MichuL 14 Napisano 13 Grudzień 2010 Cóż skoro wiele graczy jak i redaktorów prasy branżowej ma problemy ze sterowanie to coś w tym musi być : ) Nawet jeśli jest to kwestia ogrania w pewnym stopniu to czy gra nie powinna być właściwie bardziej user friendly? Czyli tzw. pick up and play? Grałem wiele gier tego typu wliczając w to przeklęte Devil May Cry 3,ale tam poziomu trudności nie podwyższało po prostu złe sterowanie. Tak czy siak jak wspominałem szkoda, że właściwie jeden błąd, ale niestety dość poważny i uciążliwy przyćmiewa całą rozgrywkę... bo fabuła jest naprawdę dobra i miażdży popłuczyny jakie Lucas zaserwował nam w nowej trylogii. gra posiada trudny do opanowania aspekt więc nazwiemy go błędem bo przecież wszystko samo powinno się podnosić i ciskać we wrogów... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KopaczK 192 Napisano 13 Grudzień 2010 Squal>>> Dajmy już spokój. Powiedzmy, że wszysyscy się zgadzamy w tej kwestii, a wcześniej doszło do pewnego nieporozumienia. MichuL>>> Coś w tym jest. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Squal 33 Napisano 14 Grudzień 2010 Squal>>> Dajmy już spokój. Powiedzmy, że wszysyscy się zgadzamy w tej kwestii, a wcześniej doszło do pewnego nieporozumienia. No w sumie masz racje rozejm ! MichuL>>> Co do twojej odpowiedzi to pierdzielisz stary ale tak jak kopaczK powiedział ( Patrz wyżej ) Dajemy spokój ! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fryderyk123 95 Napisano 29 Maj 2011 Jak przejść ostatni poziom na Sith Lord? Mimo istniejącego glicha nie da się tam przeżyć (na samym początku). Jest za dużo przeciwników po prostu i nie da się uniknąć wszystkich pocisków... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
camil666 17 Napisano 29 Maj 2011 Olać przeciwników i od razu próbować otworzyć właz? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kam354 37 Napisano 29 Maj 2011 Jak przejść ostatni poziom na Sith Lord? Mimo istniejącego glicha nie da się tam przeżyć (na samym początku). Jest za dużo przeciwników po prostu i nie da się uniknąć wszystkich pocisków... Musisz jak najszybciej wyrwać kawałek podłogi i do niego wskoczyć , nie ma sensu z nimi walczyć. W sumie na Sith Lord da się przeżyć , gorzej jest na Sith Master... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fryderyk123 95 Napisano 29 Maj 2011 Musisz jak najszybciej wyrwać kawałek podłogi i do niego wskoczyć , nie ma sensu z nimi walczyć. W sumie na Sith Lord da się przeżyć , gorzej jest na Sith Master... Miałem na myśli ten ostatni poziom trudności, nie pamiętam jak sie nazywa... ;D Swoją drogą nawet na normalnym poziomie nie pomyślałem przez moment, żeby otworzyć od razu właz :D lOL . dzięki panowie;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeadZed 29 Napisano 4 Czerwiec 2011 Twórcy Moc uwolnili, ale już jej nie okiełznali. Wczoraj ukończyłem "Star Wars: The Force Unleashed" wraz z wszystkimi DLC i szczerze powiedziawszy ciężko jest mi się do niej ustosunkować czy wydać jednoznaczną ocenę. Gra miała olbrzymi potencjał, dzięki dynamicznemu systemowi walki, efektownej kontroli Mocy oraz świetnemu uniwersum, ale została położona przez liczne niedoróbki, usterki, bugi i babole. Oczywistym w takiej sytuacji jest dramatyczny jęk, gdzie byli testerzy?! Pewną kontrowersją owiana jest także fabuła SW:TFU. Otóż, mamy do czynienia z alternatywną historią do znanej nam z Gwiezdnej Sagi. Akcja się dzieje między IV a V Epizodem i jej głównym bohaterem jest Starkiller, sekretny uczeń Darth Vadera. Wraz ze swoim mistrzem, Sith planuje spisek, który ma na celu obalenie Imperatora i przejęcie