Skocz do zawartości
cwir

Serwis/Gwarancja PS4

Rekomendowane odpowiedzi

Wiesz dlaczego napisałem żebyś poczytał ten wątek? Bo przeczytałbyś wtedy że nadal przyjmują pady na gwarancję bez pytania o datę zakupu.

Najlepiej zareklamuj pękniętą gumkę na analogu.

już mi nawet nie chodzi o gumke na analogu bo zakupiłęm nakładki, ale przycisk L2 wysiadł i prawy analog sie przycina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja użyłem zębów żony jak spała, po prostu wyjąłem je ze szklanki i po problemie.

ktos tu sie stara byc smiesznym  :whistling:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już mi nawet nie chodzi o gumke na analogu bo zakupiłęm nakładki, ale przycisk L2 wysiadł i prawy analog sie przycina

To pogryź gumki i zareklamuj na gumki!

Kuźwa zacznij czytać.

Edytowane przez Sithman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeczytalem pare stron tematu i wszdzie jest rozmowa o kurierach, formularzach itd. Pekla mi gumka na lewym analogu. Czy jak pojade osobiscie do serwisu sony, to wymienia mi tego pada od reki? Mam tylko jednego pada i nie usmiecha mi sie go wysylac i czekac 3 tyg az odesla nowego albo naprawionego

Edytowane przez Torpedoem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo ta rozmowa rozmyła się na dwa tematy - ten i "ds 4". Przez to jest bajzel. Nie wiem czy Ci wymienią od ręki. Pady są odsyłane do Francji i stamtąd też wracają te na wymianę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki. W takim razie inne pytanie - jezeli juz ta gumka pekla, to czy jest sens teraz kupic nakladke za pare zl, czy w obecnej sytuacji ta nakladka bedzie sie zle trzymac albo cos w tym stylu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeczytalem pare stron tematu i wszdzie jest rozmowa o kurierach, formularzach itd. Pekla mi gumka na lewym analogu. Czy jak pojade osobiscie do serwisu sony, to wymienia mi tego pada od reki? Mam tylko jednego pada i nie usmiecha mi sie go wysylac i czekac 3 tyg az odesla nowego albo naprawionego

hmm, no moze jakbys polecial do Francji, to kto wie  :laugh:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń na wsparcie techniczne Playstation ... pewnie podadzą ci dokładny adres serwisu we Francji.

PRAM od dawna się tym nie zajmuje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra jezeli juz sie popodniecaliscie ta francja, to moze mi ktos powiedziec, czy jest sens ladowac nakladki na juz peknieta gume?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz, ale jak jest pęknięta to będą  nakładki latać razem  z pękniętą gumą.

Wyślij na serwis. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie ona tak jeszcze nie jest rozwalona, zeby cos latalo. Jest po prostu pęknięta wzdłuż krawędzi gałki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to rób co chcesz. To chciałeś przeczytać? :pardon:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcialem przeczytac czy jak jest peknieta i sie nie przemieszcza, to czy nadal nakladki sie nadadzą, czy nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, nadadzą się.

Ja bym jednak odesłał pada do Francji. 

Pady z nowymi gumkami już są OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurier odebrał pada.Na stronie PlayStation można śledzić paczkę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie można.

Możesz jedynie do nich zadzwonić i poprosić o podanie numeru listu przewozowego.

Niestety jedyne co zobaczysz to to czy paczka dotarła do punktu w PL, reszta już jest ich wewnętrzną sprawą.

Dopiero po otrzymaniu maila że sprzęt jest naprawiony/wymieniony i wysłany możesz zadzwonić drugi raz i poprosić o numer przesyłki zwrotnej. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja pol roku jade na peknietej gumie i po za wizualnym złym odbiorem w niczym mi to nie przeszkadza :p jak bym miał drugiego to może bym reklamował ,a tak to niech juz jest :-)

Po dokreceniu srubki płyta przestała się wysuwać z mojej ps4 - magia:-)

Ile średnio trwa wymiana ? Tydzień dwa?

ziomek ponad miech czekał. Ale to zależy od szczescia czy Bóg wie czego, średnio 3tyg Edytowane przez piachu00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam drugiego:) zresztą dawno już pudła nie odpalalem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile średnio trwa wymiana ? Tydzień dwa?

trzeba liczyć co najmniej 2 tygodnie.

U mnie to tyle trwało z czego tylko jeden dzień pad był w serwisie - reszta to transport (weekendy i święta wypadały w między czasie).

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno nadal nie trzeba jeśli chodzi o pady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i stało się. Konsola kupiona miesiąc temu (10 grudnia) i już niestety kaput. I to w sposób którego bym się nie spodziewał -BLoD -_-. Byłem przekonany, że dotyczyło to tylko pierwszych wypuszczanych na rynek konsoli, a tu jednak niespodzianka. 
Dla osób niekojarzących tematu - konsola pika raz przy włączeniu, pasek świetlny świeci na niebiesko przez sekundę i to by było tyle :).

Ze względu na znaczną odległość od sklepu, w którym kupiłem konsolę, nie zdecydowałem się na powołanie się na niezgodność towaru z umową. Pozostał mi jedynie kontakt z konsultantem sony. W świetle ostatnio nagłośnionych wydarzeń (mówię

tutaj o wręcz tragicznych sytuacjach, których doświadczyli użytkownicy odsyłający czy to PS3 czy to PS4 do serwisu) byłem, co tu dużo mówić, przerażony. Tak czy inaczej, bez problemu załatwiłem sprawę z konsultantem. Chciałbym również zaznaczyć,

że sam konsultant zwrócił mi uwagę żebym nie odsyłał konsoli w oryginalnym opakowaniu i żebym nie dołączał żadnych innych części zestawu - piszę to ze względu na fakt, że wiele osób reklamujących konsolę narzekała na nieodzyskanie konsoli w oryginalnym
opakowaniu. Może przez ten czas formułki, którymi odpowiadają konsultanci troszkę się zmieniły. Kurier ma pojawić się w czwartek.

Post nie ma charakteru zapytania, ani użalania się, chciałbym po prostu przedstawić swoje doświadczenia z serwisem i obsługą klienta, żeby inni wiedzieli co może ich spotkać - zupełnie tak jak zrobił to użytkownik 'mierniczek'. O ciekawszych wydarzeniach będę

informował na bieżąco.
 

Edytowane przez scp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Neuro, wiec tak, ja Ci powiem, ze jednego pada juz reklamowalem, to czekalem okolo dwoch tygodni (nie pamietam teraz dokladnie ile). Bylem wrecz zdziwiony, gdy ktoregos dnia wrocilem do domu i dowiedzialem sie, ze paczka do mnie przyszla, bo bylo to dosyc szybko od nadania pada. Ponadto, nikt sie do mnie nie odezwal juz od UPS. Czyli jesli akurat kurier przyjedzie i nie bedzie nikogo w domu, to moze byc problem.

 

Natomiast w zeszly czwartek wieczorem zglosilem reklamacje kolejnego pada. Oficjalnie popsute gumki, nieoficjalnie rozpieprzyl mi sie analog, jakas czesc zaczela mi w srodku latac i po prostu za pomoca nozyczek i paznokci sam uszkodzilem lewa gumke na analogu dosyc znacznie i nieco na prawym. Wczoraj kurier przyjechal, odebral pada. Optymistycznie myslac, to do konca miesiaca nowy egzemplarz DS4 powinien wrocic.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam pytanie, otóż ostatnio otworzyłem ps4 żeby ją trochę przeczyścić. Osto się grała chwilami. Po złożeniu konsoli odpaliłem grę aby sprawdzić czy wszystko działa. I tu o dziwo uświadczyłem lekko zmienioną grafikę. Tak mi się zresztą wydaje. Chodzi mi o ciemniejszy i mniej szczegółowy obraz. I oto moje pytanie: czy istnieje możliwość tego, że źle podłączyłem jakiś kabel, czy coś innego w tym rodzaju co tłumaczyłoby to co widzę? Czy po prostu nie ma takiej możliwości i jeśli chodzi to wszystko w porządku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×