Skocz do zawartości
Patricko

Anthem

Rekomendowane odpowiedzi

22 minuty temu, manoszek napisał:

 

oglądając zastanawiam się czy grałem w ta sama grę :siara:

To samo mam. Tak to zmontowali, że wygląda na naprawdę kawał dobrego szpila.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To się nazywa makeup.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no przyznam panowie @xavris, @manoszek - ze jestem pod wrazeniem.... pod wielkim wrazeniem nawet. Pod wrazeniem tego jaki ostry face litfing przeszedl trailer zeby wygladac tak dobrze. Bo to w co ja pogralem ani tak nie blyszczalo graficznie, twarze postaci byly hmm no moze nie papierowe ale takie sobie. A trailer? no tutaj to inna bajka. 

 

Z ciekawostek EA po dropie na gieldzie i wprowadzeniu Apex odbilo sie ostro z 80$ do powyzej 100$ za akcje. 

Ciekaw jestem skad taki hurra optymizm investorow. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj mi w polecanych wyskoczyło

Ja miałem i mam dalej totalnie wywalone na tą grę, ale można pośmieszkować, bo czemu nie :P

Troche wygląda jak te porównania przed ślubem i po ślubie... Niby babka ta sama, ale coś jest nie tak.

A najlepsze są te wyskakujące reklamy w internetach 'anthem - nowa gra twórców mass effect i dragon age'. Szkoda, że zapomnieli tam dopisać "z którą to dziadostwo nie ma totalnie nic wspólnego".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze...Oczywiście różnica jest duża, ale cały czas Anthem wygląda jak na te czasy i możliwości technologiczne dość imponująco. Ja i tak w to grać nie będę, bo po co. 

Edytowane przez Grabeq
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Grabeq napisał:

Szczerze...Oczywiście różnica jest duża, ale cały czas Anthem wygląda jak na te czasy i możliwości technologiczne dość imponująco. Ja i tak w to grać nie będę, bo po co. 

No to mniej więcej to napisałem porównując do ślubu :P Żona niby dalej ta sama, niby dalej ładna, ale jednak gotuje jakby gorzej :P
A ostatnie 3 słowa tego co napisałeś to dla mnie jest ciągle zagadka... Po co ta gra powstała to nie wiem. Nie wiem nawet kto ma być grupą docelową...

Jak ktoś szuka rpga od bioware to ich gurwa wyśmieje, jak ktoś szuka sieciowej strzelanki to ma kurna wybór większy niż przy dobrych rpgach... Kto tam w ea/bioware uznał, że to jest to czego im teraz potrzeba to musi być niezły huncwot.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, xavris napisał:

Jak ktoś szuka rpga od bioware to ich gurwa wyśmieje, jak ktoś szuka sieciowej strzelanki to ma kurna wybór większy niż przy dobrych rpgach... Kto tam w ea/bioware uznał, że to jest to czego im teraz potrzeba to musi być niezły huncwot.

Jak ktos szuka RPG to faktycznie musi szukac gdzie indziej. Jak ktos szuka looter shootera, to wydaje mi sie ze cos mozna znalezc, jak ktos chce po prostu postrzelac - a zreszta juz to pisales :P 

Ale co do drugiego zdania. Ludzie w EA planujacy premiery maja ulanska fantazje. 

2016 - wydac Titanfall 2 razem z BF1. 

2019 - wydac darmowe battle royale Apex na 2tyg, przed premiera tez coopowego anthem (choc w anthem na start nie bedzie PvP), zeby miesiac pozniej dorzucic BR mode do BF V. 

I teraz mozliwe ze ja sie nie znam i piernicze glupoty, ale w 2016r roku dokonali kanibalizacji wlasnych produktow dobrze przyjety BF1 odciagna graczy od udanego Titanfall2. 

Wiec patrzac na to co szykuje nam luty/marzec 2019 mozna pomyslec ze to powtorka z historii. Ci co BF V nie kupili nie kupia go dla BR w ktory moga grac za free Apex, ci co maja kupic Anthem tez moga wybrac komptycje z innymi graczami a takze wspolprace w teamie w Apex zamiast kupowac Anthem. 

 

Ogolnie wydaje mi sie ze szykuje sie powtorka z rozrywki i ktoras gra na tym ucierpi (oczywiscie w pojeciu EA i ich wysrubowanych oczekiwan). 

 

A co do anthem juz 15, ruszy 10h trial sprawdze raz jeszcze bo czemu nie. 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego napisałem to co napisałem. Już nawet pomijając kretyńsko ustawiony termin premiery - to jest gra totalnie dla nikogo, bo cokolwiek w tej grze można znaleźć inne tytułu robią 50 razy lepiej. Jedyne z czym to może konkurować to fallout 76. Jeżeli to miało być takie starcie tytanów to proszę bardzo, niech się bawią, który tytuł jest większą porażką. Ja bardzo chętnie pośmieszkuje z obu :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie wczoraj o tym rozmawialiśmy. Wpompowali grube miliony w Anthem, a miliony graczy, zamiast grać w tego gniota, będzie sobie ciorało w Apexa. Apexa, który wygląda na niezwykle solidne, płynne, miodne i (niestety dla mnie i #teampotato) skillowe BR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No właśnie wczoraj o tym rozmawialiśmy. Wpompowali grube miliony w Anthem, a miliony graczy, zamiast grać w tego gniota, będzie sobie ciorało w Apexa. Apexa, który wygląda na niezwykle solidne, płynne, miodne i (niestety dla mnie i #teampotato) skillowe BR.
Może wprowadza jakieś inne tryby żeby można pograć solo albo w teamie ale nie br. Dla mnie to byłoby akurat fajne bo najbardziej leży mi właśnie taki typowy team deatchmatch

Wysłane z mojego Redmi Note 6 Pro przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piekne:

Spoiler

 

Mogli by dorzucic jeszcze 90 minut i bylby z tego film ktory moglby byc lepszy nizli gra :D :D

 

A tak serio chcialem rozruszac watek - Origin Access premiere graja od dzis. Basic tez gra od dzis w 10h triala. 

Mimo marnego tutaj zainteresowania mozna spodziewac sie w weekend sporej ilosci opinii w roznych mediach. 

 

milego dnia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jeżeli gra jest marna to nie ma się co spodziewać, że zainteresowanie nią będzie jakieś znaczące :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, xavris napisał:

No jeżeli gra jest marna to nie ma się co spodziewać, że zainteresowanie nią będzie jakieś znaczące :P

kij z gra ale jakby ten action trailer przerobili w pelny film to bym obejrzal. 

A tak serio to uwazam ze demo moglo nie oddawac jeszcze gry - dajmy szanse tym co juz dzis zaczna grac i wrzuca opinie. 

:)

(co nie zmienia faktu nie jestem grupa docelowa, smigne 10h w trialu i na tym sie pewnie moja przygoda zakonczy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, MagEllan napisał:

smigne 10h w trialu i na tym sie pewnie moja przygoda zakonczy

Nie szkoda Ci tych 10 h życia? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, xavris napisał:

Nie szkoda Ci tych 10 h życia? :P

coz mozliwe ze po 3h bede mial dosc wtedy porzuce :)

niemniej lubie dawac szanse. 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 12.02.2019 o 13:18, szuldi82 napisał:

Może wprowadza jakieś inne tryby żeby można pograć solo albo w teamie ale nie br. Dla mnie to byłoby akurat fajne bo najbardziej leży mi właśnie taki typowy team deatchmatch

Wysłane z mojego Redmi Note 6 Pro przy użyciu Tapatalka
 

Mają dorzucić solo i Duo. Więc spokojnie kwestia czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×