matispidi 237 Napisano 30 Wrzesień 2014 (edytowane) No u mnie leci, za 15 min będzie. Pobrałem zainstalowałem ale oczywiście EA funkcje sieciowe wyłączyli. A może tak ma działać ten patch usuwający wszystkie błędy. Po prostu blokuje możliwość gry :D Edytowane 30 Wrzesień 2014 przez matispidi 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peka71 51 Napisano 30 Wrzesień 2014 Nie ma gry, nie ma błędów :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okoni 8791 Napisano 30 Wrzesień 2014 Nie ma gry, nie ma błędów :P Na błędach człowiek się uczy :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peka71 51 Napisano 30 Wrzesień 2014 Na błędach człowiek się uczy :P człowiek owszem... DICE nie :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matispidi 237 Napisano 30 Wrzesień 2014 są zmiany i po trzech rundach jestem zadowolony. Zmiany wizualne, zmiany w strzelaniu. Od razu czuć, że trzeba trochę dłużej przytrzymać spust by zabić, większy czas na reakcję jest. No jest ok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PLasgoogle 469 Napisano 30 Wrzesień 2014 (edytowane) Poczekajmy aż osoby które noszą internet wiaderkami doniosą aktualizacje ;) wtedy będzie można ocenić sytuacje w sensie lagow itp.Ciekawe czy te nowe "usprawnienia" Netcode'u sprawdza sie w praktyce. Edit.Jak ze szturmem? Edytowane 30 Wrzesień 2014 przez PLasgoogle Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojti99 23 Napisano 30 Wrzesień 2014 Poczekajmy aż osoby które noszą internet wiaderkami doniosą aktualizacje ;) wtedy będzie można ocenić sytuacje w sensie lagow itp.Zgłaszam się na ochotnika! Jutro zdam raport jak zassam patcha. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kakaroto 3892 Napisano 30 Wrzesień 2014 A co ty na isdn jeszcze lecisz? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojti99 23 Napisano 30 Wrzesień 2014 No przesadziłem trochę, za kilka godzin się pobierze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majki323 1 Napisano 30 Wrzesień 2014 (edytowane) Ja zauważyłem mniejszego HUDa, dla mnie akurat na minus. Mapy jakby ciemniejsze się zrobiły, macie takie wrażenie? Rozdzielczość gry się nie zmieniła? Teraz już stwierdzam, że hud jest tak mały, że nic na nim nie widać :/ Edytowane 30 Wrzesień 2014 przez Majki323 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okoni 8791 Napisano 30 Wrzesień 2014 Ale z tego co pamiętam miała być możliwość majsterkowania przy hud'zie. Rozmiar i intensywność można zmieniać. Sprawdź w ustawieniach Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matispidi 237 Napisano 30 Wrzesień 2014 Jest tego pełno teraz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majki323 1 Napisano 30 Wrzesień 2014 Faktycznie, w opcjach zaawansowanych można wszystko dostosować Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ps_3 14 Napisano 30 Wrzesień 2014 Ściągnąłem patcha gra jakby inna, dawno nie grałem ponad miesiąc , wygląda jakby postacie były większe rozdzielczość ? skakanie jak króliczek już się da ale nie tak jak w B3 , i fakt trzeba trochę przytrzymać spust by dobić uciekiniera .ale nadal jest tak samo jeżeli chodzi o celowanie jest jak było czyli ten pieprz,,, aim bot bez żadnego meczenia się czyli wystarczy nakierować na przeciwnika i sam ładnie namierza jest to bez sens dlatego wróciłem do B3 , grałem chwile w B4 nadal nie wiem jak jest z tymi kulkami które skręcają za ścianę jak się schowamy czy to zostało naprawione Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PLasgoogle 469 Napisano 30 Wrzesień 2014 Ja po 2h gry jestem w szoku,że dało sie to jeszcze bardziej zbąbolić.To coś już w 100% jest niegrywalne.Pierwsze wrażenia są takie że dzisiaj jest data śmierci tej gry,zaraz nadejdzie Hardline i on będzie sie różnił od BF4 tym że od niego już nikt nic nie będzie oczekiwał,TOTALNE DNO. 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matispidi 237 Napisano 30 Wrzesień 2014 Co tak Tobie uprzykrzyło? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TeraJacek 2089 Napisano 30 Wrzesień 2014 Ja po 2h gry jestem w szoku,że dało sie to jeszcze bardziej zbąbolić.To coś już w 100% jest niegrywalne.Pierwsze wrażenia są takie że dzisiaj jest data śmierci tej gry,zaraz nadejdzie Hardline i on będzie sie różnił od BF4 tym że od niego już nikt nic nie będzie oczekiwał,TOTALNE DNO. A cos konkretniej oprocz zrozumialych emocji? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kabotyn 213 Napisano 30 Wrzesień 2014 Jest zajebiscie, gunfight jest niesamowity, poodbnie jak w Bf3. Aim assist jest tak mocny jak byl, ale chyba tylko do 5 metrow. Na dalsze odleglosci celownik mi skacze. Przed patch'em bylo spamowanie R2 i R1, a teraz trza faktycznie wiecej skill'a. Ja jestem zachwycony, nie wiem o co wam chodzi. Co jest zbąbolone? PS. Teraz w tescie polaczenia mozna zobaczyc swoj ping. Ja na poligonie mam 30ms, a w meczy ok 60ms. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matispidi 237 Napisano 30 Wrzesień 2014 Też tak po dwóch meczach pomyślałem, że teraz trochę więcej skila będzie się liczyło Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PLasgoogle 469 Napisano 30 Wrzesień 2014 (edytowane) Wady "lepszej wersji": -zdecydowanie cześciej występuje zjawiska zwane "trade kill" -ginę od przypadkowych pocisków (gdy mam +20% życia,ginę po 1 przypadkowym strzale z końca mapy z broni typu MG4) -według mnie w grze teraz występuje jakieś "chrupnięcie" tzn.w kluczowych dla mojego życia momentach nie mogę podjąć żadnej akcji w skutek czego nie mam szans ani na zabicie przeciwnika ani na ucieczkę,w skrócie czekam na smierć, -wielokrotnie miałem wrażenie że gra źle nalicza asysty (dobre 15 pocisków z ACE-23 z odległości 5m zadało 20% damage'u,a przynajmniej taką dostałem asystę) -nowe hit markery przeszkadzają w grze na close combat,tzn.gdy strzelam kolesiowi z odległości 1m w banie,hit marker jest taki duży że nie jestem w stanie stwierdzić czy dobrze celuje,a nie trwa to tak krótko jak powinno,nie jest to duży problem,ale w połączeniu z tym że 1kill=1magazynek zmienia sytuacje, -ta gotowość na początku rundy to chyba jakiś żart,to po pierwsze nie sprawdza sie,po drugie nigdy nie było potrzebne, Podsumowując:zmiany,zmiany,zmiany czy na lepsze?Zależy od stylu gry,bo nikt mi nie powie że teraz gra jest sprawiedliwsza,ten patch uważam za kolejną próbę zatarcia granicy pomiędzy graczami,zarówno jeżeli chodzi o "skill" jak i zwiększający sie z czasem udział przypadku przy zdobyciu zabicia.Nie kupuje strzelanki po to żeby brać udział w grze losowej od tego jest Lotto. Gdy usłyszałem ze styl poruszania ma być wzięty z Battlefield 3 miałem świadomość ze wywoła to pozytywne odczucia w gronie Battlefield 4,jednak poprzedni sposób poruszania sie z pewnością nie był lepszy,ale gorszy tez nie był,a nie kupuje gry za 240 zł po to żeby grać drugi raz w to samo,tyle ze w lepszej oprawie graficznej.Chociaz rozumiem ten "manewr" ze strony DICE,zwyczajnie chcą sie większości z nas przypodobać,jeszcze trochę to bedą zakonnice z ACE-23 biegać w tej grze... Edytowane 30 Wrzesień 2014 przez PLasgoogle 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kakaroto 3892 Napisano 30 Wrzesień 2014 zgadzam sie z przedmówcą. wczoraj np. grało mi sie zdecydowanie lepiej, wieczorem jeszcze zagram to cos wiecej napisze imo gra stała się wolniejsza propo deagla. przed patchem była to moja ulubiona broń. teraz jest już dla mnie bezuzyteczna. 3 kule z max 5 metrów typa nie mogły zabic :/ Podsumowując:zmiany,zmiany,zmiany czy na lepsze?Zależy od stylu gry,bo nikt mi nie powie że teraz gra jest sprawiedliwsza,ten patch uważam za kolejną próbę zatarcia granicy pomiędzy graczami,zarówno jeżeli chodzi o "skill" jak i zwiększający sie z czasem udział przypadku przy zdobyciu zabicia.Nie kupuje strzelanki po to żeby brać udział w grze losowej od tego jest Lotto. tez mam takie wrazenie 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PLasgoogle 469 Napisano 30 Wrzesień 2014 Mi się lepiej grało dzisiaj Deagl'em niż ostatnio,chyba z powodu zmniejszonego Visual Recoil,łatwiej jest trafić na większe odległości,chociaż fakt teraz trzeba mieć więcej trafień. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matispidi 237 Napisano 30 Wrzesień 2014 No nie zdarzyło się zginąć ani razu z niewyjaśnionych przyczyn, przed patchem czasem miałem wrażenie, że gdy w walce się szybko położę to ginę od kul które były wystrzelone w moją stojąca postać teraz tego nie ma. ACE 23 - normalnie na jednym magazynku dwóch można skosić. Na każdy atak można teraz szybko zareagować i poprowadzić jakąś kontrę. Jedynie to właśnie z tym naliczaniem asyst można się zastanowić. A nowe hitmarkery na plus. Zdaje mi się, że trochę mniej zwrotna jest helka zwiadowcza (tylko chwile nią latałem). Widziałem, że blokada ma trochę zmienioną powierzchnie na dworze. A tak to dla mnie zmiany na plus Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kakaroto 3892 Napisano 30 Wrzesień 2014 ...Na każdy atak można teraz szybko zareagować i poprowadzić jakąś kontrę. ... jak dla mnie nie powinno być takiej sytuacji. miałem przewage i wszedłem 2 typom na plecy to powinienem ich zabić, ale nie... dice dało im szanse na kontre i mojego jednego magazynka może na nich nie starczyc... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majki323 1 Napisano 30 Wrzesień 2014 Gdzie można znaleźć jakieś grafiki hit markerów itp? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach