ONE 698 Napisano 16 Czerwiec 2014 No, it is definitely real-time, (as my post yesterday might hint) I had one of their devs explicitly confirm to me yesterday that it is running in real time, on a single PS4 and not pre-recorded.Beginning with Uncharted 4, all Naughty Dog games will feature completely in engine, real time, 3D cutscenes (if they even stay cutscenes anymore), a huge performance departure from what they used to ship. http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1854335&postcount=265 Nadal nie wierze, że ta gra będzie tak wyglądała i jeszcze przy 60fps. Podczas oglądania konferencji byłem przekonany, że to render, a oni wyskakuje, że to real time, a później dokładają 60fps. Wiem, że to ND, ale bez przesady. Gdyby jednak ta gra serio tak wyglądała i jeszcze przy 60fps, to inne studia powinni zapaść się pod ziemie ze wstydu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
redo 530 Napisano 16 Czerwiec 2014 Czemu nie wierzycie, że tak będzie wyglądała gra ? Ja tam wierze, w końcu to ND a nie Ubisoft. 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czacha79 900 Napisano 17 Czerwiec 2014 To będzie jak z replay'ami w grach samochodowych - w czasie samej rozgrywki nie uswiadczamy az takiej grafiki jak potem przy powtorkach przejazdow. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lennox 1641 Napisano 17 Czerwiec 2014 Czemu nie wierzycie, że tak będzie wyglądała gra ? Ja tam wierze, w końcu to ND a nie Ubisoft. Mieszkasz w PL. Jeszcze nikt nic nie wie a narzeka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Numinex 636 Napisano 17 Czerwiec 2014 (edytowane) Wiadomo, że w samej rozgrywce na pewno z pewnych szczegółów zrezygnują. Pierdoły, typu kropelek wody na palcach, czy ultra-szczegółowych cieni rzucanych przez zmarszczki, nie są dla samej gry kluczowe. Tę rolę pełnią głównie AI i framerate ;). Natomiast w samych cutscenkach jak najbardziej można się spodziewać podobnego poziomu - w końcu nie od dziś ND w filmikach używają chociażby bardziej szczegółowych modeli postaci. To jak najbardziej normalne i zrozumiałe. Natomiast cała "reszta", czyli oświetlenie, szczegółowość i fizyka otoczenia, raczej nie będą za bardzo odbiegać od teasera. Edytowane 17 Czerwiec 2014 przez Numinex 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lennox 1641 Napisano 17 Czerwiec 2014 Oczywiście grafa się liczy, zwłaszcza że to PS4. Niemniej ważniejszy dla mnie jest gameplay. Wiadomo, że to U4 i poziom musi być utrzymany. Ale tak ogólnie na co mi gra, która tylko pięknie wygląda a grywalnie jest lipą. Jak będę chciał pooglądać piękne grafiki to ściągnę sobie jakiś Benchmark i nim się bede jarał. Tutaj wymagam przede wszystkim dobrej fabuły. O resztę jestem spokojny bo to ND. Nikt tam sobie nie pozwoli na wypuszczenie szpetnego knota. Nie rozumiem tylko jak można podchodzić sceptycznie do czegoś, o czym póki co nie ma się zielonego pojęcia, bo zobaczyło się tylko krótki trailer i nic więcej. Najgorsze jest jak komuś coś się wydaje. 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eaglecode 10 Napisano 17 Czerwiec 2014 ktoś dopatrzył się co jest napisane na tej klatce z truposzem ( na takiej blaszce)? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Achilles 22 Napisano 18 Czerwiec 2014 Dobry gameplay miałem już w poprzednich częściach. Teraz chcę minimum taką samą grywalność a grafika ma być wyśmienita i jak najbardziej fotorealistyczna. Już minęły czasy żeby najważniejszy był gameplay. Wygląd musi iść w parze i zacznijmy tego wymagać. Dobry gameplay to ja mam często w grach indie z plusa. Generalnie chcę żeby gry wyglądały doskonale, chyba głównie po to kupuję najnowszą konsolę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lennox 1641 Napisano 18 Czerwiec 2014 ......Już minęły czasy żeby najważniejszy był gameplay. Wygląd musi iść w parze i zacznijmy tego wymagać. Dobry gameplay to ja mam często w grach indie z plusa. ...... Co kto woli. Tłumacze, że grafa jest ważna ale nie najważniejsza. Wisi mi czy Drake będzie miał pryszcza na plecach a w trawie będzie widoczna rosa. To jest Uncharted a nie COD. Na bank gra sprosta wymaganiom wszystkich. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Numinex 636 Napisano 18 Czerwiec 2014 Już minęły czasy żeby najważniejszy był gameplay. Na której planecie? 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lennox 1641 Napisano 18 Czerwiec 2014 (edytowane) Achilles obrał taką cebule, ze łzy lecą strumieniami. Też czekam, aż rozwinie swoją teze. Edytowane 18 Czerwiec 2014 przez lennox 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Numinex 636 Napisano 18 Czerwiec 2014 (edytowane) Obawiam się, że domyślam się jak ją rozwinie :P. Problem jest taki, że ludzie albo nie czytają ze zrozumieniem, albo po prostu nie chcą zrozumieć co się pisze. Achilles, nikt tu nigdzie nie pisał, że grafika zostanie obcięta kosztem gameplayu - tylko, że są pewne graficzne PIERDOŁY, które siłą rzeczy mogą pojawiać się w cutscenkach i filmikach, ale w samej rozgrywce już nie. Bo i tak nie będą ani widoczne, ani potrzebne, ani możliwe do zaimplementowanie przy dodatkowym "obciążeniu" w postaci AI, czy całej masy renderowanych i przetwarzanych w czasie rzeczywistym elementów. Inna sprawa, że trzeba być naiwnym by sądzić, że doczekaliśmy czasów fotorealistycznej grafiki w grach. Edytowane 18 Czerwiec 2014 przez Numinex 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nath_147 267 Napisano 18 Czerwiec 2014 (edytowane) Szczególnie na konsolach kosztujących niecale 2k. Edytowane 18 Czerwiec 2014 przez Nath_147 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Achilles 22 Napisano 18 Czerwiec 2014 Inna sprawa, że trzeba być naiwnym by sądzić, że doczekaliśmy czasów fotorealistycznej grafiki w grach. Jest prawdą że jeszcze się nie doczekaliśmy. Chciałbym po prostu żeby gra poszła w tym kierunku jak najbardziej się da. Nie chcę żeby było tak kolorowo i nienaturalnie jak we wszystkich poprzednich częściach. Kiedyś gameplay był na pierwszym miejscu, dlatego że były to czasy gdy więcej było świeżych i oryginalnych pomysłów. Aktualnie ciężko cokolwiek stworzyć czego byśmy już nie widzieli. Zwłaszcza przy przeciągających się kontynuacjach. Dlatego tak mi zależy na jak najbardziej doskonałej grafice. Wtedy mam chociaż satysfakcję z rozkoszowaniem się wyglądem danej gry, która pomoże mi przełknąć powtarzalność. Oczywiście to jest tylko moje zdanie i jeżeli kogoś uraziłem, proszę o wyrozumiałość :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablos_83 4001 Napisano 26 Czerwiec 2014 Boberek is back Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 26 Czerwiec 2014 I dobrze, że znowu będzie Boberek i chyba reszta ekipy też. Ciężko byłoby się przyzwyczaić do innego głosu... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nemsik_PL 42 Napisano 26 Czerwiec 2014 Już nie mogę sie doczekać każda część była dla mnie kozacka :) mam nadzieje że multi rownież będzie dobre :) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Castiel 262 Napisano 2 Sierpień 2014 Jak pokazali ten trailer to pierwsze co mi przyszło do głowy to stylistyka taka jak w Tomb Raider. Mam jednak nadzieje, że będzie zupełnie co innego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lennox 1641 Napisano 2 Sierpień 2014 Ale że co ? że widzisz las ? czy coś innego ? Ja nie rozumiem skad ta ciągła tendencja do łączenia TR z U. Dla mnie to zadziwiające. Już nie mogę sie doczekać każda część była dla mnie kozacka :) mam nadzieje że multi rownież będzie dobre :) Będzie, będzie :) Nie chcę wyjść na fanboya ale ta gra jest skazana na sukces. Uncharted to Uncharted i tyle. Jesli chodzi o multi mam tylko nadzieje, że stystem walki będzie jeszcze lepszy niż w U2. O U3 multi nie wspominam - Ci co grają wiedzą o co kaman. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Firo. 502 Napisano 2 Sierpień 2014 Ja nie rozumiem skad ta ciągła tendencja do łączenia TR z U. Dla mnie to zadziwiające. Winę za to ponoszą twórcy najnowszej TR który notabene był świetną grą jednak trudno uniknąć nawiązań do Uncharted za sprawą mechaniki i konstrukcji gry ( mniej zagadek, więcej strzelania )znacznie odbiegającej od poprzednich odsłon cyklu. Tak jak trudno pozbyć się skojarzeń z GTA grając w Sleeping Dogs czy z Diablo grając np. w Sacred. Czy to coś złego? Nie. Niewiele jest gier w które grając nie mamy skojarzeń z innym tytułem. Czasem bardziej czasem mniej ale jednak. Żeby nie było ja na zwiastunie U4 też nie dopatrzyłem się ani jednego nawiązania do TR :) Bardziej kojarzy mi się z pierwszym Uncharted tylko trochę mroczniejszym. O Uncharted jestem mega spokojny bo to w końcu ND. I to jest gra która może sprzedać tą konsolę jak to robiło Uncharted 2. To m.in dwójka tak mnie oczarowała że decyzję o kupnie konsoli podjąłem prawie że od razu. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 7 Sierpień 2014 Jeśli byliście zachwyceni jakością oprawy graficznej w zwiastunie Uncharted 4: A Thief's End (PS4), to będziecie mile zaskoczeni tym, co Naughty Dog szykuje dla was w pełnej wersji gry. Koder grafiki i animator Corrinne Yu stwierdziła na twitterze, że graficznie czwarta część przygód Drake’a będzie prezentowała jeszcze wyższy poziom niż ten z materiału pokazanego na E3. Porównując modele postaci z The Last of Us Remastered (PS4) i trailera U4, nie sposób nie zauważyć dużej różnicy w szczegółowości wykonania bohaterów. Yu zapewnia, że zespół pracuje nad tym, aby różnice te były jeszcze bardziej zauważalne. Wiemy już, że główny bohater serii Uncharted będzie zbudowany z ponad dwukrotnie większej liczby polygonów niż Joel w TLoU Remastered. Yu podkreśliła, że owszem, wartości te uległy powiększeniu, ale równie ważne jest wykonanie wirtualnej skóry, mięśni czy cieniowania. Grafik została też zapytana o to, czy produkcje takie jak The Order 1886 i Uncharted 4: A Thief’s End pokażą maksymalny potencjał graficzny PlayStation 4. – Koduję na PS4 od 2013 roku i wiele się w tym czasie nauczyłam. Podejrzewam, że w 2017 roku, kiedy spojrzę na mój kod sprzed trzech lat, dojdę do wniosku, iż mogę ten kod znacznie poprawić - napisała Yu. http://www.pssite.com/news-35225-naughty_dog_zapewnia__ze_uncharted_4_bedzie_wygladal_jeszcze_lepiej_niz_na_zwiastunie_z_e3.html w linku są oryginalne twitt, nie wiem jak je wkleić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Numinex 636 Napisano 7 Sierpień 2014 Mam tylko nadzieję, że kampania promocyjna U4 nie będzie wyglądać tak, jak ta TLoU Remastered - czyli przechwałki na Twitterze. Niech chociaż tej gry mi nie obrzydzą. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcossik 57 Napisano 7 Sierpień 2014 Czy tylko ja mam obawy o to, że gra trafi na rynek dopiero jesienią przyszłego roku? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Numinex 636 Napisano 7 Sierpień 2014 (edytowane) Czemu obawy? Moim zdaniem to jest wręcz pewne od kiedy podali "2015" :P. Jeśli wyjdzie wiosną, to będzie to raczej niespodzianka. Edytowane 7 Sierpień 2014 przez Numinex Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Singularity 320 Napisano 7 Sierpień 2014 ja obstawiam czerwiec albo jesień dopiero... jeśli kampania ruszy z kopyta gdzieś w lutym można liczyć na czerwiec jeszcze :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach