SephiroT 5981 Napisano 21 Luty 2017 Tak? Przeczytaj pierwszy post w tym temacie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
badboy8 3 Napisano 23 Luty 2017 Czy możecie mi powiedzieć na ile między platformowych urządzeń jest limit na koncie ? Bo nie jestem pewny, nawiązując do pierwszego postu w temacie. W sensie mam w domu PS3 i PS4 a zastanawiam się czy nie sprawić sobię jeszcze jednej PS3 na wsi, bo nie chce mi się jej co weekend brać i przepinać a ceny są już atrakcyjne za używki. Czy w tym wypadku mogę te 3 konsolę mieć podpiętę z zawartością do mojego konta czy będę musiał PS4 wypisać z podstawowej ? Dzięki za odpowiedź. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cykor 129 Napisano 23 Luty 2017 Z tego co ja pamiętam to 2x Ps3 i 2xps4. Z tym że na ps4 na jednej konsoli musi być jako podstawowe. W ps3 może być pobocznym nawet na obu konsolach. Kiedyś można było mieć aż 5 ps3 do jednej gry potem to zmienili. Niech ktoś jeszcze potwierdzi moje słowa bo nie chce cie wprowadzić w błąd. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hakuna 47 Napisano 23 Luty 2017 Potwierdzam aktywne możesz mieć 2xPS3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
badboy8 3 Napisano 23 Luty 2017 Dzięki. Czyli sumarycznie PS4 nie mogę w tym wypadku mieć nigdzie aktywowane ? Ale to chyba w niczym nie przeszkadza, prawda ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopenpolice 1 Napisano 23 Luty 2017 Ja mam 2xPS3 i PS4. Wczoraj odpaliłem nowego prosiaka i nie ma żadnych problemów jeżeli będziesz się logował na jednym koncie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 23 Luty 2017 Przeczytajcie pierwszy post w tym temacie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolos28 550 Napisano 27 Luty 2017 Właśnie doszło do mnie, że z moich ponad 40 gier, 17 to cyfrowki zakupione w Ps Store. Dziś planuje zakup HZD ale naszła mnie myśl czy i jaka jest realna opcja utracenia konta (wykradniecia). Nigdy nie kupowałem kont na allegro itp. Nigdy nikomu nie dawałem dostępu do konta. Posiadam dosyć dobre hasło i dodatkowo mam włączoną opcje weryfikacji dwuetapowej. Coś jeszcze mogę zrobić aby zabezpieczyć moje konto czy jestem b.dobrze zabezpieczony i mogę spać spokojnie? HTC 10 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 27 Luty 2017 W dniu 27.02.2017 o 21:39, Kolos28 napisał: Właśnie doszło do mnie, że z moich ponad 40 gier, 17 to cyfrowki zakupione w Ps Store. Dziś planuje zakup HZD ale naszła mnie myśl czy i jaka jest realna opcja utracenia konta (wykradniecia). Nigdy nie kupowałem kont na allegro itp. Nigdy nikomu nie dawałem dostępu do konta. Posiadam dosyć dobre hasło i dodatkowo mam włączoną opcje weryfikacji dwuetapowej. Coś jeszcze mogę zrobić aby zabezpieczyć moje konto czy jestem b.dobrze zabezpieczony i mogę spać spokojnie? HTC 10 Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo konta u SONY to nigdy!! Co da Tobie nawet najlepsze hasło, skoro to ono wycieknie z gównianie chronionej bazy SCE... 1. Pogódź się z tym, 2. albo kup Xbox-a Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolos28 550 Napisano 27 Luty 2017 No tak ale weryfikacja dwuetapowa powinna powstrzymać ewentualnego przyszłego spryciarza? HTC 10 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOMARZYSKO 767 Napisano 27 Luty 2017 No oczywiście. Jak złodziej nie wklepie kodu który dostajesz smsem, to nie zaloguje się na Twoje konto. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolos28 550 Napisano 27 Luty 2017 Wiem, kolego ale jeśli będzie włamanie na duża skalę na serwery sony to co za problem będzie wyłączyć ludziom zabezpieczenie dwuetapowe i ukraść konta 😂😂 Wiem wiem, że to pewnie mało realne ale ostatnio dotarło do mnie, że w razie czego byłbym sporo kasy w plecy... HTC 10 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOMARZYSKO 767 Napisano 27 Luty 2017 Żeby zalogować się na konto potrzebujesz kodu smsa, więc jak Ci mają wył. logowanie dwuetapowe? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolos28 550 Napisano 27 Luty 2017 Nie no fantazjuje, że przy prawdziwym ataku na serwery Sony, hakerzy wykradając hasła mogli by wszystkim użytkownikom wyłączyć zabezpieczenie dwuetapowe - po prostu usunęli by skrypt odpowiedzialny za tą funkcje. Ogólnie wiem, że na 95% nic mi nie grozi a więc 18 gra cyfrową trafia na mój dysk i HZD właśnie się pobiera 😆😂😂👍👍 HTC 10 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOMARZYSKO 767 Napisano 27 Luty 2017 Jak będziesz tak panikował to krócej pożyjesz 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yogi79 74 Napisano 1 Marzec 2017 Dodatkowo jeśli masz założone konto na prawdziwe dane to Sony pewnie pomogło by Ci w odzyskaniu konta (z tego co wiem konta są niezbywalne). Poza tym to tylko gry ;-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rocker_PL 1 Napisano 2 Marzec 2017 Witam Was, w weekend wróciłem do domu po miesięcznej nieobecności. Po odpaleniu PS4 nie mogłem się zalogować do PSN, trwa to do dziś. Wyskakuje mi błąd: WS-37397-9 o co kaman? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 2 Marzec 2017 Ban na IP najprawdopodobniej. Sprawdź na Internecie z telefonu. Dzwoń do Sony, pewnie nic nie będą wiedzieć i odeślą Cię do usługodawcy żeby zmienić IP. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ridcully76 50 Napisano 2 Marzec 2017 Albo pisz do nich przez formularz. Ja mam to samo już trzeci raz od grudnia. Dostawca internetu play. Dwa razy odpisywali mi zeby podal im odpowiedzi na kilka pytan, sprawdzil porty i takie tam pierdoly. Nic nie odpisywalem ale po kilku godzinach juz mozna sie bylo zalogowac. Teraz tez do nich zaraz napisze, tylko od razu im troche pojade zeby mi nie odpisywali listy co mam sprawdzac bo dokladnie wiem i po mojej stronie i dostawcy netu nic nie wskoram. Ktoregos razu pisali ze to u nich z automatu sa zakladane blokady polaczen na ip w pewnych przypadkach. Wiec dzwon lub pisz i zaraz bedzie po problemie, samo nie ruszy Takie przysylaja formulki: Przykro mi, że przy użytkowaniu konsoli PlayStation wystąpił problem. Okazjonalnie serwery Sony zdalnie blokują poszczególne adresy IP z różnych przyczyn. Przytoczony przez Ciebie kod błedu świadczy, że tak mogło się stać w Twoim przypadku. Aby podjąc kroki mające na celu rozwiązanie tego problemu wyślij nam proszę odpowiedzi na poniższe pytania w wiadomości zwrotnej: 1. Podaj listę urządzeń, które nie mogą się połączyć z PlayStation Network (oprócz konsoli spróbuj wpisać się również na stronie http://account.sonyentertainmentnetwork.com/ przy użyciu komputera lub innego urządzenia z dostępem do internetu). 2. Podaj datę, od której problem się pojawił. 3. Podaj widoczny kod/komunikat błędu. 4. Podaj zewnętrzny (publiczny) adres IP swojej sieci. 5. Czy nawiązano kontakt z usługodawcą internetowym? Jeżeli tak, to co zaproponował jako rozwiązanie problemu? 6. Podaj identyfikator internetowy konta Sony Entertainment Network (SEN), na które próbujesz się wpisać. 7. Potwierdź, czy możliwe jest połączenie z użyciem innego usługodawcy internetowego. 8. Potwierdź, czy korzystasz z połączenia bezprzewodowego czy przewodowego. 9. Podaj dane kontaktowe Twojego usługodawcy internetowego. Jak tylko otrzymamy powyższe informacje, przystąpimy do kroków mających na celu rozwiązanie problemu. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rocker_PL 1 Napisano 2 Marzec 2017 haha ok dzięki za pomoc, zaraz się loguję z PC i do nich piszę z góry z odpowiedziami Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
javal 2 Napisano 4 Marzec 2017 Witam, Razem z kumplem dzielimy konta zgodnie z poradnikiem, który był tu zamieszczony ale obaj jesteśmy zieloni ja ps4 mam od świąt on od 3 tygodni. Generalnie wszystko działa, mój + u niego to samo z moimi grami nawet mamy sposób na granie na trzecim koncie (US) u mnie jest jako podstawowe i mam gry z konta kumpla i z US na swoim a on musi po prostu grać bezpośrednio z tego konta. Ostatnio kupiliśmy Just Cause 3 XL (goty) i battlefronta również z season passem. Poinstalowaliśmy wszystko na obu konsolach i...dodatki działają tylko osobie, która je kupiła. Co czytam na necie to zawsze opinia, że działać powinna tak gra jak i wszystkie DLC, jakieś rady? A może te gry są wyjątkiem od tej reguły? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 4 Marzec 2017 DLC zwykle działają tylko na tym koncie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek_Red 667 Napisano 5 Marzec 2017 Dziś przekonałem się o tym, jak dobrze zrobiłem, włączając podwójną autoryzację. Siedziałem sobie w domu, przy konsoli akurat nie byłem (wyłączona), a tu nagle na telefonie 10 smsów, wszystkie naraz, oczywiście z kodem weryfikacyjnym. Dodam, że z PS korzystam w pełni legalnie, nigdy nie robiłem żadnych przekrętów. Nieźle, hasło musiało w jakiś sposób wycieknąć. Gdyby nie weryfikacja sms, miałbym już po koncie. Tak więc apeluję do ludzi, którzy jeszcze tego nie zrobili, uczyńcie to niezwłocznie! Skoro wleciało mi tyle prób jednocześnie, to oznacza, że raczej to jakiś system, bot, cokolwiek. Dla bezpieczeństwa i tak zmieniłem hasło. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolos28 550 Napisano 5 Marzec 2017 Nie no zmiana hasła przy takiej akcji to podstawa! Sony powinno solidniej chronić takie dane! HTC 10 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonieknowy 7 Napisano 6 Marzec 2017 Sam w końcu zrobiłem weryfikacje dwuetapową. Mam jednak pytanie, czy przy każdym logowaniu będę musiał podawać kod sms? Mam zapisane hasło do konta i zawsze wybieram użytkownika spośród 2. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach