Pabelek 1 Napisano 16 Sierpień 2015 Aha, no to nie wiedziałem :) A powiedzcie mi proszę - chciałbym aby ktoś mi doradził. Konsola buczy jak odkurzacz, praktycznie przy każdej grze. Konsola jest ustawiona na otwartej przestrzeni, gram raczej kiedy upałów nie ma. Zostały mi dwa miesiace gwarancji i zastanawiam się czy wysyłać do serwisu aby oczyścili, zmienili paste etc. Wysyłać czy nie? Może jakieś sugestie? Z tego co tu czytam to konsola może wrocic w gorszym stanie. Kilka pytań: 1) Czy Twoja konsola stoi na stabilnym, płaskim podłożu? 2) Przez większość czasu stoi poziomo czy pionowo (jeżeli pionowo to z wykorzystaniem podkładki PS4 Official Sony Vertical Stand)? 3) Konsola buczy tylko przy grach czy też podczas korzystania z aplikacji np: YouTube, Spotify, oglądania filmów na blu-ray? Co do samego wysłania, generalnie w sieci krąży wiele opini o tym jak po powrocie z serwisu we Francji ludzie otrzymali konsole porysowane albo w złym stanie, często też słyszy się o tym, że konsola z serwisu przychodzi kiepsko zapakowana. Z tego co słyszałem to teraz sytuacja się poprawiła. Sam byłem zaskoczonym tym jak porządanie była zapakowana konsola którą otrzymałem kurierem, żadnych rysek, zadrapań itd. Moim zdaniem jeżeli zostały Ci tylko 2 miesiące gwarancji to warto ten fakt wykorzystać i mimo wszystko wysłać konsolę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Almarcino 57 Napisano 16 Sierpień 2015 Kilka pytań: 1) Czy Twoja konsola stoi na stabilnym, płaskim podłożu? 2) Przez większość czasu stoi poziomo czy pionowo (jeżeli pionowo to z wykorzystaniem podkładki PS4 Official Sony Vertical Stand)? 3) Konsola buczy tylko przy grach czy też podczas korzystania z aplikacji np: YouTube, Spotify, oglądania filmów na blu-ray? 1. Stoi stabilnie. Dorobiłem jej nawet nóżki żeby miała przestrzeń pod spodem. 2. Poziomo, boje się ze w pionie moglaby sie przewrócic. Często gram z psem i ten merda ogonem, który może strącić konsole. 3. Przy grach tylko - rozumiem, że wiedzmin 3 jest wymagajacy, ale nawet w Tomb Rider ostro buczy. Co gorsza, jak wlaczalem ostatnio MGS to już przy ekranie startu wiatraki osiągały MAXIMUM. Mam też pytanie - po ilu dniach sony przysyła kuriera? Dzień pózniej czy raczej dłużej? Lece na wakacje w środe i boję się, że jak jutro rano zgłosze to do wtorku nie przyjedzie. No i jeszcze jedno - czy to prawda, że sony najpierw przysyła karton z instrukcją pakowania? Z góry dzięki za odpowiedz i pomoc, raczej konsole wyśle :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shantriel_Galaerivel 1 Napisano 16 Sierpień 2015 (edytowane) Instrukcje pakowania dostajesz na maila łącznie z listem przewozowym. konsolę pakujesz we własnym zakresie. Paczkę do kuriera możesz zawieść sam tego samego dnia. Zadzwoń na infolinię wszystkiego się dowiesz, naprawdę miła obsługa. Ja swoją konsolę otrzymałem po 16 dniach od nadania. Edytowane 16 Sierpień 2015 przez Shantriel_Galaerivel Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Almarcino 57 Napisano 16 Sierpień 2015 Okej, dzięki za pomoc. Jutro dzwonie i się umawiam :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Van der Fck 546 Napisano 17 Sierpień 2015 Powiedzcie mi jedną rzecz. Jak to jest z gwarą pada do ps4? Miałem tego standardowego z konsoli, zepsuł się po 7 miesiącach, wysłałem do Francji wrócił nowy. Teraz ten nowy się zepsuł i chce go reklamować to typ z info linii Sony mówi, że już rok minął i mam reklamować w miejscu zakupu. Kupiłem w saturnie w Tychach, poszedłem do katowickiego i nie przyjęli go bo kazali jechać do Tychów. Mam prawo oddać go w sklepie w Kato czy faktycznie może dymac do Tychów? Kiedyś kupiłem spodnie hm w zakopanym a reklamowalem w Katowicach i problemu nie było.. Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silenthill 19 Napisano 17 Sierpień 2015 Powinni przyjąć w każdym za sklepów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Van der Fck 546 Napisano 17 Sierpień 2015 No też mi się tak wydaje... Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Almarcino 57 Napisano 17 Sierpień 2015 Okej. Paczka zapakowana perfekt - chociażby czołg po niej jezdzil to przeżyje, kurier ma jutro przyjechać. Dam Wam znać jak przebiegła naprawa. Swoją drogą rozmowa z konsultantem bardzo konkretna, dość dluga (24 min). Powiedzcie mi jedno - protokół przekazania paczki zabiera kurier tak? I wypisuje go przy nim? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
denver666 31 Napisano 17 Sierpień 2015 (edytowane) Dręczy mnie jedno pytanie. Czy skoro otrzymałeś nowego pada po wymianie gwarancyjnej to nie powinna Ci na niego lecieć od nowa gwarancja?. "...w razie wymiany towaru termin odpowiedzialności sprzedawcy biegnie na nowo. Ponadto okres odpowiedzialności nie biegnie w czasie wykonywania naprawy lub wymiany oraz prowadzenia przez strony, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące, rokowań w celu ugodowego załatwienia sprawy...." Edytowane 17 Sierpień 2015 przez denver666 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Almarcino 57 Napisano 17 Sierpień 2015 (edytowane) W sumie przepraszam, ale przypomniała mi się jeszcze jedna rzecz. Gośc w rozmowe telefonicznej mowil, że moja konsola ma gwarancje do wrzesnia, bo wtedy została aktywowana. Dziwne jednak jest to, że konsole kupiłem w paczce z GTA V pod koniec listopada. Dziwne. Edytowane 17 Sierpień 2015 przez Almarcino Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
denver666 31 Napisano 18 Sierpień 2015 No cóż, nie raz już były opisane przypadki jak to pracownicy sklepowi brali sobie różne rzeczy do domu a później udawało to "nowe". Najlepsze były cyrki z rzeczami od jabłuszka, gdzie ludzie kupowali używane po wystawowe i też im się gwarancja nie liczyła od daty zakupu tylko było już dawno po niej bo według nich liczyła się od aktywacji przez sklep na wystawce. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malpka 931 Napisano 18 Sierpień 2015 Jeśli miałbym wysyłać do serwisu to tylko przez sklep gdzie kupiłem konsolę. W protokole reklamacyjnym trzeba wpisać że sprzęt jest w stanie idealnym i nie posiada uszkodzeń mechanicznych. I jeśli konsola/pad/whatever otrzymam w nawet najmniejszą ryską to wraca do serwisu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awruk87 487 Napisano 19 Sierpień 2015 Powiedzcie mi jedno - protokół przekazania paczki zabiera kurier tak? I wypisuje go przy nim? Drukujesz dwa egzemplarze. Jeden dla siebie a drugi dla kuriera. Wystarczy, że podpiszesz je w odpowiednim miejscu, kurier pewnie też tylko podpisze i wsio. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czeskimaster 412 Napisano 19 Sierpień 2015 Ciekaw jestem, kiedy będą wysyłać konsole z Niby lepszym chłodzeniem w ramach gwarancji. Z drugiej strony, komuś konsola padła od przegrzania? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Almarcino 57 Napisano 29 Sierpień 2015 Wg. wpisanych referencji paczka jest już w Poznaniu, więc możliwe, że w Poniedziałek dostanę. We francji byla jedynie dwa dni :-) W zasadzie nawet dwa tygodnie nie minely.od dnia wyjazdu z Polszy. A Wy jak długo czekaliście na paczuszke? Dostane też jakieś info dot. naprawy - co wymienili, czy dali odnowioną itd? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ciborro 2 Napisano 31 Sierpień 2015 Wita.Mam problem z PS4(gwarancji już nie ma). Wczoraj w nocy przechodziła burza i raz pięknie przywaliło.Dziś chce odpalić konsolę a ta nic.Sprawdziłem w innym pokoju czy działa i okazało się że dioda na niebiesko się zapaliła na 1 sek. i koniec.Czy ktoś miał już taki problem i czy warto oddać konsolę do serwisu i ile by taka naprawa kosztowała ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czeskimaster 412 Napisano 31 Sierpień 2015 Nie wiem czy swojej nie dać na gwarancję, ten hałas konsoli mnie dobija, pad juz tak trzeszczy że boję się że się rozleci. Z drugiej strony mogę otrzymać konsole w jeszcze gorszym stanie lub glosniejsza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tom21 61 Napisano 31 Sierpień 2015 (edytowane) Wita.Mam problem z PS4(gwarancji już nie ma). Wczoraj w nocy przechodziła burza i raz pięknie przywaliło.Dziś chce odpalić konsolę a ta nic.Sprawdziłem w innym pokoju czy działa i okazało się że dioda na niebiesko się zapaliła na 1 sek. i koniec.Czy ktoś miał już taki problem i czy warto oddać konsolę do serwisu i ile by taka naprawa kosztowała ? Dokładnie to samo miałem tylko nie było burzy po prostu zdechła. Piknięcie niebieskie światełko na 1 sek i taki jakieś klik czy coś. Nie jestem specem ale pewnie problem z zasilaczem jak by jakiś bezpiecznik się włączał żeby się konsola nie spaliła. Oddałem na gwarancje w piątek za ok 3 tygodnie powinienem dostać jakieś info będę pisał. Edytowane 31 Sierpień 2015 przez Tom21 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ciborro 2 Napisano 1 Wrzesień 2015 Dokładnie to samo miałem tylko nie było burzy po prostu zdechła. Piknięcie niebieskie światełko na 1 sek i taki jakieś klik czy coś. Nie jestem specem ale pewnie problem z zasilaczem jak by jakiś bezpiecznik się włączał żeby się konsola nie spaliła. Oddałem na gwarancje w piątek za ok 3 tygodnie powinienem dostać jakieś info będę pisał. Dzięki za odp.Więc też oddam konsolę do serwisu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czeskimaster 412 Napisano 1 Wrzesień 2015 Ok, konsola oddana wraz z padem do Media na gwarancję. Jak wróci, dam znać co szanowny serwis zrobił. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ciborro 2 Napisano 1 Wrzesień 2015 (edytowane) Chciałbym się zapytać: 1-konsola kupiona w dniu premiery w saturnie i czy oddać do nich do reklamacji/naprawy czy samemu wysłać do serwisu? 2-jaki serwis wybrać np: http://www.serwis.kielce.pl/czy http://pram.com.pl/ czy jakiś inny? Edytowane 1 Wrzesień 2015 przez Ciborro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gnom 75 Napisano 1 Wrzesień 2015 Proboj najpierw grzecznie do sklepu... jak nie zostaje Ci dzialac na wlasna reke. Co sie spierniczylo ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ciborro 2 Napisano 1 Wrzesień 2015 Proboj najpierw grzecznie do sklepu... jak nie zostaje Ci dzialac na wlasna reke. Co sie spierniczylo ? Padła.Nie chce się włączyć. 1 sek. niebieskie światło i się wyłącza.Żeby znów to zrobić to muszę z zasilania konsolę odłączyć.Mam nadzieję że zasilać poszedł.Może ktoś napisać co już z saturnem wojował jak mu poszło ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gnom 75 Napisano 2 Wrzesień 2015 Jak nie pojdziesz to sie nie dowiesz... bo w kazdym sklepie inni ludzie pracuja...A sluchaj, nie instalowales Until Dawn ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ciborro 2 Napisano 2 Wrzesień 2015 Jak nie pojdziesz to sie nie dowiesz... bo w kazdym sklepie inni ludzie pracuja... A sluchaj, nie instalowales Until Dawn ? Nie mam tej gry. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach