MagEllan 2738 Napisano 23 Listopad 2015 Kurna, kawałek plastiku za 100 zł? Myślałem że ta kolorowa osłona na dysk nie będzie kosztowała więcej niż 50 zł. Ile wytloczenie tego kosztuje, 30 gr? Sony brand i placisz jak za zboze. W Szwecji glupia podstawka zeby PS4 postawic pionowo to 25-30eur w zaleznosci od sklepu.... powinszowac. Wiec zakladam ze kazda officjalna pierdola od Sony to bedzie miala cene z pupy. Nie pozostaje nam nic innego jak deal with it ;) ;) ;) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Singularity 320 Napisano 23 Listopad 2015 przecież kwestią czasu jest tylko wysyp zamienników od innych firm za normalne pieniądze - to nic więcej jak kawałek plastiku więc produkcja tego nie jest ani droga, ani trudna...to samo było przecież choćby z ładowarką do padów/Move od wielu lat - oczywiście pozostaje sprawa jakości jeszcze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcio76r 2 Napisano 23 Listopad 2015 To wiedzialem w chwili wypuszczenia filmu od playstation, że można zmienić pokrywę. Mówię kumplowi, zobaczysz, wyprodukowanie to 5zl a w sklepie będzie za 100zł. Tego można było się spodziewać. Jak większość akcesoriów sony. Głupie sanki do dysku ps3 w sklepie po 40/50zł..... Jak ktoś nie ma na co kasy wydawać, to i za 300 zł kupi taką pokrywkę hehe Mnie tego typu rzeczy nie kręcą, podobnie jak i jakieś naklejki na obudowę PS4. Dla mnie konsola jest od grania, a nie od głaskania. Szanuję jednak decyzję innych. Niech każdy kupuje to, co uważa dla siebie za słuszne :) przecież kwestią czasu jest tylko wysyp zamienników od innych firm za normalne pieniądze - to nic więcej jak kawałek plastiku więc produkcja tego nie jest ani droga, ani trudna... to samo było przecież choćby z ładowarką do padów/Move od wielu lat - oczywiście pozostaje sprawa jakości jeszcze Jakość to już pokazało Sony z wykonaniem PS4 :laugh: 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chazy_Chaz 133 Napisano 23 Listopad 2015 przecież kwestią czasu jest tylko wysyp zamienników od innych firm za normalne pieniądze - to nic więcej jak kawałek plastiku więc produkcja tego nie jest ani droga, ani trudna... to samo było przecież choćby z ładowarką do padów/Move od wielu lat - oczywiście pozostaje sprawa jakości jeszcze ale sa gorsze :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martbdg 6 Napisano 23 Listopad 2015 Hej, by nie zakładać nowego tematu napsize tu o moim problemie. Co powiecie na to, gdy lekko puknę palcem w spód konsoli (konsola w pozycji stojącej) na TV pojawiają sie krzaki lub całkowicie na 2-3 sekundy znika obraz. Czy to oznacza jakiś problem z karta graficzną? Odkąd ja kupiłem (a to juz prawie rok) wyczuwam problem z grafiką tzn w niektórych grach jest problem z płynnoscią i to w tak prostych jak animacje w UFC czy nawet pasek w fifa 15 który przelatuje na dole ekranu z składami tnie jak cholera. Zauważyłem to już przy pierwszej grze jaką miałem - GTA5 podczas szybkiej jazdy w mieście FPS spadały bardzo nisko. Zastanawiam sie czy tego nie serwisować ale i tu jest mam problem ponieważ wymieniłem dysk na 1tb hybrydę i czy oddająć konsole do serwisu komputronika musze wsadzic dysk oryginalny ? Jesli tak to czy musze zainstalowac na nim system ps4? