Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki wszystkim za świetny event w Cobrze. To moja ulubiona impreza GTbN wespół z Fast&Fabolous :) Ostatnia eliminacja nie wypadła dobrze, chyba za bardzo podjarałem się nadchodzącym eventem i koncentracji miałem za grosz. Dzwon prawie na samym początku (ja za szybko wyjechałem na tor a Laker z tego co widziałem na powtórce chyba mógł uniknąć - zbilansowało się :) ). Potem już samotna jazda z własnymi myślami, rozkmina mojego pięknego Rufa i...koniec. Gdyby nie niezawodny Laker na koniec, miałbym neutralną minę a tak uśmiechnąłem się szeroko i prawie parsknąłem budząc domowników :D Laker bardzo chciał mnie puścić na ostatnich metrach i nawet próbował zawrotki na ręcznym na linii startowej - na szczęście nie dałem się! :) 

 

Raz jeszcze Pela gratki P5 w generalce, po dzwonie wiedziałem, że masz to w garści. Widziałem też po czasach, że dobrze radzisz sobie na tym torze i nawet gdybym został gdzieś w peletonie miałbym małe szanse by Cię dogonić. Gratki dla Piotrasa za zwycięstwo, szkoda za to Jaskiego. Yogi, szacun za P3 :)

 

Co do nowego eventu to ja już w pełni oddycham jego atmosferą. Co prawda w piątek będę znowu wracał z Gdyni i lądowanie późno jest bardzo prawdopodobne ale liczę, że nawet bez treningu (no właśnie, jaki pierwszy tor?) pojadę i będę czerpał garściami :) Auto jest pomalowane, felgi zrobione, nic tylko jechać. Wczoraj miałem nosa, wiedziałem, że Nervus knuje spontan i nie zawiodłem się - powiadomienia w tapatalk to jednak świetna sprawa :) Wchodzę i szybko wertuję treść wpisu Nerva - nie szukam szczegółów technicznych a potwierdzenia mojej tezy - "kto pierwszy ten lepszy" :) Jest! Szybki wpis i RUF jest mój :) Co prawda w moim prywatnym rankingu baby Cobra miała czołową pozycję, na BH wykręciłem tym najlepszy czas i prowadzi się bajecznie ale i tak - nawet mając pierwszy pick - nie byłem pewny czy nie zdecydować się na sprawdzone przez Ziemniaka RGT (główne rozterki dotyczyły oszczędności - Ruf dotrzymywał kroku rewelacyjnym w tym względzie S2000 Yogiego i Nerva - trudno o lepsze referencje). Było to też pod względem czasów moje drugie auto w rankingu więc w obliczu wyboru Nerva był to no brainer. Dodatkowo Shelby to szkarada więc wizerunkowo już zna starcie zwyciężam :) Trzecim autem w moim rankingu była do niedawna NSX - mam osobisty sentyment do tej fury, wygląda zdecydowanie najlepiej (zazdroszczę Yogi :) ), prowadzi się świetnie i jest groźną konkurencją dla wymienionej wyżej dwójki. Gdyby nie...wyjściowo niskie PO. Sam - nie zrozumiawszy dobrze założeń eventu - podkręciłem ją do 490 PO i z takimi parametrami testowałem (w pierwszych treningach było to najszybsze auto i mój planowany pierwszy wybór do eventu). Pytanie czy brak 15 PO odbije się na postawie Yogiego - mam nadzieję, że jednak tak  :whistling: Przewagi konkurencyjnej trzeba szukać wszędzie i w tym wypadku korzystać także z reguł eventu ;) Jeśli autu będzie wszystko jedno - będzie bardzo ciężko powstrzymać Hondę :shok:

 

Inne wybory fajne, niektóre niespodziewane. Poszedł np. BMW M3 CLS - mój numer 5. Poszedł Esprit, którego za Rogera Moora traktuje jako auto kultowe :) Do tej pory jednak nikt nie wziął mojego czwartego auta w rankingu. Ciekawe komu przypadnie - jak dla mnie bardzo dobrze wyważona bryczka, stabilna, szybka, przewidywalna a do tego dobrze wyglądająca. Dodam, że oglądaliśmy je niedawno na torze i że z miejsca wpisuje się niemal idealnie w regulaminowe PO ;)

 

A co do tuningu to czy skundlenie osiągów nie jest traktowane jako tuning? Nigdy na to nie zwracałem uwagi a swojego Rufa musiałem oczywiście przyciąć do regulaminowych 490 PO.

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do tuningu to czy skundlenie osiągów nie jest traktowane jako tuning?

Tez się nad tym wczoraj zastanawiałem. Będzie musiała być dostępna opcja tuning. A jak tak, to ani docisku ani innych modyfikacji sprawdzić nie można? Zgadza się? Edytowane przez pela222

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez się nad tym wczoraj zastanawiałem. Będzie musiała być dostępna opcja tuning. A jak tak, to ani docisku ani innych modyfikacji sprawdzić nie można? Zgadza się?

Skrecac moc auta, przy zabronionym tuningu mozna bez problemu ;)

Edytowane przez swietym
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy Wy na prawdę myślicie że tu jakaś amatorka???  :P  Hehe zakaz tuningu dopuszcza zmniejszanie mocy, zmianę balansu hamulców i założenie dodatkowej sztywności nadwozia:) Tyle , dodam też że przestawienie ułożenia balastu z pozycji ''0'' na jakąkolwiek inną również jest traktowane jak tuning , nawet gdy balast równa się ''0'':) Nie można zakładać wyścigowych hamulców i NIE  można zwiększać felg. ;)

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hurra pechowy event sie skonczyl.to czego sie nauczylem to ze jak nie masz pewnosci czy zawiniles to lec dalej i nie oddawaj pozycji bo jak oddasz nieslusznie to jestes w plecy. Fairplay i dc rozwalilo mi event potem jeszcze niezaliczone 3 miejsce :(

Cienglasz wczoraj symulowalem popsuta skrzynie i od 37okr. Jechalem na 4 biegu tylko,cholera moglem udawac ze nie mam paliwa. Co do dzwona to sorki ale bylem tak upalony ze nie zdarxylem zareagowac i skasowalem nasze auta :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy Wy na prawdę myślicie że tu jakaś amatorka???  :P  Hehe zakaz tuningu dopuszcza zmniejszanie mocy, zmianę balansu hamulców i założenie dodatkowej sztywności nadwozia:) Tyle , dodam też że przestawienie ułożenia balastu z pozycji ''0'' na jakąkolwiek inną również jest traktowane jak tuning , nawet gdy balast równa się ''0'':) Nie można zakładać wyścigowych hamulców i NIE  można zwiększać felg. ;)

A ja już się cieszyłem moimi ogromnymi felami :( 

 

 

Hurra pechowy event sie skonczyl.to czego sie nauczylem to ze jak nie masz pewnosci czy zawiniles to lec dalej i nie oddawaj pozycji bo jak oddasz nieslusznie to jestes w plecy. Fairplay i dc rozwalilo mi event potem jeszcze niezaliczone 3 miejsce :sad:

Cienglasz wczoraj symulowalem popsuta skrzynie i od 37okr. Jechalem na 4 biegu tylko,cholera moglem udawac ze nie mam paliwa. Co do dzwona to sorki ale bylem tak upalony ze nie zdarxylem zareagowac i skasowalem nasze auta :)

Hehe, ja mogłem w takim wypadku zasymulować zatarty silnik oraz ewentualne wybiegnięcie ściany przed maskę auta ;) Wybacz, ten nasz antywyścig wygrałem ja, żebyś nie wiem jak się spinał :)

 

Jaki tor pierwszy? Nerv, Yogi rzućcie coś - czasu na trening nie mam zbyt wiele i nie wiem kiedy dorwę się do konsoli po raz ostatni przed wyjazdem - wolałbym ćwiczyć już na docelowym torze (chyba, że event nie startuje od razu w piątek ale to by było do Was niepodobne :) ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz o wyścigu. TOTALNIE WYWALONE W KOSMOS ŚCIGANIE :shok:  :biggrin:  Świetny start i już po chwili ciśnieniuje mnie Nervus :thumbsup:  Całkiem nie w swoim stylu obroniłem pozycję i tnę dalej:) Za mną połowa ekipy a połowa z przodu . Super jazda, nagle widzę pierwsze problemy.  Cienglasz i Laker wpadają w kłopoty. Ciśnienie mi podskoczyło na maksa ale udaje się przemknąć , uff :biggrin:  :biggrin:

Zapierdzielam dalej i przebijam się na p3 chyba:) Za mną Pela który nie odpuszcza i ciągle mnie ciśnieniuje. Z tyłu dołącza Piotras i Pela musi się skupić na obronie a nie ataku :biggrin:  Tu łapie chwilę wytchnienia i lekko odjeżdżam . Walka Panów na ''P'' trwa w najlepsze , aż miło popatrzeć w lusterko było:) Po jakimś czasie Piotrasowi udaje się wyprzedzić i instaluje się na moim zderzaku:)

Zazwyczaj trwa to dwa -trzy zakręty i padam w polu:) Tym razem trwało to 3-4 kółka chyba . Jechałem defensywna linią i jakoś szybko udawało mi się wychodzić na owal , dzieki temu brakowało Piotrasowi kilku metrów do uzyskania overlapu :biggrin:  Zajebista walka , dawno się tak nie spociłem i nie umęczyłem ale ....banan wielki:) Z całej tej walki po chwili skorzystał Pela , doszedł Nas i właściwie jechaliśmy we trzech .  Doszło nawet do klasycznego ataku z za pleców , i nagle zobaczyłem Pelę z przodu :) Zajebiste ściganie , było wszystko , łącznie z pierwszą udaną kontrą na Piotrasie:) Super dzięki Panowie ze mega ściganie :thumbsup:  :pardon:  Po tych emocjach przyszła walka na strategie . Postanowiłem zjeżdżać wcześniej i dzięki temu gdy inni zjeżdżali pozniej mi udawało się ich wyprzedzać podczas tankowania.  Pelę przeskoczyłem dosłownie na centymetry chyba , myślałem że na zawał zejdę , mega emocje  :thumbsup: Ja z przodu a za mną ekipa pościgowa '' P&P'' :biggrin:  Piotras znowu mnie wyprzedził , tym razem szybciej poszło a Pela powoli zmniejszał dystans aż do samego końca ale czasu zabrakło:) W między czasie na ogonie pojawił się Lalek. Kolejne świetne ściganie :thumbsup:  Znowu broniłem Częstochowy i po jakimś czasie musiałem skapitulować . Świetna , jazda Lalek , dzięki za super emocje :thumbsup:  Piotras i Lalek odjechali a ja skupiłem się na dogonieniu Cataniego i Killroya. Catani świetna jazda, chociaż strategia z pit stopami chyba nie udana. Jakieś kłopoty pod koniec , chyba . Udaje się awansować i na celowniku pozostał tylko Killroy ;)  Tu jednak nie miałem szans . Killroy , świetne tempo i co najważniejsze bez żadnego babola pod koniec . Po cichu na to liczyłem ;)  ale graty za wytrzymanie ciśnienia, odjechanie i utrzymanie świetnego p2 :thumbsup: Graty Lalek za p3 i świetny wyścig . 

Dzięki Panowie za zajebiste ściganie wczoraj:)

Graty Piotras za zwycięstwo w wyścigu i generalce :thumbsup:  :biggrin:

Graty Jaski za p2 w generalce , szkoda awarii sprzętu , mam nadzieję że szybko wrócisz na tor:)

Dzięki Nervus za walkę w całym evencie , wymiany pozycji i ciśnienie aż do końca :thumbsup:

 

ZAJEBISTY event za nami , dzięki FENOMENALNEMU samochodowi i ŚWIETNEJ postawie kierowców :thanks:  :biggrin:


Dla tych którzy jeszcze nie wybierali , garaże do których warto jeszcze zajrzeć to : TVR, BMW,Chevrolet,Ruf :whistling: I kilka innych wybranych marek jeszcze :)

 

Cienglasz myślę że powinieneś przejechać się po ''Zielonym Piekiełku'' :biggrin:  :whistling:

Edytowane przez dr-yogi-reborn
  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Yogi, od początku przymiarek do nowego eventu serwujecie nam same mindfucki :biggrin: :biggrin: Zaraz spróbuję pomyśleć co do za tor masz na myśli. W zakresie wyboru fury też niby kręte i krótkie miało nie być wyznacznikiem a jednak testy na BH przełożyły się idealnie na skład pierwszej trójki. Jednym słowem: zasada ograniczonego zaufania jest tutaj potrzebna jak nigdy wcześniej :) Proponuję oprzeć na tym nazwę eventu :)

 

PS. Qrfa. Nurb. Nie lubię dziada. W żadnej odsłonie.

Edytowane przez cieglo
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no jak mozna nie lubic nurba Cienglasz my testowalismy panorame ja najlepszy czas zrobilem tam w schelby 2.20.1 a dalo by rade spokojnie 1.19 bo tylko jeden sprint jechalem. lotus 350sport i tamora tez ditrzymywaly kroku a najlatwiejszy byl csl w prowadzeniu.niestety zq kazdym razem kiedy bralem rufa w treningu to lapalem dc i nie zrobilem czasu tym autem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no jak mozna nie lubic nurba Cienglasz my testowalismy panorame ja najlepszy czas zrobilem tam w schelby 2.20.1 a dalo by rade spokojnie 1.19 bo tylko jeden sprint jechalem. lotus 350sport i tamora tez ditrzymywaly kroku a najlatwiejszy byl csl w prowadzeniu.niestety zq kazdym razem kiedy bralem rufa w treningu to lapalem dc i nie zrobilem czasu tym autem.

 

Wybacz laker:P Yogi mi podwędził NSX-a, a kolejny samochód na mojej liście to było właśnie to M3 CSL. Próbowałem się dogadać z M3 e92, ale niestety nie pykło :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Beemką jedzie się jak po sznurku, bardzo fajne autko. Nurb? Może niechęć bierze się z tego, że na wyścig na tym torze trzeba patrzeć inaczej - nie jak na cykliczne pokonywanie okrążeń z jak największą powtarzalnością a raczej każdorazowe podejście do pętli jako osobnej misji (klimat samego toru rzecz jasna doceniam, piję do samej rywalizacji). Tego w gt nie czuję. Być może jeszcze nie czuję. Doceniam na pewno zmianę klimatu z torów cyklicznych na tory "drogi" :) Nie wiem czy dotyczy to wszystkich eliminacji w evencie ale jeśli początek można uważać za jakąś wizytówkę to muszę powiedzieć, że mi się podoba (mimo podejścia do Nurba). Nie pogardzę Panoramą czy Le Mans.

 

Dla odmiany zacząłem teraz nieco czytać o relacjach z Nurba i nawet złapałem podjarkę by kiedyś tam się znaleźć i zrobić kilka okrążeń :) Osobiście rzecz jasna.

Edytowane przez cieglo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Finał jak przystało na podsumowanie serii dał mi wszystkiego po trochu :biggrin: Było nieźle. Na początku walczyłem o P5, ale po pierwszym błędzie spadłem na P9 i zaczęła się jazda  :P

Piekielne pojedynki z blackiem (chyba przez większość wyścigu), dzięki za MEGA walkę black  :thumbsup: Końcówkę wyścigu, to aż się chce oglądać na powtórce w kółko. Wiele walk w grupach do samego końca. Lalek, również dzięki za świetną jazdę, przez kilka kółek. Nawet mi się udawało bronić  :blink: Dopiero głupi błąd wykluczył mnie z tej zabawy... To był ten spadek prawie na koniec stawki. Ale ściganie MALINA. 

Cały ten event, to była esencja wyścigów w starym, dobrym stylu  :biggrin: Brak ABS'u podlał jeszcze tyle soku tej Cobrze, że aż kapało z telewizora  :yes: Jestem odurzony tym wozem :wub: 

To była wielka przyjemność ścigać się tym autem z Wami  :thumbsup:  :thanks:

Gratulacje dla Piotrasa za wygraną w Finale i w całym evencie  :thumbsup:  Pewnie czujesz niedosyt z tego powodu, że Jaski nie mógł walczyć z Tobą?

Byłby to super pojedynek. W finałowym wyścigu mieliście po tyle samo punktów i byłby to decydujący pojedynek na wagę zwycięstwa w generalce  :shok:

Szkoda, że zadecydowała o tym awaria sprzętu... Dobrze, że killroy pociśnieniował Cię trochę chociaż...

Gratki Jaski za P2 w generalce. Szkoda tej awarii  :mellow: Kupuj szybko jakiego pleyaka!

