DJYano 278 Napisano 1 Luty 2011 @kill fakt troche sie z Toba zgodze ze staza nie potrzeba fakt ze mini gierek nie ma fakt tez mi tego brakuje ( mogli np bardziej rozbudowac za to hacking ) tak samo lamiglowek przydaloby sie bossowie owszem tez kulawo malo wyrazisci ale za to stalkerzy fajni co ? i male wybuchowe dzieciaczki :) ... ale wedlug mnie sa to braki ktore sa zrekompensowane lokacjami widokami z okien i paroma jeszcze innymi bajerami ... polecam grac na sluchawkach :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M!sters 0 Napisano 2 Luty 2011 W pierwszą część nie grałem (nie bijcie mnie :D), drugą postanowiłem przejść na komputerze. Generalnie gra nie jest zła, za całość śmiało mogę wystawić notę 9/10 Minusy - Monotonia w straszeniu (po mniej więcej 5 chapterze), - Soundtrack, - "Przynieś, wynieś, pozamiataj" - czyli ja to zrobie, - System walki. Plusy - Grafika, - Item-y, - Niby linowość, a wcale tego nie odczułem, - Do około 5 chapteru serce potrafiło walić szybciej :), - Inteligencja botów - bardzo duże zaskoczenie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry-ex 6 Napisano 2 Luty 2011 Najbardziej daje się chyba we znaki monotonność od 5-do 14 chapteru, a 15 to już absurd. Zakupił ktoś kolekcjonerkę w ultimie bo ponoć dorzucali tam jeszcze dead space ignition, a takowaego nie otrzymałem. ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomisior 110 Napisano 2 Luty 2011 Tak ja. Ale wiem też że nie starczyło kodów dla wszystkich. Fajny dodatek i właśnie on mnie przekonał do zakupu u nich. Ignition niezbyt wiele tłumaczy, ale koniec jest zaskakujący. Po przejściu dostajemy hacker suit (skin gejohota hehehe), oraz schemat na hacker contact gun (beam?). Lubię takie powiązania. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry-ex 6 Napisano 2 Luty 2011 A to dziady!!! Czeka ich rozmowa:angry: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomisior 110 Napisano 2 Luty 2011 Niestety, przycięli w pręta. Kumpel z Wawy zamówił preorder, też kierując się kodem na ignition. Dostał info że kod pojawi się do 24h w zakładce moje zamówienia. Po odbiorze gry usłyszał tylko tekst że niestety kodów nie starczyło dla wszystkich... nieładnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry-ex 6 Napisano 3 Luty 2011 (edytowane) Tylko to takie walenie w kule to co nie wiedzieli, że, aż tyle osób zamówi??? Lol mi to nawet słowem nie pisneli, że się skończyły :/ Edytowane 3 Luty 2011 przez harry-ex Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sipap 34 Napisano 3 Luty 2011 Wszyscy się rozpisują na temat Dead space 2, recenzje itd. Ale jak dobrze zauważyłem nikt nic nie napisał na temat dead space extraction a przecież to super gra. Dead space extraction dla mnie ma naprawdę super klimata, moim zdaniem lepszy niż w dead space 2. Dodatkowo można poczuć przyjemność gry movem. Extraction nabiera charakter gry zręcznościowej, dodatkowo gra ma wbudowane trofea czyli kupując 1 gre, możemy zdobyć 2 platyny. Ja osobiście przeszedłem najpierw Extraction i naprawdę odniosłem pozytywne wrażenia (myślałem że będzie dużo gorzej). Jeżeli chodzi o grafikę to jest jak dla mnie bardzo dobrze. Jak nie macie move a macie dead space 2 to kupcie move obowiązkowo aby zagrać w tą grę. Polecam Mam pytanie czy w Extraction potrzebny jest nawigator, czy wystarczy tylko rózdzka? Bo jak zorientowałem się z opisów, gra prowadzi twoją postać i nie ma mozliwości np. powrotu do jakies miniętej miejscówki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
One Post Man 4596 Napisano 3 Luty 2011 Plusy - Grafika, Zartujesz ? Jak dla mnie ta gra wyglada co najwyzej "srednio na jeza" przy dzisiejszych standardach, w dodatku lokacje w DS2 sa raczej malutkie co powinno dawac wiecej mozliwosci technicznych, gra powinna byc co najmniej 2x ladniejsza [lepsze tekstury dla przykladu]. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawellol 48 Napisano 3 Luty 2011 Mam pytanie czy w Extraction potrzebny jest nawigator, czy wystarczy tylko rózdzka? Bo jak zorientowałem się z opisów, gra prowadzi twoją postać i nie ma mozliwości np. powrotu do jakies miniętej miejscówki. Tak wystarczy tylko różdżka i nie potrzeba pada. Moim zdaniem brak obsługi pada w tej grze to zaleta i można się skupić na fabule a nie 5 min w strachu przeszukiwać np puste pomieszczenie. Akcja jest filmowa a gra się tak jak by np twój kolega sterował postacią a ty celował. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry-ex 6 Napisano 4 Luty 2011 Bez kija nie podchodź do Extraction bo z dżojem gra na impossible jest hardcorem:/ Zgodze się z Aluciem z racji na małe lokacje gra powinna być lepsza, a wy tu na grafe w K3 narzekacie :/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Suteq 0 Napisano 5 Luty 2011 Ja zrobiłem ten błąd i zagrałem na padzie. Gra jest kompletnie niegrywalna. Gałka ma opóźnienia, wolno się ją steruje i mało precyzyjnie. Szkoda, bo byłem napalony na Extraction, ale dla jednej gry nie będe kupował Move. :/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry-ex 6 Napisano 5 Luty 2011 Ja zrobiłem ten błąd i zagrałem na padzie. Gra jest kompletnie niegrywalna. Gałka ma opóźnienia, wolno się ją steruje i mało precyzyjnie. Szkoda, bo byłem napalony na Extraction, ale dla jednej gry nie będe kupował Move. :/ No cóż chyba nie dla jednej tera K3, DSE i masa innych gier na move wyłazi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hynta 1 Napisano 8 Luty 2011 W NG+ odblokowuje sie nowa zbroje, i pozniej juz w samej grze jest ta zbroja z taka biala ikonka w lewym rogu.To jest ta odblokowana zbroja ? Bo na fotce po przejsciu gry jest ona cala biala. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 11 Luty 2011 Limitka Dead Space 2 w zgrabnych rękach http://www.ps3site.pl/limitka-dead-space-2-w-zgrabnych-rekach/63852/ :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grabeq 1138 Napisano 12 Luty 2011 Pytanie do tych co przeszli. Ile rodzajów broni da się maksymalnie ulepszyć? Mam zamiar grać takim setupem: Plasma Rifle, Javelin, Detanator, Contact Beam. Oczywiście ulepszenie wszystkich slotów HP w RIG to dla mnie must. W broniach nie muszę pakować nodów w każdy slot. Chodzi mi raczej o to, czy można wymaksować wszystkie cztery, wybierając jedną z dostępnych ścieżek. A tak z ciekawości, jaki zestaw zabawek wam towarzyszył w czasie rozgrywki? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
One Post Man 4596 Napisano 12 Luty 2011 A tak z ciekawości, jaki zestaw zabawek wam towarzyszył w czasie rozgrywki? Plasma cutter, od poczatku do konca, reszta zabawek jest zbedna :thumbsup: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grabeq 1138 Napisano 12 Luty 2011 (edytowane) Plasma cutter, od poczatku do konca, reszta zabawek jest zbedna :thumbsup: Też mam takie wrażenie, ale bezpośrednio przed dwójką ukończyłem właśnie w taki sposób jedynkę. Teraz chcę sobie trochę urozmaicić rozgrywkę. Przybijanie do ściany i elektryzowanie nekromorfów podnosi współczynnik funu. Edytowane 12 Luty 2011 przez Grabeq Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
One Post Man 4596 Napisano 12 Luty 2011 Też mam takie wrażenie, ale bezpośrednio przed dwójką ukończyłem właśnie w taki sposób jedynkę. Teraz chcę sobie trochę urozmaicić rozgrywkę. Przybijanie do ściany i elektryzowanie nekromorfów podnosi współczynnik funu. Ja tez tak myslalem, ale w praktyce tylko te zabawki mi przeszkadzaly kiedy byly malo efektywne i przez to odnosilem obrazenia ;P, w impalera pobawilem sie chwile i tez mi sie znudzilo xD Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kroogah 16 Napisano 12 Luty 2011 Jezeli chce sie grac na Hardcore to konieczny jest Force Cannon (czy jak to sie nazywa) poniewaz jest o wiele lepszy niz ten z jedynki. Secondary Fire jest przegiety! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grabeq 1138 Napisano 12 Luty 2011 (edytowane) Nie mam zamiaru przechodzić DS2 na hardcore. Tylko trzy save'y w tym jeden przy ostatnim bossie i jeden w ostatnich chapterach. Ja mam życie, nie spędzam przed konsolą 6h-8h za jednym podejściem, a to musiałbym zrobić, żeby uporać się z poziomem hardcore. Poza tym od zawsze pucharki mam gdzieś. Jeśli ktoś jest w stanie myknąć to 4-5h to ok. Ja nie mam takiego skilla, z resztą 5h przed TV to też dla mnie przegięcie. Moim zdaniem epic fail w wykonaniu Visceral. PS: Oczywiście dzięki za radę co do Force Gun. Nie wiem, czy będę inwestował bo jak na razie PR, Detonator i Javelin sprawdzają się w każdej sytuacji. To prawda, że na Hardcore nie ma checkpointów? Jak nie ma to musiałbym siedzieć z 20h :teehee: Edytowane 12 Luty 2011 przez Grabeq Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kroogah 16 Napisano 13 Luty 2011 Dlatego to sie nazywa Hardcore i jest opcjonalne ;) Tak, nie ma checkpointow i tylko 3 sejwy. A jezeli sie nie chce tracic sejwa to mozna zrobic tak jak juz napisalem, zapauzowac i pojsc sobie kimac. Detonator tez jest cacy, ale Force Gun przebija wszystko i wraz z Plasma Cutterem tworza genialny duet. Inne bronie sa dobre do uzycia, ale jezeli chce sie miec taki Ultimate Victory Set to te dwa sa koniecznoscia i priorytetem. Wracam do grania w MvC2. Trzeba troche pocwiczyc, bo trojka juz tuz tuz :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grabeq 1138 Napisano 13 Luty 2011 Całe szczęście jest możliwość respeca i nody już nie są takim problemem. Jak coś się nie sprawdza, spokojnie można zamienić to na coś innego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grabeq 1138 Napisano 13 Luty 2011 (edytowane) Skończyłem i nie wiem co myśleć. Przez pierwsze 10 chapterów gra mi się naprawdę podobała. Nie rozumiem po co ta sieka w ostatnich pięciu, w szczególności ostatnich trzech. Czułem się jak bym grał w TPS akcji, a nie survival horror. Zero klimatu. O ostatniej walce nie wspominam. Po niecałej minucie było po sprawie. Zakończenie też...meeeeh. Technicznie, pod względem mechaniki gry - rewelacja. Szkoda, że końcówka nie wyszła. Przepraszam za posta pod postem. Najzwyklej w świecie nie zauważyłem. :teehee: Jeśli da się je jakoś spiąć to będę wdzięczny. Edytowane 13 Luty 2011 przez Grabeq Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizikus 32 Napisano 13 Luty 2011 Skończyłem i nie wiem co myśleć. Przez pierwsze 10 chapterów gra mi się naprawdę podobała. Nie rozumiem po co ta sieka w ostatnich pięciu, w szczególności ostatnich trzech. Czułem się jak bym grał w TPS akcji, a nie survival horror. Zero klimatu. O ostatniej walce nie wspominam. Po niecałej minucie było po sprawie. Zakończenie też...meeeeh. Technicznie, pod względem mechaniki gry - rewelacja. Szkoda, że końcówka nie wyszła. mialem podobne odczucia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach