisz jak za zboze. 

W Szwecji glupia podstawka zeby PS4 postawic pionowo to 25-30eur w zaleznosci od sklepu.... powinszowac. 

Wiec zakladam ze kazda officjalna pierdola od Sony to bedzie miala cene z pupy.

 

Nie pozostaje nam nic innego jak deal with it ;) ;) ;)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przecież kwestią czasu jest tylko wysyp zamienników od innych firm za normalne pieniądze - to nic więcej jak kawałek plastiku więc produkcja tego nie jest ani droga, ani trudna...

to samo było przecież choćby z ładowarką do padów/Move od wielu lat - oczywiście pozostaje sprawa jakości jeszcze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wiedzialem w chwili wypuszczenia filmu od playstation, że można zmienić pokrywę. Mówię kumplowi, zobaczysz, wyprodukowanie to 5zl a w sklepie będzie za 100zł.

Tego można było się spodziewać. Jak większość akcesoriów sony. Głupie sanki do dysku ps3 w sklepie po 40/50zł.....

Jak ktoś nie ma na co kasy wydawać, to i za 300 zł kupi taką pokrywkę hehe Mnie tego typu rzeczy nie kręcą, podobnie jak i jakieś naklejki na obudowę PS4. Dla mnie konsola jest od grania, a nie od głaskania. Szanuję jednak decyzję innych. Niech każdy kupuje to, co uważa dla siebie za słuszne :)

przecież kwestią czasu jest tylko wysyp zamienników od innych firm za normalne pieniądze - to nic więcej jak kawałek plastiku więc produkcja tego nie jest ani droga, ani trudna...

to samo było przecież choćby z ładowarką do padów/Move od wielu lat - oczywiście pozostaje sprawa jakości jeszcze

Jakość to już pokazało Sony z wykonaniem PS4  :laugh:

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przecież kwestią czasu jest tylko wysyp zamienników od innych firm za normalne pieniądze - to nic więcej jak kawałek plastiku więc produkcja tego nie jest ani droga, ani trudna...

to samo było przecież choćby z ładowarką do padów/Move od wielu lat - oczywiście pozostaje sprawa jakości jeszcze

ale sa gorsze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, by nie zakładać nowego tematu napsize tu o moim problemie. Co powiecie na to, gdy lekko puknę palcem w spód konsoli (konsola w pozycji stojącej) na TV pojawiają sie krzaki lub całkowicie na 2-3 sekundy znika obraz. Czy to oznacza jakiś problem z karta graficzną? Odkąd ja kupiłem (a to juz prawie rok) wyczuwam problem z grafiką tzn w niektórych grach jest problem z płynnoscią i to w tak prostych jak animacje w UFC czy nawet pasek w fifa 15 który przelatuje na dole ekranu z składami tnie jak cholera. Zauważyłem to już przy pierwszej grze jaką miałem - GTA5 podczas szybkiej jazdy w mieście FPS spadały bardzo nisko. Zastanawiam sie czy tego nie serwisować ale i tu jest mam problem ponieważ wymieniłem dysk na 1tb hybrydę i czy oddająć konsole do serwisu komputronika musze wsadzic dysk oryginalny ? Jesli tak to czy musze zainstalowac na nim system ps4?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czasami wystarczy tylko dotknac kabla hdmi i obraz znika takze nie wiem czy u Ciebie to cos zlego...

Co do gier to w GTA V po miescie tez spadaly fpsy w szybszych momentach ale to normalne. Do tego dochodza wczutwania tekstur w grach, najbardziej w Wiedzminie i CoDy ( wszystko cyfrowe )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okleina z drewna? Ktoś tu tak już zrobił. Tragicznie to wygląda...

Ja wiem, że kwestia gustu, no ale konsola o wyglądzie panelu XD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paskudnie to wygląda ale o gustach podobno się nie dyskutuje.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, by nie zakładać nowego tematu napsize tu o moim problemie. Co powiecie na to, gdy lekko puknę palcem w spód konsoli (konsola w pozycji stojącej) na TV pojawiają sie krzaki lub całkowicie na 2-3 sekundy znika obraz. Czy to oznacza jakiś problem z karta graficzną? Odkąd ja kupiłem (a to juz prawie rok) wyczuwam problem z grafiką tzn w niektórych grach jest problem z płynnoscią i to w tak prostych jak animacje w UFC czy nawet pasek w fifa 15 który przelatuje na dole ekranu z składami tnie jak cholera. Zauważyłem to już przy pierwszej grze jaką miałem - GTA5 podczas szybkiej jazdy w mieście FPS spadały bardzo nisko. Zastanawiam sie czy tego nie serwisować ale i tu jest mam problem ponieważ wymieniłem dysk na 1tb hybrydę i czy oddająć konsole do serwisu komputronika musze wsadzic dysk oryginalny ? Jesli tak to czy musze zainstalowac na nim system ps4?

Siemka Mart, generalnie to raczej nic dobrego, oddaj na serwis. Co do dysku to spokojnie powinieneś mieć opcję oddania nawet bez dysku. Najlepiej zadzwoń i zapytaj bo na pewno będą w serwisie przywracać konsolę do ustawień fabrycznych i wszystko ci wymażą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet oddając konsole bez dysku i tak włożą swój. Wtedy jak wsadzi znów swój to będzie chciał format. Przynajmniej tak było w ps3.

Zrób backup na inny dysk i do konsoli włóż ten domyślny.

Ewentualnie możesz sprawdzić czy na tamtym dysku wszystko działa ok, bo problemy z dyskami to też nic nowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wróci ta sama konsola to nie będzie musiał formatować Wystarczy odbudowa bazy danych.

...ale przeważnie wraca jakaś inna konsola niestety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@martbdg

Oddając konsolę na gwarancję musisz włożyć oryginalny fabryczny dysk. Wyjątkowo i za zgodą infolinii możesz wysłać ze swoim 1TB, ale nie masz żadnej gwarancji, że go odzyskasz...

Nie ma opcji wysyłki konsoli bez dysku!!!

Przez to samo przechodziłem dwa tygodnie temu (poczytaj sobie we właściwym do tego dziale "serwis/gwarancja PS4).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja wysłałem moją bez dysku i wczoraj odesłali nową . Nowszy model i do tego z nowym dyskiem. Niestety nie osłodziło to straty savów. Dodatkowo dostałem od nich płytkę z fifą 15 . Widać , że używa, nie będę jednak narzekał pomimo, że cyfrową wersje mam. Zawsze mogę ją znajomemu podarować. I żeby było śmiesznie , gwarancja na moją starą konsolę wpływała 2 grudnia. Z nikim nic nie uzgadniałem przez infolinie, zrobiłem tylko ticketa online i wysłałem tego samego dnia.

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nieźle, a ja boksowałem się z nimi dobre trzy dni i lypa wyszła...


Czyli wychodzi na to, że lepiej załatwiać wszystko przez www...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja tak zrobiłem. Oni na infolini mają mały bałagan. Jak zadzwoniłem tydzień po wysłaniu , by dowiedzieć się jak przebiega serwis to nic mi nie byli wstanie odpowiedzieć. Nie wiedzieli nawet czy konsola dotarła, a dwa dni wcześniej dostałem meila z potwierdzeniem dotarcia na serwis. Jak się zapytałem kiedy odeślą i czy odeślą sprawną , zostałem poinformowany , że skoro dostałem meila , że ją otrzymali to muszę cierpliwie czekać. 15 min po tel na infolinie dostałem meila , że konsola jest w drodze powrotnej. Moja opinia na temat serwisu Sony jest taka, że jest super , ale tylko wersja online.

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...bo Service Desk a Serwis to są dwie różne firmy outsourcingowe. Bałagan był, jest i będzie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo Sony dobrze wie że ich wspaniała konsola się psuje.

Większość firm daje rok ale przeważnie (jak M$) respektuje lokalne prawo (standardy unijne) gdzie sprzęt ma działać 2 lata i dają gwarancję 2 lata.

Jednak Sony ma świadomość że ich sprzęt po roku padnie i umywają ręce od tego - trzeba załatwiać ze sprzedawcą.

Tak czy siak, sprzedawca ma sprzedać klientowi indywidualnemu sprzęt który ma działać przynajmniej 2 lata więc jak ci minie gwarancja od Sony to załatwiasz ze sprzedawcą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szanowni obywatele nadchodzącej IV eRPe, mam pytanko. Podczas porannej akcji " pełny pęcherz po szesciopaku piwa" , zauważyłem że moja konsola (która ustawiona jest na tryb czuwania) odpala wiatraki, przez 30 sek miga pomarańczową diodą a potem znów idzie w kimę. Gdyby to było jednorazowe to bym to olał, ale ona chyba tak w okolicach 5tej rano robi tak codziennie. Czy to może być gdzieś w ustawieniach zaznaczone że ma sprawdzać aktualizacje czy może jakiś inny feler?

Edytowane przez okoni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czemu zawsze na wszystkie sprzęty jest dwa lata a na konsole akurat rok?

 

Pytanie kieruj do Sony, to ile dadzą gwarancji zależy tylko i wyłącznie od nich. Myślę, że wersja, którą podał SephiroT (czyli Sony doskonale zdaje sobie sprawę, że sprzedaje tandetę) jest bliska prawdy. ;-)

 

Jest też oczywiście coś takiego jak niezgodność towaru z umową jak wspomniał wyżej Yarorot, chociaż link, który podał jest juz nieaktualny. W skrócie: taka opcja tak naprawdę jest efektywna przez rok od zakupu, potem już dużo trudniej dojść swoich praw, chociaz da się. Najlepiej wpisz w google "niezgodność towaru z umową", bo temat jest szeroko opisany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×