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gnom 75 Napisano 23 Listopad 2015 Czasami wystarczy tylko dotknac kabla hdmi i obraz znika takze nie wiem czy u Ciebie to cos zlego... Co do gier to w GTA V po miescie tez spadaly fpsy w szybszych momentach ale to normalne. Do tego dochodza wczutwania tekstur w grach, najbardziej w Wiedzminie i CoDy ( wszystko cyfrowe ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wszebor 610 Napisano 24 Listopad 2015 Ładnie wygląda https://youtu.be/EmaphOeSMs4 Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 24 Listopad 2015 Okleina z drewna? Ktoś tu tak już zrobił. Tragicznie to wygląda... Ja wiem, że kwestia gustu, no ale konsola o wyglądzie panelu XD Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yarorot 226 Napisano 24 Listopad 2015 Paskudnie to wygląda ale o gustach podobno się nie dyskutuje. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chazy_Chaz 133 Napisano 24 Listopad 2015 wyglada jak mebel z ikei :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga101 497 Napisano 24 Listopad 2015 Hej, by nie zakładać nowego tematu napsize tu o moim problemie. Co powiecie na to, gdy lekko puknę palcem w spód konsoli (konsola w pozycji stojącej) na TV pojawiają sie krzaki lub całkowicie na 2-3 sekundy znika obraz. Czy to oznacza jakiś problem z karta graficzną? Odkąd ja kupiłem (a to juz prawie rok) wyczuwam problem z grafiką tzn w niektórych grach jest problem z płynnoscią i to w tak prostych jak animacje w UFC czy nawet pasek w fifa 15 który przelatuje na dole ekranu z składami tnie jak cholera. Zauważyłem to już przy pierwszej grze jaką miałem - GTA5 podczas szybkiej jazdy w mieście FPS spadały bardzo nisko. Zastanawiam sie czy tego nie serwisować ale i tu jest mam problem ponieważ wymieniłem dysk na 1tb hybrydę i czy oddająć konsole do serwisu komputronika musze wsadzic dysk oryginalny ? Jesli tak to czy musze zainstalowac na nim system ps4? Siemka Mart, generalnie to raczej nic dobrego, oddaj na serwis. Co do dysku to spokojnie powinieneś mieć opcję oddania nawet bez dysku. Najlepiej zadzwoń i zapytaj bo na pewno będą w serwisie przywracać konsolę do ustawień fabrycznych i wszystko ci wymażą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 24 Listopad 2015 Nawet oddając konsole bez dysku i tak włożą swój. Wtedy jak wsadzi znów swój to będzie chciał format. Przynajmniej tak było w ps3. Zrób backup na inny dysk i do konsoli włóż ten domyślny. Ewentualnie możesz sprawdzić czy na tamtym dysku wszystko działa ok, bo problemy z dyskami to też nic nowego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 24 Listopad 2015 Jeżeli wróci ta sama konsola to nie będzie musiał formatować Wystarczy odbudowa bazy danych. ...ale przeważnie wraca jakaś inna konsola niestety. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
haobao_PRO 639 Napisano 25 Listopad 2015 @martbdg Oddając konsolę na gwarancję musisz włożyć oryginalny fabryczny dysk. Wyjątkowo i za zgodą infolinii możesz wysłać ze swoim 1TB, ale nie masz żadnej gwarancji, że go odzyskasz... Nie ma opcji wysyłki konsoli bez dysku!!! Przez to samo przechodziłem dwa tygodnie temu (poczytaj sobie we właściwym do tego dziale "serwis/gwarancja PS4). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2easy4filip 0 Napisano 25 Listopad 2015 A ja wysłałem moją bez dysku i wczoraj odesłali nową . Nowszy model i do tego z nowym dyskiem. Niestety nie osłodziło to straty savów. Dodatkowo dostałem od nich płytkę z fifą 15 . Widać , że używa, nie będę jednak narzekał pomimo, że cyfrową wersje mam. Zawsze mogę ją znajomemu podarować. I żeby było śmiesznie , gwarancja na moją starą konsolę wpływała 2 grudnia. Z nikim nic nie uzgadniałem przez infolinie, zrobiłem tylko ticketa online i wysłałem tego samego dnia. Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
haobao_PRO 639 Napisano 25 Listopad 2015 No nieźle, a ja boksowałem się z nimi dobre trzy dni i lypa wyszła... Czyli wychodzi na to, że lepiej załatwiać wszystko przez www... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2easy4filip 0 Napisano 25 Listopad 2015 No ja tak zrobiłem. Oni na infolini mają mały bałagan. Jak zadzwoniłem tydzień po wysłaniu , by dowiedzieć się jak przebiega serwis to nic mi nie byli wstanie odpowiedzieć. Nie wiedzieli nawet czy konsola dotarła, a dwa dni wcześniej dostałem meila z potwierdzeniem dotarcia na serwis. Jak się zapytałem kiedy odeślą i czy odeślą sprawną , zostałem poinformowany , że skoro dostałem meila , że ją otrzymali to muszę cierpliwie czekać. 15 min po tel na infolinie dostałem meila , że konsola jest w drodze powrotnej. Moja opinia na temat serwisu Sony jest taka, że jest super , ale tylko wersja online. Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 25 Listopad 2015 ...bo Service Desk a Serwis to są dwie różne firmy outsourcingowe. Bałagan był, jest i będzie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrian1990004 35 Napisano 25 Listopad 2015 Mam pytanie zwykła gwarancja na konsole to rok czy dwa?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fryz 915 Napisano 25 Listopad 2015 Gwarancja, którą daje Sony obowiązuje rok. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrian1990004 35 Napisano 25 Listopad 2015 A czemu zawsze na wszystkie sprzęty jest dwa lata a na konsole akurat rok? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yarorot 226 Napisano 25 Listopad 2015 A czemu zawsze na wszystkie sprzęty jest dwa lata a na konsole akurat rok?Warto przeczytać http://olga.drenda.mobile.fotoblogia.pl/1815,czy-w-ue-przysluguje-dwuletnia-gwarancja-na-sprzet-fakty-i-mity Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 25 Listopad 2015 Bo Sony dobrze wie że ich wspaniała konsola się psuje. Większość firm daje rok ale przeważnie (jak M$) respektuje lokalne prawo (standardy unijne) gdzie sprzęt ma działać 2 lata i dają gwarancję 2 lata. Jednak Sony ma świadomość że ich sprzęt po roku padnie i umywają ręce od tego - trzeba załatwiać ze sprzedawcą. Tak czy siak, sprzedawca ma sprzedać klientowi indywidualnemu sprzęt który ma działać przynajmniej 2 lata więc jak ci minie gwarancja od Sony to załatwiasz ze sprzedawcą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okoni 8791 Napisano 25 Listopad 2015 (edytowane) Szanowni obywatele nadchodzącej IV eRPe, mam pytanko. Podczas porannej akcji " pełny pęcherz po szesciopaku piwa" , zauważyłem że moja konsola (która ustawiona jest na tryb czuwania) odpala wiatraki, przez 30 sek miga pomarańczową diodą a potem znów idzie w kimę. Gdyby to było jednorazowe to bym to olał, ale ona chyba tak w okolicach 5tej rano robi tak codziennie. Czy to może być gdzieś w ustawieniach zaznaczone że ma sprawdzać aktualizacje czy może jakiś inny feler? Edytowane 25 Listopad 2015 przez okoni Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fryz 915 Napisano 25 Listopad 2015 A czemu zawsze na wszystkie sprzęty jest dwa lata a na konsole akurat rok? Pytanie kieruj do Sony, to ile dadzą gwarancji zależy tylko i wyłącznie od nich. Myślę, że wersja, którą podał SephiroT (czyli Sony doskonale zdaje sobie sprawę, że sprzedaje tandetę) jest bliska prawdy. ;-) Jest też oczywiście coś takiego jak niezgodność towaru z umową jak wspomniał wyżej Yarorot, chociaż link, który podał jest juz nieaktualny. W skrócie: taka opcja tak naprawdę jest efektywna przez rok od zakupu, potem już dużo trudniej dojść swoich praw, chociaz da się. Najlepiej wpisz w google "niezgodność towaru z umową", bo temat jest szeroko opisany. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach