Skocz do zawartości
pablos_83

Uncharted 4: A Thief's End

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie skończyłem pierwsze podejście od razu na najwyższym poziomie trudności, miałem 3-4 zacięcia pod koniec gry gdzie przejście etapu związanego z walką potrafiło zająć mi kilka godzin, ale nawet przez chwilę się nie znudziłem. Jak dla mnie najlepsza część nie chce pisać dlaczego, aby nie zdradzać fabuły. Koniec mega, lubie takie zakończenia. Kurcze te laski w grach coraz fajniej wyglądają :P

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

O świetnej grafice w tej grze już tu wielokrotnie pisano. Ja wczoraj dotarłem do Madagaskaru i... moja szczęka znalazła się na podłodze. Żadne słowa nie oddadzą tego jak bajecznie ta gra wygląda.

Ogromną zaletą U4 jest też różnorodność odwiedzanych lokacji czego niestety nie ma w najnowszych odsłonach konkurencyjnego TR.

Swoistą wisienką na torcie jest też tutaj tryb multi. Niezbyt rozbudowany jednak niesamowicie grywalny. Po doświadczeniach z The Division typowo skillowa rozgrywka U4 stanowi dla mnie miłą odmianę.

Edytowane przez Nautilus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jest może NG+, bo jestem już na ukończeniu gry a myślę nad zagospodarowanie zbędnego czasu do 31.05 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi wyszło 18,5 godziny na przedostatnim poziomie, ale ostatnie 3 lvl przełączyłem na normal, zabiłem 700 chłopa, 55 skarbów znalazłem, zginołem albo powtarzałem etap od auto sejwa niewiele ponad 100 razy, ale najbardziej mnie zdziwiło że w powietrzu spędziłem 5 godzin! chyba chodziło o wspinaczkę? 

online jest skillowy i zręcznościowy, ale wczoraj już miałem problem z graczami co mają lepsze zabawki, np gość miał takiego dopalacza że zamieniał się w ogień i biegał jak flash, i lepsze bajery do karabinów ... podobają mi się mapy w dżunglii i ruiny są chyba 2 w dzień, i jedna w nocy z deszczem, doki pirackie, i miasto w madagaskarze, nie lubię Irlandii zamku, tego hotelu co po dachach się skacze w nocy,  i tego co jest w dzień z tą fontanną i parkingiem samochodowym ... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Skończyłem dzisiaj grać i gdyby nie ta grafika, która rozwala jaja to byłoby na prawdę słabo. Fabuła tylko w kilku momentach jest super, a reszta to katastrofa, dno, czy nie wiem jak to inaczej nazwać. No i 13h gry, przy czym nie minąłem żadnego dialogu oraz męczyłem się z kilku momentach po 30 minut też trochę mało mimo wszystko. Jak dla mnie za mało walki/strzelania z przeciwnikami, a ciągle tylko nudne skakanie po skałkach i łapanie swojej liny wtff. Za to całość zrobiona jest tak fantastycznie, że na prawdę człowiek cieszy się grając.

Ciekaw jestem jak brat jako fan uncharted to niedługo oceni :D

Ja się nie zgodzę z fabułą, może nie jest oryginalna to fakt, jednak wszystko jest klarowne i łączy się w całość. Poza tym scenariusz jest super. A co do strzelania to jest w sam raz, wiele osób już nie chce w tego typu grach jak uncharted czy tomb raider strzelania, ja tez wolę eksploracje, szukanie skarbów i jak dla mnie w ogóle gra mogła by być bez strzelania :) Jest mało gier z czystą eksploracją a strzelanie nagminne sztucznie wydłuża grę, dlatego mi nowe tomb raidery nie przypadły tak do gustu. Cenię sobie dlatego The Last of Us bo tam właśnie można powoli i swoim tempem sobie eksplorować lokacje, a nie że gra ci wymusza ciągły rush jak w call of duty.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
 

Szkoda, że tej fioletowej waluty w multi tak niewiele leci za wygrany mecz. Pozostają jedynie próby i wyzwania aby w miarę sprawnie zdobyć jakąś konkretną jej ilość:(

Subtelna zachęta do korzystania z Uncharted Coins...

To jeden z wielu mankamentów multi. Za wygrany mecz - 10, za byle wyzwanie typu "zabij 80 z AK" - 350.

Co do trybu single. Ukończyłem w 17 godzin, bez super "lizania ścian ", 50 skarbów, filmów nie przyśpieszałem. Nie wiem, jak ktoś ukończył w 12-13. Można na siłę szukać minusa za to, że dialogi PL czasem zagłusza dźwięk otoczenia, że może ciut za dużo wspinaczki na każdym kroku, że muza niemal leży, bo przy TAKICH widokach można było stworzyć niemal symfonię dla ucha. Na PS4 raczej nie zobaczymy już takiego arcydzieła, NIESTETY będziemy wysłuchiwać pieprzenia i bzdur innych twórców gier, że" PS4 za słaba, że mieliśmy za mało czasu, że 3 miechy na załatanie dziur to za mało, że następnym razem będzie epicko, że lubicie tony indyków, że 250zł za gnioty, niedoróbki czy mini gierki a'la lata 80-e jest ok"....Przykłady Wieśka czy teraz U4 są jasne - można? qrwa MOŻNA!

 

Dla mnie teraz pora na pewnie tygodnie zabawy i cieszenia się grą - Platyna. Samo szukanie skarbów to ze 20% nowych miejsc czy "lokacji", których się nie zobaczy "tylko" przechodząc grę, ale oczywiście każdemu wedle potrzeb.

Edytowane przez Tomi915
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

To jeden z wielu mankamentów multi. Za wygrany mecz - 10, za byle wyzwanie typu "zabij 80 z AK" - 350.

Co do trybu single. Ukończyłem w 17 godzin, bez super "lizania ścian ", 50 skarbów, filmów nie przyśpieszałem. Nie wiem, jak ktoś ukończył w 12-13. Można na siłę szukać minusa za to, że dialogi PL czasem zagłusza dźwięk otoczenia, że może ciut za dużo wspinaczki na każdym kroku, że muza niemal leży, bo przy TAKICH widokach można było stworzyć niemal symfonię dla ucha. Na PS4 raczej nie zobaczymy już takiego arcydzieła, NIESTETY będziemy wysłuchiwać pieprzenia i bzdur innych twórców gier, że" PS4 za słaba, że mieliśmy za mało czasu, że 3 miechy na załatanie dziur to za mało, że następnym razem będzie epicko, że lubicie tony indyków, że 250zł za gnioty, niedoróbki czy mini gierki a'la lata 80-e jest ok"....Przykłady Wieśka czy teraz U4 są jasne - można? qrwa MOŻNA!

 

Dla mnie teraz pora na pewnie tygodnie zabawy i cieszenia się grą - Platyna. Samo szukanie skarbów to ze 20% nowych miejsc czy "lokacji", których się nie zobaczy "tylko" przechodząc grę, ale oczywiście każdemu wedle potrzeb.

dokładnie ja tez działam z trofeami bo gra jest warta każdej chwili z nią spędzonej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra ukończona, 15h, normal, połowa skarbów.

Razem z TLoU jest to najlepsza gra w jaką grałem, Naughty Dog są nie do przebicia.

Do gry będę wracał wielokrotnie no i jest jeszcze multi od którego odejdę pewnie przy premierze BF1 :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z Multi jest ten problem, że jest po prostu niekompletne. 4 (a tak naprawdę to tylko 3) tryby, 8 map i brak rang. Serio? Gdzie Deathmatch każdy na każdego, gdzie Eliminacja, gdzie starcie trzech drużyn? Co z co-opem? I dlaczego nie można wbijać levelu postaci, kto w ogóle wpadł na pomysł, żeby z tego zrezygnować? Jasne, dodatkowa zawartość ma pojawiać się z czasem, ale co to w ogóle za wymówka. Sytuacja podobna jak ze SFV, na tę chwilę zwyczajnie brakuje wszystkiego, a najbardziej chyba motywacji do grania. Naprawdę szkoda, bo strzela się świetnie i jest ogromny potencjał, jednak jeżeli ND szybko nie doładuje multiplayera zawartością, to ten tryb umrze w ciągu kilku tygodni. Ja póki co jeszcze gram i przez jakiś czas mam zamiar grać dalej wierząc, że deweloper się opamięta i wysłucha zażaleń graczy (wystarczy wejść na główne forum gry, żeby przekonać się ile tego jest), ale póki co jest kiepściutko. 

Gdyby ktoś miał ochotę na wspólne granie to zapraszam. ratio 3.0, powoli zbliżam się do najwyższego odznaczenia w drużynowym deathmatchu

 

Kazuo_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Multi jeszcze nie ruszyłem ale widze że są kary za ucieczke z gry co mnie bardzo cieszy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Brak rang to wedlug ND innowacja ktora nie wyszla,chcieli zrobi c cos innego i rangi dali jedynie w zespolowym starciu druzyn.Co kompletnie nie wyszlo,i ludzie na forum domagaja sie rank,i ogolnie zmian.Ztego co mowi ND jest gotowe dac rangi niedlugo...I czekaja na propozycje.Zgadzam sie z tym bo brakuje motywacji w rankingowym mam juz najwyzsza range diamentowa i naprawde dalej juz nic nie idzie troche za szybko jak na tydzien gry...Kary sa jedynie w rankingowych.

Edytowane przez Pirat_x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
 

Z Multi jest ten problem, że jest po prostu niekompletne. 4 (a tak naprawdę to tylko 3) tryby, 8 map i brak rang. Serio? Gdzie Deathmatch każdy na każdego, gdzie Eliminacja, gdzie starcie trzech drużyn? Co z co-opem? I dlaczego nie można wbijać levelu postaci, kto w ogóle wpadł na pomysł, żeby z tego zrezygnować? Jasne, dodatkowa zawartość ma pojawiać się z czasem, ale co to w ogóle za wymówka. Sytuacja podobna jak ze SFV, na tę chwilę zwyczajnie brakuje wszystkiego, a najbardziej chyba motywacji do grania. Naprawdę szkoda, bo strzela się świetnie i jest ogromny potencjał, jednak jeżeli ND szybko nie doładuje multiplayera zawartością, to ten tryb umrze w ciągu kilku tygodni. Ja póki co jeszcze gram i przez jakiś czas mam zamiar grać dalej wierząc, że deweloper się opamięta i wysłucha zażaleń graczy (wystarczy wejść na główne forum gry, żeby przekonać się ile tego jest), ale póki co jest kiepściutko. 

Gdyby ktoś miał ochotę na wspólne granie to zapraszam. ratio 3.0, powoli zbliżam się do najwyższego odznaczenia w drużynowym deathmatchu

 

Kazuo_PL

Przecież NaughtyDog to wszystko wyjaśniło, dlaczego to wygląda tak a nie inaczej.

Woleli wydać grę w takim stanie jak jest teraz i co jakiś czas wydawać aktualizację niż czekać z wydaniem gry do 2017.

Multiplayer będzie cały czas wspierany i nawet jest rozpiska co kiedy zostanie wydane.

TLoU ma podobną zawartość i ludzie grają do dziś więc nie ma co się martwić o ilość graczy.

Co do levelu postaci to tez wyjaśnili dlaczego z tego zrezygnowali, mi to do niczego nie jest potrzebne jak chcesz level to graj Ranked TDM i po problemie.

 

@bany1987

Kary są tylko w rozgrywce rankingowej, ale możliwe że o to ci chodziło :)

Edytowane przez shemaforash

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra była kilka razy przekładana, mieli sporo czasu żeby przygotować wszystko na start, nie ma na to usprawiedliwienia. Rozpiskę widziałem i jest zwyczajnie śmieszna, niech sobie dodają wszystko w takim tempie, ale do tego czasu większość graczy zdąży już sobie odpuścić tego multika, taka prawda. A zrezygnowanie z ranków nie ma żadnego sensu, niczemu to nie wadziło, a zawsze była to jakaś dodatkowa motywacja do grania. Wbicie maksymalnego lv. w TDM to kwestia kilkudziesięciu meczy, co dalej? bawienie się w odkrywanie dodatkowych ciuszków? Bo nic innego tu nie ma. Jakoś w U3 prawie wszystko było day 1 i od początku grało się świetnie, tutaj jest bieda i nędza. I piszę to jako wielki fan multiplayera w Uncharted, który w poprzednich częściach spędził grube kilkaset godzin. Niestety, bezmyślność i lenistwo twórców potrafi zaprzepaścić największy potencjał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Widocznie tobie potrzebna jest ciągła progresja żeby grać (i nie jest to coś negatywnego), mi wystarczy satysfakcja z gry i dlatego multi mi pasuje w stanie w jakim jest teraz.

Co do reszty wypowiedzi, patrzymy na jedną z najwyżej ocenianych gier na PS4, recenzenci mówią o najlepszej grze w historii a ty piszesz o lenistwie i bezmyślności twórców, ciężko mi to skomentować, kończę temat. 

Edytowane przez shemaforash

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisałem to w odniesieniu do multiplayera, za który odpowiedzialna zapewne była inna grupka ludzi. Story to inna sprawa. Wystarczy zresztą poczytać na głównym forum gry ile jest narzekań na obecny stan multika, to że jest źle, to nie jest tylko moje zdanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
 

Pisałem to w odniesieniu do multiplayera, za który odpowiedzialna zapewne była inna grupka ludzi. Story to inna sprawa. Wystarczy zresztą poczytać na głównym forum gry ile jest narzekań na obecny stan multika, to że jest źle, to nie jest tylko moje zdanie.

A jakie tryby były w poprzednich uncharted multi że to w czwórce jest złe? Nie grałem w poprzednie uncharted multi natomiast zagrałem w to w czwórce i gra mi się kapitalnie. To jakie w poprzednich uncharted były tryby że są tak chwalone?

Edytowane przez vincent

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Gra była kilka razy przekładana, mieli sporo czasu żeby przygotować wszystko na start, nie ma na to usprawiedliwienia.

 

Niestety, bezmyślność i lenistwo twórców potrafi zaprzepaścić największy potencjał.

Borze, dawno nie czytałem gorszych farmazonów... typowe "nie znam się, ale się wypowiem", tylko że tego nawet wypowiedzią nie można nazwać. Taki jesteś ekspert od tworzenia gier, huh? Może do tego pracujesz w Naughty Dog? Zastanów się chłopie. Nie przyszło Ci do główki, że gdyby studio miało, jak to napisałeś - sporo - czasu na przygotowanie wszystkiego na start, to pewnie by to przygotowali? Nie przyszło Ci do głowy, bo lepiej palnąć pierwszą lepszą bzdurę. Według Ciebie odbijali się tam, zamiast robić grę i jakby się sprężyli, to by zdążyli, tak? Myślisz, że takie gry to robi się od 9 do 17, 8 godzin prostej. lekkiej i jednowymiarowej pracy za biurkiem, w której nie ma co się nie udać i nie powstają żadne nieprzewidziane sytuacje, która powodują poślizgi?

Sądząc po Twoim poście, to kwestia tego, kto jest tutaj bezmyślny - Ty czy twórcy - wydaje się oczywista. A usprawiedliwienie jest bardzo proste - studio nie chciało opóźniać całej gry ze względu na niedokończoną rozgrywkę online. Masz z tym problem, po prostu nie graj. I nie klep bzdur, nie nazywaj ludzi, o których nic nie wiesz, bezmyślnymi i leniwymi, bo aż zęby bolą. Prawdopodobnie każdy z nich zrobił w życiu więcej pożytecznego, niż Ty kiedykolwiek zrobisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze może się popłacz? Czasu było mnóstwo, cała para jednak poszła w kampanie fabularną, a multi zwyczajnie olano. Jest bardzo skromnie i z kompletnie niepotrzebnymi błędami, takie są fakty. Oczywiście nikt ci nie zabroni cieszyć się tymi ochłapami, które oddano nam do dyspozycji, tak samo jak mi nikt nie zabroni tego stanu rzeczy krytykować. No, ale w sumie masz rację, mniejsza z fajnymi trybami czy bardziej dopracowanymi mapami, ważne że mamy pierdyliard nikomu niepotrzebnych ciuszków dla postaci i skórek do broni, to w końcu najważniejsze w tej rozgrywce ;)

 

 

A jakie tryby były w poprzednich uncharted multi że to w czwórce jest złe? Nie grałem w poprzednie uncharted multi natomiast zagrałem w to w czwórce i gra mi się kapitalnie. To jakie w poprzednich uncharted były tryby że są tak chwalone?

Przede wszystkim była możliwość grania bez tych wszystkich śmiesznych dopalaczy i innych udziwnień- tylko Ty, Twoje ziomy, drużyna przeciwna oraz Wasz skill, ot taki tryb dla oldschoolowców, którym nie w smak współczesne bajery. Był również deathmatch w stylu każdy na każdego, tryb kooperacji (dla wielu najlepszy ze wszystkich), Eliminacja, gdzie każdy gracz miał tylko po jednym życiu na rundę (wymuszało to spokojniejsze, bardziej taktyczne podejście, świetnie się w to grało) oraz Starcie trzech drużyn, czyli Ty i Twój kumpel kontra dwa przeciwne teamy. Ogólnie poprzednie części na dzień dobry oferowały znacznie większą różnorodność zabawy, każdy gracz mógł znaleźć coś dla siebie i ciężko się było nudzić.

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W gierkę gram od wczoraj. Nie ma sensu bym się wypowiadał na temat grafiki itp bo już wszystkie ohy i ahy zostały tu przedstawione :-P Wielkim plusem dla mnie jest powrót do zagadek no i ten "otwarty"  świat daje dużą zabawę. Od początku gry czułem, że fabularnie ta część będzie po prostu epicka i to czego się dowiedziałem na końcu 15 i 16 rozdziału po prostu zwaliło mnie z nóg. Aż nie mogę się doczekać finału ta gra jest kozacka!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

tryb kooperacji (dla wielu najlepszy ze wszystkich),

 

Mógłbyś opisać ten tryb kooperacji bo mnie zaciekawiło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako, że to plagowy tytuł SCE więc będzie on wspierany i wspierany, więc po cichu liczę na rozbudowę trybu Multi o nowe tryby,mapy itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też jestem zdania że je rozbudują z tym że i tak 80% czasu pewnie spedze na TDM jak wiekszość graczy. Widze potencjal w tym multi mimo że po becie nie byłem do końca przekonany. Licze na długie miesiące spędzone z tytułem bo na division sie troche zawiodłem al ile można grać black opsa... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Mógłbyś opisać ten tryb kooperacji bo mnie zaciekawiło?

Pakiet niezbyt długich misji do rozegrania w 2-3 osoby na mapach z U1-U3, walka z SI i wypełnianie zadań. Miła odskocznia od typowego PvP.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla osób, które nie rozumieją, że przejście gry 2-3 razy (TEJ szczególnie) albo robienie pucharków to czasem +20% nowych lokacji, dialogów itp. Polecam znaleźć skarb w 10 lvl "cynowo-ołowiowy cylinder" - pewter letter cylinder - MIAZGA (bez poradnika, kolejne przejście, szwendanie się, szukanie skarbów do Platynki) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jestem w 18 rozdziale i uważam, że mogę napisać swoją opinie. 

W końcu poważny Uncharted. Bez zjawisk fantastycznych i nadprzyrodzonych. Dorosły, dojrzały i wywołujący emocje. 

Dla mnie każdy poprzedni Uncharted powinien mieć taką dorosłą formułę. 

Bardzo mnie cieszy formuła z The Last of Us. Spory obszar do poszukiwań skarbów itp. A akcje do wyboru: skradanie lub "rambo". 

Zabrzmię dziwnie, ale największe wrażenie zrobił na mnie dźwięk, nie grafika. W końcu broń brzmi jak powinna, z zachowaniem zmian otoczenia w którym strzelamy. Genialnie brzmiące wybuchy - mistrzostwo! 

Grafika jest ładna. Momentami wygląda jak CGI (dżungla czy niektóre pomieszczenia). Bolą mnie tylko słabej jakości cienie. Niestety czasami okropne ząbki i niska jakość robi swoje. Bardzo to nie pasuje do dzieła ND. W The Order 1886 cienie były piękne, ale zaś gra korytarzowa. Szczerze to wolałbym mniejsze lokacje i lepsze cienie lub wybór: 900p - lepsze cienie, 1080p - gorsze. 
Dziwnie mnie także lekko rozmyty obraz. Rozumiem, że nałożony jest filtr, który doda realizmu, ale przez ten filtr zanikają detale na teksturach. Włączcie sobie tryb foto i odczekajcie kilka sekund: obraz się wyostrzy. 

Animacja wspinaczki - mistrzostwo. Ultra płynna. 

Jeżeli chodzi o grywalność to w końcu brak żołnierzy z mini gunami czy innych "czołgów". Strasznie mnie to wkurzało w poprzednich częściach. Co prawda w 4 są obudowani kolesie ze strzelbami, ale jakoś mało i rzadko wrzucani. Świetny pomysł z przechodzeniem etapów po cichu, chociaż w sytuacji jak broń brzmi tak genialnie aż żal chować się w trawie. 

Muzycznie wyłapałem kilka znajomych sampli z The Last of US, ale wcale to nie przeszkadza! 

Póki co uważam 4kę za najlepsze Uncharted. Wszystko jest idealnie wyważone. Fabularnie naprawdę mnie zainteresowała i ciekaw jestem historii H.A. 

Edytowane przez AbovePL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×