Rhol 52 Napisano 18 Grudzień 2014 A jak ze sztywnością u mechaników? Można zainstalować? Przy okazji zawsze mnie zastanawiało, czemu niektóre ligi zabraniają wymiany oleju. Co to ma na celu? Czy te samochody zawsze jeździły na starym czy co?:) Oprócz nieco mocy (czasami) coś się jeszcze zmienia? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 18 Grudzień 2014 Możesz zrobić sztywność. A bez wymiany oleju odpadają problemy z lataniem przed wyścigiem, bo ktoś zapomniał, nikomu też nie spadnie moc w trakcie ścigania. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rhol 52 Napisano 18 Grudzień 2014 Mhm rozumiem, dzięki :) Ale i tak Jaski gdy będziemy wchodzić na tor na formujący poleci sztywność przywrócić :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dr-yogi-reborn 1094 Napisano 18 Grudzień 2014 (edytowane) Wymiana oleju podnosi moment obrotowy ktory zostaje po skundleniu, wiec roznica jest. Cienglasz zanim sie wypowiesz na temat nitro to sprobuj jak to dziala. Nie ma to nic wspolnego z NFS a jest to klasyczny dodatek tunerski;) Edytowane 18 Grudzień 2014 przez dr-yogi-reborn Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 18 Grudzień 2014 Wiem Yogi, pisałeś już to :) Jak dla mnie nie ma to wiele wspólnego z wyścigami - która seria wyścigowa takie coś posiada? :) Owszem, testowałem i nie jestem fanem. Dodatek tunerski - owszem ale dla mnie raczej w grupie typu spinnery, podświetlenia pod podwoziem i cekiny :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 18 Grudzień 2014 Jest co najmniej kilka serii, które stosują system push to pass. Oczywiście nie jest to nitro, ale w Gt6 tylko to mamy. Chciałbym zrobić taką serię, ale są to głównie auta FF, poza serią Audi TT. Kiedyś do tego wrócimy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 18 Grudzień 2014 (edytowane) Ile mają Nm Wasze Rocket'y? Już nie pamiętam, czy zmieniałem w swoim olej. Akcesoria Moc: Tuning silnika Etap 3 Wydech wyścigowy Izometryczny kolektor wydechowy Katalizator sportowy Tuning dolotu Turbo średni zakres 280KM (limiter 98,8%) 197Nm Waga 590kg @jaski zespoły są fajne, ale tylko przy żelaznej frekwencji Edytowane 20 Grudzień 2014 przez NERVUS_PL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rhol 52 Napisano 19 Grudzień 2014 Wczoraj pojeździłem kilka kółek Rakietą po Brands Hatch i czy na pewno musimy takim sportowym cackiem, które waży niecałe 600kg i ma 280KM mocy, jeździć na oponach z Tesco?:) Przecież on na nich pływa po torze, domyślnie ustawione są sporowe i to bez tuningu. I na nich też można zespinować, ale przynajmniej dało by się powalczyć, opóźnić hamowanie, pojechać szerzej itp. Przy KM albo się będzie jechało jak po sznurku, albo się będzie poza trasa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 19 Grudzień 2014 Wczoraj pojeździliśmy nieco po LeMans z Errorem. Sympatycznie. Na prostych jednak Enzo zamiatało mną jak szmatą do podłogi. Strach pomyśleć co będzie się działo z Veyronem albo TVR :O Wcześniej zasiadłem na moment do lakierni, położyłem czerwoną farbę i dorzuciłem ustawień. Co prawda specyfikacja nie była identyczna do tej, którą wkleił potem Nerv ale dość zbliżona. Także jeździłem po Brands Hatch '80 i wniosek mam taki, że na pewno na nudę narzekać nie będziemy :) Myślę, że przy nieco lepszych oponach faktycznie szansa na większą liczbę czystych pojedynków wzrasta bo przy KM stłuczki będą na porządku dziennym. Co do ABS to nie ma tragedii, faktycznie ale też nie jest to takie przystępne jak chociażby w Cobrze czy w F3 (tu już szczególnie nieodczuwalny brak ABS). Oczywiście eventy na KM też się jeździło i człowiek żyje ;) Co nie będzie - będzie ciekawie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rhol 52 Napisano 19 Grudzień 2014 W Le Mans zrobiłem 2 kółka i sobie podarowałem. Bardzo się zdziwię jak nie będę ostatni. Chyba tylko Citroena Remigio będę w stanie wyprzedzić :) Szykuje się nudny wyścig :) O ile na kółku error był szybszy od Ciebie cieglo?:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 19 Grudzień 2014 (edytowane) Mój bl to 3:58. Error chyba nie pojechał szybciej ale pisał, że ma 3:55 w zasięgu. Narzekał też na gumy, które szybko miał na 7 :) PS. Moje gumy to 8878 na koniec 6. okrążenia. Przyzwoicie. Edytowane 19 Grudzień 2014 przez cieglo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 19 Grudzień 2014 Wczoraj pojeździłem kilka kółek Rakietą po Brands Hatch i czy na pewno musimy takim sportowym cackiem, które waży niecałe 600kg i ma 280KM mocy, jeździć na oponach z Tesco?:) Przecież on na nich pływa po torze, domyślnie ustawione są sporowe i to bez tuningu. I na nich też można zespinować, ale przynajmniej dało by się powalczyć, opóźnić hamowanie, pojechać szerzej itp. Przy KM albo się będzie jechało jak po sznurku, albo się będzie poza trasa. Nie mogę się z tym zgodzić. Jeździło mi się bardzo przyjemnie a to że te autka zachowują się troszkę inaczej niż przyklejone do asfaltu bolidy, to ich charakter właśnie. Dla mnie jest to akurat zaletą a nie wadą. Jeździłem wczoraj nawet w deszczu i jak to na KM było znośnie. Twoje oczekiwania co do zachowania się auta z tamtej epoki są chyba zbyt wygórowane. Poniżej link do specyfikacji Ferrari 125 F1 z 1950 roku. Jesteśmy blisko; ) http://www.ferraridatabase.com/The_Cars/1950/125%20F1/1/125%20F1%201%201950.htm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rhol 52 Napisano 19 Grudzień 2014 Z tamtej epoki? Przecież pierwszy Rocket to 1992 rok, a ten model to druga seria z 2007 roku. Wygląda dość nowocześnie, mechanika została ta z lat 50tych? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 19 Grudzień 2014 O'rly? Popatrz, a cały czas myślałem, że Rocket jest z1950.. Chyba mnie zmylił ten wyświetlacz na desce rozdzielczej. Ale brak wyobraźni, to jeszcze nie koniec świata. Nie martw się. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 19 Grudzień 2014 Dziś także odpadam niestety. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustaw 267 Napisano 19 Grudzień 2014 (edytowane) ja dziś też odpadam wódeczka z kolegą z pracy sie szykuje. i odpadam w przyszłej serii czekam na następną niestety takie grzebanie dobrze ustawionego Rakieta mi nie pasuje burzy mój świat Gran Turismo i pogląd na temat tuningu i oponek trwają rozmowy ze sponsorami i decydentami z Waltrem Hoffem i Bernie Eclestonem iż w to miejsce będzie propozycja stworzenia krótkiej serii w Środy koło godziny 21-22 raz w tygodniu z mojej strony i jednego mojego przyjaciela z toru ze stolicy prono i hazardu Tarnobrzegu pewnie dołączy się też do nas nasz kolega The King Toru Poznań ;) ale jeszcze nic o tym nie wie. krótko jedno auto bez tuningu wymiana oleju opony domyślne i chyba co wyścig czym innym różnym od siebie - sprawa w toku coś się urodzi będzie stosowne info. Pozdrawiam Edytowane 19 Grudzień 2014 przez Gustaw 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 19 Grudzień 2014 ja dziś też odpadam wódeczka z kolegą z pracy sie szykuje. i odpadam w przyszłej serii czekam na następną niestety takie grzebanie dobrze ustawionego Rakieta mi nie pasuje burzy mój świat Gran Turismo i pogląd na temat tuningu i oponek trwają rozmowy ze sponsorami i decydentami z Waltrem Hoffem i Bernie Eclestonem iż w to miejsce będzie propozycja stworzenia krótkiej serii w Środy koło godziny 21-22 raz w tygodniu z mojej strony i jednego mojego przyjaciela z toru ze stolicy prono i hazardu Tarnobrzegu pewnie dołączy się też do nas nasz kolega The King Toru Poznań ;) ale jeszcze nic o tym nie wie. krótko jedno auto bez tuningu wymiana oleju opony domyślne i chyba co wyścig czym innym różnym od siebie - sprawa w toku coś się urodzi będzie stosowne info. Pozdrawiam Rozumiem, że będziesz to organizował w swoim temacie? Powodzenia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rhol 52 Napisano 19 Grudzień 2014 O'rly? Popatrz, a cały czas myślałem, że Rocket jest z1950.. Chyba mnie zmylił ten wyświetlacz na desce rozdzielczej. Ale brak wyobraźni, to jeszcze nie koniec świata. Nie martw się. I po co ten sarkazm? Tak ciężko odpowiedzieć jak człowiek czy mechanicznie to zabytek czy raczej XXI wiek? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 19 Grudzień 2014 Po to, że wystarczy czytać ze zrozumieniem. Chyba jasno napisałem, że Rocket będzie bazą do przeróbki i próby "zbudowania" wyścigówki z lat 50' Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dr-yogi-reborn 1094 Napisano 19 Grudzień 2014 (edytowane) No dobra , wróciłem Jestem mega z kacowany ale i tak już się nie moge doczekać wyścigu Nic kompletnie nie trenowałem i raczej nie potrenuje ale licze że po kilku kółkach złapie tempo:) Do tego tak sobie czytam i od razu się ożywiłem Po pierwsze chciałem przypomnieć że w GTbN zawsze wybieramy rozwiązania ambitne , nie konwencjonalne i często nigdy nie spotykane w innych ligach. Jazda bez ABS czy na oponach KM nie jest niczym dziwnym w tym gronie. Teraz jedziemy event nowoczesnymi autami miedzy którymi są spore różnice. I jak zwykle w GTbN w kolejnym evencie zmieniamy się o 180* i we mnie wywołuje to spory entuzjazm. Wiem też że w kolejnym evencie ponownie wszystko się zmieni i właśnie dla tego bez NUDY ŚMIGAMY RAZEM JUZ PRAWIE 4 LATA!!! Co do tuningu to jest to integralna część GT i zawsze jezdziliśmy takie eventy i będziemy. Jeśli ktoś się boi tuningu to tym bardziej powinien spróbować. W tym gronie zawsze dzielimy się wiedzą , to frajda wspólnie wypracowywać najlepsze rozwiązania i dzielić się nimi Zawsze tak było i dzięki temu można się wiele nauczyć. Ja osobiście jak już coś wyskrobie z setupu to mogę podać każdemu do testów:) W setupie fajne jest to że nie wszystkim podpasuje i z doświadczenia wiem że najlepiej układać samemu podpierając się pomocą od innych:) Gustaw jak chcesz rezygnować to rezygnuj nikt nikogo nie zmusza do startów , chociaż szkoda:( Do tego trochę mnie irytuje takie wybiórcze podejście do eventów więc mam propozycję . Jeśli ktoś rezygnuje z eventu( pomijam urlopy , wyjazdy itd) to oddaje swoje miejsce na rzecz osoby z listy rezerwowej. Nervus daj znać co sądzisz? Co do samego auta i jego specyfikacji to. Po przeczytaniu posta Nervusa od razu dotarło do mnie że Rocket ma być imitacją bolidów z lat 50' bo najbardziej je przypomina. Nie wiem jak się jezdziło boildami z tamtych lat ale wyobrażam sobie że było ,SZYBKO , TRUDNO I BARDZO NIEBEZPIECZNIE !!! Jak oglądałem wyścigi z tamtych lat to nie miałem wrażenia ze są to mega dociśnięte bolidy o niesamowitej przyczepności w stylu aktualnej F1. Raczej miałem wrażenie że kierowcy jadą na granicy przyczepności balansując między życiem a śmiercią!!! Takie emocje i problemy mogą wywołać tylko słabe opony. Rocket na oponach SM będzie jechał jak lekki nowoczesny bolid w stylu F3 Senny. Ja tam piszę się na jak największe emocje i doceniam że WSZYSCY mają te same warunki Już się nie mogę doczekać i mam nadzieję że grid zapełni się jak zwykle:) Do wieczora Edytowane 19 Grudzień 2014 przez dr-yogi-reborn 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 19 Grudzień 2014 No dobra , wróciłem Jestem mega z kacowany ale i tak już się nie moge doczekać wyścigu Nic kompletnie nie trenowałem i raczej nie potrenuje ale licze że po kilku kółkach złapie tempo:) Do tego tak sobie czytam i od razu się ożywiłem Po pierwsze chciałem przypomnieć że w GTbN zawsze wybieramy rozwiązania ambitne , nie konwencjonalne i często nigdy nie spotykane w innych ligach. Jazda bez ABS czy na oponach KM nie jest niczym dziwnym w tym gronie. Teraz jedziemy event nowoczesnymi autami miedzy którymi są spore różnice. I jak zwykle w GTbN w kolejnym evencie zmieniamy się o 180* i we mnie wywołuje to spory entuzjazm. Wiem też że w kolejnym evencie ponownie wszystko się zmieni i właśnie dla tego bez NUDY ŚMIGAMY RAZEM JUZ PRAWIE 4 LATA!!! Co do tuningu to jest to integralna część GT i zawsze jezdziliśmy takie eventy i będziemy. Jeśli ktoś się boi tuningu to tym bardziej powinien spróbować. W tym gronie zawsze dzielimy się wiedzą , to frajda wspólnie wypracowywać najlepsze rozwiązania i dzielić się nimi Zawsze tak było i dzięki temu można się wiele nauczyć. Ja osobiście jak już coś wyskrobie z setupu to mogę podać każdemu do testów:) W setupie fajne jest to że nie wszystkim podpasuje i z doświadczenia wiem że najlepiej układać samemu podpierając się pomocą od innych:) Gustaw jak chcesz rezygnować to rezygnuj nikt nikogo nie zmusza do startów , chociaż szkoda:( Do tego trochę mnie irytuje takie wybiórcze podejście do eventów więc mam propozycję . Jeśli ktoś rezygnuje z eventu( pomijam urlopy , wyjazdy itd) to oddaje swoje miejsce na rzecz osoby z listy rezerwowej. Nervus daj znać co sądzisz? Co do samego auta i jego specyfikacji to. Po przeczytaniu posta Nervusa od razu dotarło do mnie że Rocket ma być imitacją bolidów z lat 50' bo najbardziej je przypomina. Nie wiem jak się jezdziło boildami z tamtych lat ale wyobrażam sobie że było ,SZYBKO , TRUDNO I BARDZO NIEBEZPIECZNIE !!! Jak oglądałem wyścigi z tamtych lat to nie miałem wrażenia ze są to mega dociśnięte bolidy o niesamowitej przyczepności w stylu aktualnej F1. Raczej miałem wrażenie że kierowcy jadą na granicy przyczepności balansując między życiem a śmiercią!!! Takie emocje i problemy mogą wywołać tylko słabe opony. Rocket na oponach SM będzie jechał jak lekki nowoczesny bolid w stylu F3 Senny. Ja tam piszę się na jak największe emocje i doceniam że WSZYSCY mają te same warunki Już się nie mogę doczekać i mam nadzieję że grid zapełni się jak zwykle:) Do wieczora Gadasz fachowo, jak po szkoleniu; )Ale lepiej bym tego nie podsumował. Co do pomysłu z wejściem kogoś z rezerwy za kogoś wypadającego na własne życzenie, to jest oczywistość i popieram w pełni. BTW, podpowiedzi odnośnie torów i ich kolejności można szukać w pierwszym sezonie F1 :D Warto poznać ten kawałek historii i pościgać się w realiach kierowców, których nazwiskami nazywano potem zakręty, po których dzisiaj jeździmy. Peace. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 19 Grudzień 2014 (edytowane) Czym zastąpimy Szwajcarię i Francję (zakładam, że LeMans odpada)? Może Madryt jako jeden z zastępców? :) Edytowane 19 Grudzień 2014 przez cieglo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rhol 52 Napisano 19 Grudzień 2014 Po to, że wystarczy czytać ze zrozumieniem. Chyba jasno napisałem, że Rocket będzie bazą do przeróbki i próby "zbudowania" wyścigówki z lat 50' Cofnąłem się kilka stron wstecz i faktycznie napisałeś takie coś, nie wiem jak ominąłem tą informacje, bo w ogóle tego posta nie czytałem wcześniej(pewnie przez ostatnią aktualizacje Tapatalka, który teraz prawie do niczego się nie nadaje). Do tej pory myślałem, że będziemy się ścigać po prostu Rocketem, ale skoro ma być to symulacja starych bolidów to wszystko rozumiem. Co do pytania o Nm to bez wymiany oleju mi też wychodzi 197, więc wszystko ok. Rzeczy z listy zainstalowane, regulować możemy wszystko? Zawieszenie, skrzynie, LSD (przy okazji sprzęgło i koło zamachowe zostawiamy na stardardowe?) i ustawienia balastu? 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 19 Grudzień 2014 (edytowane) Cofnąłem się kilka stron wstecz i faktycznie napisałeś takie coś, nie wiem jak ominąłem tą informacje, bo w ogóle tego posta nie czytałem wcześniej(pewnie przez ostatnią aktualizacje Tapatalka, który teraz prawie do niczego się nie nadaje). Do tej pory myślałem, że będziemy się ścigać po prostu Rocketem, ale skoro ma być to symulacja starych bolidów to wszystko rozumiem. Co do pytania o Nm to bez wymiany oleju mi też wychodzi 197, więc wszystko ok. Rzeczy z listy zainstalowane, regulować możemy wszystko? Zawieszenie, skrzynie, LSD (przy okazji sprzęgło i koło zamachowe zostawiamy na stardardowe?) i ustawienia balastu? Dlatego wolę rozmawiać niż pisać ;) Szwajcaria to chyba Austria po drodze i RBR :) Co do Francji to właśnie o la Sarthe myślałem :D ale na szali waży się BH 80' Regulacje wszystkie dozwolone, pozostałe części to reg. skrzynia i zawieszenie, sprzęgło 2 tarczowe, lsd reg., hamulce standard. To chyba wszystko. Edytowane 19 Grudzień 2014 przez NERVUS_PL 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dr-yogi-reborn 1094 Napisano 19 Grudzień 2014 A ja bym pojechal La Sarthe. Skrzynie bedzie mozna ustawic na dlugie proste:) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach