Wroblos 42 Napisano 13 Kwiecień 2017 4 minuty temu, DigitalMan_PL napisał: A tak swoją drogą panowie no trzeba to powiedzieć głośno, cóż padło na mnie, jak trzeba to trzeba Można oddawać gry cyfrowe ze sklepu M$ ufffff toć to CEBULA osiągnęła na konsoli M$ już chyba level master expert... (już ktoś tam pisał, że są tacy co kupują pobierają grają offline, potem przechodzą w online i oddają bo niby offline się czas nie synchronizuje i nie liczy, a hooy wie ile w tym prawdy :P) Możesz być pewny że Microsoft prędzej czy później takich ,,Januszy" ładnie nagrodzi . Btw idę o zakład że się z tego wycofają za jakiś czas albo wprowadzą limit na zwroty, ludzie będą to wykorzystywać choćby do sprawdzenia gier, co jest trochę głupie i żenujące. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 13 Kwiecień 2017 Teraz, Wroblos napisał: Możesz być pewny że Microsoft prędzej czy później takich ,,Januszy" ładnie nagrodzi . Btw idę o zakład że się z tego wycofają za jakiś czas albo wprowadzą limit na zwroty, ludzie będą to wykorzystywać choćby do sprawdzenia gier, co jest trochę głupie i żenujące. Młodzieńcze to jest głupie?? Kiedyś DEMO do każdej gry było na porządku dziennym więc nie głupie... (a z tym czasem to hooy wie ile w tym prawdy) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wroblos 42 Napisano 13 Kwiecień 2017 1 minutę temu, DigitalMan_PL napisał: Młodzieńcze to jest głupie?? Kiedyś DEMO do każdej gry było na porządku dziennym więc nie głupie... (a z tym czasem to hooy wie ile w tym prawdy) Młodzieńcze ? A ty to pewnie taaaaaki stary. DEMO to DEMO a wykorzystywanie możliwości zwrotu gier to nadużycie, pewnie się znajdą tacy Janusze którzy to popierają ale cwaniactwo pozostaje cwaniactwem, nieważne jak to tłumaczysz. Sony rozwiązało to po Swojemu, po ściągnięciu gry masz po ptakach że tak powiem. I tak powinno być. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 13 Kwiecień 2017 Poprawcie mnie jesli sie myle - zwrocic gre mozna w ciagu maksymalnie 14 dni od zakupu, ale pod warynkiem, ze przegralo sie nie wiecej niz 2h (czyli zasada podobna jak na Steamie)? No i zwrot nie dotyczy, Map Packow, DLC, Season Passow itp., jedynie pelnych wersji gier, to wszystko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOMARZYSKO 767 Napisano 13 Kwiecień 2017 Młodzieńcze ? A ty to pewnie taaaaaki stary. Kiedyś wspominał że przekroczył 30 i pewnie myśli że jest tu najstarszy, a tak naprawde to sam jest jeszcze młodzieńcem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 13 Kwiecień 2017 3 minuty temu, KOMARZYSKO napisał: Kiedyś wspominał że przekroczył 30 i pewnie myśli że jest tu najstarszy, a tak naprawde to sam jest jeszcze młodzieńcem Kurcze no panowie kończąc offtop, powiedźcie sami, że akurat to fajna opcja z tym zwrotem co? (już pomijając januszowanie po porstu od tak "łaskawa ręka wielkiego M$ w stronę graczy" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wroblos 42 Napisano 13 Kwiecień 2017 (edytowane) No Fajna fajna panie Digi januszu Edit: Nie wiem czy przypadkiem nie jest jakiś zapis w prawie unijnym na to że cyfrowo kupowane gry i inne dobra podlegają zwrotowi na jakiśch zasadach, raczej łaskawą ręką bym tego nie nazwał. A jeżeli jestem w błędzie z tym prawem zwrotu, to po prostu Microsoft chciał posmarować nam łapki wazelinką Edytowane 13 Kwiecień 2017 przez Wroblos Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOMARZYSKO 767 Napisano 13 Kwiecień 2017 W Lidlu ostatnio też była promocja na zwroty towarów i wiadomo jak to się skończyło 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wroblos 42 Napisano 13 Kwiecień 2017 (edytowane) Pewnie jakoś tak to wyglądało Edytowane 13 Kwiecień 2017 przez Wroblos 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 14 Kwiecień 2017 (edytowane) Edytowane 14 Kwiecień 2017 przez SephiroT 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 14 Kwiecień 2017 8 minut temu, SephiroT napisał: Ależ banał, ale jak cieszy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 14 Kwiecień 2017 (edytowane) No i spakowany XboxOne poszedł w sina dal żegnaj... Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Edytowane 14 Kwiecień 2017 przez DigitalMan_PL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frost Prime 537 Napisano 14 Kwiecień 2017 Wiedziałem, że jesteś podwójnym agentem Sonoklapów. Pamiętaj...snake na Nokii 3310 nie czyni z Ciebie gracza. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 14 Kwiecień 2017 Wiedziałem, że jesteś podwójnym agentem Sonoklapów. Pamiętaj...snake na Nokii 3310 nie czyni z Ciebie gracza. Nie przeginaj... To mój nowy nabytek i byle do Grudnia... Do Scorpio... Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wroblos 42 Napisano 14 Kwiecień 2017 Godzinę temu, DigitalMan_PL napisał: Nie przeginaj... To mój nowy nabytek i byle do Grudnia... Do Scorpio... Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Wymiary też ma ,,Elitarne" 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 14 Kwiecień 2017 (edytowane) 29 minut temu, Wroblos napisał: Wymiary też ma ,,Elitarne" Stary... pad Elite za +- 500 zł (w sensie ten pad w zestawie) + konsola Elite z dyskiem SSHD 1TB (a miałem 500 zwykla) + 3 mieszki Gold wszystko w dobrej cenie + karta na przyszłe zakupy... Nic tylko brać... Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Edytowane 14 Kwiecień 2017 przez DigitalMan_PL 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frost Prime 537 Napisano 15 Kwiecień 2017 Wybaczam. Znowu jesteś prawilny na forum. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 15 Kwiecień 2017 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
princ18 175 Napisano 15 Kwiecień 2017 (edytowane) 18 godzin temu, DigitalMan_PL napisał: Stary... pad Elite za +- 500 zł (w sensie ten pad w zestawie) + konsola Elite z dyskiem SSHD 1TB (a miałem 500 zwykla) + 3 mieszki Gold wszystko w dobrej cenie + karta na przyszłe zakupy... Nic tylko brać... Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Tzn. Jakiej? Edytowane 15 Kwiecień 2017 przez princ18 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 15 Kwiecień 2017 ...ciekawe kiedy to zdejmą 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 15 Kwiecień 2017 Sony rozwiązało to po Swojemu, po ściągnięciu gry masz po ptakach że tak powiem. I tak powinno być. W dobie gdzie zwroty cyfrowe wchodzą pod strzechy ty chwalisz Sony? Brzmisz jak marnej jakości troll. Faktycznie szczegolnie jesli dana platforma (i nie ma tu znaczenia czy to pss, MS store, czy inny steam) wrzuca śmierdzące gowno do sklepu pokroju wander, the life or black tiger czy innego firefighter Simulator to jesli ktos sie natnie na taka produkcje powinnien moc ja zwrócić. Proste. To Sony jest daleko za murzynami jesli chodzi o swoje rozwiązania. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wroblos 42 Napisano 15 Kwiecień 2017 (edytowane) 43 minut temu, MagEllan napisał: W dobie gdzie zwroty cyfrowe wchodzą pod strzechy ty chwalisz Sony? Brzmisz jak marnej jakości troll. Faktycznie szczegolnie jesli dana platforma (i nie ma tu znaczenia czy to pss, MS store, czy inny steam) wrzuca śmierdzące gowno do sklepu pokroju wander, the life or black tiger czy innego firefighter Simulator to jesli ktos sie natnie na taka produkcje powinnien moc ja zwrócić. Proste. To Sony jest daleko za murzynami jesli chodzi o swoje rozwiązania. Chodzi o świadomość konsumencką @MagEllan Sorki, ale ja nawet mając pieniądze najpierw orientuje się faktycznie co kupuję i za co płacę, w ten sposób jak ty mówisz nacinają się tylko ci co hurtowo kupują gry w store i nie patrzą na co wydają. Taki zwrot z limitem do dwóch godzin rozgrywki ma za dużo luk, i na pewno wprowadzą jakieś limity na ilość zwrotów. Bo to zwyczajnie nie ma większego sensu, tu liczą się zyski a nie zadowolenie graczy. Ja zwyczajnie jeżeli chodzi o tego typu usługi jak steam, psn, xbox store przestałem się łudzić. Wszędzie jest syf, mniejszy lub większy. Troll bo chwalę jakieś rozwiązanie a nie firmę........ Edit: Nie sztuka wydać kasę tylko wydać ją dobrze żeby nie psioczyć, podając przykład, jak jakiś sklep ma politykę zwrotów to masz święte prawo zwrócić produkt. Tylko waszym i twoim zdaniem to tych ludzi nie wkur.... że jakiś pacan przychodzi coś kupić ze sklepu, ale nawet nie wie co, a potem to zwraca bo jednak ten sprzęt u niego nie działa. I to porównanie jest dobre, tyle że przynajmniej cyfrówki łatwiej sprzedać niż taki produkt ze zwrotu. Dlatego granica między konsumentem a tępym konsumentem jest bardzo cienka Edytowane 15 Kwiecień 2017 przez Wroblos 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 15 Kwiecień 2017 @wroblos gratulacje chwalisz rozwiązanie ktore jest anty-konsumenckie. I dziwisz sie ze uznaje to za troling? Jasne ze zarówno gry w formie cyfrowej, jak i każdy inny sklep chce sprzedawać swoje produkty i zarabiać. Ja to rozumiem, ja jestem tego świadomy. Ale jako klient optuje zawsze za rozwiązaniami pro-konsumenckimi. Nie masz w DE tzw 30days open shop? Firmy mimo iż mogą na tym tracić oferują taka opcje w wielu sklepach w Szwecji, robią to z jakiegoś powodu, głownie wizerunkowego ale robią, bo brak polityki zwrotów moze ich kosztować wiecej... Również optuje za podnoszeniem świadomości konsumenckiej, jestem przeciwny kupowaniu kota w worku (pre-ordery), jesli mam wątpliwości wole poczekac, jesli cos kupuje zazwyczaj staram sie rozeznać czy dany produkt spełni moje oczekiwania. Niemniej zdarzy sie czasami, sporadycznie ze dokonuje zakupu impulsywnie, bo stwierdzam o fajny sprzęt/gra biorę... i w takich wypadkach doceniam możliwość zwrotu. (Choć jak do tej pory z niej nie korzystałem i nawet te impulsywne zakupy były udane) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wroblos 42 Napisano 15 Kwiecień 2017 4 godziny temu, MagEllan napisał: @wroblos gratulacje chwalisz rozwiązanie ktore jest anty-konsumenckie. I dziwisz sie ze uznaje to za troling? Jasne ze zarówno gry w formie cyfrowej, jak i każdy inny sklep chce sprzedawać swoje produkty i zarabiać. Ja to rozumiem, ja jestem tego świadomy. Ale jako klient optuje zawsze za rozwiązaniami pro-konsumenckimi. Nie masz w DE tzw 30days open shop? Firmy mimo iż mogą na tym tracić oferują taka opcje w wielu sklepach w Szwecji, robią to z jakiegoś powodu, głownie wizerunkowego ale robią, bo brak polityki zwrotów moze ich kosztować wiecej... Również optuje za podnoszeniem świadomości konsumenckiej, jestem przeciwny kupowaniu kota w worku (pre-ordery), jesli mam wątpliwości wole poczekac, jesli cos kupuje zazwyczaj staram sie rozeznać czy dany produkt spełni moje oczekiwania. Niemniej zdarzy sie czasami, sporadycznie ze dokonuje zakupu impulsywnie, bo stwierdzam o fajny sprzęt/gra biorę... i w takich wypadkach doceniam możliwość zwrotu. (Choć jak do tej pory z niej nie korzystałem i nawet te impulsywne zakupy były udane) @MagEllan Zgadzam się z tobą jak często, poza jedną rzeczą. Nie ma czegoś takiego jak działania Pro Konsumenckie bo każda firma dąży do zysków tą czy inną drogą, ale taka a nie inna polityka zwrotów szkodzi firmie. Nie chwalę rozwiązania anty-konsumenckiego tylko logiczne myślenie na pewne tematy. Ludzie i tak narzekają na PSN chociaż ja szczerze od XXXXXXXXXXXX czasu nie miałem żadnych problemów z usługą, a wyobrażasz sobie co by było gdyby Sony wprowadziło coś takiego ? Istny syf, kupowanie, godzinne testowanie, zwracanie i tak w kółko dopóki sami tego by nie zablokowali. A gdyby zablokowali to od razu podniósłby się chórek ,, Sony jest be bo nie pozwala nam kupować gier, potestować z godzinę i dostać kasę z powrotem" Trochę to głupie, prawda ? A tak to wygląda. Dlatego właśnie to co piszę w tym temacie o Scorpio to sceptycyzm, bo na razie to kot w worku i wielka niewiadoma, a ludzie napalają się jak na żarówkę 100W A w razie zastrzeżeń o offtop do czerwca mamy czas na jakieś konkretniejsze informację o Scorpio to można pooftopować Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 15 Kwiecień 2017 Boże nie wierzę w to co widzę, idealny klient Sonoklap... Przecieram oczy ze zdumienia z każdym postem... Noż boli Ciebie, że dają opcję zwrotu, CHOLERA nie zwracaj i tyle... ale nie pitol co post takich śmieci i daj innym się cieszyć opcją... BTW: Pewnie nigdy nie skorzystam, bo sam sprawdzam co biorę lub biorę na 50/33% spółkę więc po co zwracać 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach