Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Patrz post 1.

Edytowane przez Sir Siekier

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jutrzejszy wyścig nie dam rady pojechać (ostatnia  nocka :) ) od środy przyłączę się do sprintów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biore NSX Raybrig 06


Nie moge . Tobiore nsx Base model


Jednak moge wiec Raybrig

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Admin to CIPAsuje co? Ja nic brzydkiego nie pisalem a ty mi bana oj nieladnie, nieladnie ;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzien dobry :)

Edytowane przez laker

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostateczna decyzja LEXUS ENEOS SC430 '08

Tego wziął Lalek, potwierdzam. Falo, zerknij do 1. posta tego tematu, Nerv już wrzucił pełne zestawienie kierowca - auto. To czego nie ma na liście - możesz brać.

Admin to CIPAsuje co? Ja nic brzydkiego nie pisalem a ty mi bana oj nieladnie, nieladnie ;

Co Ty złego zrobiłeś, że banana dostałeś?

 

Wczoraj świetny trening, bawiłem się przednio. Ostatecznie najlepszy czas jaki udało mi się na Fuji wykręcić to 1:34:4XX i do momentu kiedy bodajże Kill zaświecił 1:33:XXX myślałem, że to dobry wynik :) Potem przyszedł Jaski i pozamiatał bodajże niskim 1:32. Robot nie człowiek. Ktoś też wczoraj stwierdził, że najważniejsze żeby każdy miał przeciwnika - dobrze powiedziane :) Myślę, że nie będzie z tym problemów w takim zestawieniu. Event z Cobrą był ostatnim hitem ale myślę, że GT500 ma szansę go pozamiatać :) Świetne fury, nie mogę się doczekać galerii po wyścigu :)

 

Co do HSV to wszystkie prezentują się podobnie, przy czterech takich autach w stawce możemy zrobić własną subklasę :) Prowadzi się toto świetnie, szkoda tylko, że na prostych dość mocno daje ciała :sad: Jeśli na wyjściu na prostą masz kogoś na ogonie - nie da rady obronić tego do linii SM. Proszę o zgodę na założenie szerszego skrzydła bym mógł skuteczniej blokować natrętów ;)

 

Nerv: może wprowadzimy klasyfikację zespołów fabrycznych? :)

Edytowane przez cieglo
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nervus co do mnie to wczoraj jeszcze się zreflektowałem i wziąłem Honde HSV Weider, a widzę w tabelce że mam Toyotę ..?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W nocy z godzinkę pośmigałem z Lakerem i stwierdzam, że każdy inny wynik jak dublet NSXa mnie zdziwi  ;) 

Cienglasz, a zmieniłeś olej czy zdławiłeś z 502? Wychodzi na to, że jak są limity na moc a nie PO to opłaca się wymienić, nawet jak auto ma więcej mocy prostu z salonu bo zyskujesz sporo momentu. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja obserwacja co do wymiany oleju jest podobna. Ja po wymianie oleju na prostej jechałem znacznie szybciej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ja po zakupie mam z miejsca 502 KM, bez kombinacji z lubrykantem. Czy sugerujecie by mimo wszystko zmienić olej, podbić do tych - strzelam - 510 KM i dopiero skundlić ogranicznikiem mocy do regulaminowych?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cienglasz nie wierz chłopakom , nie zmieniaj oleju , to nic nie da  :whistling:  :pardon:

Co do wczorajszego treningu to było faktycznie miodnie.  Z aut które się wczoraj pojawiły , moje ma zdecydowanie najlepsze odejście ;)  Nie było Supr :biggrin:  Jednak to co zyskuje na prostej z potem na czole muszę bronić w zakrętach. Coś za coś ale jak dla mnie to kroi się świetna walka :yes:  Co do B/L  Jaskiego i Piotrasa to nie ma się czym przejmować , dzień jak co dzień :)

Ja jak się postarałem to zszedłem z czasem do niskiego 1,34 i fajne jest  ze nawet Killroy w Lexusie złamał granice 1.35.  Gdy robiłem sobie testy autek to właśnie w tym przedziale miesciły się wszystkie furki. 1.35 na podstawowych hamulcach:) Inną kwestią jest wyprzedzanie. Auta z małym dociskiem i dużą Vmax będą łatwiej wyprzedzać na prostych , ale w krętych partiach będą musiały się pocić by obronić pozycję. No i na koniec rzecz NAJWAŻNIEJSZA , BEZPIECZEŃSTWO I TRZYMANIE SWOJEJ LINII JAZDY!!  Panowie proszę wszystkich by od świeżyli sobie zasady BHP ;)  Pilnowali swoich torów jazdy , szczególnie w początkowej i tłocznej fazie wyścigu.  Moc tych furek i brak ABS sprawia że łatwo stracic kontrolę nad pojazdem więc proszę nie szarżować:)

 

TYLKO BEZPIECZNE I PRZEMYŚLANE ATAKI PLS :rtfm:  :pooh_lol:

Do wieczora ,kurcze blaszka , już się grzeję w blokach , hehe :spiteful:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Killa widziałem w okolicach 1:33:XXX!!!! Wcale te Lexusy wolne nie są, nawet po lamentach Lalka w wyścigu już nie będzie śladu ;)

 

To co mi się nasuwa to kwestia cięcia zakrętów - jest kilka miejsc gdzie na treningu auta nagminnie wypadały, napędzały się bezpiecznie poza torem i bez zdjęcia nogi z gazu spokojnie wracały na linię jazdy. To nie fair, mam nadzieję, że już w wyścigu każdy na to zwróci uwagę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Killroy ten czas zrobil w Nissanie GTR :)

A co do napedzania poza torem to prosze tego nie robic ! A jak sie zdarzy przez przypadek wypasc to zwalniamy lub oddajemy pozycje jesli ktos z nami walczyl !:) No i prosze pamietac o bezpiecznych powrotach z poza toru;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak bedzie na starcie tlok to ja oddaje miejsce bo moj play juz ledwo sapie lepiej zeby pojechal ktos kto dojedzie a w razie czego mniej sie wku... jak nie pojade niz jak mam znowu noe skonczyc wyscigu wiec jak bedzie 17 osob to ja odpadam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Killroy ten czas zrobil w Nissanie GTR :)

A co do napedzania poza torem to prosze tego nie robic ! A jak sie zdarzy przez przypadek wypasc to zwalniamy lub oddajemy pozycje jesli ktos z nami walczyl ! :) No i prosze pamietac o bezpiecznych powrotach z poza toru;)

Wydawało mi się, że Petronasem przez cały czas gonił :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak nie mogę wziąć lexusa eneos wiec biorę pierwszego wolnego lexusa ale nie base model. Nie mogę teraz podać nazwy bo jestem w pracy i nie mam dostępu do listy aut

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moj bl to 1.34.2xx ale w przypadku tego auta ze mna za sterem ciezko bedzie to powtorzyc,wiec mam nadzieje ze bedziecie sie rozbijac :)

Kuuurza stopa Piotras mnie wprowadxil w blad najpierw mowil ze te NSX-y sa rozne a teraz ze sie wczul i wszystkie sa takie same.Nie to ze mi ARTA nie pasuje ale te pozostale sa ladniejsze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytam sobie pierwszy post i oto co widzę:

 

Przepisy dotyczące samochodu do w/w serii:

- jeden wybrany, niepowtarzalny samochód na całą serię
- 500 KM max
- opony Wyścigowe Twarde (Deszczowe Pełne)
- tuning ZABRONIONY
- ABS ZABRONIONY

Ustawienia pokoju do wyścigu:

- ciężkie uszkodzenia
- rzeczywista utrata przyczepności
- włączone zużycie opony/paliwo: bardzo szybkie
- ABS opcjonalnie

 

To jak to w końcu z tym ABSem jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×