Natsu 1595 Napisano 5 Marzec 2011 Nie wiem czy było, ale dla mnie to lol: „Dwie sprawy są tez lekko żenujące: zbroje naszych kompanów leveluja same, nie można ich zmieniać, a jedynie wrzucić później jakieś runy. Po drugie, alchemia, która działa mega śmiesznie: np. na potka potrzeba znaleźć tylko 1 mushrooma do oblkowania recepty i można spawnować potki w nieskończoność.” Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BoryZPL 24 Napisano 5 Marzec 2011 Trophy list: http://www.ps3trophies.com/forums/trophy-news/56305-dragon-age-2-trophy-list.html Osobiscie podoba mi sie ze faktycznie przyda sie save z Origins Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grabeq 1138 Napisano 5 Marzec 2011 (edytowane) Nie wiem czy było, ale dla mnie to lol: „Dwie sprawy są tez lekko żenujące: zbroje naszych kompanów leveluja same, nie można ich zmieniać, a jedynie wrzucić później jakieś runy. Po drugie, alchemia, która działa mega śmiesznie: np. na potka potrzeba znaleźć tylko 1 mushrooma do oblkowania recepty i można spawnować potki w nieskończoność.” No i mam argument, który skutecznie skłonił mnie do rezygnacji z DA2. Autolevel itemów to jedna z najgorszych rzeczy jakie mogą się pojawić w RPG. Epic fail. Edit: @Natsu Skąd masz to info? To jakieś wiarygodne źródło? Edytowane 5 Marzec 2011 przez Grabeq Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Even 14 Napisano 5 Marzec 2011 (edytowane) Ktoś z oficjalnego forum wygrzebał z plików możliwość otwierania inventory, i tworzenia postaci w demie. Sprawdziłem na pc - rzeczywiście po otworzeniu eq nie mamy możliwości zdjęcia z towarzysza zbroi, jest zielony napis ''ulepsza się wraz z poziomem'' mamy jedynie możliwość wymiany broni i akcesoriów. Dla mnie to też wielki minus... Edytowane 5 Marzec 2011 przez Even Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UjoDrom 1 Napisano 5 Marzec 2011 (edytowane) Gra słaba, gram od 4h i mam dość, nie podoba mi się zupełnie...1 lepsza :P Edytowane 5 Marzec 2011 przez UjoDrom 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
One Post Man 4596 Napisano 5 Marzec 2011 @Natsu Skąd masz to info? To jakieś wiarygodne źródło? Gra juz dawno na morzu plywa, wersja X360, PS3 i PC, w przypadku PC trzeba tylko czekac na krakersa. Wiec sadze ze wszystkie informacje tego typu beda raczej wiarygodne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grabeq 1138 Napisano 5 Marzec 2011 Gra juz dawno na morzu plywa, wersja X360, PS3 i PC, w przypadku PC trzeba tylko czekac na krakersa. Wiec sadze ze wszystkie informacje tego typu beda raczej wiarygodne. W żaden sposób nie podważałem tego co napisał Natsu, chciałem się tylko upewnić. Rozwiązanie jest fatalne. O ile jestem w stanie zrozumieć skalowanie levelu przeciwników (czym też gardzę) to auto level itemów, rujnuje całą koncepcję RPG. Chociaż może to nie będzie aż tak odczuwalne, skoro skalują się tylko pancerze.... Ja w każdym razie odpuszczam. Dzięki za info, jestem 200 PLN do przodu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SGTMaze 2 Napisano 5 Marzec 2011 Oglądałem Fresh Air na Hyperze i cały program poświęcili Dragon Age 2 w który już grali. Tak jak myślałem "zrantowali" grafikę i jakość otoczenia ( aczkolwiek dobrze, że zauważyli wnętrze miast ), neutralnie podeszli do wątku przemiany z typowego cRPG'a do RPG'a z elementami slashera i czekają głównie na fabułę, która może być ciekawa. Brawo Hyper. :thumbsup: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KopaczK 192 Napisano 5 Marzec 2011 No i wszystko jasne. Jedynie scenariusz może wybronić ten tytuł. Nie grałem w DA:O, bo nie mogłem się do niej przekonać. Pomyślałem, ze może DA2 sprawi, że zmienię zdanie, ale już wiem, że tak się nie stanie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hitokiri pl 89 Napisano 5 Marzec 2011 Fakt level scaling zbroi to porazka. pamiętam jak właśnie takie rozwiązanie zniszczyło obliviona. Co z tego że można pójść gdzie się chce skoro wiadomo że znajdzie się przedmioty i przeciwników na aktualnym poziomie i pod tym względem nic nas nie zaskoczy. Nie to co np Morrowind gdzie każde krypty czy jaskinie stanowiły niespodziankę, nigdy nie wiadomo na co się trafiło. w niby niepozornej jaskinii mozna było znaleźć najlepsze przedmioty. Inna sprawa że również były tam potwory które zabijały nas pierdnięciem Oby to tylko chodziło o zbroje W wtorek będę miał swoją kopię to się przekonam, ale coraz bardziej mnie to niepokoi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winiasz 94 Napisano 5 Marzec 2011 toz to sie w jRPG'a zamienia. Bardzo dynamiczne walki , zadyma + stroje specjalnie zdesignowane dla postaci i niemozliwe do zmiany. W sumie troche mnie to rozczarowalo ale skoro w jRPG'ach mi to nie przeszkadza to... moze i tu bedzie dobrze. Przynajmniej mozemy byc pewni ze zbroje nie beda nijakie... i kazda zbroja na naszym hero bedzie wygladala dobrze bo w DAO roznie to bywalo... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Natsu 1595 Napisano 5 Marzec 2011 (edytowane) To potwierdzone info PC „wyjadacza” :happy: ale Even już mnie uprzedził. To co mnie najbardziej wnerwia to, że gdyby DA 2 powstał jako część 1-sza zacznie mniej ludzi (w tym ja) pluło by na tą grę ponieważ od początku nastawialibyśmy się na pseudo slashera – z elementami rpg. Tym którym pasowała by ta koncepcja byliby zadowoleni reszta powiedziała by pass. Tymczasem DA O zbudował wokół siebie grupę fanów klasycznego old-school RPG, to tak jakby zrobić rolls-royce a potem przerobić go na ferrari i sprzedawać pod marką rr dla tych samych klientów. Edytowane 5 Marzec 2011 przez Natsu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 6 Marzec 2011 Pucharki http://www.ps3site.pl/forum/topic/55800-dragon-age-2/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grabeq 1138 Napisano 6 Marzec 2011 Zupełnie nie rozumiem tej koncepcji z pancerzami. Chyba, że to wygląda w ten sposób. Chcesz, żeby twoja postać wyglądała inaczej....zapłać za DLC z nowymi lśniącymi zbrojami. To by było lekkie przegięcie. Płatne dodatki...ok, ale to już o krok za daleko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KopaczK 192 Napisano 6 Marzec 2011 Badają rynek. Jeśli ludzie na to pójdą, a zapewne tak będzie, to wydawcy będą szaleć z najróżniejszymi DLC. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vuko Drakkainen 7 Napisano 6 Marzec 2011 Badają rynek. Jeśli ludzie na to pójdą, a zapewne tak będzie, to wydawcy będą szaleć z najróżniejszymi DLC. Jakie badanie rynku? Przecież taki zabieg przeprowadzili już przy ME2. Widocznie alternatywne stroje szły na tyle dobrze, że uznali ten pomysł za na tyle dochodowy, iż zaimplementowali go też do DA2. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
InF'ernaL 61 Napisano 6 Marzec 2011 Badają rynek. Jeśli ludzie na to pójdą, a zapewne tak będzie, to wydawcy będą szaleć z najróżniejszymi DLC. Oni już sprzedają. Bioware jest mistrzem w wydawaniu DLC ale niestety nie w pozytywnym tego znaczeniu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KopaczK 192 Napisano 6 Marzec 2011 Badanie jest zazwyczaj długoterminowe. Najpierw polecieli sobie w członka wydawcy kolorowego PoPa, potem było tylko gorzej. MW2 jest niezłym przykładem gry, do której wydaje się mnóstwo zbędnych DLC, ale na szczęście pojawiły się też 3 fajne dodatki. Fan kupi i będzie zadowolony, reszta może to zignorować. Dopóki nie zaczną przeginać na maksa (gry w kawałkach), to nie ma się czym przejmować. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
errgo 9 Napisano 6 Marzec 2011 Czy w tym DA2 jest opcja multiplayera,pytanie laika bo nie gralem w 1 wiec nie za bardzo sie orientuje czy mozna skladac druzyny wraz z kumplami ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Natsu 1595 Napisano 6 Marzec 2011 Czy w tym DA2 jest opcja multiplayera,pytanie laika bo nie gralem w 1 wiec nie za bardzo sie orientuje czy mozna skladac druzyny wraz z kumplami ?? Tylko singiel 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
errgo 9 Napisano 6 Marzec 2011 (edytowane) Szkoda,poza tym wydanie gry bez multi to w dzisiejszych czasach chyba strzal w kolano ze strony producenta,nie uwazacie ?? P.s Gdzie wy widzicie pretensje ze sie zapytam??Ja tu widze tylko pytanie ,moze z nutka zalu. Poza tym chetnie zagralbym w jakiegos rpg z kumplami tworzac jedna druzyne ,wychowalem sie na papierowych rpg wiec brakuje mi wspolnego grania a nie walenia na oslep setek takich samych potworow w takich samych lokacjach(niestety crpg nie przynosi takich doznan jak wieczorne sesje). Edytowane 7 Marzec 2011 przez errgo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
One Post Man 4596 Napisano 6 Marzec 2011 (edytowane) Szkoda,poza tym wydanie gry bez multi to w dzisiejszych czasach chyba strzal w kolano ze strony producenta,nie uwazacie ?? Dragon Age i multi ... taaa Gdyby na sile wydali te gre z multi to strzeliliby sobie w 2 kolana i stopy przy okazji jeszcze. Edit: moj znajomy z xboxowego forum juz walczy z ostatnim bossem, na liczniku ma 24h i nie robil tylko glownego watka. Ale nie martwmy sie, jestem pewien ze DLCware o nas zadba odpowiednimi rozszerzeniami za 50+ zl. Edytowane 6 Marzec 2011 przez AlucardMZ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Natsu 1595 Napisano 6 Marzec 2011 24 H to niezły wynik nieco krótszy ale porównywalny z takim milionowym sukcesem jak FF XIII (główny q). Martwi mnie tylko ten auto lv, w finalu chociaż sami klikaliśmy Power up na crystalium. :rofl: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drk2 515 Napisano 6 Marzec 2011 Edit: moj znajomy z xboxowego forum juz walczy z ostatnim bossem, na liczniku ma 24h i nie robil tylko glownego watka. Ale nie martwmy sie, jestem pewien ze DLCware o nas zadba odpowiednimi rozszerzeniami za 50+ zl. but then I lol'd Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KopaczK 192 Napisano 6 Marzec 2011 Dragon Age i multi ... taaa Gdyby na sile wydali te gre z multi to strzeliliby sobie w 2 kolana i stopy przy okazji jeszcze. BG miał tryb multi. Wiele klasyków gatunku dysponowało tym trybem, więc nie ma co się nabijać z errgo. 24 H to niezły wynik nieco krótszy ale porównywalny z takim milionowym sukcesem jak FF XIII (główny q). Martwi mnie tylko ten auto lv, w finalu chociaż sami klikaliśmy Power up na crystalium. :rofl: "Nieco" czyni wielką różnicę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach