KopaczK 192 Napisano 1 Maj 2009 Nie robmy z Uncharteda Resident Evil, moim marzeniem jest zeby nie przekombinowali z potworami jak to bylo w 1 czesci. Ano. Tylko, że na tych ''potworkach'' i na ich klątwie opierała się fabuła, która, jak sami wiemy była świetna :D . Mi te potworki nie przeszkadzały. Poziomy z ciasnymi bunkrami przynosiły ze sobą trochę grozy, jeśli się grało w nocy ;) . Niby tak, ale jednak takie to trochę "dziwne" było. Z drugiej jednak strony, w jaki inny sposób mieliby skonstruować tryb MP? Na moje, całość raczej pasuje do ogólnej budowy gry, a patrząc na dawną kampanię reklamową jedynki - przedstawione dotychczas materiały mogą i tak ulec znacznemu poprawieniu. Chodzi mi o to, że nie widzę żadnego sensu ładowania do UNCHARTED P. ;) Ewentualnie co-op. Tylko chyba nie wziąłeś pod uwagę, że tym razem ND miało na wstępie praktycznie gotowy silnik. Dobra, wprowadzili jako takie usprawnienia graficzne, czy po prostu dotyczące samych efektów gry, ale tu znowu trzeba się odnieść do faktu, jak było z jedynką. Tam praktycznie startowali z niczym - silnik trzeba było budować od podstaw, babrano się z animacjami w grze i etc. Mówiąc prościej - w jedynce oprócz skonstruowania ogólnego trybu single-player, musieli zrobić całą skomplikowaną resztę. Natomiast teraz, przy Un2 to się ogranicza do samego skonstruowania lokacji, trybu multi, scenek z asystą mo-cap'u i kilku tam pomniejszych spraw czysto-technicznych. Nie bierzesz pod uwagę faktu, że grę można zepsuć mimo to. Mają podstawy, ale co z tego. Jeśli zrąbią scenariusz, to będzie kanał. Choc jest bardzo wiele sensu w tym co piszesz. Ale jednak, TRL to po prostu gierka z ewentualnymi elementami strzelanki. Ewentualnie tego się nie przejdzie bez strzelania. ;) TRL i U1 mają taki sam gameplay. Fakt, ze w zabawie Larą mamy więcej zagadek, ale też bez przesady. ;) Będę bronił swego, tj. "jeśli U1 jest strzelanką, to TRL także". Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UroborosPL 36 Napisano 1 Maj 2009 Nie robmy z Uncharteda Resident Evil, moim marzeniem jest zeby nie przekombinowali z potworami jak to bylo w 1 czesci. Nie chodzi oto. Chodzi mi oto żeby dali jakieś straszne miejsce z strasznymi potworkami nie muszą być w ilości gigantycznej powiedzmy tak 4. Wcale by nie było źle. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KopaczK 192 Napisano 1 Maj 2009 Nie chodzi oto. Chodzi mi oto żeby dali jakieś straszne miejsce z strasznymi potworkami nie muszą być w ilości gigantycznej powiedzmy tak 4. Wcale by nie było źle. Jeśli byłyby sensownie przemyślane i fabularnie uzasadnione (tak jak w U1) to może tak być, czemu nie. Ale poproszę o umiar. :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UroborosPL 36 Napisano 1 Maj 2009 Jeśli byłyby sensownie przemyślane i fabularnie uzasadnione (tak jak w U1) to może tak być, czemu nie. Ale poproszę o umiar. :) Tak właśnie oto mi chodzi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KopaczK 192 Napisano 1 Maj 2009 Tak właśnie oto mi chodzi. Aczkolwiek jeśli nie daliby niczego ponadnaturalnego, to też nie byłoby to głupie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nxtfun 2 Napisano 1 Maj 2009 Ja mam taki pomysł (który na pewno nie wejdzie w życie), do trybu multiplayer. Można byłoby zrobić servery na 30 osób, 2 osoby przechodziłyby story mode online, a reszta przeciwników byłaby sterowana przez ludzi (online). Każdy przeciwnik miałby bardzo małe życie(albo chociaż nieodnawialny pasek życia), żeby Drake miał jakieś szanse.Dodatkowo jak przeciwnicy zginą, to pojawiają się w nowej miejscówce i tak dalej... Nie trzeba byłoby rezygnować z fabyły na rzecz multi(częściowo). :thumbsup: Wystarczyło by tylko trochę pzeprogramować oryginalny wątek. Btw myślę, że storymode będzie lepszy niż w jedynce, ale multi w tej grze to taki trochę dziwny pomysł. To pewnie dla tego, że takle serwisów w wywiadach z Naughty Dogs pytało się o multiplayer. :mellow: Wierzę w nich! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
One Post Man 4596 Napisano 1 Maj 2009 Ja mam taki pomysł (który na pewno nie wejdzie w życie), do trybu multiplayer. Można byłoby zrobić servery na 30 osób, 2 osoby przechodziłyby story mode online, a reszta przeciwników byłaby sterowana przez ludzi (online). Każdy przeciwnik miałby bardzo małe życie(albo chociaż nieodnawialny pasek życia), żeby Drake miał jakieś szanse.Dodatkowo jak przeciwnicy zginą, to pojawiają się w nowej miejscówce i tak dalej... Nie trzeba byłoby rezygnować z fabyły na rzecz multi(częściowo). :thumbsup: Wystarczyło by tylko trochę pzeprogramować oryginalny wątek.Btw myślę, że storymode będzie lepszy niż w jedynce, ale multi w tej grze to taki trochę dziwny pomysł. To pewnie dla tego, że takle serwisów w wywiadach z Naughty Dogs pytało się o multiplayer. :mellow: Wierzę w nich! Ciekawy pomysł, ale obecnie raczej mało realny :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torba_Piany 97 Napisano 2 Maj 2009 Podobne rozwiązanie jako pierwsza wprowadziła gra Perfect Dark na N64. Nazywało się Counter-Coop. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KopaczK 192 Napisano 2 Maj 2009 Ja mam taki pomysł (który na pewno nie wejdzie w życie), do trybu multiplayer. Można byłoby zrobić servery na 30 osób, 2 osoby przechodziłyby story mode online, a reszta przeciwników byłaby sterowana przez ludzi (online). Każdy przeciwnik miałby bardzo małe życie(albo chociaż nieodnawialny pasek życia), żeby Drake miał jakieś szanse.Dodatkowo jak przeciwnicy zginą, to pojawiają się w nowej miejscówce i tak dalej... Nie trzeba byłoby rezygnować z fabyły na rzecz multi(częściowo). :thumbsup: Wystarczyło by tylko trochę pzeprogramować oryginalny wątek.Btw myślę, że storymode będzie lepszy niż w jedynce, ale multi w tej grze to taki trochę dziwny pomysł. To pewnie dla tego, że takle serwisów w wywiadach z Naughty Dogs pytało się o multiplayer. :mellow: Wierzę w nich! Ciekawy pomysł. Byłaby to z pewnością ciekawsza recepta na MP niż tradycyjna rąbanka. Choć uważam, że MP w UNCHARTED nie jest potrzebny. Poczekamy zobaczymy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheMichal 20 Napisano 2 Maj 2009 Ja mam taki pomysł (który na pewno nie wejdzie w życie), do trybu multiplayer. Można byłoby zrobić servery na 30 osób, 2 osoby przechodziłyby story mode online, a reszta przeciwników byłaby sterowana przez ludzi (online). Każdy przeciwnik miałby bardzo małe życie(albo chociaż nieodnawialny pasek życia), żeby Drake miał jakieś szanse.Dodatkowo jak przeciwnicy zginą, to pojawiają się w nowej miejscówce i tak dalej... Nie trzeba byłoby rezygnować z fabyły na rzecz multi(częściowo). :thumbsup: Wystarczyło by tylko trochę pzeprogramować oryginalny wątek.Btw myślę, że storymode będzie lepszy niż w jedynce, ale multi w tej grze to taki trochę dziwny pomysł. To pewnie dla tego, że takle serwisów w wywiadach z Naughty Dogs pytało się o multiplayer. :mellow: Wierzę w nich! 2 vs 28 ? Nate musiałby mieć w takim razie czołg, albo wrogowie proce, bo przy takiej dysproporcji zrobienie tak, aby obie strony czerpały przyjemność byłoby niemal niemożliwe... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SDRaid 100 Napisano 2 Maj 2009 2 vs 28 ? Nate musiałby mieć w takim razie czołg, albo wrogowie proce, bo przy takiej dysproporcji zrobienie tak, aby obie strony czerpały przyjemność byłoby niemal niemożliwe... Przecież wiadomo, że Drake to kawał chłopa :whistling: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał 2 Napisano 2 Maj 2009 Wg mnie multiplayer w takiej grze nie będzie rajcowny , jeśli nie dadzą zwyczajnego coopa . nie ma sensu robić jakiś niewiadomojakich trybów , w takim coopie dałoby się pograć ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymuR93 55 Napisano 2 Maj 2009 Teraz nikomu się MP nie podoba, a po premierze będziecie grać cały czas ;/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KopaczK 192 Napisano 2 Maj 2009 Przecież wiadomo, że Drake to kawał chłopa :whistling: Hehe. ;) BTW czy czasem Nate nie przytył, albo podpakował? Wg mnie multiplayer w takiej grze nie będzie rajcowny , jeśli nie dadzą zwyczajnego coopa . nie ma sensu robić jakiś niewiadomojakich trybów , w takim coopie dałoby się pograć ... Zgadzam się. Teraz nikomu się MP nie podoba, a po premierze będziecie grać cały czas ;/ Choć i to jest możliwe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SDRaid 100 Napisano 2 Maj 2009 Hehe. ;) BTW czy czasem Nate nie przytył, albo podpakował? Oczywiście... że tak :) Przecież w jedynce nieźle się napocił ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KopaczK 192 Napisano 2 Maj 2009 (edytowane) Oczywiście... że tak :) Przecież w jedynce nieźle się napocił ;) No tak... Wziął forsę Sally`ego i poszedł uzupełnić braki. :D Ciekawy wywiad z twórcami gry: Kliknij Tutaj! Edytowane 2 Maj 2009 przez KopaczK Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dazidek 1 Napisano 2 Maj 2009 Z tego wywiadu i tak mało wiem, bo za bardzo angielskiego to ja nie znam... :D Multi w tej grze też mi się wydaje dziwne aczkolwiek możliwe do zrealizowania... Gdyby zrobili na pewno bym nie pogardził nim... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KopaczK 192 Napisano 2 Maj 2009 (edytowane) Z tego wywiadu i tak mało wiem, bo za bardzo angielskiego to ja nie znam... :D Multi w tej grze też mi się wydaje dziwne aczkolwiek możliwe do zrealizowania... Gdyby zrobili na pewno bym nie pogardził nim... Ciekawostką z tego wywiadu moze być informacja, że gra będzie bardziej "filmowa", co wiecej ma łączyć fragmenty strzelane i zręcznościowe. W efekcie tych zabiegów Drake ma strzelać na ślepo podczas wspinania, zwieszania się, skakania, itp. ;) Nie wiem czy będzie to fajne, ale jak widac będziemy mieli coś nowego. Do tego miejsca akcji mają być bardziej zróznicowane niż miało to miejsce w przypadku U1. Obiecano nam też fantastyczną muzykę, bahaterów i przeżycia do których z chęcią będziemy powracać. Edytowane 2 Maj 2009 przez KopaczK Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BrianPL 1 Napisano 3 Maj 2009 (edytowane) bohaterów czy behemotów oO Edytowane 3 Maj 2009 przez BrianPL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KopaczK 192 Napisano 3 Maj 2009 bohaterów czy behemotów oO Bohaterów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 15 Maj 2009 Stary gameplay w lepszej jakości http://www.ps3site.pl/uncharted-2-gameplay-2/17311/ Ja tylko przypomnę, ze NG chwali sie nie tylko najładniejszym śniegiem, ale poziomami, gdzie całe otoczenie żyje. Np. lokacja z wiszący pociągiem, wszystko pięknie zsuwa i wylatuje z wagonu, chcę to zobaczyć, mam nadzieję, że na E3. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KopaczK 192 Napisano 15 Maj 2009 Zapowiada sie ciekawie. Kurcze, jednak E3 to jest to na co wszysyc czekają. Zobaczyć te wszystkie zapowiedzi w akcji byłoby super. Liczę na to, że nie jest to czcze gadanie twórców. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Clics 3 Napisano 15 Maj 2009 Zadam może dla niektórych banalne pytanie : była gdzieś wzmianka o dacie premiery :rolleyes: ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torba_Piany 97 Napisano 15 Maj 2009 Zadam może dla niektórych banalne pytanie : była gdzieś wzmianka o dacie premiery :rolleyes: ? myślę, że pod choinką powinieneś znaleźć :biggrin: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KopaczK 192 Napisano 15 Maj 2009 obiło mi się o uszy, że we wrześniu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach