Skocz do zawartości
Emir

Uncharted 2: Among Thieves

Rekomendowane odpowiedzi

Nie robmy z Uncharteda Resident Evil, moim marzeniem jest zeby nie przekombinowali z potworami jak to bylo w 1 czesci.

Ano.

Tylko, że na tych ''potworkach'' i na ich klątwie opierała się fabuła, która, jak sami wiemy była świetna :D . Mi te potworki nie przeszkadzały. Poziomy z ciasnymi bunkrami przynosiły ze sobą trochę grozy, jeśli się grało w nocy ;) .

Niby tak, ale jednak takie to trochę "dziwne" było.

Z drugiej jednak strony, w jaki inny sposób mieliby skonstruować tryb MP? Na moje, całość raczej pasuje do ogólnej budowy gry, a patrząc na dawną kampanię reklamową jedynki - przedstawione dotychczas materiały mogą i tak ulec znacznemu poprawieniu.

Chodzi mi o to, że nie widzę żadnego sensu ładowania do UNCHARTED P. ;) Ewentualnie co-op.

Tylko chyba nie wziąłeś pod uwagę, że tym razem ND miało na wstępie praktycznie gotowy silnik. Dobra, wprowadzili jako takie usprawnienia graficzne, czy po prostu dotyczące samych efektów gry, ale tu znowu trzeba się odnieść do faktu, jak było z jedynką. Tam praktycznie startowali z niczym - silnik trzeba było budować od podstaw, babrano się z animacjami w grze i etc. Mówiąc prościej - w jedynce oprócz skonstruowania ogólnego trybu single-player, musieli zrobić całą skomplikowaną resztę. Natomiast teraz, przy Un2 to się ogranicza do samego skonstruowania lokacji, trybu multi, scenek z asystą mo-cap'u i kilku tam pomniejszych spraw czysto-technicznych.

Nie bierzesz pod uwagę faktu, że grę można zepsuć mimo to. Mają podstawy, ale co z tego. Jeśli zrąbią scenariusz, to będzie kanał. Choc jest bardzo wiele sensu w tym co piszesz.

Ale jednak, TRL to po prostu gierka z ewentualnymi elementami strzelanki.

Ewentualnie tego się nie przejdzie bez strzelania. ;) TRL i U1 mają taki sam gameplay. Fakt, ze w zabawie Larą mamy więcej zagadek, ale też bez przesady. ;) Będę bronił swego, tj. "jeśli U1 jest strzelanką, to TRL także".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie robmy z Uncharteda Resident Evil, moim marzeniem jest zeby nie przekombinowali z potworami jak to bylo w 1 czesci.

Nie chodzi oto. Chodzi mi oto żeby dali jakieś straszne miejsce z strasznymi potworkami nie muszą być w ilości gigantycznej powiedzmy tak 4. Wcale by nie było źle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie chodzi oto. Chodzi mi oto żeby dali jakieś straszne miejsce z strasznymi potworkami nie muszą być w ilości gigantycznej powiedzmy tak 4. Wcale by nie było źle.

Jeśli byłyby sensownie przemyślane i fabularnie uzasadnione (tak jak w U1) to może tak być, czemu nie. Ale poproszę o umiar. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli byłyby sensownie przemyślane i fabularnie uzasadnione (tak jak w U1) to może tak być, czemu nie. Ale poproszę o umiar. :)

Tak właśnie oto mi chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak właśnie oto mi chodzi.

Aczkolwiek jeśli nie daliby niczego ponadnaturalnego, to też nie byłoby to głupie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki pomysł (który na pewno nie wejdzie w życie), do trybu multiplayer. Można byłoby zrobić servery na 30 osób, 2 osoby przechodziłyby story mode online, a reszta przeciwników byłaby sterowana przez ludzi (online). Każdy przeciwnik miałby bardzo małe życie(albo chociaż nieodnawialny pasek życia), żeby Drake miał jakieś szanse.Dodatkowo jak przeciwnicy zginą, to pojawiają się w nowej miejscówce i tak dalej... Nie trzeba byłoby rezygnować z fabyły na rzecz multi(częściowo). :thumbsup: Wystarczyło by tylko trochę pzeprogramować oryginalny wątek.

Btw myślę, że storymode będzie lepszy niż w jedynce, ale multi w tej grze to taki trochę dziwny pomysł. To pewnie dla tego, że takle serwisów w wywiadach z Naughty Dogs pytało się o multiplayer. :mellow:

Wierzę w nich!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam taki pomysł (który na pewno nie wejdzie w życie), do trybu multiplayer. Można byłoby zrobić servery na 30 osób, 2 osoby przechodziłyby story mode online, a reszta przeciwników byłaby sterowana przez ludzi (online). Każdy przeciwnik miałby bardzo małe życie(albo chociaż nieodnawialny pasek życia), żeby Drake miał jakieś szanse.Dodatkowo jak przeciwnicy zginą, to pojawiają się w nowej miejscówce i tak dalej... Nie trzeba byłoby rezygnować z fabyły na rzecz multi(częściowo). :thumbsup: Wystarczyło by tylko trochę pzeprogramować oryginalny wątek.

Btw myślę, że storymode będzie lepszy niż w jedynce, ale multi w tej grze to taki trochę dziwny pomysł. To pewnie dla tego, że takle serwisów w wywiadach z Naughty Dogs pytało się o multiplayer. :mellow:

Wierzę w nich!

Ciekawy pomysł, ale obecnie raczej mało realny :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobne rozwiązanie jako pierwsza wprowadziła gra Perfect Dark na N64. Nazywało się Counter-Coop.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam taki pomysł (który na pewno nie wejdzie w życie), do trybu multiplayer. Można byłoby zrobić servery na 30 osób, 2 osoby przechodziłyby story mode online, a reszta przeciwników byłaby sterowana przez ludzi (online). Każdy przeciwnik miałby bardzo małe życie(albo chociaż nieodnawialny pasek życia), żeby Drake miał jakieś szanse.Dodatkowo jak przeciwnicy zginą, to pojawiają się w nowej miejscówce i tak dalej... Nie trzeba byłoby rezygnować z fabyły na rzecz multi(częściowo). :thumbsup: Wystarczyło by tylko trochę pzeprogramować oryginalny wątek.

Btw myślę, że storymode będzie lepszy niż w jedynce, ale multi w tej grze to taki trochę dziwny pomysł. To pewnie dla tego, że takle serwisów w wywiadach z Naughty Dogs pytało się o multiplayer. :mellow:

Wierzę w nich!

Ciekawy pomysł. Byłaby to z pewnością ciekawsza recepta na MP niż tradycyjna rąbanka. Choć uważam, że MP w UNCHARTED nie jest potrzebny. Poczekamy zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam taki pomysł (który na pewno nie wejdzie w życie), do trybu multiplayer. Można byłoby zrobić servery na 30 osób, 2 osoby przechodziłyby story mode online, a reszta przeciwników byłaby sterowana przez ludzi (online). Każdy przeciwnik miałby bardzo małe życie(albo chociaż nieodnawialny pasek życia), żeby Drake miał jakieś szanse.Dodatkowo jak przeciwnicy zginą, to pojawiają się w nowej miejscówce i tak dalej... Nie trzeba byłoby rezygnować z fabyły na rzecz multi(częściowo). :thumbsup: Wystarczyło by tylko trochę pzeprogramować oryginalny wątek.

Btw myślę, że storymode będzie lepszy niż w jedynce, ale multi w tej grze to taki trochę dziwny pomysł. To pewnie dla tego, że takle serwisów w wywiadach z Naughty Dogs pytało się o multiplayer. :mellow:

Wierzę w nich!

2 vs 28 ? Nate musiałby mieć w takim razie czołg, albo wrogowie proce, bo przy takiej dysproporcji zrobienie tak, aby obie strony czerpały przyjemność byłoby niemal niemożliwe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 vs 28 ? Nate musiałby mieć w takim razie czołg, albo wrogowie proce, bo przy takiej dysproporcji zrobienie tak, aby obie strony czerpały przyjemność byłoby niemal niemożliwe...

Przecież wiadomo, że Drake to kawał chłopa :whistling:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie multiplayer w takiej grze nie będzie rajcowny , jeśli nie dadzą zwyczajnego coopa .

nie ma sensu robić jakiś niewiadomojakich trybów , w takim coopie dałoby się pograć ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz nikomu się MP nie podoba, a po premierze będziecie grać cały czas ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przecież wiadomo, że Drake to kawał chłopa :whistling:

Hehe. ;) BTW czy czasem Nate nie przytył, albo podpakował?

Wg mnie multiplayer w takiej grze nie będzie rajcowny , jeśli nie dadzą zwyczajnego coopa .

nie ma sensu robić jakiś niewiadomojakich trybów , w takim coopie dałoby się pograć ...

Zgadzam się.

Teraz nikomu się MP nie podoba, a po premierze będziecie grać cały czas ;/

Choć i to jest możliwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hehe. ;) BTW czy czasem Nate nie przytył, albo podpakował?

Oczywiście... że tak :) Przecież w jedynce nieźle się napocił ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Oczywiście... że tak :) Przecież w jedynce nieźle się napocił ;)

No tak... Wziął forsę Sally`ego i poszedł uzupełnić braki. :D

Ciekawy wywiad z twórcami gry: Kliknij Tutaj!

Edytowane przez KopaczK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego wywiadu i tak mało wiem, bo za bardzo angielskiego to ja nie znam... :D Multi w tej grze też mi się wydaje dziwne aczkolwiek możliwe do zrealizowania... Gdyby zrobili na pewno bym nie pogardził nim...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Z tego wywiadu i tak mało wiem, bo za bardzo angielskiego to ja nie znam... :D Multi w tej grze też mi się wydaje dziwne aczkolwiek możliwe do zrealizowania... Gdyby zrobili na pewno bym nie pogardził nim...

Ciekawostką z tego wywiadu moze być informacja, że gra będzie bardziej "filmowa", co wiecej ma łączyć fragmenty strzelane i zręcznościowe. W efekcie tych zabiegów Drake ma strzelać na ślepo podczas wspinania, zwieszania się, skakania, itp. ;) Nie wiem czy będzie to fajne, ale jak widac będziemy mieli coś nowego. Do tego miejsca akcji mają być bardziej zróznicowane niż miało to miejsce w przypadku U1. Obiecano nam też fantastyczną muzykę, bahaterów i przeżycia do których z chęcią będziemy powracać.

Edytowane przez KopaczK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

bohaterów czy behemotów oO

Edytowane przez BrianPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stary gameplay w lepszej jakości

http://www.ps3site.pl/uncharted-2-gameplay-2/17311/

Ja tylko przypomnę, ze NG chwali sie nie tylko najładniejszym śniegiem, ale poziomami, gdzie całe otoczenie żyje. Np. lokacja z wiszący pociągiem, wszystko pięknie zsuwa i wylatuje z wagonu, chcę to zobaczyć, mam nadzieję, że na E3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada sie ciekawie. Kurcze, jednak E3 to jest to na co wszysyc czekają. Zobaczyć te wszystkie zapowiedzi w akcji byłoby super. Liczę na to, że nie jest to czcze gadanie twórców.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadam może dla niektórych banalne pytanie : była gdzieś wzmianka o dacie premiery :rolleyes: ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zadam może dla niektórych banalne pytanie : była gdzieś wzmianka o dacie premiery :rolleyes: ?

myślę, że pod choinką powinieneś znaleźć :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×