Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

To ja w temacie F3: czym jest to dziwne urządzenie na boku aut tej serii? Taki podłużny zbiornik, jakby wlot powietrza - nigdzie nie mogę znaleźć co to.

 

A to nie jest właśnie wlot powietza? Wygląda jakby zaczynał się filtrem stożkowym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...wtedy na nurbie zawrocilem jak zobaczylem ze nervus tez jedzie pod prad innaczej by mi to do glowy nie przyszlo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Jeśli na forum zdarzy mi się dywagacja na temat kary przewidzianej za jakieś wykroczenie to proszę traktować to jako temat skierowany do komisji sędziowskiej czyli aktualnie tylko do Nervusa :biggrin:

 

Czemu tylko do mnie..? Pisząc o podmianie sędziego, miałem na myśli zastąpienie Meda, który od dłuższego czasu nie udziela się i nie startuje. Przecież nie o Ciebie Yogi...

 

Ja troche w nocy pojezdzilem redbull ring i szczerze mowiac cholernie mi sie podoba. Zajrze na trening dzisiaj ciekaw jestem jak to bedzie z netem przez WI-FI

Ja od ponad 3 lat śmigam na wi-fi i jest spoko  :thumbsup:

 

...wtedy na nurbie zawrocilem jak zobaczylem ze nervus tez jedzie pod prad innaczej by mi to do glowy nie przyszlo :)

Dlatego już nigdy takiego złego przykładu nie dam nikomu  :whistling:

Edytowane przez NERVUS_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja troche w nocy pojezdzilem redbull ring i szczerze mowiac cholernie mi sie podoba. Zajrze na trening dzisiaj ciekaw jestem jak to bedzie z netem przez WI-FI

Ja gram tylko na wi-fi, nie wiem skąd takie podejście do tej metody połączenia. DC miałem raz w życiu.

 

 

A to nie jest właśnie wlot powietza? Wygląda jakby zaczynał się filtrem stożkowym

No właśnie nie wiem, po co niby taki bulwiasty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie mnie w ten piątek, powodzenia :). 

Uuu... zagrozi to Twojej pozycji lidera  ;) Piotras nie zmarnuje takiej okazji. 

Postaram się dzisiaj być na treningu. SPA niby wydaje się lotniskiem i miejscem, gdzie będziemy stali na gazie, ale potrafi też niemiło zaskoczyć. Jeśli na dodatek spadnie deszcz, to te duże prędkości staną się na 100% zabójcze  :yes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy chodzi wam o airbox?

 

http://www.fiaf3europe.com/fotos/2013-03-09/2013-FIA-F3-00-TSuer-1735.jpg

 

No właśnie nie wiem, po co niby taki bulwiasty?

 

Ze względu na budowę i typ silnika. W F1 taki wlot jest nad głową kierowcy.

Edytowane przez lalek
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu tylko do mnie..? Pisząc o podmianie sędziego, miałem na myśli zastąpienie Meda, który od dłuższego czasu nie udziela się i nie startuje. Przecież nie o Ciebie Yogi...

 

Jak pisałem tego posta to nie było jeszcze tematu z Jaskim. W tamtej chwili myślałem tylko o Nas , jeśli chodzi o skład sędziowski. Teraz oczywiście tyczy się to też Jaskiego , o ile się zgodzi sędziować:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chętnie zasiadł bym w komisji sędziowskiej, ale czy nie powinniśmy zrobić głosowania w tej sprawie? Poprzednie wybory były przeszło rok temu :).

Edytowane przez jaskiniowiec95

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chętnie zasiadł bym w komisji sędziowskiej, ale czy nie powinniśmy zrobić głosowania w tej sprawie? Poprzednie wybory były przeszło rok temu :).

Jak dla mnie wybory nie są potrzebne. Kiedyś sytuacja była inna bo GTbN było gronem zamkniętym , liczącym 16 regularnych zawodników. Trzeba było zorganizować wybory by wybrać całe gremium. Teraz grono zawodników jest większe i luzniejsze a do tego potrzeba dobrać tylko jedną osobę. Osobę która jest od dawna związana z GTbN, jest na większości wyścigów i pragmatycznie podchodzi do problemów torowych . Jaski , jak w mordę strzelił , nie widzę inaczej :biggrin:

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, sorry wielkie za OT, ale dawno sie tak nie usmialem :biggrin: Bedzie ktos dzisiaj? Nie wiem jak wieczór ustawiac ;)

 

Edytowane przez SMokey76er
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, sorry wielkie za OT, ale dawno sie tak nie usmialem :biggrin: Bedzie ktos dzisiaj? Nie wiem jak wieczór ustawiac ;)

:D Hahahaha wielkie brawa dla prezentera radia :D dzieki smokey poprawiles mi humor

Jak bedziecie to tez zawitam

Edytowane przez laker

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajnie jeździ się tym sprzętem :) Tor też ma wielkie znaczenie, w takim gronie ostatni raz jeździłem tam chyba na evencie z Ferrari Dino czyli całkiem dawno :) Tempo jest dość jednostajne i rozumiem tych, którzy piszą, że długo trzeba pozostać skoncentrowanym - faktycznie, nawet skalą obrotów nie można się do końca zająć bo w zasadzie cały czas jest gaz w podłodze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry panowie, 

 

ja skromny poczatkujacy kierowca (GT5 singiel only, bez zlotego standardu + wspomagacze, GT6 - ABS1, linia pomocnicza i detekcja martwej strefy on, reszta off) chcialbym sobie jesli macie jakies luzne treningi dolaczyc do nich celem pobierania nauki od lepszych, wysluchania cennych rad odnosnie sytuacji na torze (ktore pomoga mi przelozyc teogrie z CRC na praktyke). 

 

Przyznam ze zachecony przez @dr-yogi-reborn oraz @cieglo w watku o GT6 postanowilem podjac wyzwanie i pojezdzic online. W koncu ponoc na nauke nigdy nie jest za pozno :) 

 

Tak wiec jesli macie jakies treningi (otwarte dla chetnych) z mila checia dolacze :)

 

pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry panowie, 

 

ja skromny poczatkujacy kierowca (GT5 singiel only, bez zlotego standardu + wspomagacze, GT6 - ABS1, linia pomocnicza i detekcja martwej strefy on, reszta off) chcialbym sobie jesli macie jakies luzne treningi dolaczyc do nich celem pobierania nauki od lepszych, wysluchania cennych rad odnosnie sytuacji na torze (ktore pomoga mi przelozyc teogrie z CRC na praktyke). 

 

Przyznam ze zachecony przez @dr-yogi-reborn oraz @cieglo w watku o GT6 postanowilem podjac wyzwanie i pojezdzic online. W koncu ponoc na nauke nigdy nie jest za pozno :)

 

Tak wiec jesli macie jakies treningi (otwarte dla chetnych) z mila checia dolacze :)

 

pozdrawiam.

Wpadaj śmiało :thumbsup:  Na początek dodaj Nervusa i mnie do znajomków. Potem ok. 21,30 zapraszam na treningi.  Właściwie codziennie o tej porze zakładam pokój , także do zobaczenia na torze  :biggrin: .

Co do wczorajszej sesji to było mega miodnie :biggrin:  Oscara trzeba chyba było by przyznać Brazolowi , który na sprincie w deszczu 100% wilgotności nie miał opon deszczowch:) Postanowił sobie z tym poradzić jadąc tyłem, hehehe. Nawet niezle Mu szło. Przerobił bolid na napęd FF , dzięki czemu jechał w miarę prosto :biggrin:  Śmiesznie to wyglądało no i nikomu chyba nie zaszkodził? :)

 

Fajnie też że Tomek uporał sie z remontem chaty i mógł powrócić na tor. Początki były niepewne ale potem widziałem już że się rozkręciłeś :thumbsup:  Fajna walka w jednym ze sprintów :thanks:

Miło taż że Cienglasz znalazł trochę czasu i dołączył do treningu :thumbsup: Super było znowu zobaczyć Cie na torze :biggrin:  Widzimy się też jutro na wyścigu? Mam nadzieję że dobrze to zapamiętałem :biggrin: ?

 Nervus z Tobą też trochę wczoraj powalczyłem :) Jak zwykle zresztą :biggrin: . Mamy podobne tempo ,więc liczę na świetne pojedynki jutro :thumbsup:

Laker , jak zwykle raz jest ode mnie dużo szybszy a raz wolniejszy , podobnie Smokey który trzyma tempo , trzyma i nagle ... zonk :biggrin:  Panowie pełne skupienie w piątek i poniedziałek i super walka przed Nami.  Wiem Laker , wiem że w ten piątek się nie wyrobisz ale wciąż mam nadzieję .... :biggrin:  A nuż coś , jakoś , ten teges :pardon:

Zapomniał bym o Jaskim z którym wczoraj , jak nigdy,  :biggrin: można było powalczyć :biggrin: . Tempo kosmiczne , jak zwykle , ale dużo błędów jednocześnie , jak nigdy, hehe .Fajnie było :thumbsup:

 

Do wieczora Panowie :biggrin:

Edytowane przez dr-yogi-reborn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miło taż że Cienglasz znalazł trochę czasu i dołączył do treningu :thumbsup: Super było znowu zobaczyć Cie na torze :biggrin:  Widzimy się też jutro na wyścigu? Mam nadzieję że dobrze to zapamiętałem :biggrin: ?

 

Yogi, nie wiem co zapamiętałeś skoro HS nie miałem i raczej nic nie mówiłem :) Fakty są takie, że jutro mam wyprawę nad Wisłę i robię wszystko by tam być. Jednocześnie jestem chory i jeśli w ciągu dnia zdecyduję, że jednak na eskapady się nie nadaję - jestem wieczorem na wyścigu. Trening może nie pójdzie w las (szanse oceniam na 50/50). Podobnie w poniedziałek - jeśli we wtorek rano nie będę musiał jechać do Wawy to też chcę być na wyścigu.

 

Sprinty świetne, poza pierwszym miałem całkiem fajne stabilne tempo i potencjał do walki widzę. Co do pierwszego sprintu, na którym na podjeździe zaliczyłem spina (ciągnąc chyba za sobą Nervusa) - nie wiem dlaczego ale tajemne głosy mówiły mi, że po starcie na końcu prostej startowej Smokey wjedzie w kogoś. I nie pomyliły się, Smokey niezawodnie wypchnął mnie pośrednio plus jeszcze kogoś, nie pamiętam :) Nie krytykuję osobowo, wrzucam tylko kamyczek do oceny Yogiego nt. Smokeya :) Potrafi jechać bardzo szybko by za chwilę machnąć jakiegoś bąka - dziwnym trafem jego akcje zdarzają się w mojej bliskości :D Brakowało mi tego :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyznam ze zachecony przez @dr-yogi-reborn oraz @cieglo w watku o GT6 postanowilem podjac wyzwanie i pojezdzic online. W koncu ponoc na nauke nigdy nie jest za pozno :)

Tak wiec jesli macie jakies treningi (otwarte dla chetnych) z mila checia dolacze :)

 

Witamy w naszych skromnych progach ;) Tak jak pisał Yogi, dodaj mnie i jego do znajomych, wtedy łatwo będziesz mógł namierzyć nasze treningowe spotkania. Wkrętka jest u nas ogromna, więc pewnie każdego dnia będziesz miał szansę. Nie zrażaj się tylko na początku. Najważniejsze jest jeździć bez kontaktowo i fair. Szybkość wyrobisz sobie jak już poczujesz się pewnie jadąc w gupie innych kierowców (chyba, że już jesteś szybki)  ;) Filozofia GTbN, to cieszenie się motoryzacją wraz z innymi podobnymi zapaleńcami  :biggrin:

 

===============================================================

 

Powoli zbliżamy się do końca eventu F3 (jezscze 2 wyścigi), więc nadszedł moment przybliżenia Wam pomysłu na nową serię  :yes:

Niektórzy pewnie wiedzą, że jestem fanem odwzorowywania w świecie GT prawdziwych serii wyścigowych. Kaz nie ułatwia mi zadania i często brakuje odpowiednich aut lub specyfikacji. Radzimy sobie z tym jakoś dzięki różnorodności Gran Turismo i naszej wyobraźni  ;) Zastanawiając się nad kolejnym eventem, chciałem znowu widzieć różne auta na torze i współpracę zespołów  :P

Szukając natchnienia wpadłem na stronę wyścigów GT4 Cup i od razu wiedziałem, że to będzie to  :thumbsup:

/+Wyścigi te, jak ulał pasują do naszego regulaminu. Trwają minimum 50 min., obowiązuje przynajmniej jeden obowiązkowy pit stop, biorą w nich udział kierowcy Am/Pro i ścigają się wyłącznie w Europie. Znalazłem tam listę 9 aut, wraz z ich podstawowymi specyfikacjami. Posiedziałem trochę wczoraj i udało mi się skompletować całkiem podobną stawkę  :laugh:

Tutaj lista aut ==> http://gt4cup.com/cars.php

Nie ma w GT6 ich wszystkich, lub są to trochę inne wersje, ale udało mi się ustawić większości identyczne parametry moc/waga i wszystkim identyczny współczynnik kg/KM  :thumbsup:

Będziemy oczywiście adaptować do wyścigów auta z ich wersji drogowych. Założymy opony Sportowe Miękkie Twarde, przystroimy aerodynamicznymi bajerami (zakaz montażu płaskiej podłogi!) i będzie git! 

Oczywiście, auta są różne i będą różnić się również parametrami. Starałem się jak najmniej w nie ingerować w trakcie dopasowywania. Zmiany dotyczące silnika/mocy i nadwozia/wagi będą konkretnie podane i trzeba będzie się ich kategorycznie trzymać :scout_en:  Wiem, że nasza grupa brzydzi się oszustwem i pójściem na łatwiznę, więc stawiam przed Wami takie wymagania  :thanks:

Zmiany pozostałych podzespołów są już oczywiście dowolne. Myślę, że po ściganiu się jedną marką, bez tuningu będzie to fajna odmiana. Autka są niedrogie i każdego będzie stać na zakup.

 

Nie zmieniajcie w nich tylko oleju!  :nono: Zastanawiam się również, czy żeby uprościć i zapewnić równość procedury wyboru, nie zrobię losowania zespołów i teamów, jak to kiedyś robiłem..?

 

Liczę, że złapiecie zajawkę i wesprzecie ten pomysł...  :pioneer:

Edytowane przez NERVUS_PL
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomysł bardzo fajny, autka bardzo przyjemne, także jestem na TAK:) Do tego super że obczaiłeś już konkretne specyfikacje :thumbsup:  Jeśli chodzi o tuning to też myślałem kiedyś o takim, częściowym, ograniczeniu. Teraz zresztą będzie to można zweryfikować na wykresach:) Liczę że nie będzie to w ogóle potrzebne:).  A co do wyboru aut to potwierdzam. Kiedyś często było tak że Nervus losował teamy , lub je dobierał, w zależności od eventu. Jest to świetna metoda na szybki i bez problemowy start zawodów. Także z wielką przyjemnością wystartuję w dowolnym aucie i w dowolnym teamie. :biggrin:

Będzie frajdy co nie miara :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:

Do wieczora :biggrin:

Edytowane przez dr-yogi-reborn
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Specyfikacja aut do serii Avon GT4 Trophy:

 

showimg.php.jpg?size=1&key=408&rnd=false

Aston Martin N24

 

http://gt4cup.com/cars.php?market=false&key=1

 

GT6 Aston Martin V12 Vantage '10

410 KM

1350 kg

3,29 kg/KM

511 PO

 

Moc

ogranicznik mocy 79,3%

 

Nadwozie

Redukcja ciężaru Etap 3

Maska z kompozytu

Redukcja ciężaru szyb

Balast 5kg

 

showimg.php.jpg?size=1&key=415&rnd=false

BMW Z4

 

http://gt4cup.com/cars.php?market=false&key=2

 

GT6 BMW Z4 M Coupe '08 

382 KM

1225 kg

3,20 kg/KM

500 PO

 

Moc

ogranicznik mocy 99,1%

Komputer sportowy

Tuning dolotu

 

Nadwozie

Redukcja ciężaru Etap 3

Maska z kompozytu

Redukcja ciężaru szyb

 

showimg.php.jpg?size=1&key=409&rnd=false

Corvette C6

 

http://gt4cup.com/cars.php?market=false&key=3

 

GT6 Corvette Z06 (C6) '06

392 KM

1406 kg

3,58 kg/KM

509 PO

 

Moc

ogranicznik mocy 76,8%

 

Nadwozie

Maska z kompozytu

Redukcja ciężaru szyb

 

showimg.php.jpg?size=1&key=414&rnd=false

Mustang FR500C

 

http://gt4cup.com/cars.php?market=false&key=4

 

GT6 Mustang Boss 302 '13

420 KM

1380 kg

3,28 kg/KM

507 PO

 

Moc

ogranicznik mocy 93,5%

 

Nadwozie

Redukcja ciężaru Etap 3

Balast 46kg

 

showimg.php.jpg?size=1&key=554&rnd=false

Ginetta G50

http://gt4cup.com/cars.php?market=false&key=14

 

GT6 TVR Tamora '02

335 KM

1010 kg

3,01 kg/KM

497 PO

 

Moc

ogranicznik mocy 95,9%

 

Nadwozie

Redukcja ciężaru Etap 1

Balast 25kg

 

showimg.php.jpg?size=1&key=410&rnd=false

Lotus Exige 

 

http://gt4cup.com/cars.php?market=false&key=5

 

GT6 Lotus Elise 111R '04

270 KM

820 kg

3,03 kg/KM

494 PO

 

Moc

ogranicznik mocy 99,9%

Tuning silnika Etap 1

Komputer sportowy

Wyścigowy wydech

Izometryczny kolektor wydechowy

Katalizator sportowy

Tuning dolotu

 

Nadwozie

Redukcja ciężaru Etap 1

Balast 21kg

 

showimg.php.jpg?size=1&key=407&rnd=false

Maserati Trofeo

 

http://gt4cup.com/cars.php?market=false&key=6

 

GT6 Maserati Gran Turismo S '08

400 KM

1350 kg

3,37 kg/KM

499 PO

 

Moc

ogranicznik mocy 89,8%

 

Nadwozie

Redukcja ciężaru Etap 3

Balast 15kg

 

showimg.php.jpg?size=1&key=411

Nissan 350Z

 

http://gt4cup.com/cars.php?market=false&key=7

 

GT6 Nissan Fairlady Z Version S '07

385 KM

1300 kg

3,37 kg/KM

495 PO

 

Moc

ogranicznik mocy 97,6%

Komputer sportowy

Wyścigowy wydech

Izometryczny kolektor wydechowy

Tuning dolotu

 

Nadwozie

Redukcja ciężaru Etap 2

Maska z kompozytu

Redukcja ciężaru szyb

Balast 28kg

 

showimg.php.jpg?size=1&key=421&rnd=false

Porsche Cayman

 

http://gt4cup.com/cars.php?market=false&key=9

 

GT6 RUF 3400S '00

350 KM

1210 kg

3,45 kg/KM

492 PO

 

Moc

ogranicznik mocy 98,9%

Komputer sportowy

Półwyścigowy wydech

Izometryczny kolektor wydechowy

 

Nadwozie

Redukcja ciężaru Etap 2

Balast 27kg

 

Udało się dobrać wszystkie auta Premium (poza RUFem). Testowałem je wszystkie po 5 okrążeń na BH 80' i montowałem im tylko wyścigowe hamulce. Trudno było, bo każdy inaczej się prowadzi, a ja nie jestem jakimś super testerem. Wyszło, że różnice są od 1,5 - 2 sekund, ale to może zależeć od wielu czynników. Skoro w realu mogą się ścigać w takich specyfikacjach, to my też możemy  :biggrin:

 

Mamy więc 9 samochodów, czyli 8 zespołów po 2 kierowców i jedno auto zapasowe dla independent (które, to się jeszcze okaże). 

Ufff...

Edytowane przez NERVUS_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie super pomysl fajne auta wiem ze zrobiles juz setupy i sie nie czepiam wiec sie nie Nervus nie nerwuj :) ale jak ci sie chce to tu masz liste z tego roku

http://gt4series.com/cars/

Extra prawie seryjne autka :) z zalozenia gt4. Jestem ciekaw co tym razem nervus wykmini zeby wszystko bylo ok. Choc jesli mam jezdzic co drugi poniedzialek to wszystko jedno :)

Rzeczywiscie Kaz nie ulatwia sprawy,pamietam ze w gran turismo 2 na ps1 mozna bylo przerabiac mnostwo modeli na wyscigowe "w tym wiele w barwach realnych zespolow" pamietam kilka

Primera p11,Reno laguna,Peugeot 406,vectra,mondeo,alfa 156, i juz by byly mistrzostwa btcc w GTbN :)

Oprocz tego mnostwo innych aut od saxo,merc slk,fiat coupe,audi tt az po vipery i cerbery a japonskie to chyba wszystkie mozna bylo zrobic .wiele mialo rozne malowania do wyboru

A teraz ? 15 lat pozniej zaledwie kilka aut mozna przerobic smieszne to troche i zalosne :(

Czytalem ostatnio na gtplanet ze w gt7 tez ma byc mnostwo standardowych (wiocha) Kaz caly czas powtarza ze woli skupiac sie na dodawaniu nowych modeli,czyli np.hondy prelude nigdy sie nie doczekam w premium albo merca 190 :( mogli chamy chociaz auta zostawic jak klasyki jechalismy to pomyslalem ze fajnie by bylo miec astona db5 spowrotem :) przez 15 lat tyle samo dodali co zabrali ..no ale yogi mowi ze to ich taka strategia ale sie rozpisalem :o

Ps.nerwus nie widzialem spojlerow w tych autach gt4 ;)

Edytowane przez laker

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to sie szykuje kolejny klasyk :) Nervus, super za poswiecenie czasu na tak dokladną rozpiskę aut!

 

Cienglasz, jesli tak bylo to wielkie sorry. Wczoraj miałem pierwszy raz kontakt ze SPA w GT6 i w F3. Ale to nie jest wytlumaczenie. Znow tego nie pamietam :)…chyba za duzo emocji na nagrywanie replay'jow w głowie  :) Caly dostępny w mózgownicy RAM idzie na wyścig live :)

Faktycznie, najwiekszy moj problem to koncentracja, co z tego ze kółko czy dwa przejade w miare dobrym tempie, jak wszystko niwecze w jednym zakrecie :sad:

Chyba mi jednak sprzyja deszcz. Jakos bardziej efektywnie jezdze po mokrym niz po suchym.

Edytowane przez SMokey76er

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Smokey, przecież piszę, że mi tego brakowało i absolutnie się nie gniewam, tym bardziej, że to nie ja byłem bezpośrednio uderzonym :) Luzik, ciekawiej było :)

 

Co do nowego eventu to mi się to też bardzo podoba :) Nie wgryzałem się jeszcze w auta ale poza RUFem mogę jechać chyba każdym - losowanie wydaje się fajnym rozwiązaniem :) Mam też nadzieję, że jednak ABS można będzie aktywować  :whistling: Dzisiaj jeszcze postudiuję te auta, popatrzę co tam ciekawego, zawsze chciałem przejechać się Aston Martinem ale nie chcę kolejny raz dobrze wyglądać i powoli jeździć :D Chyba, że to szybkie auto ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Co do nowego eventu to mi się to też bardzo podoba :) Nie wgryzałem się jeszcze w auta ale poza RUFem mogę jechać chyba każdym - losowanie wydaje się fajnym rozwiązaniem :) Mam też nadzieję, że jednak ABS można będzie aktywować  :whistling: Dzisiaj jeszcze postudiuję te auta, popatrzę co tam ciekawego, zawsze chciałem przejechać się Aston Martinem ale nie chcę kolejny raz dobrze wyglądać i powoli jeździć :biggrin: Chyba, że to szybkie auto ;)

Jest kilka fajnych aut i też bym się dobrze w nich czuł bez względu jakie się trafi. Szkoda tylko, że RUF jest standardem  :sad:

ABS będzie dozwolony  ;)

Najchętniej, to już bym podzielił kierowców/auta, żeby już wiedzieć w jakim jadę i zacząć zacieśniać znajomość z furką  :biggrin: Sęk w tym, że nie wiem kogo (poza 7-8 zawodnikami) mogę brać pod uwagę na 100%? Może ktoś ma pomysł jak to ugryźć? Cienglasz, może statystyka tutaj pomoże?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o wzięcie mnie pod uwagę przy następnym evencie. Thx.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mnie nie. Może w sierpniu mi się uda skądś ukraść trochę wolnego czasu, ale póki co nie ma szans :whistling:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nerv: ja bym popatrzył na top zawodników, którzy uczestniczyli w ostatnich kilku eventach możliwie blisko kompletu wyścigów w każdym. Tych potraktował bym jako trzon i "rozstawił" jako "kapitanów" drużyn. Potem, sukcesywnie skład ekip do uzupełnienia pozostałymi graczami. Dodatkowo, przydadzą się deklaracje tutaj na forum, w którym każdy (możliwie najwięcej osób chętnych by jeździć w evencie) określi swoją minimalną szacowaną dostępność. Na przyszłość można pomyśleć nad jakimś algorytmem, który opisze "siłę" zawodnika (uwzględniając wyniki oraz dostępność plus skłonności np. Ziemniak bardziej prawdopodobny w eventach tuningowych :) ) i przedstawi w postaci współczynnika :)

 

Jeśli o mnie chodzi to podstawowe ograniczenie mam takie, że na początku sierpnia jadę na wakacje i mnie nie ma. Do tego czasu postaram się być w każdy poniedziałek a w piątki - pewnie w kratkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×