Specjalne gratulacje dla Yogiego, za pewne P3 w klasyfikacji generalnej. Walczyliśmy przez całą serię, ale ostatecznie to Ty wyszedłeś z tego z szampanem  :thumbsup: Graty  :yes:

 

Wielkie emocje za nami, a teraz przed nami... jeszcze większe  :biggrin: Zaczynamy nową serię. Już w piątek wyjedziemy na Nürburgring 24h i będziemy połykać kolejne kilometry ciesząc się naszymi nowymi furkami  :P Cienglasz dobrze to rozczytał. Chcę, żeby ta seria była właśnie serią "drogi"  :yes: Tory będą dłuuugie... Może dla złapania oddechu wcisnę jakieś niespodzianki, ale ogólne będę chciał położyć ciężar tej serii na radość z jazdy, koncentrację i wyścigowy trans  ;)

 

Do zobaczenia na dróżce  :biggrin:


Dodatkowo Shelby to szkarada więc wizerunkowo już zna starcie zwyciężam :)

Taka kolej rzeczy... Stary klasyk odchodzi, a pojawia się młody wilk. Czy faktycznie brzydki? Nie jest chyba aż tak źle  :thumbsup:

57973294586832148623_thumb.jpg

 

Zresztą... i tak będziesz oglądał tylko moje światła stopu  ;)

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To, że auto jest szybkie to nie tyle czuję co wiem :) To, że jest brzydkie to i czuję i wiem :) :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe , jak to jest z tymi gustami:) Mi np. bardzo podoba sie Shelby, szczegolnie w czarnym macie jak z pierwszych testow Nervusa:) Za to kompletnie nie podchodzi mi Ruf czy Porshe w zadnej postaci:) Dodam tez ze podobaja mi sie TVRy Cerberra , Tamora i Tuscan wszystkie maja cos w sobie, przynajmniej dla mnie:) Wiem ze niektorym TVRy wydaja sie byc brzydkie i super;) Dobrze ze rozne auta potrafia sie podobac:)

Co do samych osiagow to testowalem na MPsnorama i :

5 aut zeszlo z czasem do 2.20 :)

5 aut zeszlo do 2.21:) w tym NSX:)

I jeszcze ze 4 auta w przedziale 2.22-2.24

Stawka na prawde wyrownana z tym ze jedne auta zapierdzielaja jak szalone na prostych a inne mega zyskuja w zakretach. Wyprzedzac najlatwiej na prostych wiec nastawiam sie na trudne pojedynki i emocjonujace poscigi w kretych czesciach torow:)))

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie takze schelby najlepiej w czerni sie podobal ale cerbere mialem przyjemnosc najpierw uslyszec potem zobaczyc na zywo i musze przyznac ze cholernie mi sie spodobala taki brytyjski viper surowy ale z charakterem dlatego nie wybralem TVR tamora ktora jest jeszcze szybsza i w PREMIUM ,wyglad jest cholernie wazny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biorę BMW M3 Coupe Chrome Line :whistling:

 

Upss... Niestety Chrome Line nie posiada rocznika  :pardon: W związku z czym, nie może być brane pod uwagę. Zresztą jest już tych BMW, jak... Lotusów  ;)

Wybieraj CATANI jeszcze raz  :thumbsup: Jeśli mogę coś zasugerować, to zastanów się nad TVR Tamora...

Edytowane przez NERVUS_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe, a mówiłem, że chrome line to wymysł GT, to się Yogi ze mną kłócił. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To m3 chrome line jedt bardzo podobne do m3 gts. Caly czas zylem w przekonaniu, ze to wlasnie ta wersja jest hehe :D Dopiero przy wyborze aut do tego eventu sie oswiecilem hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No przypomina trochę to tym spojlerem i kolorem. Właśnie wspomniałem o tym wczoraj, że zamiast takiego dziwaka mogli by dać GTS bo to taki odpowiednik CSL z e46 a budą się przecież nie różni od zwykłej m3 więc dużo roboty by nie mieli. Jeszcze e36 i e30 M3 by się przydały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cholera to wposcilem Cataniego w maliny. Sam Mu to auto polecilem:(

Sorka Catani. Jesli sie zgodzisz to zaklepuje dla Ciebie TVR Tamora :) ??

Daj znac szybko czy Ci pasi:)

Hehe, a mówiłem, że chrome line to wymysł GT, to się Yogi ze mną kłócił.

To ze nie ma rocznika nie znaczy ze nie wyprodukowana. W opisie pisza ze to byla limitowana seria kolekcjonerska. Wnioskuje ze auto powstalo i jezdzi.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich po przerwie.Czy można dołączyć do nowego eventu? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×