władzy w Galaktycznym Imperium. Intryga jest całkiem ciekawa podobnie jak jej uczestnicy, w której udział biorą dobrze znane nam postaci (księżniczka Lei czy senator Bail Organa) jak również zupełnie nowi bohaterowie (generał Rohm Kota). Coś się jednak nie klei w fabule, gdyż losy Starkillera w pewnym momencie stają się mało wiarygodne, zwłaszcza jego wewnętrzna, moralna przemiana. Pewna niespójność pojawia się, bo twórcy barbarzyńsko "wycięli" cały, jeden poziom z gry, by go potem sprzedać jako DLC! ("Jedi Academy"). Również zmiennokształtny robot Proxy nie zgadza się z kanonem Gwiezdnych Wojen. Tego typu technologia nie istniała wówczas w Galaktyce (i długo istnieć nie będzie...). Sam gameplay przynosi sporo frajdy, zwłaszcza w pierwszych godzinach rozrywki! Wywijanie mieczem świetlnym, powalanie drzew za pomocą Mocy czy wysadzanie całych kompleksów korytarzy sprawia dużo przyjemności, ale w końcu się nudzi. Siekanie kolejnych zastępów Imperium czy Rebelii dostarcza rozrywki, ale ileż można? Wachlarz przeciwników jest co prawda całkiem spory, lecz oprócz ciągłej walki twórcy nie wprowadzili prawie żadnych urozmaiceń! Ponadto gra ma liczne błędy graficzne jak przenikanie tekstur, spadek płynności czy "uciekający" dźwięk (zwłaszcza podczas interaktywnych filmików-starć z bossami na końcu każdej planszy). Niewątpliwą wadą są także częste ekrany ładowania podczas poruszania się po menu. Najmocniejszymi elementami gry są jej DLC. Wspomniane już "Jedi Academy" to zdecydowanie najlepszy poziom w grze. Przede wszystkim sprawia, że ciąg fabularny jest bardziej logiczny i sensowny. Rozrywka jest urozmaicona, gdyż oprócz zwalczanie Stormtroopersów musimy co nieco poskakać i wykazać się znikomą zręcznością, ale zdecydowanie jest ciekawiej! Pozostałe dwa DLC ("Tatooine" i "Hoth") rozgrywają się po finale podstawki i trzymają wysoki poziom. Ostatecznie gra mnie jednak zawiodła. Mogła być naprawdę świetna, ale liczne niedoróbki i brak dobrych testerów zniszczył jej potencjał. Najlepszą grą w uniwersum Star Wars pozostaje nadal dla mnie FPS "Republic Commando", zaś Star Wars: The Force Unleashed otrzymuje ode mnie 5 / 10 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M Pejn 223 Napisano 4 Czerwiec 2011 A ja tam nadal wolę kultowe "Jedi Academy" na pieca i po cichu oczekuje dwójki... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aerox 0 Napisano 2 Lipiec 2011 A ja tam nadal wolę kultowe "Jedi Academy" na pieca i po cichu oczekuje dwójki... Hehe stare, ale jare co jak co fajnaaa gierka była :woot: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hitokiri pl 89 Napisano 2 Lipiec 2011 Najlepszymi grami moim zdaniem z uniwersum Star Wars są obydwa KOTORy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erwines 95 Napisano 3 Lipiec 2011 nie moge przejść przedostatniego rozdziału tam trzeba ten wielki statek obrócić i zepchnąć mocą na dół tylko cały czas mnie te myśliwce zabijają jakieś porady ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_Tommy13_ 67 Napisano 3 Lipiec 2011 DeadZed po takim poście, może pokusisz się o napisanie jakiejś recenzji tego tytułu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siriondel 855 Napisano 3 Lipiec 2011 tam trzeba ten wielki statek obrócić i zepchnąć mocą na dół tylko cały czas mnie te myśliwce zabijają jakieś porady ?? Zanim zabierzesz się za statek rozwal myśliwce Force Gripem i po kłopocie. Zdejmuj statek dopóki nie nadleci nowa fala myśliwców, za którą od razu zabierz. I tak w kółko. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeadZed 29 Napisano 4 Lipiec 2011 DeadZed po takim poście, może pokusisz się o napisanie jakiejś recenzji tego tytułu? Um, nie sądzę. Wszystko, co miałem do powiedzenia o SW: TFU zawarłem we wspomnianym poście, dlatego po co się dublować? :) Zanim zabierzesz się za statek rozwal myśliwce Force Gripem i po kłopocie. Zdejmuj statek dopóki nie nadleci nowa fala myśliwców, za którą od razu zabierz. I tak w kółko. Ja osobiście zamiast Force Grip, polecam Force Lightning. Dużo łatwiej było mi trafić w kolejne imperialne myśliwce właśnie za pomocą błyskawic. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrykos 21 Napisano 30 Wrzesień 2011 jeśli to nie problem to czy ktoś mógłby mi powiedzieć jakie są różnice między zwykła wersją gry a wersją Ultimate Sith Edition? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KopaczK 192 Napisano 30 Wrzesień 2011 Ta druga zawiera dodatki (DLC). 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darayavahus 792 Napisano 30 Wrzesień 2011 3 dodatki by być precyzyjniejszym. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zygo89 136 Napisano 12 Maj 2012 Odkopię lekko temat kilkoma pytaniami. 1)Czy przechodząc grę na poziomie Sith Master zaliczy mi trofeum za przejście gry na Sith Lord? 2)Sporo ludzi się wypowiada, że Sith Master to istny hardcore. Zaczynamy grę od nowa bez umiejętności, stąd pytanie. Czy można w tej grze expić? Widziałem opcję mission select. Załóżmy, że gdzieś się przytnę, mogę wtedy wybrać jakąś łatwiejszą misję, poprzechodzić ją 10 razy, porobić up'y i wrócić do normalnej gry ze zdobytym exp'em? PS. Pytam, ponieważ nie interesuje mnie gra z kodami. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darayavahus 792 Napisano 12 Maj 2012 1. Tak 2. Nie, lecisz po kolei. Ja się przyciąłem tylko w dwóch miejscach, pierwszy boss, ten który tak ciągle skacze, a później w walce z Rancorem ale po paru próbach da radę przejść. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zygo89 136 Napisano 12 Maj 2012 (edytowane) Nie = nie można expić, czy nie = nie ma potrzeby expić? Chyba się nie zrozumieliśmy. Skończyłem przed chwilą grę, przeleciały napisy końcowe, daję Continue i ląduję w Gwieździe Śmierci, Mission Select -> wybrałem pierwszą lepszą misję i gram z zebranymi do tej pory upgrade'ami, elegancko wbiłem nawet jeden poziom. Mission Select z tego co pamiętam pojawia się dosyć szybko, więc co myślisz o expieniu, gdybym się gdzieś zaciął? Nawet chyba nie trzeba kończyć całej misji, tylko dojść do checkpoint'a. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze, to ten najwyższy poziom trudności może nie będzie taki zły. Można poświęcić trochę czasu i już na początku gry wbić sobie max HP/MP. Edytowane 12 Maj 2012 przez Zygo89 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stey 60 Napisano 3 Luty 2013 Warte zakupu są te dwa dodatki po 39zł z PSS? Praktycznie 1 dodatek to cena za którą kupiłem nową grę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skomerek 74 Napisano 3 Luty 2013 Warte zakupu są te dwa dodatki po 39zł z PSS? Praktycznie 1 dodatek to cena za którą kupiłem nową grę. Nie ma sensu kupowac. Lepiej wydać na drugą część gry : ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BrzozaLuk 876 Napisano 3 Luty 2013 Dodatki spoko, ale nie za taka kase. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stey 60 Napisano 3 Luty 2013 Korzystając z okazji to zapytam tutaj odnośnie II. Kolejna część jak tak samo mocno niedorobiona i pełna błędów jak poprzedniczka? Na najwyższym poziomie ta gra zjadła mi sporo nerwów przez swoje dziwne zachowania i błędy silnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach