Skocz do zawartości
Gość michael-s

Konto PSN - Profil Użytkownika Ogólnie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem tu nowy i nie wiem czy w dobry miejscu zadaje pytanie

Moje pytanie jest następujące jak zmienić ten opis na przenośnym identyfikatorze co jest "eu.playstation.com"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem tu nowy i nie wiem czy w dobry miejscu zadaje pytanie

Moje pytanie jest następujące jak zmienić ten opis na przenośnym identyfikatorze co jest "eu.playstation.com"?

Wpisz się na konsoli, wejdź w profil i w "o sobie" napisz to, co chcesz mieć w identyfikatorze. Później aktualizuj go na playstation.com i powinieneś mieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Chcę podpytać innym użytkowników czy mają podobny problem.

Od soboty mam ogromny problem z logowaniem do PSN. Nie mogę się zalogować - wyskakuje błąd [ wyskakują dwa - 80710b36 i 80710092]. Pomaga dopiero reset konsoli.

Wie ktoś o co może chodzić?

Dodam, że problemów z internetem nie mam żadnych. Konsolę użytkuję od września i nie miałem żadnych problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam dokładnie to samo co Fragu, internet w konsoli jest, przeglądarka chodzi a PSN wali cały czas błędami czasem połączę się za 5-10 razem czasem res konsoli, ręce już opadają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam Panowie ten problem z błędem 80710092. I w sumie chyba wszystko zaczęło się ok tygodnia temu. Już mi to strasznie działa na nerwy... ale chyba znalazłem na to w miarę działający sposób, przynajmniej u mnie. Konsolę do neta podłączoną mam kablem. Po włączeniu konsoli za każdym razem przy próbie zalogowania się w PSN wyskakuje wspomniany błąd. Wchodzę wiec w ustawienia sieci i robię test połączenia (nie pamiętam dokładnie jak to się nazywa). Jeżeli test zrobię od razu po tym 1 failu z zalogowanie w PSN test wychodzi pozytywnie i wszystko działa. Jak kombinowałem wcześniej to test nie raz się "wysypywał" przy Połączenie z PSN chyba tam jest coś takiego było - niepowodzenie. Ogólnie szukałem trochę odpowiedzi o co chodzi, na playstation.com w FAQ znalazłem tylko tyle żeby sprawdzić czy można włączyć przeglądarkę, ta działa bez zarzutów, i ogólnie wspomniane jest w sumie to że powodem może być dostawca neta lub router. Ja tam nie wiem... net niby normalnie działa, a na konto zalogować się jest problem. Na stronie internetowej wchodzi bez problemu.

Już na tyle mnie to wkurzyło że wygrzebałem gdzieś maila playstation.pl@eu.sony.com i napisałem tam o tym problemie. Ale mam coś przeczucie że albo mnie oleją albo nie będą potrafili pomóc, tak czy siak trochę ulżyło mi jak zobaczyłem że nie tylko ja mam ten problem, bo już myślałem że to coś z moją konsolą złego się dzieje.

Jeszcze co zauważyłem zanim zacząłem stosować ten myk z testem połączenia, to za każdym razem jak już udawało mi się połączyć z PSN i odpalałem jakąś grę (NHL 11, Call of Duty: Black Ops i od dzisiaj Homefront) to po dosłownie chwili wyskakiwał błąd 80710092. Raz nawet udało mi się wbić do BO na sam koniec mapy, oczywiście lobby się posypało i znalazłem inne, przy łączeniu już do wejścia do gry wyskoczył ów błąd...

Także trudno mi jest powiedzieć co jest grane ale skoro występuje to u więcej niż 2-3 osób to pewnie jakiś większy błąd. Mam nadzieję że to ktoś naprawi lub samo się naprawi bo ja od siebie chyba nie wiele mogę zrobić. Router mam raczej dobrze skonfigurowany, co prawda nic tam ręcznie nie ustawiałem ale też nigdy nie było takiej potrzeby bo zawsze wszystko działało, neostrada też mimo że nie jest może idealnym internetem to mimo wszystko jakoś na tym ciągnęło i problemów też większych nie było, z tego co pamiętam to tego konkretnego błędu nigdy wcześniej nie miałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj kolego znać, jeżeli coś Ci odpiszą ;)

Przeglądałem jakieś forum nie polskie w necie i tam wiele osób miało taki samo problem w ostatnim czasie [ posty były z około 14 kwietnia]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przeglądałem jakieś forum nie polskie w necie i tam wiele osób miało taki samo problem w ostatnim czasie [ posty były z około 14 kwietnia]

A padły tam jakieś rozwiązania problemu, czy nikt nie wie jak to naprawić? Ja próbowałem ustawić stałe IP ale niewiele to pomogło, jedynie tyle że teraz jak już się łączy to szybciej bo router nie musi za każdym razem mu IP ustalać. Jedyne co mi się poprawiło wczoraj to, to że przy 1 włączeniu dalej się nie loguje, po teście połączenia tak i jak wyłączę konsolę i zaraz włączę to się łączy z PSN, a dwa czy 3 dni temu jak tak robiłem to się nie łączyło. Ale marne to pocieszenie bo po kilku godzinach znów nie łączy za 1 podejściem...

Natomiast na tego maila co wysłałem playstation.pl@coś tam to tak w sumie wątpię żeby mi odpisali bo nie jest to mail pomocy technicznej chyba, więc może być z odpowiedzią problem. Ale ogólnie jakiegoś polskiego działu pomocy technicznej nie znalazłem. Ale nic poczekamy zobaczymy, może kiedyś ktoś odpisze i chociaż poda namiary na jakiegoś innego maila jeśli na ten pisze się w innych sprawach :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi sie wydaje ze te blad jest spowodowany tym iz oni maja jakis problem u siebi, gdy proboje zalogowac sie na playstation.com i na killzone 2 to nie chce mi wyskoczyc okienko logowania ani na operze ani na firefox

Nie wiem czy to umnie tylko tak jest czy u innych tez?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możecie się połączyć z PSN? Mnie od razu wyrzuca - wygląda tak, jakby SONY coś robiło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie da się połączy

SONY pewne konserwuje sprzed lub aktualizuje, niestety nigdzie nie pisze ile to potrwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy wejść na stronę PSN a wszystkiego się dowiesz:

W tej chwili PlayStation Network jest niedostępne. Może to być spowodowane różnymi przyczynami — np. planową konserwacją lub niezbędnymi aktualizacjami. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Świat PlayStation można tymczasem odkrywać pod adresem eu.playstation.com.

Zachęcamy do zaglądania na profil twitter.com/PlayStationEU, gdzie będą wyświetlane aktualne informacje, oraz do zwracania uwagi na pasek PlayStation Network widoczny w górnej części komputerowej wersji witryny, gdzie pojawią się informacje o tym, czy usługa wznowiła działanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem wcześnie rano i tej informacji właśnie nie było. Mam nadzieję, że wieczorkiem już sobie zagram :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałem się zapytać , czy jak miałem podane dane w moim koncie które miałem dość długo ale nie chce go używać , to czy w drugim koncie mogę podać takie same dane? Czyli Nazwisko , Ulica itd...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to bym w ogóle nie podawał prawdziwych danych. A jak tak chcesz, to napisz te same dane tylko inne imię (tak na wszelki wypadek).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

alemam pecha dzisiaj kupiłem konsole i mam błąd : 80023121 to jest spowodowane tym ogólnym błedem z dostępem do PSN czy jeszcze cos innego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to bym w ogóle nie podawał prawdziwych danych. A jak tak chcesz, to napisz te same dane tylko inne imię (tak na wszelki wypadek).

Idz się lecz człowieniu

Chciałem się zapytać , czy jak miałem podane dane w moim koncie które miałem dość długo ale nie chce go używać , to czy w drugim koncie mogę podać takie same dane? Czyli Nazwisko , Ulica itd...

Tak wystarczy podać inny aktywny adres emailyes.gif

Edytowane przez Tomo
Wyluzuj ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to bym w ogóle nie podawał prawdziwych danych ...

Zastanawiający jest fenomen podawania lipnych danych przy rejestracji do PSN, chciałbym dostawać złotówkę od każdego skamlącego półgłówka któremu po backupie systemu zginęło hasło do konta i nie może go w żaden sposób odtworzyć bo nie pamięta danych Pana Kuntakinte które sobie wpisał przy rejestracji. Byłbym zapewne takim konsolowym Rydzykiem z PS3 w każdym pomieszczeniu domu nie wykluczając kibla :wacko:

Pomijając nieodpowiedni ton darioBlaugrana to niestety trudno nie przyznać mu racji :fool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

śmiesznie byłoby gdybyś wygrał coś na psn np. bilety na finał ligi mistrzów, a tu zonk bo dane nieprawdziwe podałeś...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiający jest fenomen podawania lipnych danych przy rejestracji do PSN, chciałbym dostawać złotówkę od każdego skamlącego półgłówka któremu po backupie systemu zginęło hasło do konta i nie może go w żaden sposób odtworzyć bo nie pamięta danych Pana Kuntakinte które sobie wpisał przy rejestracji. Byłbym zapewne takim konsolowym Rydzykiem z PS3 w każdym pomieszczeniu domu nie wykluczając kibla :wacko:

Pomijając nieodpowiedni ton darioBlaugrana to niestety trudno nie przyznać mu racji :fool:

No może troszeczkę za mocno to napisałem sorry za to,nie chcę nikogo urazić absolutnie.teehee.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

generalnie nie wiadomo. Musisz śledzić wpisy na Twitterze, czy tam innych blogach, póki co nic nie piszą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak ogólnie to co za dużo to niezdrowo, już dostatecznie odpocząłem od PSN i w końcu Sony mogłoby go ogarnąć...fajnie by było też zobaczyć w PSNie jakieś zmiany, rozbudowę itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pół godziny temu na Twitterze pojawiła się informacja o treści "No new information to update you with I'm afraid". Kurczę to zaczyna być naprawdę wkurzające, Sony chyba powinno wziąć się w garść. Mam przeczucie, że może to potrwać dłużej niż zapowiadane jeden albo dwa dni. Obym się mylił... confused.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×