sebinHo 2 Napisano 10 Styczeń 2015 Wiesz dlaczego napisałem żebyś poczytał ten wątek? Bo przeczytałbyś wtedy że nadal przyjmują pady na gwarancję bez pytania o datę zakupu. Najlepiej zareklamuj pękniętą gumkę na analogu. już mi nawet nie chodzi o gumke na analogu bo zakupiłęm nakładki, ale przycisk L2 wysiadł i prawy analog sie przycina Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Viarus 42 Napisano 10 Styczeń 2015 Ja użyłem zębów żony jak spała, po prostu wyjąłem je ze szklanki i po problemie. ktos tu sie stara byc smiesznym :whistling: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sithman 3250 Napisano 10 Styczeń 2015 (edytowane) już mi nawet nie chodzi o gumke na analogu bo zakupiłęm nakładki, ale przycisk L2 wysiadł i prawy analog sie przycinaTo pogryź gumki i zareklamuj na gumki!Kuźwa zacznij czytać. Edytowane 10 Styczeń 2015 przez Sithman Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torpedoem 142 Napisano 10 Styczeń 2015 (edytowane) przeczytalem pare stron tematu i wszdzie jest rozmowa o kurierach, formularzach itd. Pekla mi gumka na lewym analogu. Czy jak pojade osobiscie do serwisu sony, to wymienia mi tego pada od reki? Mam tylko jednego pada i nie usmiecha mi sie go wysylac i czekac 3 tyg az odesla nowego albo naprawionego Edytowane 10 Styczeń 2015 przez Torpedoem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sithman 3250 Napisano 10 Styczeń 2015 Bo ta rozmowa rozmyła się na dwa tematy - ten i "ds 4". Przez to jest bajzel. Nie wiem czy Ci wymienią od ręki. Pady są odsyłane do Francji i stamtąd też wracają te na wymianę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torpedoem 142 Napisano 10 Styczeń 2015 Ok dzieki. W takim razie inne pytanie - jezeli juz ta gumka pekla, to czy jest sens teraz kupic nakladke za pare zl, czy w obecnej sytuacji ta nakladka bedzie sie zle trzymac albo cos w tym stylu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Viarus 42 Napisano 10 Styczeń 2015 przeczytalem pare stron tematu i wszdzie jest rozmowa o kurierach, formularzach itd. Pekla mi gumka na lewym analogu. Czy jak pojade osobiscie do serwisu sony, to wymienia mi tego pada od reki? Mam tylko jednego pada i nie usmiecha mi sie go wysylac i czekac 3 tyg az odesla nowego albo naprawionego hmm, no moze jakbys polecial do Francji, to kto wie :laugh: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 10 Styczeń 2015 Zadzwoń na wsparcie techniczne Playstation ... pewnie podadzą ci dokładny adres serwisu we Francji. PRAM od dawna się tym nie zajmuje ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torpedoem 142 Napisano 10 Styczeń 2015 Dobra jezeli juz sie popodniecaliscie ta francja, to moze mi ktos powiedziec, czy jest sens ladowac nakladki na juz peknieta gume? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 10 Styczeń 2015 Jak chcesz, ale jak jest pęknięta to będą nakładki latać razem z pękniętą gumą. Wyślij na serwis. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torpedoem 142 Napisano 10 Styczeń 2015 Wlasnie ona tak jeszcze nie jest rozwalona, zeby cos latalo. Jest po prostu pęknięta wzdłuż krawędzi gałki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sithman 3250 Napisano 10 Styczeń 2015 No to rób co chcesz. To chciałeś przeczytać? :pardon: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torpedoem 142 Napisano 10 Styczeń 2015 Chcialem przeczytac czy jak jest peknieta i sie nie przemieszcza, to czy nadal nakladki sie nadadzą, czy nie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 10 Styczeń 2015 Tak, nadadzą się. Ja bym jednak odesłał pada do Francji. Pady z nowymi gumkami już są OK. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neuro 1526 Napisano 12 Styczeń 2015 Kurier odebrał pada.Na stronie PlayStation można śledzić paczkę? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 12 Styczeń 2015 Nie, nie można. Możesz jedynie do nich zadzwonić i poprosić o podanie numeru listu przewozowego. Niestety jedyne co zobaczysz to to czy paczka dotarła do punktu w PL, reszta już jest ich wewnętrzną sprawą. Dopiero po otrzymaniu maila że sprzęt jest naprawiony/wymieniony i wysłany możesz zadzwonić drugi raz i poprosić o numer przesyłki zwrotnej. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neuro 1526 Napisano 12 Styczeń 2015 Ile średnio trwa wymiana ? Tydzień dwa? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piachu00 3128 Napisano 12 Styczeń 2015 (edytowane) A ja pol roku jade na peknietej gumie i po za wizualnym złym odbiorem w niczym mi to nie przeszkadza :p jak bym miał drugiego to może bym reklamował ,a tak to niech juz jest :-) Po dokreceniu srubki płyta przestała się wysuwać z mojej ps4 - magia:-) Ile średnio trwa wymiana ? Tydzień dwa? ziomek ponad miech czekał. Ale to zależy od szczescia czy Bóg wie czego, średnio 3tyg Edytowane 12 Styczeń 2015 przez piachu00 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neuro 1526 Napisano 12 Styczeń 2015 Mam drugiego:) zresztą dawno już pudła nie odpalalem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 12 Styczeń 2015 Ile średnio trwa wymiana ? Tydzień dwa? trzeba liczyć co najmniej 2 tygodnie. U mnie to tyle trwało z czego tylko jeden dzień pad był w serwisie - reszta to transport (weekendy i święta wypadały w między czasie). 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebinHo 2 Napisano 12 Styczeń 2015 Czy dorzucaliście do paczek dowód zakupu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sithman 3250 Napisano 12 Styczeń 2015 Podobno nadal nie trzeba jeśli chodzi o pady. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
scp 0 Napisano 13 Styczeń 2015 (edytowane) No i stało się. Konsola kupiona miesiąc temu (10 grudnia) i już niestety kaput. I to w sposób którego bym się nie spodziewał -BLoD -_-. Byłem przekonany, że dotyczyło to tylko pierwszych wypuszczanych na rynek konsoli, a tu jednak niespodzianka. Dla osób niekojarzących tematu - konsola pika raz przy włączeniu, pasek świetlny świeci na niebiesko przez sekundę i to by było tyle :). Ze względu na znaczną odległość od sklepu, w którym kupiłem konsolę, nie zdecydowałem się na powołanie się na niezgodność towaru z umową. Pozostał mi jedynie kontakt z konsultantem sony. W świetle ostatnio nagłośnionych wydarzeń (mówię tutaj o wręcz tragicznych sytuacjach, których doświadczyli użytkownicy odsyłający czy to PS3 czy to PS4 do serwisu) byłem, co tu dużo mówić, przerażony. Tak czy inaczej, bez problemu załatwiłem sprawę z konsultantem. Chciałbym również zaznaczyć, że sam konsultant zwrócił mi uwagę żebym nie odsyłał konsoli w oryginalnym opakowaniu i żebym nie dołączał żadnych innych części zestawu - piszę to ze względu na fakt, że wiele osób reklamujących konsolę narzekała na nieodzyskanie konsoli w oryginalnymopakowaniu. Może przez ten czas formułki, którymi odpowiadają konsultanci troszkę się zmieniły. Kurier ma pojawić się w czwartek.Post nie ma charakteru zapytania, ani użalania się, chciałbym po prostu przedstawić swoje doświadczenia z serwisem i obsługą klienta, żeby inni wiedzieli co może ich spotkać - zupełnie tak jak zrobił to użytkownik 'mierniczek'. O ciekawszych wydarzeniach będę informował na bieżąco. Edytowane 13 Styczeń 2015 przez scp Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Viarus 42 Napisano 13 Styczeń 2015 @Neuro, wiec tak, ja Ci powiem, ze jednego pada juz reklamowalem, to czekalem okolo dwoch tygodni (nie pamietam teraz dokladnie ile). Bylem wrecz zdziwiony, gdy ktoregos dnia wrocilem do domu i dowiedzialem sie, ze paczka do mnie przyszla, bo bylo to dosyc szybko od nadania pada. Ponadto, nikt sie do mnie nie odezwal juz od UPS. Czyli jesli akurat kurier przyjedzie i nie bedzie nikogo w domu, to moze byc problem. Natomiast w zeszly czwartek wieczorem zglosilem reklamacje kolejnego pada. Oficjalnie popsute gumki, nieoficjalnie rozpieprzyl mi sie analog, jakas czesc zaczela mi w srodku latac i po prostu za pomoca nozyczek i paznokci sam uszkodzilem lewa gumke na analogu dosyc znacznie i nieco na prawym. Wczoraj kurier przyjechal, odebral pada. Optymistycznie myslac, to do konca miesiaca nowy egzemplarz DS4 powinien wrocic. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba2015 0 Napisano 13 Styczeń 2015 Witam! Mam pytanie, otóż ostatnio otworzyłem ps4 żeby ją trochę przeczyścić. Osto się grała chwilami. Po złożeniu konsoli odpaliłem grę aby sprawdzić czy wszystko działa. I tu o dziwo uświadczyłem lekko zmienioną grafikę. Tak mi się zresztą wydaje. Chodzi mi o ciemniejszy i mniej szczegółowy obraz. I oto moje pytanie: czy istnieje możliwość tego, że źle podłączyłem jakiś kabel, czy coś innego w tym rodzaju co tłumaczyłoby to co widzę? Czy po prostu nie ma takiej możliwości i jeśli chodzi to wszystko w porządku? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach