TeraJacek 2089 Napisano 30 Marzec 2016 (edytowane) http://support.xbox.com/pl-PL/xbox-live-status Tak na przyszłość. Edytowane 30 Marzec 2016 przez toreso Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaKtuSSoS 6 Napisano 31 Marzec 2016 Pany akcesoria czyli pad objety jest gwarancja ms na jaki okres ? Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ardek 21 Napisano 21 Kwiecień 2016 Zgłosiłem pada do naprawy/wymiany na stronie xboxa, teraz muszę wydrukować kartę nadania, a kuriera ups muszę sam zamówić? Będę musiał zapłacić za wysłanie, czy wystarczy tylko, że pokaże mu kartę nadania i powiem że Microsoft pokrywa koszty wysyłki? Jak z tym jest? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wili23 258 Napisano 25 Kwiecień 2016 (edytowane) Nat otwarty gra sciagnieta jeszcze raz, profil skasowany, wyczyszczona pamięć podręczna, a synchronizacja z chmura trwa wieki w jednej grze; ostatnio po 3 godzinach i 40% sobie odpuscilem... Jakies inne pomysly oprocz czekania na 100% albo olania gry? Edytowane 25 Kwiecień 2016 przez wili23 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drake_neith 120 Napisano 27 Sierpień 2016 Witam panów po chwili przerwy. Pytanko takie, właśnie zauważyłem, że gwarancja na XO wygasa mi 22.09.2016. Problem w tym, że zakupu dokonałem 19.07.2015. Jak dobrze rozumiem gwarancja trwa 24 miesiące, a nie 14. Do kogo tu uderzyć, żeby wysłać skan paragonu albo coś? Bo się dobić do maila na stronie swojego profilu nie mogę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czeskimaster 412 Napisano 27 Sierpień 2016 Zadzwoń na infolinię MS i wyjaśnij sprawę. Powinni bez problemu przedłużyć gwarancję na podstawie paragonu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 28 Sierpień 2016 W dniu 27.08.2016 o 15:02, drake_neith napisał: Witam panów po chwili przerwy. Pytanko takie, właśnie zauważyłem, że gwarancja na XO wygasa mi 22.09.2016. Problem w tym, że zakupu dokonałem 19.07.2015. Jak dobrze rozumiem gwarancja trwa 24 miesiące, a nie 14. Do kogo tu uderzyć, żeby wysłać skan paragonu albo coś? Bo się dobić do maila na stronie swojego profilu nie mogę. Dzwonisz ba POLSKI support (na amerykańskim cie oleją). Dostajesz numer ticketu i wysyłasz im skan paragonu. Gwarancję przedłużają. Kiedyś o tym pisałem: 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drake_neith 120 Napisano 8 Wrzesień 2016 Dzięki za odpowiedź. Temat załatwiony przez support w 15 minut, także każdy kto ma jakieś niejasności na koncie dotyczące okresu gwarancji powinien się tematem zainteresować. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 8 Wrzesień 2016 Polski support jest genialny/ Szczerze mówiąc to ile razy dzwoniłem do Sony czułem się jak najgorszy śmieć. Pierwszy kontakt ze wsparciem (Amerykańskim) u M$ był u mnie jak strzał w pysk ...nie sądziłem że może być jeszcze gorzej niż u Sony. ...pierwszy kontakt z polskim wsparciem u M$ i wszystko robili "z połykiem" i od tamtego czasu tylko albo polski support przez telefon a amerykański na czacie. Za ostatnim razem nawet kobita mi poradziła jak nie łamiąc regulaminu kupić grę z innego regionu (VPN lub ktoś w USA). 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drake_neith 120 Napisano 8 Wrzesień 2016 Dokładnie, na początku zgłaszałem do reklamacji pada i wszystko załatwione natychmiastowo. Dzisiaj to samo. Tak powinno po prostu być. Pytanko jeszcze takie, przywrócenie konsoli do ustawień fabrycznych rozumiem, że wykasuje wszelkie informacje dotyczące konta? Konsolę puszczam dalej i nie chciałbym żeby cokolwiek tam zostało. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 8 Wrzesień 2016 Na tym polega przywracanie do ustawień fabrycznych ale sprawdź bo tylko mogę założyć że tak właśnie się stanie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drake_neith 120 Napisano 8 Wrzesień 2016 Wiadomo, logiczne, ale wolę się upewnić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Geble 195 Napisano 25 Listopad 2016 Czy to normalne, że jak wbijam osiągnięcie w obojętnie jakiej grze to nie dostaję żadnego powiadomienia na ekranie? Jestem wręcz pewien, że jak grałem X lat temu na 360-tce to powiadomienia wyskakiwały. Tutaj nic takiego nie ma miejsca, widzę je dopiero jak wejdę w osiągnięcia z menu konsoli. W sumie trochę denerwujące. Ktoś coś? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablos_83 4001 Napisano 25 Listopad 2016 Ja dostaję, więc pewnie sobie gdzieś wyłączyłeś Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Geble 195 Napisano 25 Listopad 2016 Na pewno nic nie grzebałem w ustawieniach dot. powiadomień, aczkolwiek tak teraz mnie naszło, że może ma to związek z niedawno zainstalowaną przeze mnie aplikacją Xbox na iOS. Tam powiadomienia się pojawiają. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablos_83 4001 Napisano 25 Listopad 2016 możliwe. nie ma dublowania powiadomień. Trzeba pogrzebać w ustawieniach konsoli lub apki a możliwe że może być tylko ta albo tu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xsynapse_ 545 Napisano 25 Listopad 2016 W dniu 25.11.2016 o 10:36, Geble napisał: Na pewno nic nie grzebałem w ustawieniach dot. powiadomień, aczkolwiek tak teraz mnie naszło, że może ma to związek z niedawno zainstalowaną przeze mnie aplikacją Xbox na iOS. Tam powiadomienia się pojawiają. Ja również mam apkę na iphonie, dostaje tam powiadomienia, ale na konsoli też wyskakują, więc musisz popatrzeć w ustawieniach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Banan91PL 287 Napisano 20 Grudzień 2016 Miał ktoś kiedyś problem ze nie mógł wysyłać wiadomosci? Pisałem do supprtu niby to problem jakiś z ich serwerami . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregor_TSK 226 Napisano 24 Wrzesień 2017 Pytanie z tytułu "trudne sprawy". Podpiąłem zewnętrzny dysk i nie wiem jak wyłączyć zasilanie portów USB gdy konsola jest wyłączona (dysk niepotrzebnie pracuje). Nie mogę znaleźć tej opcji w systemie, ktoś pomoże? Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 24 Wrzesień 2017 Ustalenia zasilania / oszczędzanie energii szukaj. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregor_TSK 226 Napisano 26 Wrzesień 2017 W dniu 24.09.2017 o 14:20, SephiroT napisał: Ustalenia zasilania / oszczędzanie energii szukaj.Nie potrafię tego znaleźć w tym systemie. W PS4 jest w ustawieniach zasilania, a w x tego nie widzę. Nie zdziwię się nawet jak w tej konsoli takiej opcji nie ma. Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 27 Wrzesień 2017 ... 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregor_TSK 226 Napisano 27 Wrzesień 2017 W dniu 27.09.2017 o 05:41, SephiroT napisał: ...Tak mam ustawione, a mimo to nadal dysk pracuje Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 27 Wrzesień 2017 Do którego portu USB masz podpięty dysk? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregor_TSK 226 Napisano 27 Wrzesień 2017 W dniu 27.09.2017 o 12:16, SephiroT napisał: Do którego portu USB masz podpięty dysk?Z tyłu konsoli ale sprawdzałem na przednich i też nie wyłącza zasilania. Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach