Fastex 0 Napisano 28 Grudzień 2010 (edytowane) Ja pojechałem jak Wy to mówicie "tą najdroższą Mazdą z salonu" :P a konkretnie RX-7 Spirit R Type A 02' na ustawieniach zawieszenia z GTplanet. Spojlery podokładane, zawieszenie kupione, 399KM, skrzynia nie zmieniona. TCS 0, ABS 1, wychodzenie z poślizgu wyłączone, tylko linia włączona. No trochę się natrudziłem przyznam, czasy na poziomie 1:00'3xx średnio. Troche na styk dorwałem tego przebrzydłego Skyline'a na ostatnim wyjściu. :D Emocje gwarantowane. Ale dzięki temu eventowi zakochałem się w tej Mazdzie ponownie, tona frajdy. EDIT: jako, że teraz odczytalem kilka wiadomości na PW z wnioskami o set up Mazdy wrzucam tutaj, bo nie gniewajcie się, nie chce mi się każdemu z osobna odpisywać:P oba set upy są z GTplanet nawiasem mówiąc, nie mojego autorstwa: Pełen regulaminowy tuning dla Focusa i Mazdy (Tak, żeby się zmieścić w regulaminie) i ustawienia zawieszenia: Wysokość zawieszenia: - 20 Przód , - 20 Tył Twardość sprężyn: 16.0 Przód , 6.3 Tył Amortyzatory (rozprężanie): 10 Przód , 5 Tył -''- (sprężanie): 10 Przód , 5 Tył Stabilizatory bez zmian. Pochylenie : 2.0 Przód , 2.0 Tył Zbieżność : i przód i tył na 0.00 Zamontowane spojlery, bez zmian w ustawieniach skrzyni biegów i aerodynamiki. Jazda na tym set upie w dużej mierze opiera się na uślizgu tyłu w zakrętach, wiecie; drift to jeszcze nie jest, ale grid też nie. A oto i set up od razu do Focusa (też GTplanet). Jak sa problemy polecam tam zaglądać, naprawdę. wysokość zawieszenia: front(-10), Rear(25) twardość sprężyn: front (12.5), rear (6.7) amortyzatory (rozprężanie): front (7), rear (3) amortyzatory(sprężanie) front (3), rear (4) stabilizatory: front (4), rear(4) pochylenie: both 0 zbieżność: front(0), rear(0.50) No i ja założyłem na przednią oś komfortowe miękkie, a na tylną komfortowe średnie. Stary i znany trick:) Edytowane 28 Grudzień 2010 przez Fastex Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
medmaxx 70 Napisano 28 Grudzień 2010 ja gram na padzie i na nascarach miałem koło 15sec przewagi (pierwsze okrążenie 6.35.xxx , drugie gorzej bo wyleciałem w piach), także można mieć więcej tej przewagi grajac na padzie. Ustawienia tak jak kolega wyżej napisał, nie pamietam tylko czy wychodzenie z poślizgów było włączone, ale chyba tak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BubuPN 15 Napisano 28 Grudzień 2010 Bawiłem się ustawieniami z GTPlanet, ale niestety nic z tego, więc powróciłem do swoich i próbuję kombinować dalej. Łącznie z dniem wczorajszym ten wyścig z RX7 pożarł mi póki co jakieś 5 godzin :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek123 0 Napisano 28 Grudzień 2010 Chciałem sobie przejechać zawody z mazda, zajrzałem do garażu i mam takie: Savanna rx-7 infini rx-7 GT-X (FC,J) rx-7 Type R (FD, J) RX-7 Type RZ (fd,j) efini RX-7 Type RZ (FD) Ta najmocniejsza na wyjsciu jest 248KM RX-7 GT-x (FC) Za ktora sie zabierac? :pardon: Wczoraj męczyłem sie trochę z Fiacikami i ciagle 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BubuPN 15 Napisano 28 Grudzień 2010 (edytowane) Yeah! Udało się :D Wyprzedziłem gnoja przed wejściem w ostatni winkiel :D Aż sobie zapiszę powtórkę chyba :D @Bartek123 ja korzystałem z efini RX-7 Type R, czyli tej tańszej z salonu. Edytowane 28 Grudzień 2010 przez BubuPN Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fastex 0 Napisano 28 Grudzień 2010 Yeah! Udało się :D Wyprzedziłem gnoja przed wejściem w ostatni winkiel :D Aż sobie zapiszę powtórkę chyba :D @Bartek123 ja korzystałem z efini RX-7 Type R, czyli tej tańszej z salonu. Ja pojechałem RX-7 Spirit R Type A i dało raze z wyłączonym wychodzeniem z poślizgów. Ale ponoć Bathurst najlepszy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BubuPN 15 Napisano 28 Grudzień 2010 Kurcze. Zadziała się dziwna rzecz. Kupiłem salonowego Chevroleta Impala #24 Jeff Gordon i... pokazuje mi, że mam za dużo mocy, a o model samochodu nie psioczy. Co mam zrobić w tej sytuacji? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
keil 11 Napisano 28 Grudzień 2010 Tyrać go aż spadnie mu moc kilkanaście okrążeń powinno wystarczyć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba24999 1 Napisano 28 Grudzień 2010 Mam troche dziwne pytanie. Zrobiłem dzisiaj wszystkie eventy sezonowe na złoto, ale nie wpadło mi te 5 milionów i 500 000 PD, prosze pomóżcie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xenomorph 129 Napisano 28 Grudzień 2010 Mam troche dziwne pytanie. Zrobiłem dzisiaj wszystkie eventy sezonowe na złoto, ale nie wpadło mi te 5 milionów i 500 000 PD, prosze pomóżcie Pewnie oszukiwałeś Pozdrawiam B) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek123 0 Napisano 28 Grudzień 2010 Wybrałem efini RX-7 Type RZ (FD) , raz spróbowałem to miałem czasy 1:01 z małym hakiem ale na 4 okr przywaliłem w żółte auto i musiałem wyjsc z domu. Moze nie będzie az tak ciężko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 28 Grudzień 2010 Mam troche dziwne pytanie. Zrobiłem dzisiaj wszystkie eventy sezonowe na złoto, ale nie wpadło mi te 5 milionów i 500 000 PD, prosze pomóżcie A któż Ci powiedział, że za zrobienie Sezonowych dostajesz 5mln i 500k doświadczenia?! Przynajmniej ja o tym nigdzie nie słyszałem... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lavertan 4 Napisano 28 Grudzień 2010 (edytowane) Omg. Czytanie ze zrozumieniem sie klania. W sumie dostajesz 5 milionow i 500k expa. Nie jako bonus za zrobienie wszystkich. Ja robilem je 9 z 10 w zasadzie na nowym koncie to wskoczylem na 23 lvl. Wczesniej licencja, nascar i gokart. Na 23 potrzeba 513k expa tak wiec dostaje sie te 500k. W dodatku po wszystkim (4 godziny grania) mialem tez 4 miliony. Dodac do tego kwote na kupienie bryk i tuning i bedzie 5m jak nic Edytowane 28 Grudzień 2010 przez lavertan Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek123 0 Napisano 29 Grudzień 2010 Noz ***** ale sie wnerwiłem, zmarnowałem 30min na tą gównianą efini RX-7 cala sie ślizgała, kupiłem Bathurst i odrazy bylem 2 ze strata nie całych 2 sekund, teraz mecze sie 20min i zawsze cos odwale, noz *****. Rano pewnie przejdzie sie to za 1 razem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BubuPN 15 Napisano 29 Grudzień 2010 (edytowane) Mój setup na Efini RX7 salonową Aerodynamika: 20 Skrzynia: 6 biegów, krótka LSD: zainstalowany customowy, ale bez zmian Zawieszenie: wysokość P/T -20, sprężyny P 13.0, T 11.0, rozprężanie P/T 3, sprężanie P/T 3, stabilizatory P/T 3, pochylenie P 4.0, T 0.0, zbieżność P 0.0, T 0.35 Hamulce: P/T 5 Ustawienia gry: wychodzenie z poślizgu ON, TCS 5, ABS 5 Udało mi się dolecieć tak, że na prowadzenie wysunąłem się na wejściu w ostatni zakręt. Mój setup na Focusa Aerodynamika: brak Skrzynia: konfigurowalna, 210 km/h LSD: zainstalowany, ale bez zmian Zawieszenie: wysokość P/T -20, sprężyny P 11.0, T 9.0, amortyzatory sprężanie i rozprężanie P/T 3, stabilizatory P/T 3, pochylenie P 1.5, T 3.5, zbieżność P 0.00, T 0.20 Ustawienia gry: wychodzenie z poślizgu ON, ABS 5 Doleciałem z 1.356s przewagi. Edytowane 29 Grudzień 2010 przez BubuPN Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazmi_pl 1 Napisano 29 Grudzień 2010 (edytowane) JES JES JES wkoncu, przeszedlem EVENT z focusem bez dopalaczy ABS 1 only uffff :D:D:DD:D: Edytowane 29 Grudzień 2010 przez kazmi_pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 29 Grudzień 2010 (edytowane) zdecdowałęm się kupić GT-R 07', to tobie też radzę, ew. możesz kupić Spec-V 09' jak chcesz, bez znaczenia, nimi można wygrać bez problemu. Też napiszę o swoich postępach w sezonowych... Ciągle tkwię w tych pierwszych. Fiacik P1, Mazda P1, Dodge P1, CR-Z P2 (tutaj jeszcze poprawię, bo mam 2 sek. straty z moimi błędami), ale ten event z Nissanami Kupiłem GT-R '07 + odchudzanie na maxa, aero, skrzynia itp. i koszmar jakiś. Może jest za ciężki, bo po odchudzaniu jeszcze sporo waży... Może jakiś konkretny set-up na skrzynię? Pozdrawiam Edytowane 29 Grudzień 2010 przez NERVUS_PL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rydz87 13 Napisano 29 Grudzień 2010 (edytowane) Też napiszę o swoich postępach w sezonowych... Ciągle tkwię w tych pierwszych. Fiacik P1, Mazda P1, Dodge P1, CR-Z P2 (tutaj jeszcze poprawię, bo mam 2 sek. straty z moimi błędami), ale ten event z Nissanami Kupiłem GT-R '07 + odchudzanie na maxa, aero, skrzynia itp. i koszmar jakiś. Może jest za ciężki, bo po odchudzaniu jeszcze sporo waży... Może jakiś konkretny set-up na skrzynię? Pozdrawiam skręć skrzynię na 260km/h bo seryjnie po kupnie konfigurowalnej skrzyni ustawione jest chyba 320km/h, obniż go tak na -5 przód i tył. Jak dobrze jeździsz to powinieneś Forda GT łyknąć na ostatnim zakręcie przed prostą start/meta. Ja akurat nie montowałem do swojego GT-R'a '07 żadnych pakietów aerodynamicznych. btw. usztywniłeś dodatkowo karoserię za pomocą rozpórek? Edytowane 29 Grudzień 2010 przez rydz87 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 29 Grudzień 2010 btw. usztywniłeś dodatkowo karoserię za pomocą rozpórek? Właśnie się zastanawiałem, czy opłaca się wywalić na to 20k cr... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caligator 35 Napisano 29 Grudzień 2010 ja do tych zawodów polecam najnowszego GT-R 09 z salonu... rozpórki + skrzynia + zawieszenie i spojler i Forda GT łyknąłem zaraz za pierwszym zakrętem ostatniego okrążenia... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barto987 2 Napisano 29 Grudzień 2010 Ja mam wszystkie sezonowe zawody na złoto oprócz tego z Nascarami, bo za dużą moc mam. Ogolnie to nie lubie tego toru nurburgring. Jakiś taki wąski i trzeba być porządnie skupionym. A tak w ogóle to siema, bo nowy jestem na tym forum Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lavertan 4 Napisano 29 Grudzień 2010 Bardzo latwo zjechac moc. Wystarczy kilka okrazen i olej w plecy. Ktos wyzej mial ten sam problem. A trasa true jest trudna i to wlasnie jest wyzwanie w tych zawodach. Sam jej nie cierpialem ale jadac endurance i majac do wyboru 4h tsukuba (maly pierdek ze pokonuje sie xxx okrazen) albo 4h nurburgring to zdecydowanie wole to drugie ;p Znacznie mniej monotonne Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barto987 2 Napisano 29 Grudzień 2010 Ja mam takie postanowienie. Jak wygram Nascary to sobie w prezencie kupie ENZO. A dodatkowy Ex bedzie bonusem :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek123 0 Napisano 29 Grudzień 2010 Mi został miniak bo jeszcze nie kupiłem, nascar ale nie mogę sie zmusić do tego toru wiec nawet z 3 miejsca będę sie cieszyć i fiacikiem złota nie moge zrobic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caligator 35 Napisano 29 Grudzień 2010 mój nascar też miał za dużo kucy a że nie chciało mi się go katować żęby moc zmniejszyć to kupiłem sobie nowego nascara:P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach